|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3271 Dátum: 2010. december 21. 22:00:24 pm » |
|
hasznalt 320d 7-8 millió?! gyerekek hol éltek? 4-5 között kapsz beszabehu-t, kint 15 ezerért kurva jók vannak.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3272 Dátum: 2010. december 21. 22:02:52 pm » |
|
Akkor már csak 3-4 misi az e32 előnye.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3273 Dátum: 2010. december 21. 22:08:44 pm » |
|
6.5-ért veszek egy olyat, ami patent, max 30.000-et ment:) az érni fog 200.000km-nél, három évvel később 3,5-öt. Értékvesztés: 3millió. fogyasztás átlag 6,5 liter, 170.000km-re összesen 3.8m ft ez 6.8m tételezzuk fel, h szervíz azonos, de ez messze nem így van, egy régi automatával 730iaut. átlagfogyasztás 13liter (11-12-őt eszik a kézi váltós m3, pianóban) 170.000km-re 7,7m Tehát hosszabb távon, főleg, évi sok km-nél sehogyan sem versenyképes. Lehet faragni itt-ott a költségekből, de legjobb esetben is az jön ki, hogy kb egyforma. A 320d-re szinte tuti nem kell költeni, a 7es meg rizikó ennyi km-re. Főleg, ha azt is belevesszük, h minden egyes szervíznapra bérelsz egy 10-esért egy autót. Arról nem beszélve, hogy egy 320d, 177le, 30.000ft-ért 200le, és úgy veri oda a 730ia-t, hogy köpni nyelni nem lesz ideje. Persze, ha az éves km mondjuk 10-20.000, akkor az értékvesztés meghaladja a benzinköltséget, így jobb a régi autó. Meg feelingre is, szóval nem elenne vagyok (nekem is az van), de anyagilag megindokolni csak akkor lehet, ha keveset megy az ember. Érzelmileg lehet indokot találni, azzal nincs is gond:) de nem mindig az olcsó az olcsóbb!:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3275 Dátum: 2010. december 21. 22:14:43 pm » |
|
Mész vele 200ezret. Az annyi mint 2 milla szervíz, Collins garázsából kiindulva. Mert semmi rendkívüli nem történik. Ez a vita ott volt hamvábaholt amikor elkezdődött, aki sokat megy, az nem fog használt autókkal szarozni, mert egyszerűbb lecserélni 3 évente. Az hogy mit tol ki a szalonból, asztma dét, vagy 320dét, az az ő pénztárcájának a függvénye. Aki keveset megy annak egy kurva nagy ráfizetés egy új, vagy viszonylag új 320 d, ennyi. Emóció kérdése, ha újat akar, ő baja.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 21. 22:24:17 pm írta pic »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3276 Dátum: 2010. december 21. 22:44:08 pm » |
|
Mész vele 200ezret. Az annyi mint 2 milla szervíz, Collins garázsából kiindulva. Mert semmi rendkívüli nem történik. Ez a vita ott volt hamvábaholt amikor elkezdődött, aki sokat megy, az nem fog használt autókkal szarozni, mert egyszerűbb lecserélni 3 évente. Az hogy mit tol ki a szalonból, asztma dét, vagy 320dét, az az ő pénztárcájának a függvénye. Aki keveset megy annak egy kurva nagy ráfizetés egy új, vagy viszonylag új 320 d, ennyi. Emóció kérdése, ha újat akar, ő baja. Collins egy E46-al szenved:) Én meg E90-ről beszélek, az előbb említett barátom most cseréli 150+e km-rel, és semmilyen extra költése nem volt a kötelező szervízeken túl. pedig csiptuningos autó. Ha nem évi 10.000-et mennék, meg is venném, de inkább spórolok a mostani 320xda-jára, az sokkal jobb téli autónak. Majd 4 év múlva:) Addigra az M3 helyett úgyis kell vennem egy rendes autót, valami nagyobb kasztnis sor6-os motoros BMW-t, legyen az E28 vagy valami 7-es:) és egy 320xda mellett nem is baj, ha nem alkalmas mindennapi használatra. Csak ne legyen túl büdös a kezem a bilitől, amibe lógatom:))) Az E34-E38-E39-nél sajnos a normális teljesítményt V8-ból hozták ki, az meg Mercibe való (hogy újabb frontot nyissak:))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3277 Dátum: 2010. december 21. 22:55:36 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3278 Dátum: 2010. december 21. 22:58:36 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3279 Dátum: 2010. december 21. 23:09:00 pm » |
|
Mész vele 200ezret. Az annyi mint 2 milla szervíz, Collins garázsából kiindulva. Mert semmi rendkívüli nem történik. Ez a vita ott volt hamvábaholt amikor elkezdődött, aki sokat megy, az nem fog használt autókkal szarozni, mert egyszerűbb lecserélni 3 évente. Az hogy mit tol ki a szalonból, asztma dét, vagy 320dét, az az ő pénztárcájának a függvénye. Aki keveset megy annak egy kurva nagy ráfizetés egy új, vagy viszonylag új 320 d, ennyi. Emóció kérdése, ha újat akar, ő baja. Ezt próbálom én is érzékeltetni,pont ezt írtam már,pont E32 mellé vettem új asztrát,és pont annyiba volt a megtett 90 000km,3év alatt,mintha évente vettem volna 1 gyári M70 fűzött blokkot,meg a banknak becsengettem évente egy telifényt,másik évben egy garnitúra szintszabályzós futóművet,a következőben meg a 12leömlős kiput,a vems motronikot,írható gyújtással,de még egy garnitúra használt 17"-os nagy peremes borbet A is belefért volna,ha hozzáveszem a kötelező cascót,mondjuk ez az én bajom,mert nem kp-ra vettem,de hát a tények makacs dolgok ugye,és ez "csak" egy 4.6 millás asztra. De befejeztem,veszek valami tds-t,és megtérek....... Uppdate:az még 35i volt,abba nem tudom mennyi 1fűzött blokk,mikor az 50-es megroggyant,akkor kérdezetem 1mill. körül hozták volna az M70-et,+-50 000ft.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 21. 23:24:41 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3280 Dátum: 2010. december 21. 23:20:54 pm » |
|
miért is van szenvedés az e46-tal?
-beszart a légtömegmérő - főtengelyjeladó. kimasszíroztam a wallis-ból, mert a garancia asszem egy pár héttel előtte volt, vagy hogy -volt ez a hátsó lámpás toszás - megjavítottam -rázott - elrepedt a hátsó tárcsa (megtörténhet a hetesnél is) -kell lendkereket cserélni kuplungnál. szerintem 200 ezrenként kuplungot cserélni nem nagy durr.
ezen kívül volt valami? nekem nem ugrik be. ja igen. a kéziféke megint fos. de az olyan, hogy egyszerűen nincs olyan, hogy Miki egy napig addig basztatja, amíg jó nem lesz, mert akkor kell rendelni ezt, azt, stb. és megy az idő. az autónak meg úton kell lennie lényegében folyton..
de írjátok, ha kifelejtettem valamit.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3281 Dátum: 2010. december 21. 23:25:26 pm » |
|
Nem írjuk!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3282 Dátum: 2010. december 21. 23:35:32 pm » |
|
talán mert nem volt más
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3283 Dátum: 2010. december 21. 23:36:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3284 Dátum: 2010. december 21. 23:41:00 pm » |
|
Reggel eltört a fabudi BH lengés csillapítója ,még ilyet sem láttam ,és az előbb már a 2hírdetett 518i-t nézegettem........ Pedig már láttam a fa alatt a gömbölyű 1.8 tőti hatost,de most elásta magát a cég,még ilyet!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3285 Dátum: 2010. december 21. 23:48:02 pm » |
|
Még ilyet!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3287 Dátum: 2010. december 21. 23:50:38 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3289 Dátum: 2010. december 22. 00:01:17 am » |
|
Én is csak pislogtam,mentem a melóba,már a körforgóban éreztem,hogy nem úgy kanyarodik ahogy szokott,mintha szorulna valami,aztán lekunkorodtam a sztrádáról,egy kevésbé jó útra,ott már dobálta a popóját,mint bakkecske,mire felértem a bányába,már vége volt,éreztem az égett gumi szagot,meg hallottam,hogy dörzsölődnek a cuccok,majd rápillantottam kívülről,és csodát láttam! Ott is maradt a bányába,céges tranyóval verettem haza,erről elég annyit tudni,hogy nincs benne fűtés,-8 van ,és dzsoni kollégám,aki csak beugrós,de eddig akármikor jött valamit tönkretett mindig,szóval kértem,hogy ne a nyomban menjen le a tranyóval a gödörbe,mert leérhet az alja,de dzsoni ezt felülbírálta,így az y-tól nincs kipufogó a tranyón,és ettől jó hangja lett,és füst sem kerüli el a fülkét. Szóval szép az élet!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3290 Dátum: 2010. december 22. 00:04:26 am » |
|
Én is csak pislogtam,mentem a melóba,már a körforgóban éreztem,hogy nem úgy kanyarodik ahogy szokott,mintha szorulna valami,aztán lekunkorodtam a sztrádáról,egy kevésbé jó útra,ott már dobálta a popóját,mint bakkecske,mire felértem a bányába,már vége volt,éreztem az égett gumi szagot,meg hallottam,hogy dörzsölődnek a cuccok,majd rápillantottam kívülről,és csodát láttam! Ott is maradt a bányába,céges tranyóval verettem haza,erről elég annyit tudni,hogy nincs benne fűtés,-8 van ,és dzsoni kollégám,aki csak beugrós,de eddig akármikor jött valamit tönkretett mindig,szóval kértem,hogy ne a nyomban menjen le a tranyóval a gödörbe,mert leérhet az alja,de dzsoni ezt felülbírálta,így az y-tól nincs kipufogó a tranyón,és ettől jó hangja lett,és füst sem kerüli el a fülkét. Szóval szép az élet! Akkor ezek szerint nem csak Travoltát hívják Dzsoninak A fabudit meg csapasd fel a löszfalra, kérd Indy szaktanácsadását!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3291 Dátum: 2010. december 22. 08:38:52 am » |
|
Reggel eltört a fabudi BH lengés csillapítója ,még ilyet sem láttam ,és az előbb már a 2hírdetett 518i-t nézegettem........ Pedig már láttam a fa alatt a gömbölyű 1.8 tőti hatost,de most elásta magát a cég,még ilyet! gombokból fenntartható, oda se neki:)) Ja, hogy az nem annyira jó, amikor áll? ) Figy, Ausztrália tele van olcsó, sperres V8-akkal. És nem kell mindenféle puccos fókszvéágenbe ülnöd többet!:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3292 Dátum: 2010. december 22. 09:30:56 am » |
|
Kis vesés V8! AHA! Biztos nem volt törött!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3293 Dátum: 2010. december 22. 11:10:02 am » |
|
Ez az autó nem volt törve soha! Az más kérdés, hogy nem mindig volt V8... (Ha valaki tudni akar még valamit róla, elég jól ismerem az autót... Priviben! )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3294 Dátum: 2010. december 22. 16:18:58 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #3295 Dátum: 2010. december 22. 19:39:04 pm » |
|
Ezt linkelte Collins is,hát elég szomorú eset.
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3296 Dátum: 2010. december 22. 19:45:16 pm » |
|
A 3 oldal óta tartó 7-es (E32) vs. 320D vitához szólnék hozzá: Akkor is az E32!!!!! Indoklás: 1. mert jobb 2. mert nekem is az van 3. mert elfogult vagyok 4. mert sosem vezettem, ültem E9x-ben 5. mert csak! Remélem mindenki látja, hogy megdönthetetlen érveim vannak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3297 Dátum: 2010. december 22. 19:48:08 pm » |
|
Majd jön Rnie és minden egyes pontot megcáfol!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3298 Dátum: 2010. december 22. 19:50:03 pm » |
|
Majd jön Rnie és minden egyes pontot megcáfol! Alig várom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3299 Dátum: 2010. december 23. 10:05:09 am » |
|
Majd jön Rnie és minden egyes pontot megcáfol! Ez cáfolhatatlan:))) Nekem is jobban tetszik a 7-es! (de attól még drágább, ha hirtelen sokat kell menni:)))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|