CápaBMW fórum
2024. november 24. 05:49:33 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3467663 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2940 Dátum: 2010. október 15. 07:28:17 am »

Ja, amikor a hülye amcsiknak belepakolták a Prius villanymotorját a Lexus terepjáróba, a hülyék meg vették, mert olcsó, mert adómentes, igaz, hogy fölöslegesen vitt magával egy valag akkut, meg nem is fogyasztott 15-öt, csak 14,5-öt, de hibrid. Legalább az EU-t nem merik meg átverni ilyen hülyeségekkel. Mindegy. Ha 2 percnyi benzin+villanymotor hajtotta élvezetre vágynék, akkor inkább turbo vagy nitro finoman és folyamatosan tudja a teljesítményt. Félreértés ne essék, nem a technológiával van bajom, hanem annak a hiányával, illetve a parasztvakítással.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2941 Dátum: 2010. október 15. 07:44:18 am »

ja persze! az egy óriási vicc, aki elhiszi, hogy jobban fogyaszt tőle... a szart. jobban megy Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2942 Dátum: 2010. október 15. 09:26:35 am »

lassan átmennek CVT-be Smiley
szerintem egyébként nincs baj ezzel a "versennyel", mérnöki kihívásnak mindenképp jó Smiley

OKOK de multkor vezettem egy ilyen Bklassét és forgatta mint állat a motort ha odaléptem (mint a robogókat) de nem ment sehova...  Cheesy
MOndjuk sima nem turbós 1.8as volt...
Naplózva

Bence
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2943 Dátum: 2010. október 15. 09:30:11 am »

Mellesleg a B klasse új fokozatmentes váltója 7 sebességes és most van fejlesztés alatt a 9sebessséges váltó a csillagoséknál... mondjuk kicsit tulzásnak érzem...  huh

fokozatmentes váltó, és hét sebességes? Csak nekem fura ez? Cheesy

Arra gondolsz hogy lehet kézzel is pakolgatni, és akkor szépen 7 előre programozott lépcső szerint módosítja az áttételt?
Naplózva

TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2944 Dátum: 2010. október 15. 11:36:35 am »

fokozatmentes váltó, és hét sebességes? Csak nekem fura ez? Cheesy

Arra gondolsz hogy lehet kézzel is pakolgatni, és akkor szépen 7 előre programozott lépcső szerint módosítja az áttételt?

Igen lehet kézzel is csak ami még furcsa benne hogy balra jobbra kell tologatni ehhez a váltót Sad
Naplózva

Bence
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2945 Dátum: 2010. október 15. 11:49:45 am »

Igen lehet kézzel is csak ami még furcsa benne hogy balra jobbra kell tologatni ehhez a váltót Sad

Igen. De jobb mint az előrefele fölvált, hátrafele levált szisztéma. A DSG-n van így pl, folyton fölváltottam visszaváltás helyett Smiley

De ez is, mint sok minden, csak megszokás kérdése.
Naplózva

TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2946 Dátum: 2010. október 15. 12:18:48 pm »

Nagyritkán hétvégén kapunk szoktam használni de megszokni nem akarom... akkor inkább az E-klasse fülecskés váltóját Smiley
Naplózva

Bence
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2947 Dátum: 2010. október 15. 20:12:18 pm »

nekem ezek közül sokkal jobban bejön, ha magán a kormányon nyomom a gombot. a fülecske az nem begyere..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2948 Dátum: 2010. október 15. 20:28:14 pm »

Nekem meg az tetszik, ha a málnakeverővel balra-hátra húzva nyomom az 1-est...  crazy2 Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2949 Dátum: 2010. október 16. 07:10:38 am »

Nekem meg az tetszene ha  nem minden topikban a zöldséges kocsikról kellene olvasnom!  sm_68
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Mpower
Vendég
« Válasz #2950 Dátum: 2010. október 16. 11:05:44 am »

E39 rozsdavédelem:Csillagos 5ös! Shocked Shocked undecided


* 4209875_4.jpg (74.88 KB, 640x480 - megtekintve 874 alkalommal.)
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2951 Dátum: 2010. október 16. 11:59:50 am »

 Cheesy  Evil  crazy2
Naplózva

70/627-5355
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2952 Dátum: 2010. október 16. 12:10:12 pm »

azt azért tegyük hozzá,hogy a rohadó E39-eknek milyen élete volt az elmúlt 10 évben...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2953 Dátum: 2010. október 16. 15:37:31 pm »

azt azért tegyük hozzá,hogy a rohadó E39-eknek milyen élete volt az elmúlt 10 évben...

Nem csak a rohadó e39-eknek...
Ezeknek is,mint bármelyik tipusnak,megvannak a gyenge pontjai.
DE!
Azért az már nekem egy kicsit sok hogy az összes touring generációnak a hátsó ajtaja porrárohad...  angry
e30/34/39-ek,mind-mind.
Amelyik nem,azt vagy cserélték,vagy száraz meleg garázsban van minden este.
Azért az ilyenekre kicsit több hangsúlyt fektetnék,inkább rohadjon máshol... ahol nem látszik,csak ha kiesett a helyéről..  Evil
Drága fehérkém csomagtérajtaja is a szokásos helyen kikezdte a rozsdi.
De inkább egy másik,ami egészséges,mint egy javítgatás és 2 év múlva ismét...
...és rá két évre ismét...

Azért majd kíváncsi leszek,hogy úgy 16 év múlva mennyi e39-et fognak restaurálni...  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
OT-s e39... régi szép idők...  Evil

 
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2954 Dátum: 2010. október 16. 15:39:05 pm »

E39 rozsdavédelem:Csillagos 5ös! Shocked Shocked undecided

Még annyit.
A vicc nem ez,hanem hogy mennyit adott érte ott kint.
...szerintem a negyedét,mert többet biztosan nem adott és nem is kértek érte,ha mégis akkor betegek.
Most meg aranyat kér érte,mert hazahozta.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2955 Dátum: 2010. október 16. 16:40:54 pm »

azt azért tegyük hozzá,hogy a rohadó E39-eknek milyen élete volt az elmúlt 10 évben...


Miért,milyen?
Az első "nyugati" autóm,egy 1973-as granada horganyzott karosszériájú volt,nem is rohadt,csak ahol a lángelme fényező lecsiszolta róla a horganyt. angry
Ja,hogy ma már nem éri meg tartós autót(szinte semmit) gyártani,inkább a minőség helyett a mennyiség a lényeg,és így sem olcsó......! Cry
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mpower
Vendég
« Válasz #2956 Dátum: 2010. október 17. 10:57:33 am »

Így van Mister!
A rekord 12évet állt sárban és a balos küszöböt leszámítva 44éves korához képest wunderbar nagyon masszívak a régi autók,bár itt volt egy impalás töréstesz ott sz volt sztem a gond hogy hiába a sok vas ha nincs megfelelően megtervezve a törési zóna akkor cseszheted.Haverom 740es Volvóját érzem még tanknak  Smiley Grin Cheesy
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2957 Dátum: 2010. október 17. 18:23:59 pm »

Szerintem ne lovaljuk bele magunkat nagyon hogy  egy max 15 éves E39 ilyen szinten szétrohad normál körülmények között.....

Ha meg már sérülve/piszkálva volt, akkor meg nem a BMW korroziovédelme a kérdés, hanem a lakatos/fényező hozzáállása....
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2958 Dátum: 2010. október 17. 22:59:17 pm »

Szerintem ne lovaljuk bele magunkat nagyon hogy  egy max 15 éves E39 ilyen szinten szétrohad normál körülmények között.....

Ha meg már sérülve/piszkálva volt, akkor meg nem a BMW korroziovédelme a kérdés, hanem a lakatos/fényező hozzáállása....

Hé!
Csak 14. !!!  Evil
Egyébként meg az enyém majdnem nulladik szériás,de a pár pöttyöt leszámítva semmi baja.
SEHOL!
Ahhoz képest hogy 443 ezer van benne,szerintem pörfekt.
Ez a hátsó ajtó azért durva.
ÉS.
Nincs az a lakatos,fényező,vagy akárki aki ha egyszer megbontja a gyári védelmet,akkor ugyanolyan érdemben vissza is állítja.
Illetve ha van is,akkor az a nyakláncod,gyűrűd,fogad esetleg sípcsont merevítésed kéri,ami ugye platinából van. 
Embarrassed

Egyébként meg félek a lovaktól.  Smiley
...de csak ha harap,ebben hiába vannak 800!!!-an,cseppet sem félnék.  Evil
csak ütném és ütném és...

http://www.youtube.com/watch?v=Jout7oeOIAE#
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2959 Dátum: 2010. október 18. 21:54:06 pm »

ez egy e34?

http://kep.index.hu/1/0/174/1745/17457/1745749_e8204ff573cbc192fd67379adf31adb9_wm.jpg
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #2960 Dátum: 2010. október 19. 06:22:05 am »

Az bizony. Annó Grósz Károly kapta a németektől. Azt már nem tudom milyen apropóból.
Ez egy fullos 535 volt. Láttam annak idején a tv-ben amikor átvette. Vigyorgott mint a tejbe tök és simogatta a kormányát akár egy gyerek. Grin
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #2961 Dátum: 2010. október 20. 11:35:35 am »

"BMW ajándékba

Itthon a felső káderek között sokáig egyeduralkodók voltak a Mercedesek, majd Grósz Károly 1987-es németországi látogatásakor megtekintette a BMW gyárat és nyomban kapott is egy hetes BMW-t. Grósz, az utolsó keményvonalas pártfőtitkár-miniszterelnök, tényleg használta egy ideig az autót. Egyszer állítólag egy trabantost árokba is szorítottak vele, és mit tesz Isten, az illető épp egy 56-os forradalmár unokája volt. "

itt ugyanez a kép színesben:
http://mek.niif.hu/01900/01906/html/index1830.html

De még keresgélek több ellentmondást is olvvastam Smiley
Van ahol kimondottan 750-est írnak, és ha 1987-ről van szó akkor valószínűbb, mivel E34 1988-tól van.
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 20. 12:22:34 pm írta Sztavrosz » Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2962 Dátum: 2010. október 21. 21:09:13 pm »

Én meg egy 730-asra vagy 735-ösre emlékszem. Pár éve volt is téma hogy valaki megvette azt az autót.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2963 Dátum: 2010. október 21. 23:40:17 pm »

Igen az egy 735 volt.
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 22. 19:27:17 pm írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2964 Dátum: 2010. október 22. 19:42:51 pm »

 Cheesy Tessék,akkor már volt színes fényképező. Cheesy
Bőrös a drága...

De ezen a képen kívül semmit nem találtam,pedig b@ssz@ a csőröm ez a kocsi.

Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2965 Dátum: 2010. október 23. 17:37:11 pm »

Szóval,nézegettem tegnap a cég hazai honlapját,egy új ötös kombinénit konfiguráltam összefele,a mókás kedvű extra összerendező kollégák szerint a nem bőrös ülést nem is érdemes szellőztetni,vagyis a 200párezer forintos ülés szellőzés mellé meg kellene vennem a majdnem fél millás tököm tudja milyen bőr ülőt is huh confused,miért nem lehet kiírni,hogy szintszabályozás,miért kell mindenféle futómű csomagnak hívni,amitől szellentésem sincs mikor kapok elöl sima csavarrugós,hátul szintszabályzós futóművet 44,miért nincs ~60 000ft-ért feltehető vonóhorog,miért csak elektromos van 3kilóért 85,mi kerül 180 ropiba a legolcsóbb zenében shocked,miért nincs kép a felnikről,miért nem esik szó/kép a gyerek ülésekről,kormányokról,miért nincs tempomat,csak valami aktív sebességtartó izé-mizé elektronikával,bő 4kilóért :618? 44
Azért ettől lehetne jobb is a honlap. Lips Sealed
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2966 Dátum: 2010. október 23. 17:40:42 pm »

csak...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2967 Dátum: 2010. október 23. 17:44:50 pm »

csak...


Értem már......... Cheesy laugh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gim_e12
Vendég
« Válasz #2968 Dátum: 2010. október 23. 17:46:00 pm »

azért, hogy még véletlenül se vegyél új bmw-t... Wink
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2969 Dátum: 2010. október 23. 17:53:09 pm »

azért, hogy még véletlenül se vegyél új bmw-t... Wink

Ez ám az üzletpolitika! Grin Cheesy

"

Egyszerűen állítsa be kívánt haladási sebességét és lazítson: a Stop & Go funkcióval ellátott Aktív sebességtartó automatika, valamint a ráfutásos ütközésre figyelmeztető jelzés (mely fékezés funkcióval is ellátott) automatikusan csökkenti járművének sebességét vagy akár teljesen állóra is fékezi azt, ha egy lassabban haladó jármű tűnik fel az Ön sávjában.

Amennyiben a megállás három másodpercnél rövidebb ideig tart, a BMW 5-ös Touring automatikusan felgyorsít. Amennyiben a várakozás ennél hosszabb, egy gombot kell megnyomni a kormánykeréken ahhoz, hogy az autó újra elinduljon és az Ön által előre beprogramozott sebességre gyorsítson.

A radarérzékelő 200 méteres távolságig méri az Ön és a követett autó közötti távolságot, és azt is felismeri, hogy a másik jármű melyik sávban halad.
Kritikus helyzetekben optikai és akusztikus jelzések figyelmeztetik az ütközésveszélyre a vezetőt, az enyhe fékezés pedig további lehetőséget nyújt számára, hogy fékezéssel vagy kikerülő manőverrel elkerülje a ráfutásos balesetet. Az eredmény: a BMW 5-ös Touringgal – különösen városi forgalomban – még biztonságosabbá és kényelmesebbé válik az utazás."

Ez helyett nem lehetett volna egy rendes 3.0 sorhatot tervezni-szívót-természetesen? coolsmiley 46 confused
Meg kell mondjam,mint ortodox M30(szigorúan B35)fan,hogy a mostani háromlitykós helyett inkább a dízel..... coolsmiley 46 85,204le,mi jöhet még?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!