toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2880 Dátum: 2010. augusztus 18. 15:21:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2881 Dátum: 2010. augusztus 18. 15:37:34 pm » |
|
képekről elég jónak néz ki
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2882 Dátum: 2010. augusztus 18. 16:04:22 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2883 Dátum: 2010. augusztus 18. 18:19:27 pm » |
|
Pontosan. Az én futásteljesítményemmel még lett volna 3 éve és vége. Ebben még van tartalék, nameg Gagus autója után, ragaszkodom a TV-hez. Ebben amúgy nincs, de 100 EUR hozzá egy TV modul. Amúgy a bőr ülőket felajánlom belőle az exE39-em tulajának
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #2884 Dátum: 2010. augusztus 18. 19:15:52 pm » |
|
Szép. Érdekes kormánylégzsák van benne. Ilyet még nem is láttam.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #2885 Dátum: 2010. augusztus 19. 23:21:54 pm » |
|
Original Hartge ?!
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2886 Dátum: 2010. augusztus 25. 06:35:00 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2887 Dátum: 2010. augusztus 29. 10:06:58 am » |
|
Ha,valakinek nem lenne ötlete,mit is vegyen a 40millkó,és környéke germán limó duóból,a nényes másik két tagja itt már nem rúg labdába,nem semmi milyeneket kilincselnek a bálnákkal,bár ezen bálnák már tudnak (szinte)mindent,amit a motorsportos modellek,de ezeket a családosok is használhatják. Vagy valami ilyesmi........ http://www.youtube.com/watch?v=xsofZq2pxVA#
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2888 Dátum: 2010. szeptember 02. 08:03:38 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #2889 Dátum: 2010. szeptember 08. 12:52:01 pm » |
|
Pillanatképek egy E32-ről.. Bimetál fényezéssel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2890 Dátum: 2010. szeptember 12. 14:57:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2891 Dátum: 2010. szeptember 16. 07:46:45 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2892 Dátum: 2010. szeptember 16. 17:55:27 pm » |
|
Na ezt bírná a májam...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2893 Dátum: 2010. szeptember 16. 18:09:32 pm » |
|
Na ezt bírná a májam... Motor-váltó jöhet az enyémbe,a többit meg elbontani.De rögtön... hogy ingyé legyen az én részem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2894 Dátum: 2010. szeptember 16. 18:12:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #2895 Dátum: 2010. szeptember 19. 20:14:40 pm » |
|
Immáron beléptünk a vének klubjába...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2896 Dátum: 2010. szeptember 19. 21:25:03 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2897 Dátum: 2010. szeptember 19. 21:32:19 pm » |
|
Laza széklet,de lagalább van váltókar,tekintve az előző szériát,ezt már sikerként könyvelem el.Valami olyan érzésem van az új BMW-kel kapcsolatban,mintha a temérdek pénzt amit a formatervre,motorra adott a gyár,egyszerűen elpiálták volna :'(,vagy az emeszpé használta volna fel...... De majd Collins megmondja nekünk a frankót.......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2898 Dátum: 2010. szeptember 19. 21:47:09 pm » |
|
nekem elölről nem annyira gyere be, de hátulról elképesztő jó! a belseje is tetszik nagyon ez van Mr! de hát úgyis csak elméleti síkon beszélek róla, nem fogok ilyet venni egy hamar
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2899 Dátum: 2010. szeptember 19. 21:50:00 pm » |
|
"We're not going to pass judgement on the design until we see it in person, but like the last 6er, this new GT appears to be a love it or loathe it affair." De tényleg érdemes élőben is megnézni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2900 Dátum: 2010. szeptember 19. 21:51:16 pm » |
|
gondolom te már láttad
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2901 Dátum: 2010. szeptember 19. 21:54:17 pm » |
|
Hááátttt nekem tetszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2902 Dátum: 2010. szeptember 19. 22:00:12 pm » |
|
nekem elölről nem annyira gyere be, de hátulról elképesztő jó! a belseje is tetszik nagyon ez van Mr! de hát úgyis csak elméleti síkon beszélek róla, nem fogok ilyet venni egy hamar Emlékszem. Amikor 96-ban megláttam az Auto Motor címlapján az új ötöst... Na,mondom... ez tök sz@r. Mi ez a gömbölyű forma? Ez nem BMW... sőt! ez semmi. A belét képen nem láttam. Azután egy fél év múlva volt szerencsém közvetlen közelről is megszemlélni. Kinyitottam az ajtót,belenéztem és láttam pár apró mozzanatot a múltból.Volt benne egy kis e34. De e28-ból semmi... A motort beindítva egy opelasztra jutott eszembe... hiába sechzylinder,semmi hang,semmi élet nem hallatszott... Azután eltelt 14 év és mint a farkamnak,annyira örültem az én különbejáratú e39-emnek. Beleültem és azt mondtam,igen.Ez kell nekem. Kell a légzsákos gomboskormány,a digit klima,a finomság... és VÉGRE!!! megfizethető kategória. ...ki tudja,lehet hogy 2024-ben F10-et akarok,de nagyon. Most viszont a Bangle korszak óta kiadott összes Bayorra azt mondom és gondolom,érzem hogy teljesen röppályát módosított a BMW. Pedig az e60 is már 7! éves... Fogalmatlan,mű érzést keltő,kirakat hangulatú és múzeumszagú az összes. Ezt gondolom. (az 5er GT meg egyenesen pizzázás utáni unikummal megspékelt hányás)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2903 Dátum: 2010. szeptember 19. 23:16:55 pm » |
|
nekem elölről nem annyira gyere be, de hátulról elképesztő jó! a belseje is tetszik nagyon ez van Mr! de hát úgyis csak elméleti síkon beszélek róla, nem fogok ilyet venni egy hamar Csúf ez mindenhonnan ,az E24,E31 óta inkább valami másba ölték volna ezt a temérdek pénzt,a krumpli hatos már nem annyira gáz,(árilag)4-5misitől elérhető,ha netán valaki új asztra helyett grand turizmót akarna........ Egyszerűen nem tudom komolyan venni,sem ezt,sem az új ötöst,sem az új hetest,lassan 2évtizede,mikor először megfú'tt a bajor szellő,amint ránéztem a korabeli modellekre,máris ,ha megláttam egy hetest(E23,E32) valami kereskedésben,satufék,majd ott bambultam fél óráig,körbe-körbe,majd megvesztem értük,természetesen a többi cápáért is,ha ránézek az E36utáni hármasra,E39utáni ötösre,E38utáni hetesre(ez kívűlről már hümm-hümm,de az emberi belső kompenzálja),az első gondolatom:mi ez a szar!?!? Oké,hogy minden dízel,minden nikasil,valvetronik,szteptronik,vanostronik,navitronik,tévétronik,meg a zacsim tudja milyen tronik,oké,hogy feleslegesen drága,megbízhatatlan,bonyolult,oké,hogy valami pedofil sztájliszt kitalálta,hogy a mogyoró,konyak,barna,zöld,stb színű belső az exklúzív,és qrva csajozós,DE maga a BMW ettől még lehetne szép/dögös nem.............? Vagy minden formatervező stuttgartban,ingolstadtban,meg w(v)olsburgban kapott melót? Na,megyek szundizni,mielőtt elbőgöm magam
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2904 Dátum: 2010. szeptember 23. 19:59:10 pm » |
|
Mi van veletek,az idő nem áll meg,sírtok,ez ilyen szar,olyan fura,meg a sok baromság.Végül is maradhatott volna a cápák szépítgetése,vagy formavilága. Jól néznék ki,ha az otthoni számítógép nem ment volna át ekkora fejlődésen,mert akkor külön szoba kellene a gépnek. Ez van a világ fejlődik,az autógyártás is,hogy milyen irányba,igen nekem is fura,de ezt kívánja az agyondiplomázott top góré,benki fómufti,kitartott ribi és csüli nyakú kedélyavító főorvos,és a többi pénzével nem tud mit kezdeni idióta. Sajna a Bmw is beszállt a marhákhoz.1-es,x5,z4,z1, és a többi baromság.Be kell szállni,mert a piac ezt diktálja,ja meg a grand turizmó faszság,kezdte a marha Porsche,és mostanra mint a majmok utánozzák,ez van.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2905 Dátum: 2010. szeptember 23. 20:19:12 pm » |
|
Mi van veletek,az idő nem áll meg,sírtok,ez ilyen szar,olyan fura,meg a sok baromság.Végül is maradhatott volna a cápák szépítgetése,vagy formavilága. Jól néznék ki,ha az otthoni számítógép nem ment volna át ekkora fejlődésen,mert akkor külön szoba kellene a gépnek. Ez van a világ fejlődik,az autógyártás is,hogy milyen irányba,igen nekem is fura,de ezt kívánja az agyondiplomázott top góré,benki fómufti,kitartott ribi és csüli nyakú kedélyavító főorvos,és a többi pénzével nem tud mit kezdeni idióta. Sajna a Bmw is beszállt a marhákhoz.1-es,x5,z4,z1, és a többi baromság.Be kell szállni,mert a piac ezt diktálja,ja meg a grand turizmó faszság,kezdte a marha Porsche,és mostanra mint a majmok utánozzák,ez van. Grandturizmó porse??Hun,mi? Kombi 911,vagy mi?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2906 Dátum: 2010. szeptember 23. 22:51:12 pm » |
|
Szerintetek mennyit fogyaszthat egy 745D? 14-16?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2907 Dátum: 2010. szeptember 24. 06:47:58 am » |
|
szerintem 12vel beéri...
Gyári adatok alapján: BMW 745d Általános információ Modell BMW 745d Évjárat 2006 Kategória Station wagons/estate autó Fő jellegzetességek, biztonság és ekonómia Motor mérete 4423 ccm Üzemanyag típus Diesel Vegyes fogyasztás 9.5 liter/100 km Ülőhelyek 5 Hajtómű Hátsó kerék Sebességváltó Automata, 7 sebességes Légzsákok 4. Elülső légzsákok. Oldalsó légzsákok. Motor és sebességváltó Motor elhelyezése Elöl, hosszirányú Lökettérfogat 4423 ccm Motor típusa V8 Max teljesítmény 330.00 LE (243 kW) 3800 fordulat/perc Max forgatónyomaték 700.00 Nm 1900 fordulat/perc Kompresszió 17.0:1 Üzemanyag rendszer Turbó Szelepek / henger 4 Üzemanyag kontroll Dupla felső helyzetű vezérlő bütyök (DOHC) Hűtőrendszer Folyadékhűtés Váltó Automata, 7 sebességes Sebesség és gyorsulás Végsebesség 245.0 km/h 0-100 km/h (0-62 m/h) 6.6 másodperc Teljesítmény/súly arány 0.1560 LE/kg Külső és belső Ajtók száma max 4 Utastér 4130 liter Csomagtartó 500 liter Választható csomagtér 500 liter Kormány, fékek és gumiabroncsok Kormánymű Húzóerő-kontroll Elektronikus menetstabilizátor (ESP). Megfordulási ívhossz 14 m Első fékek Hűtött tárcsafékek Hátsó fékek Hűtött tárcsafékek Fékrendszer Blokkolásgátló (ABS) (ABS). Méret és súly Súly 2115 kg Max szállítható teher 2620 kg Vontatási teher 2100 kg Teljes hossz 5050 mm Teljes szélesség 1910 mm Teljes magasság 1500 mm Alváz magassága 150 mm Kormánybázis 3000 mm Üzemanyagtartály mérete 88.0 liter Egyéb jellemzők Származási ország Németország Az új autó becsült ára Euró-ban 80530
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2908 Dátum: 2010. szeptember 24. 07:54:31 am » |
|
Szerintetek mennyit fogyaszthat egy 745D? 14-16? Ha belekalkulálod az állandó nagyon drága motorproblémákat, akkor 25L
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2909 Dátum: 2010. október 03. 17:41:45 pm » |
|
Szerintetek mennyit fogyaszthat egy 745D? 14-16? Ha olyan stabil,mint a 40d,akkor beéri még ebben a hambárban is 10-el. (van 40d-s ügyfelünk,csakis jót tudok mondani) Egyébként meg CSAK!!! gyári üzemanyagszűrő,számla mindig tankolásnál,semmilyen üzemanyagadalék lőtyölése,semmi humbuk,meg chiptuning és ugy egyáltalán semmi,csak minőségi szűrők és kutról számlával üzemanyag. ezek a fő csapásvonalak és akkor sokáig jó lesz. Bár a számla,az nem biztos hogy segít,de ha véletlenül is betankolsz valami szart,akkor még jóljöhet,főként hogy a 8db injektor ebbe a műremekbe 640 ezer HUf és a szivattyúról meg a sok kis apró köcölléről,nameg a munkadíjról nem is beszéltem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|