CápaBMW fórum
2024. november 28. 00:02:01 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3473596 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2910 Dátum: 2010. október 03. 18:04:37 pm »

Nekem van gázolaj számlám az M3 kivezetőjén lévő Shellről. Az a baj, hogy benzin(es) volt. Sad
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2911 Dátum: 2010. október 03. 18:06:36 pm »

Ha belekalkulálod az állandó nagyon drága motorproblémákat, akkor 25L  Evil

Ha meg belekalkulálod a gázolaj árát, a motor élettartamát km-ben és az ártartását, akkor meg 6 liter. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2912 Dátum: 2010. október 03. 20:06:56 pm »

Ha meg belekalkulálod a gázolaj árát, a motor élettartamát km-ben és az ártartását, akkor meg 6 liter. Cheesy

Butus angel,a gázolaj 5forintal olcsóbb,ami érdektelen/érezhetetlen,azonos évjáratú 50i,és 45d pont egy árban van,arról megint papírt adnék neked,hogy a 47-es bakancsaim alatt,hamarabb elfogyna a dízel,bár a modern BMW V8-akat sem tartom többre a dízeleknél,a vanosos,valvetronikos,drájv báj vájörös,meg a tököm tudja milyen,de igen szerény lökettérfogatú(és itt van az eb elhantolva),benzintemető,már nem a jó öreg M30 fenntartási,karbantartási költségeivel fut.....
Szóval egyforma fos mindkettő Cheesy Grin,hála az anyagi helyzetemnek csupán elméleti a fejtegetés. Wink
(8 milla körül csakis benz V8-at,S500 vennék családi limónak,5.5 388le,530nm Roll Eyes,emellet a BMW 50i biturbója is csak egy kupac sz@r,kombiból meg E500touringot,thanks bangle Cheesy)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2913 Dátum: 2010. október 03. 23:32:12 pm »

Butus angel,a gázolaj 5forintal olcsóbb,ami érdektelen/érezhetetlen,azonos évjáratú 50i,és 45d pont egy árban van,arról megint papírt adnék neked,hogy a 47-es bakancsaim alatt,hamarabb elfogyna a dízel,bár a modern BMW V8-akat sem tartom többre a dízeleknél,a vanosos,valvetronikos,drájv báj vájörös,meg a tököm tudja milyen,de igen szerény lökettérfogatú(és itt van az eb elhantolva),benzintemető,már nem a jó öreg M30 fenntartási,karbantartási költségeivel fut.....
Szóval egyforma fos mindkettő Cheesy Grin,hála az anyagi helyzetemnek csupán elméleti a fejtegetés. Wink
(8 milla körül csakis benz V8-at,S500 vennék családi limónak,5.5 388le,530nm Roll Eyes,emellet a BMW 50i biturbója is csak egy kupac sz@r,kombiból meg E500touringot,thanks bangle Cheesy)

Most szétszedjem darabokra az írásod vagy egyben jellemezzem, hogy hülyeség?

Naplózva

Főmordor.
VA E21
Vendég
« Válasz #2914 Dátum: 2010. október 03. 23:48:08 pm »

Most szétszedjem darabokra az írásod vagy egyben jellemezzem, hogy hülyeség?


Szedd szét MR-t!  Mondanám, hogy hozok kólát, chipset, de tudom ,hogy mire visszaérek már megbeszéltétek volna.  Evil
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2915 Dátum: 2010. október 04. 00:56:21 am »

Most szétszedjem darabokra az írásod vagy egyben jellemezzem, hogy hülyeség?



Már alig várom! Evil Cool
A múltkor is kiderült,hogy az opel is bír annyit mint a BMW! Evil crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2916 Dátum: 2010. október 04. 08:54:34 am »

 Cheesy Grin  uglystupid2

Még jó, hogy csak egy E36...  Grin

http://mvc.racing-bazar.hu/versenyauto/amator-zartpalyas/bmw_e36_camaro_design_kaszni

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2917 Dátum: 2010. október 04. 08:59:21 am »


Szélesebb felnivel nekem tetszene. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mpower
Vendég
« Válasz #2918 Dátum: 2010. október 04. 13:49:02 pm »

Jól gondolom hogy ebben nem gyári a motor?Huh
http://www.youtube.com/watch?v=Ygg7NlYgdko#

merthogy akármit csináltam az enyémmel így csak hóban lehetett menni
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2919 Dátum: 2010. október 04. 14:11:35 pm »

Nekem úgy tűnik 6 hengeres hangja van. Márpedig egy gyári 325i, tudja ezt, alapból.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mpower
Vendég
« Válasz #2920 Dátum: 2010. október 04. 14:32:09 pm »

Nekem 4hengeresnek tűnik a hangja meg a videó címe is 316,nemtudom de azt igen hogy egy alap m10b18 pierburg karbival nem megy így
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #2921 Dátum: 2010. október 04. 16:59:15 pm »

Rátapintottál a lényegre! A tiéd nem ment így! Cheesy
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #2922 Dátum: 2010. október 04. 17:56:35 pm »

Tök frankón néz ki. Evil
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2923 Dátum: 2010. október 04. 18:41:19 pm »

Jól gondolom hogy ebben nem gyári a motor?Huh
http://www.youtube.com/watch?v=Ygg7NlYgdko#

merthogy akármit csináltam az enyémmel így csak hóban lehetett menni

76-os gyártású szarrákeményedett 185-ös gumit hátra és a kispók is megcsinálja. De van nálam 205-ös 88-as gyártású angol futózott gumi, még azzal is. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mpower
Vendég
« Válasz #2924 Dátum: 2010. október 04. 18:47:42 pm »

Ennyit számít a szar gumi? Shocked Cheesy akkor attól még a 316is kraftwerk lesz  Evil
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #2925 Dátum: 2010. október 04. 18:48:22 pm »

Rátapintottál a lényegre! A tiéd nem ment így! Cheesy

eeeeeee  knuppel2 knuppel2 knuppel2 uglystupid2 wall 2funny
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #2926 Dátum: 2010. október 04. 18:49:24 pm »

Nekem az ugratós meg a havas kanyar rész jön be nagyon  Wink Cool
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #2927 Dátum: 2010. október 04. 19:21:36 pm »

Tök frankón néz ki. Evil
Jah, csak a króm lángnyelvek hiányoznak. Wink
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2928 Dátum: 2010. október 04. 20:45:13 pm »

Ha olyan stabil,mint a 40d,akkor beéri még ebben a hambárban is 10-el. Smiley
(van 40d-s ügyfelünk,csakis jót tudok mondani)
Egyébként meg CSAK!!! gyári üzemanyagszűrő,számla mindig tankolásnál,semmilyen üzemanyagadalék lőtyölése,semmi humbuk,meg chiptuning és ugy egyáltalán semmi,csak minőségi szűrők és kutról számlával üzemanyag.
ezek a fő csapásvonalak és akkor sokáig jó lesz.

Bár a számla,az nem biztos hogy segít,de ha véletlenül is betankolsz valami szart,akkor még jóljöhet,főként hogy a 8db injektor ebbe a műremekbe 640 ezer HUf és a szivattyúról meg a sok kis apró köcölléről,nameg a munkadíjról nem is beszéltem...




Mondom,hogy megéri Cheesy Grin,640 a 8 injektor,a szivattyút is betakarja egy fél millió,gondolom a szűrők kijönnek egy ötvenesből,pici munkadíj,talán egy százas,végül is 1.2-ből kijön a befecsi rendszer laugh Cheesy Grin Roll Eyes!
Meg mégiscsak jobb így egyben otthagyni egykettőt,a kétmillás szuperdízelre,ami megmakkan az út szélén,mint 100kilométerenként +1000 forintot betankolni a "szar" benzinesbe! Wink crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #2929 Dátum: 2010. október 05. 09:07:45 am »

Jah, csak a króm lángnyelvek hiányoznak. Wink
Fenét!
Erre festeni kéne Evil
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2930 Dátum: 2010. október 11. 22:12:54 pm »



Mondom,hogy megéri Cheesy Grin,640 a 8 injektor,a szivattyút is betakarja egy fél millió,gondolom a szűrők kijönnek egy ötvenesből,pici munkadíj,talán egy százas,végül is 1.2-ből kijön a befecsi rendszer laugh Cheesy Grin Roll Eyes!
Meg mégiscsak jobb így egyben otthagyni egykettőt,a kétmillás szuperdízelre,ami megmakkan az út szélén,mint 100kilométerenként +1000 forintot betankolni a "szar" benzinesbe! Wink crazy2

A szivattyú elég komoly rajta,nem nagyon megy tönkre... ha mégis,akkor garantált a 250-300 ezres futás,attól előbb csak az abalétől megy tönkre. Cheesy
Egyébként meg összehasonlítani csak Merci V8 CDi-vel lehet az árát,mert ritka az ekkora motor személyautóban.
Viszont két lépcsővel lejjebb a 4 hengeres,2 ezres kategóriában toronymagasan a legmasszívabb diesel motor.

Statisztika:
1db 20d = 5-7dbCDTi (kinetikus lófasz) = 8-11db CDTi (vir lében autósz) = 3-4db CDi (Bádoghuszárok) = 25-30db Dci (autókat alkoTTunk) = 1-2 Multijet (Babeneautomobili) ....
 
És (amivel ugye nem kezdünk mondatot) a javítási költsége nem nagyobb,mint a mögötte felsorakozottaknak.
Hozzáteszem ez EURO 4-es kategóriáig érvényes,az EU5-ösök azok már piezzo-sok és nem javíthatók.
...egyenlőre.Addig csak csere,de mivel EURO5-ben mindenki azt használja,így az ár ott is (kisebb diferenciával) egyforma.

Részemről:
Golf II-III. 1.6-1.9 TD-TDi 98-ig.
24-25 TD-TDS                98-ig.
Merci őskövület soros pumpával egészen '95-ig,200-220-300-350 d-Td

És itt be is fejeztük.
Vastag bukszával kéretik a sor elejére állni.  Evil

78.000ccm,V18,3500HP  Evil
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2931 Dátum: 2010. október 12. 19:15:49 pm »

Végre b@sszák meg,alig 5 évvel a japók után ideért! eusa_clap 36 afro_ coolsmiley
http://totalcar.hu/tesztek/2010/08/16/auto_a_mindennapokra/2/#szoveg
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #2932 Dátum: 2010. október 12. 19:40:26 pm »

Végre! Megyek és megrendelem! Tongue
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #2933 Dátum: 2010. október 12. 19:50:35 pm »

Végre b@sszák meg,alig 5 évvel a japók után ideért! eusa_clap 36 afro_ coolsmiley
http://totalcar.hu/tesztek/2010/08/16/auto_a_mindennapokra/2/#szoveg


Ez a tagolt csomagtartó vajon mennyi diszperzitesvödör?  Shocked  Roll Eyes
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2934 Dátum: 2010. október 12. 20:38:16 pm »

8 sebesség? Mi ez kamion?  Grin 2funny
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2935 Dátum: 2010. október 14. 22:30:57 pm »

Mellesleg a B klasse új fokozatmentes váltója 7 sebességes és most van fejlesztés alatt a 9sebessséges váltó a csillagoséknál... mondjuk kicsit tulzásnak érzem...  huh
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2936 Dátum: 2010. október 15. 05:34:10 am »

sebességváltó... minek.... egy nyomatékos motorhoz nem kell...  Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2937 Dátum: 2010. október 15. 06:57:58 am »

Mellesleg a B klasse új fokozatmentes váltója 7 sebességes és most van fejlesztés alatt a 9sebessséges váltó a csillagoséknál... mondjuk kicsit tulzásnak érzem...  huh

lassan átmennek CVT-be Smiley
szerintem egyébként nincs baj ezzel a "versennyel", mérnöki kihívásnak mindenképp jó Smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2938 Dátum: 2010. október 15. 07:11:53 am »

Ugye senki sem hiszi el, hogy a hibrideket tényleg a környezetvédelem miatt gyártják és fejlesztik? Lehet, hogy valaha annak indult, de ez csak parasztvakítás és adócsalás. A technológia, ha engednék, már 20 éve ott tartott volna, hogy tizede üzemanyaggal, vagy anélkül lehessen közlekedni, úgyhogy ezt én nem kajálom be.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2939 Dátum: 2010. október 15. 07:22:40 am »

én örülök neki, hogy van Smiley amikor a 600h-ban 200-nál padló, és a póver 100 %-on tolja a v8-at, akkor szeressük Smiley
mondjuk egy tulajdonsága van, ami rettenetesen tud zavarni. állsz mellette, és villannyal klímázik, meg zenélget neked, miközben világit. elkezd merülni, és beindul a motor, én meg ugrok arrébb h mi a fett van Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!