Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #3180 Dátum: 2010. december 13. 22:52:25 pm » |
|
Tovább bővült a családunk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3181 Dátum: 2010. december 13. 22:57:33 pm » |
|
Grat
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3182 Dátum: 2010. december 14. 08:25:43 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3183 Dátum: 2010. december 14. 13:08:46 pm » |
|
Pedig most megaakciós. És még nem is kérem hogy megindokold. Egy E39 nem lehet elég akciós a jelenlegi helyzetemben:))) Egy E34 vagy 28 még csak-csak, de a 39-esek városi rohangálósnak még drágák:) kínomban már egy skoda fabia praktik 1.2 teherautót néztem 500ért, de nem tudom magam rászánni, inkább az M3-asba tankolok többet:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3184 Dátum: 2010. december 14. 16:27:34 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3185 Dátum: 2010. december 14. 19:48:16 pm » |
|
Nyihaha
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3186 Dátum: 2010. december 14. 19:49:45 pm » |
|
Eddig is voltak fenntartásaim, bár nem mintha a nézegetésükön kívül lenne e majd új bmw-m. Nem tagadom, meg sem tehetem. Minek? Nem teccik. Hányok az elektronikától. Keresztmotor "Ezzel az elrendezéssel az elegáns hosszú motorháztető is fölöslegessé válik, viszont előrébb lehet hozni az A oszlopokat, amivel jelentősen nő az utastér." Az utastér? Juhhé. Igen a műszerfal ismét 1 méter hosszú lesz a szélvédőig, mint más vasalókban. Ha valami elegáns ,miért kell feleslegessé tenni? Már ami elegancia maradt még ezekben az újakban. "stop-start rendszerrel és más EfficientDynamics kütyükkel, de csak a két kisebb blokk fér majd el (szerencsére) keresztben," Olyan gomb nincs mivel ezt a sok szart kilehet kapcsolni? "Lesz viszont Golf GTI jellegű elsőkerekes hot hatch is, állítólag 220 lóerős kétliteres motorral, sőt, ehhez újra elővennék a legkülönbözőbb modelleken használt ti jelzést is." Ti jelzés? Szegény 02. Bár a mostani nyomiknak mi fogalma lesz arról, hogy volt 02 ti. Milyen szép is az mikor a kocsi súlya hátrabillen és egy helyben állsz a füstölgő első kerekekkel. Hot hatch. Az bazzeg. Hát a hátsókerékhajtáson nevelkedett keménymag véleményem szerint csak ennyit mond: SZÁNALOM.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 14. 19:52:52 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3187 Dátum: 2010. december 14. 20:11:42 pm » |
|
A lényeget összefoglaltad. Én meg vizionálom azt az autót ami: 1. "Mini padlólemezére épülne ... egy kombi változat - ... elsőkerekesek" 2. "...hosszú motorháztető is fölöslegessé válik, viszont előrébb lehet hozni az A oszlopokat" 3. "Másfél literes háromhengeres lesz a moduláris motorcsalád legkisebb tagja"
Tadaaaam! Megkaptuk a vagonr-t:
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3188 Dátum: 2010. december 14. 21:08:50 pm » |
|
Eddig is voltak fenntartásaim, bár nem mintha a nézegetésükön kívül lenne e majd új bmw-m. Nem tagadom, meg sem tehetem. Minek? Nem teccik. Hányok az elektronikától. Keresztmotor "Ezzel az elrendezéssel az elegáns hosszú motorháztető is fölöslegessé válik, viszont előrébb lehet hozni az A oszlopokat, amivel jelentősen nő az utastér." Az utastér? Juhhé. Igen a műszerfal ismét 1 méter hosszú lesz a szélvédőig, mint más vasalókban. Ha valami elegáns ,miért kell feleslegessé tenni? Már ami elegancia maradt még ezekben az újakban. "stop-start rendszerrel és más EfficientDynamics kütyükkel, de csak a két kisebb blokk fér majd el (szerencsére) keresztben," Olyan gomb nincs mivel ezt a sok szart kilehet kapcsolni? "Lesz viszont Golf GTI jellegű elsőkerekes hot hatch is, állítólag 220 lóerős kétliteres motorral, sőt, ehhez újra elővennék a legkülönbözőbb modelleken használt ti jelzést is." Ti jelzés? Szegény 02. Bár a mostani nyomiknak mi fogalma lesz arról, hogy volt 02 ti. Milyen szép is az mikor a kocsi súlya hátrabillen és egy helyben állsz a füstölgő első kerekekkel. Hot hatch. Az bazzeg. Hát a hátsókerékhajtáson nevelkedett keménymag véleményem szerint csak ennyit mond: SZÁNALOM. Ezt híjják píárnak,van egy kupac laza széklet,amire rávizeltek ,majd a leírásba belecsempészünk pár hangzatos angol szót,betűszót,néhány értelmezhetetlen szóképet,legalább is az adott kupacra értelmezhetetlent,többször belekeverünk valami régi cuccot,ami tényleg jól sikerült,és már tolong is a veőkör az ajtók előtt,mert ott a propeller az elején,aztán majd valami hatökör egy fórumba leírja,hogy:..."azért ezzel is lehet ám keményen menni"...és kész is. F@stubus az egész.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3189 Dátum: 2010. december 14. 22:01:49 pm » |
|
Uraim,meg kellett volna állnia az időnek a 80-as évek környékén.Olyan sok szépet írtok cápáitokról,teljesen meghatódtam,minden elismerésem,így tovább. Igen egy papa e-23 ba simán beraknám a valagam,jó lenne egy az e-34 mellett
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3190 Dátum: 2010. december 14. 22:13:46 pm » |
|
Uraim,meg kellett volna állnia az időnek a 80-as évek környékén.Olyan sok szépet írtok cápáitokról,teljesen meghatódtam,minden elismerésem,így tovább. Igen egy papa e-23 ba simán beraknám a valagam,jó lenne egy az e-34 mellett Akkor, ha jól értelmezem már megint előjött a kisebbségi komplexusod. Pedig most nem is szidtuk az imádott E34-et. Fejlődés ide ,fejlődés oda az E34 és E23 között vannak különbségek. Jó is rossz is, ki hogy nézi, de akárhogy is vesszük az E34 előrelépés volt, kicsit műanyag már de ez a korszakkal jár. A gond itt az, hogy ez visszalépés. De ha ezt te szintén a fejlődésnek tudod be Toi. Hát. Persze ez is nézőpont kérdése. Biztos imádni fogják. Ha úgy vesszük a profit háttérbe szorította a tradíciókat. Úgy is felfoghatjuk, hogy a bmw megteheti,hogy kikandikál ezekre a vizekre, vagy úgy is hogy ez visszalépés és szánalom. Ez is ahogy dobjuk, úgy esik kategória.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3191 Dátum: 2010. december 14. 23:15:10 pm » |
|
Szép lassan feléli a sportos imidzset a BMW (lehet, h ez a cél?). Valamikor még a teljes modellsorozat annak számított: pl. a 02-k korában, de még az E21 kismotorosok is. Az E36-nál még volt 18is, nem csak M3. Az E46 esetében a legkisebb sportos verzió is a 330Ci különkiadásai, de inkább egyik sem. Az újaknál szinte csak az M-es modellek nevezhetőek sportosnak, különben a Mercivel verseng a cég. Ezt kéri a piac, ezt adják. Ettől függetlenül egy E92 330i kéne, 272le, úgy megy, mint az M3:). De persze mindkettő inkabb kis GT, mint sportautó... Ezek a kis pöffetegek meg a nyugati nagyvárosi fiataloknak meg nőknek vannak, akiknek ciki egy kommersz kisautó, de vezetni nem tudnak, így a 3-as nem jöhet szóba. Nem mondom, h szánalom, engem nem érint a téma, és nem büdösebb nekem, mint egy dízel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3192 Dátum: 2010. december 14. 23:50:53 pm » |
|
én úgy vagyok vele, hogy "tök mindegy". vennék ilyen kis vacak mini BMW-t a csajomnak, de mivel nem tartom biztonságosnak, így inkább egy x5-re szavaznék... egyébként a baj nem az, hogy megjelenik pár "egyéb" kategóriájú modell a gyártó palettáján... attól még a többinek nem kéne "elpuhulnia". nekem az E90 a full gagyi kategória az E46 után/mellett. olyannyira nem találom meg benne, hogy mitől BMW, hogy elképesztő. és a baj akkor van, ha egy márka kapcsán elveszíted azt az érzést, amivel addig pozícionáltad. de mondjuk épp ezért jó az 1 M Coupé...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3193 Dátum: 2010. december 15. 00:02:48 am » |
|
én úgy vagyok vele, hogy "tök mindegy". vennék ilyen kis vacak mini BMW-t a csajomnak, de mivel nem tartom biztonságosnak, így inkább egy x5-re szavaznék... egyébként a baj nem az, hogy megjelenik pár "egyéb" kategóriájú modell a gyártó palettáján... attól még a többinek nem kéne "elpuhulnia". nekem az E90 a full gagyi kategória az E46 után/mellett. olyannyira nem találom meg benne, hogy mitől BMW, hogy elképesztő. és a baj akkor van, ha egy márka kapcsán elveszíted azt az érzést, amivel addig pozícionáltad. de mondjuk épp ezért jó az 1 M Coupé... Nekem ugyan az összes 3-as BMW tetszik, de az E90-et a gyakorlatban mindennek érzem, csak gagyinak nem:) főleg, h a csiptuninggal egyutt 150.000km után is hibátlan a barátomé. Ha jól emlékszem összesen egy zár vagy üléslehajtás hibája volt, de az sem komoly. Kopás nem látszik, jól megy, jól fordul, kategóriaelső még mindig. Csak nem úgy sportos, mint egy E36... (de az E36-ban meg nem lehet nyugalomban 180-al utazni - mondjuk ebben sem a trafipaxok miatt:) Az E46-ból eleve csak a facelift utáni értékelhető, az első széria szerintem botrányosan csúnya, ahogy az alapfelszereltségű, négyküllős kormányú fapad e46-ok... Mondjuk az igaz, hogy az E46 coupé M packettel tökéletes arányú autó, az E92-t szokni kell - főleg a feneke nem sikerült jól...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3194 Dátum: 2010. december 15. 00:06:42 am » |
|
Az egyesről meg annyit, hogy az M3 előtt megnéztem egy barátom patent 120i-jét is, de a Mazda6-ból átülve nem tudtam megindokolni, h miért adjak érte másfél millióval többet:) A sportkormány és sportülés tetszett, minden más gagyibb volt. Igaz, a Mazda6 2.3 fullos volt, de a 120i listaára így is magasabb volt azzal a felszereltséggel, plusz 3-4 évvel fiatalabb! Na ott nem tudom indokolni a BMW felárat. Ahol igen, az pl a 320d, e legjobb négyhengeres dizel kompakt limó, illetve a 325i és felfelé - ott sem sok ellenfél van, C350 AMG csomaggal esetleg, meg a C63 AMG De az is vicc, h az E90 akkora, mint a Jetta, és a Passat felé van árazva, ami meg már majdnem 5-ös méretű:) a Mondeo meg talán még annál is nagyobb:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3195 Dátum: 2010. december 15. 00:24:06 am » |
|
hát igen. méret, mint kategória nagyon nem stimmel már a BMW-nél. iszonyat durvák a vadiúj Mondeo-k, most volt facelift is, baromira jobbak, mint egy E90, csak ugye rossz helyen hajt, meg hát azért mégse ugyanaz a kettő . én nagyon nem szeretem az E90-et... nem volt alkalmam még fulloshoz, vagy nagy motoroshoz, de a 320d számomra csalódás volt, visszalépésnek éreztem az E46-hoz képest. belül elképesztően rossznak tartom, de ez ízlés kérdése, tök mindegy. a műszerfal, és az alja, mint anyag nagyon nem tetszik, valamint a B oszlop takarók sem. a hátsó ülés ultra gagyi alakú, a csomagtér az E46-hoz hasonlóan botrány . baromi tartós viszont az E90 320d, ha jól emlékszem, angol flottakezelők a legmegbízhatóbbnak választották nemrég. E46-ból sokáig nem tetszett a facelift előtti, de márra már az is bejön. olyan az, mint az E36. azt is utálom, mégis van olyan, ami tetszik . E46 Coupé-ból iszonyat jók a clubsport-os edition-ok a végén, baromi jól néznek ki...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3196 Dátum: 2010. december 15. 20:20:34 pm » |
|
No, hát a műszerfal aljának anyaga nekem nem szerepelt az ellenőrzési listámon:) Ami igen, az a vezethetőség, fék, futómű, motor, váltó, üléskényelem, és ebben mind elég jól szerepelt - at ülés pl. 16 órás vezetéssel tesztelve többször is:). A motorkarakterisztika és zaj fos, de az az e46ban még rosszabb, ráadásul gyengébb is. Egy fészliftes 330i utólagos sperrel szerintem a legjobb választás a mai autók közül. Hacsak nem az M3:)
Viszont 3-4 milliós nettó kereset kéne, h 15+m-et adjak egy használati eszköz autóért, ahol 10m az első 4 évben az áresés...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3197 Dátum: 2010. december 15. 22:14:22 pm » |
|
ha választanom kéne, ezerszer inkább egy e46 330Ci clubsport coupé, sperrel természetesen, mint egy e92. az sem érdekel, ha 335i, főleg hogy ahogy hallom az egy fos. nekem semmi bajom a kétezres dízelek motorkarakterisztikájával... szerintem (nem rád gondolok) ezt már egy felvett divat mondani, miszerint szar, fel se pörög alapjárattól (persze, hát 1000 fölé az életben nem tudtam még pörgetni), és hogy hülye tartományokban megy. azért ne higyjünk már el mindent, amit valaki leír... egy rendes turbós dízelnek szinte nincs is turbólyuka. oké, alapjárat legyen cca. 800, onnan kb 1200-ig nincs semmi, 1200-tól a 20d-ben már érződik, hogy erősödik, 1500-nál már elkezd tolni is, de 1800 fölött úgy tol, ahogy kell. igaz, hogy viszonylag szűk fordulatszám tartományban autózható... de van keze-lába a sofőrnek, 6 fokozatot elég rendesen be lehet osztani. és rettenetes sok autóban ültem, ami szívó benzines létére alapjárat fölött pár százzal, már tolt, mint a barom. a zaj is ízlés kérdése.. azon kevesek egyike vagyok, akinek bejön a dízel hang (persze melegen, és nem egy kopelre gondolok, mert cdti-k hangjától hányingerem van nekem is)...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3198 Dátum: 2010. december 15. 22:29:14 pm » |
|
Akkor, ha jól értelmezem már megint előjött a kisebbségi komplexusod. Pedig most nem is szidtuk az imádott E34-et. Fejlődés ide ,fejlődés oda az E34 és E23 között vannak különbségek. Jó is rossz is, ki hogy nézi, de akárhogy is vesszük az E34 előrelépés volt, kicsit műanyag már de ez a korszakkal jár. A gond itt az, hogy ez visszalépés. De ha ezt te szintén a fejlődésnek tudod be Toi. Hát. Persze ez is nézőpont kérdése. Biztos imádni fogják. Ha úgy vesszük a profit háttérbe szorította a tradíciókat. Úgy is felfoghatjuk, hogy a bmw megteheti,hogy kikandikál ezekre a vizekre, vagy úgy is hogy ez visszalépés és szánalom. Ez is ahogy dobjuk, úgy esik kategória. Az igazság az,hogy az öreg hetes,mindig is szívem csücske marad.Volt hatosom,hármas és ötös is,de egyik sem hiányzik,csak a hetes,elegáns nagy és mindig a központban. Az e-34 sokban hasonlít rá,itt nem a külsőre gondolok persze,hanem a belső tér ülés pozíciók,menetteljesítmény,csomagtér és a rosszabbik rész a fenntartás. Kisebbségi komplexusról szó sincs,az e-34 árából elég szép e-23 at vehettem volna.Teljesen elégedett vagyok vele,tökéletes mindennapi használatra is,bármikor menetkész,alkatrész dögivel,kicsit műanyag és. A telefonok 99%-a is az azt mégse sír senki,pedig mennyire jó lenne majd fél kiló lenne egy telefon.Sajna az idő megy,a felhasznált anyagok változnak ha tetszik ha nem. Addig jó,amíg vannak emberek akik megbecsülik a múltat és fenntartják azok termékeit.Mindezt kisebbségi komplexus nélkül írom
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3199 Dátum: 2010. december 15. 22:46:43 pm » |
|
ha választanom kéne, ezerszer inkább egy e46 330Ci clubsport coupé, sperrel természetesen, mint egy e92. az sem érdekel, ha 335i, főleg hogy ahogy hallom az egy fos.
nekem semmi bajom a kétezres dízelek motorkarakterisztikájával... szerintem (nem rád gondolok) ezt már egy felvett divat mondani, miszerint szar, fel se pörög alapjárattól (persze, hát 1000 fölé az életben nem tudtam még pörgetni), és hogy hülye tartományokban megy.
a zaj is ízlés kérdése.. azon kevesek egyike vagyok, akinek bejön a dízel hang (persze melegen, és nem egy kopelre gondolok, mert cdti-k hangjától hányingerem van nekem is)...
335i engem sem érdekel, turbós fos:) Az E46 330Ci Clubsport sperrel az kb annyira gyakori, mint egy e93 330i sperrel:)) És nagyjából M3 árban mozog amúgy is, tehát kicsi esélyt látok rá, h olyanom legyen. Egy érv szól mellette, az E46 M3-hoz képest olcsó fenntartani. Fogyasztás, szervíz, gumi, etc szinten. Mondjuk utcai autónak remélem, h tudok maradni a 3 literes, sor6 BMW kupénál a jövőben is:) Emiatt viszont saját tapasztalatból tudom, h milyen ára van a kis fogyasztásnak a karakterisztika terén: az M3 alapjárattól 7500-ig húz, egyre erősebben. Ha a gázra lépek, bármilyen fordulaton és fokozatban, azonnal gyorsulás az eredménye, még ha 5-ik alapjáratról elég kicsi is ez A dízel meg vagy megy, vagy nem, és váratlanul szokott megindulni. Tudom, szokni kell, de ez olyan, amit nem szeretnék. Kiváncsi leszek az 320xda-ra, ott elvileg ez nincs, ellenben 2 literrel többet eszik (különösen alattam, mert én a dízelt is szarul vezetem, megszokásból, 1500 körül elváltok, ahogy a sajátomban:)))) Így viszont városban is takarékos, meg egy Matiz lendületével rendelkezik. Nos, a dízel hangos perverziódra nem mondok semmit. Ami nekem egy kicsit kellemes, az a régi sor6 merci dízel hangja:) a moderneket nem szeretem. Viszont kiábrándító, hogy jelenleg egy 700.000ft-os BMW a legolcsóbb, amit megvennék. Ennyi pénzem nincs városi autóra:( http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/316/bmw_316_316i_touring-4280590rozsdaboglya, szervízigényes autó nem is érdekel, kár volt az 518-at eladni:(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3200 Dátum: 2010. december 15. 22:54:09 pm » |
|
nem olyan ritka azért clubsport van eladó mindig... ebayről veszel egy sperrt pár száz euro-ért, leviszed Mikihez, berakja, és heló. nem mondanám utólagosnak, mert gyári cucc, és tök mindegy -nekem-, hogy mikor kerül a kocsiba. egyébként svájci clubsportokban szokott lenni! nemrég a bahmannál volt egy, de ahogy néztem, eladták.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3201 Dátum: 2010. december 15. 23:03:47 pm » |
|
nem olyan ritka azért clubsport van eladó mindig... ebayről veszel egy sperrt pár száz euro-ért, leviszed Mikihez, berakja, és heló. nem mondanám utólagosnak, mert gyári cucc, és tök mindegy -nekem-, hogy mikor kerül a kocsiba. egyébként svájci clubsportokban szokott lenni! nemrég a bahmannál volt egy, de ahogy néztem, eladták. Nem tudom, te jelenleg melyik országabn élsz, én Magyarországon, ahol a normálisan motorizált külföldi autókat csak irreális áron lehet behozni:))) És annyiért már itthon is akadnak érdekességek, az a Bahman féle limó regadóval drágább ennél. Annyira azért nem jó ) http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/m3/bmw_m3_smg_ii.invidual_surgosen_elado-4366089
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3202 Dátum: 2010. december 15. 23:12:23 pm » |
|
a spanodnak magyar rendszámú mindkét 330i-je repülj rá az egyikre!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3203 Dátum: 2010. december 15. 23:16:13 pm » |
|
Nem adja egyiket sem. Az egyik egyébként is az anyósé, abban sincs sok km, talán 30-40.000? )) Ha azok eladók lesznek, valszeg az m3-as "kezét is elengedem" Bár sok okom nincs, illetve bosszantó apróságok vannak, de alapból nagyon egyben van érzésre. De majd a szakember megmondja január-február határán:)))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 15. 23:20:07 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #3204 Dátum: 2010. december 16. 22:40:18 pm » |
|
Kitűnő meglátás. Gondolom akkor azt is látod, hogy TV nincs benne. Max. hátra bedobunk egyet. Köszi Bence.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3205 Dátum: 2010. december 16. 23:54:58 pm » |
|
Erre mondta Hofi Géza (Isten nyugosztalja,nagy mester volt,példakép) az 1600-ban: Gyerekek,piacorientáltan élünk... Ennyi. Lejárt az: Én csak sportos kupét,meg nagy és erős limuzinokat,esetleg egy kis olcsó diesel kombit gyártok a piacra... korszak. Ebből megélni,egy ekkora gyárnak ma már lehetetlen. Ha bevételt akar,akkor ilyeneket és ettől hajmeresztőbb modelleket kell gyártania,mert ha nem,akkor rövid úton C-vágányra kerül. És ne mondja senki hogy nem igaz,mert de. Ezt igényli a felmért közvélemény,erre gerjednek a kielégítetlen csont-bőr két gyerekes családanyák,akik jó egzisztenciával rendelkeznek,de eszük ágában sincs beülni holmi hitvány francia vagy olasz gyűszűbe,borsozik a hátuk a betépett vakond arcú AUDI A1-től és kiváltképp önkívületi állapotba kerülnek,ha meghallják,meglátják a közvélemény számára szintén "tökéletesnek" tartott A-Class-t. Ha meglátok egy új BMW modellt,önkéntelenül is elkezdem lajstromba venni a konkurenciát,amit megtámadni készül egy-egy újszülött Bajor. Nézzetek csak körül. Ennek a stöpszlinek,melyik ellenfelébe ülnétek inkább? ? ...naugye.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3206 Dátum: 2010. december 17. 07:48:23 am » |
|
Kitűnő meglátás. Gondolom akkor azt is látod, hogy TV nincs benne. Max. hátra bedobunk egyet. Köszi Bence. Nem is szaba, csak rontja a gyerek szemét.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3207 Dátum: 2010. december 17. 09:18:35 am » |
|
Ha meglátok egy új BMW modellt,önkéntelenül is elkezdem lajstromba venni a konkurenciát,amit megtámadni készül egy-egy újszülött Bajor. Nézzetek csak körül. Ennek a stöpszlinek,melyik ellenfelébe ülnétek inkább? ? Ha már erőltetni kéne, ott a Mini ezer vállfaja. De mondjuk én ennyiért egy nagyon jó E46 M3-ba vagy 4 éves E9x 330i-be ülnék ))) A különbségből meg még mindig kijönne egy jó cápa:) perse huje kérdés, a célcsoport ezt a fórumot nem olvassa, nekik még az E46 is egy ótvar öreg autó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3208 Dátum: 2010. december 17. 22:51:13 pm » |
|
Mit vagytok oda ezekért a csoffadt hármasokért? Csak mert emm? Arnie,Collins,mi a baj a hetesekkel?35i?Az is megindul,mint a koromgyár,amibe ezek a hármasok kerülnek,meg egy E32,a különbözetből elautózol pár évet,főleg,hogy szerintem az emmek szomjatosabbak,mint a 35i. 1 forintból fenntartható,javítható,megvásárolható,az emmek,vagy a húgydékhez képest,és gázzal annyit fal,mit a dízel a kútról etetve,és még a bicajt is könnyebb belegyűrni!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 17. 23:06:11 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3209 Dátum: 2010. december 17. 22:59:37 pm » |
|
ezt most megkaptad rnie
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|