Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2910 Dátum: 2010. október 03. 18:04:37 pm » |
|
Nekem van gázolaj számlám az M3 kivezetőjén lévő Shellről. Az a baj, hogy benzin(es) volt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2911 Dátum: 2010. október 03. 18:06:36 pm » |
|
Ha belekalkulálod az állandó nagyon drága motorproblémákat, akkor 25L Ha meg belekalkulálod a gázolaj árát, a motor élettartamát km-ben és az ártartását, akkor meg 6 liter.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2912 Dátum: 2010. október 03. 20:06:56 pm » |
|
Ha meg belekalkulálod a gázolaj árát, a motor élettartamát km-ben és az ártartását, akkor meg 6 liter. Butus ,a gázolaj 5forintal olcsóbb,ami érdektelen/érezhetetlen,azonos évjáratú 50i,és 45d pont egy árban van,arról megint papírt adnék neked,hogy a 47-es bakancsaim alatt,hamarabb elfogyna a dízel,bár a modern BMW V8-akat sem tartom többre a dízeleknél,a vanosos,valvetronikos,drájv báj vájörös,meg a tököm tudja milyen,de igen szerény lökettérfogatú(és itt van az eb elhantolva),benzintemető,már nem a jó öreg M30 fenntartási,karbantartási költségeivel fut..... Szóval egyforma fos mindkettő ,hála az anyagi helyzetemnek csupán elméleti a fejtegetés. (8 milla körül csakis benz V8-at,S500 vennék családi limónak,5.5 388le,530nm ,emellet a BMW 50i biturbója is csak egy kupac sz@r,kombiból meg E500touringot,thanks bangle )
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2913 Dátum: 2010. október 03. 23:32:12 pm » |
|
Butus ,a gázolaj 5forintal olcsóbb,ami érdektelen/érezhetetlen,azonos évjáratú 50i,és 45d pont egy árban van,arról megint papírt adnék neked,hogy a 47-es bakancsaim alatt,hamarabb elfogyna a dízel,bár a modern BMW V8-akat sem tartom többre a dízeleknél,a vanosos,valvetronikos,drájv báj vájörös,meg a tököm tudja milyen,de igen szerény lökettérfogatú(és itt van az eb elhantolva),benzintemető,már nem a jó öreg M30 fenntartási,karbantartási költségeivel fut..... Szóval egyforma fos mindkettő ,hála az anyagi helyzetemnek csupán elméleti a fejtegetés. (8 milla körül csakis benz V8-at,S500 vennék családi limónak,5.5 388le,530nm ,emellet a BMW 50i biturbója is csak egy kupac sz@r,kombiból meg E500touringot,thanks bangle ) Most szétszedjem darabokra az írásod vagy egyben jellemezzem, hogy hülyeség?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2914 Dátum: 2010. október 03. 23:48:08 pm » |
|
Most szétszedjem darabokra az írásod vagy egyben jellemezzem, hogy hülyeség?
Szedd szét MR-t! Mondanám, hogy hozok kólát, chipset, de tudom ,hogy mire visszaérek már megbeszéltétek volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2915 Dátum: 2010. október 04. 00:56:21 am » |
|
Most szétszedjem darabokra az írásod vagy egyben jellemezzem, hogy hülyeség?
Már alig várom! A múltkor is kiderült,hogy az opel is bír annyit mint a BMW!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2916 Dátum: 2010. október 04. 08:54:34 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2917 Dátum: 2010. október 04. 08:59:21 am » |
|
Szélesebb felnivel nekem tetszene.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2918 Dátum: 2010. október 04. 13:49:02 pm » |
|
Jól gondolom hogy ebben nem gyári a motor? http://www.youtube.com/watch?v=Ygg7NlYgdko#merthogy akármit csináltam az enyémmel így csak hóban lehetett menni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2919 Dátum: 2010. október 04. 14:11:35 pm » |
|
Nekem úgy tűnik 6 hengeres hangja van. Márpedig egy gyári 325i, tudja ezt, alapból.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2920 Dátum: 2010. október 04. 14:32:09 pm » |
|
Nekem 4hengeresnek tűnik a hangja meg a videó címe is 316,nemtudom de azt igen hogy egy alap m10b18 pierburg karbival nem megy így
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2921 Dátum: 2010. október 04. 16:59:15 pm » |
|
Rátapintottál a lényegre! A tiéd nem ment így!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #2922 Dátum: 2010. október 04. 17:56:35 pm » |
|
Tök frankón néz ki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2923 Dátum: 2010. október 04. 18:41:19 pm » |
|
76-os gyártású szarrákeményedett 185-ös gumit hátra és a kispók is megcsinálja. De van nálam 205-ös 88-as gyártású angol futózott gumi, még azzal is.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2924 Dátum: 2010. október 04. 18:47:42 pm » |
|
Ennyit számít a szar gumi? akkor attól még a 316is kraftwerk lesz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2925 Dátum: 2010. október 04. 18:48:22 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2926 Dátum: 2010. október 04. 18:49:24 pm » |
|
Nekem az ugratós meg a havas kanyar rész jön be nagyon
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2927 Dátum: 2010. október 04. 19:21:36 pm » |
|
Tök frankón néz ki. Jah, csak a króm lángnyelvek hiányoznak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2928 Dátum: 2010. október 04. 20:45:13 pm » |
|
Ha olyan stabil,mint a 40d,akkor beéri még ebben a hambárban is 10-el. (van 40d-s ügyfelünk,csakis jót tudok mondani) Egyébként meg CSAK!!! gyári üzemanyagszűrő,számla mindig tankolásnál,semmilyen üzemanyagadalék lőtyölése,semmi humbuk,meg chiptuning és ugy egyáltalán semmi,csak minőségi szűrők és kutról számlával üzemanyag. ezek a fő csapásvonalak és akkor sokáig jó lesz. Bár a számla,az nem biztos hogy segít,de ha véletlenül is betankolsz valami szart,akkor még jóljöhet,főként hogy a 8db injektor ebbe a műremekbe 640 ezer HUf és a szivattyúról meg a sok kis apró köcölléről,nameg a munkadíjról nem is beszéltem... Mondom,hogy megéri ,640 a 8 injektor,a szivattyút is betakarja egy fél millió,gondolom a szűrők kijönnek egy ötvenesből,pici munkadíj,talán egy százas,végül is 1.2-ből kijön a befecsi rendszer ! Meg mégiscsak jobb így egyben otthagyni egykettőt,a kétmillás szuperdízelre,ami megmakkan az út szélén,mint 100kilométerenként +1000 forintot betankolni a "szar" benzinesbe!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #2929 Dátum: 2010. október 05. 09:07:45 am » |
|
Jah, csak a króm lángnyelvek hiányoznak. Fenét! Erre festeni kéne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2930 Dátum: 2010. október 11. 22:12:54 pm » |
|
Mondom,hogy megéri ,640 a 8 injektor,a szivattyút is betakarja egy fél millió,gondolom a szűrők kijönnek egy ötvenesből,pici munkadíj,talán egy százas,végül is 1.2-ből kijön a befecsi rendszer ! Meg mégiscsak jobb így egyben otthagyni egykettőt,a kétmillás szuperdízelre,ami megmakkan az út szélén,mint 100kilométerenként +1000 forintot betankolni a "szar" benzinesbe! A szivattyú elég komoly rajta,nem nagyon megy tönkre... ha mégis,akkor garantált a 250-300 ezres futás,attól előbb csak az abalétől megy tönkre. Egyébként meg összehasonlítani csak Merci V8 CDi-vel lehet az árát,mert ritka az ekkora motor személyautóban. Viszont két lépcsővel lejjebb a 4 hengeres,2 ezres kategóriában toronymagasan a legmasszívabb diesel motor. Statisztika: 1db 20d = 5-7dbCDTi (kinetikus lófasz) = 8-11db CDTi (vir lében autósz) = 3-4db CDi (Bádoghuszárok) = 25-30db Dci (autókat alkoTTunk) = 1-2 Multijet (Babeneautomobili) .... És (amivel ugye nem kezdünk mondatot) a javítási költsége nem nagyobb,mint a mögötte felsorakozottaknak. Hozzáteszem ez EURO 4-es kategóriáig érvényes,az EU5-ösök azok már piezzo-sok és nem javíthatók. ...egyenlőre.Addig csak csere,de mivel EURO5-ben mindenki azt használja,így az ár ott is (kisebb diferenciával) egyforma. Részemről: Golf II-III. 1.6-1.9 TD-TDi 98-ig. 24-25 TD-TDS 98-ig. Merci őskövület soros pumpával egészen '95-ig,200-220-300-350 d-Td És itt be is fejeztük. Vastag bukszával kéretik a sor elejére állni. 78.000ccm,V18,3500HP
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2931 Dátum: 2010. október 12. 19:15:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2932 Dátum: 2010. október 12. 19:40:26 pm » |
|
Végre! Megyek és megrendelem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #2933 Dátum: 2010. október 12. 19:50:35 pm » |
|
Ez a tagolt csomagtartó vajon mennyi diszperzitesvödör?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2934 Dátum: 2010. október 12. 20:38:16 pm » |
|
8 sebesség? Mi ez kamion?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2935 Dátum: 2010. október 14. 22:30:57 pm » |
|
Mellesleg a B klasse új fokozatmentes váltója 7 sebességes és most van fejlesztés alatt a 9sebessséges váltó a csillagoséknál... mondjuk kicsit tulzásnak érzem...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2936 Dátum: 2010. október 15. 05:34:10 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2937 Dátum: 2010. október 15. 06:57:58 am » |
|
Mellesleg a B klasse új fokozatmentes váltója 7 sebességes és most van fejlesztés alatt a 9sebessséges váltó a csillagoséknál... mondjuk kicsit tulzásnak érzem... lassan átmennek CVT-be szerintem egyébként nincs baj ezzel a "versennyel", mérnöki kihívásnak mindenképp jó
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2938 Dátum: 2010. október 15. 07:11:53 am » |
|
Ugye senki sem hiszi el, hogy a hibrideket tényleg a környezetvédelem miatt gyártják és fejlesztik? Lehet, hogy valaha annak indult, de ez csak parasztvakítás és adócsalás. A technológia, ha engednék, már 20 éve ott tartott volna, hogy tizede üzemanyaggal, vagy anélkül lehessen közlekedni, úgyhogy ezt én nem kajálom be.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2939 Dátum: 2010. október 15. 07:22:40 am » |
|
én örülök neki, hogy van amikor a 600h-ban 200-nál padló, és a póver 100 %-on tolja a v8-at, akkor szeressük mondjuk egy tulajdonsága van, ami rettenetesen tud zavarni. állsz mellette, és villannyal klímázik, meg zenélget neked, miközben világit. elkezd merülni, és beindul a motor, én meg ugrok arrébb h mi a fett van
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|