MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3600 Dátum: 2011. március 14. 21:39:17 pm » |
|
"Ez lehetne a "Szeretem, mert majdnem cápa" is... Smiley Vasárnap BP-Törökszentmiklós (90-120 között - tábla + max.10) board szerint 8.3-as átlag, mind ezt egy 1600kg öntömegű, 3000ccm-es öreg vassal.. szerintem OK. Gim! Ezek ilyenek. Nekem az E36 (1500kg, 3000cc Smiley)) kerek 9 litert evett Olaszország oda-vissza, autópályán, mindenhol egy kicsit a megengedett felett hajtva, azaz 80-as korlátozásnál 90-el, 130-asnál 140-nel, és a németeknél Salzburg után volt egy kis 200++ is:) Mindez tankolással számolva, 3 telitankra, Board kb. ugyanannyit mutatott. Viszont városban akkor is 15 liter a minimum, ha hétvégén, kis forgalomba megyek vele... Egész addig nyugodt voltam a gyorshajtással, míg újra meg nem mértem GPS-szel a km órát - sajnos ez nem csal csak 2-3km/h-t, felül mondjuk 5km/h körül. Eddig úgy használtam, mintha plusz 10-et csalna, azaz 130-nál még buntetetetlenul lehet 150-et menni:) na ez nem igaz Smiley Már alig várom, hogy a téli pihenőből visszakapjam, na nem mintha szükségem lenne autóra, az idén kb. 250km került bele, ennek nagy része BP-Szeged. ott sikerült (ki tudja hányadszor az autó történetében) átlépni a 100.000-et is:)" Gim,Arnie,mit pezsegtek itt,mindjárt megérkeznek az öngyújtós kollégák,azt jól leoltanak titeket.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3601 Dátum: 2011. március 15. 08:29:01 am » |
|
Egyszerűen le kellett írnom, mert jó volt látni - elég extrém alacsony lett (9 körüli átlagot már többször láttam nála, na de ez) Én sem titkolom/titkoltam, hogy télen 100% város és dugó mellett 15-16-os átlagaim voltak, de azért íme a példa, hogy tud mást is. Egyszerűen ezek ezt szeretik, ki az országútra és GO.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #3602 Dátum: 2011. március 15. 20:24:15 pm » |
|
Mikor Sopronba mentünk, és telitankal indultunk el, Én is azt hittem, elromlott a mutató, mert jóval Győr után mozdult meg.
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3603 Dátum: 2011. március 15. 20:44:58 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3604 Dátum: 2011. március 15. 20:55:40 pm » |
|
Hát ez valami gyönyörű!!!
Ez az autó egy csoda..... csoda szar.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3605 Dátum: 2011. március 15. 22:10:35 pm » |
|
Hát ez valami gyönyörű!!!
Ez az autó egy csoda..... csoda szar.
Ebből arra engedek következtetni hogy segítenél szakrálisan eltenni láb alól az alkotóját.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3606 Dátum: 2011. március 15. 22:23:00 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3607 Dátum: 2011. március 15. 23:32:21 pm » |
|
Mi lehet ez,M62-nek sok a kütyü,S62lehet,szépen szól,az bizonyos,bár léteznek ettől költséghatékonyabb V8-ak is,igaz nem BMW. Ez itt kehes 410 lovas,szemre kevesebb helyet foglal mint az S62,~550Ł a súlya,250-280kg,hf-től,szívósortól,karbi(k)tól,ill a lökettérfogattól függően,a small block az 5.0l-től(302cui)5.7l(350cui),6.2l(383cui)általában 7.0l-ig(427cui) tart,ezt csupán a főtengelyek variálásával,és a furat maximalizálásával érik el,a blokk marad,nagyjából végtelen számú variációja van a hf-eknek,szívósoroknak,karbiknak,a teljesítmény úgy 300lótól 1000lóig,nem tévedés,szívóban,karbival,2szeleppel,1vez.tengellyel ,nevetséges árakon,pl. a BMW új,komplett motor áraihoz képest,és kér egy pozitívot a gyújtásra,meg egyet az önindítóra,és dübörgés......... Nekem ez a személyes kedvencem,6450$,meg kb 300-350$ a szállítás haza,ide kb a fele,ez most úgy 1.3m forint,ez elsőre soknak tűnhet,de mondjuk ha elkezdesz felújítani egy S62-t,hamar átértékeled a "drága"szót,és ebben nem felújított cuccok vannak,hanem új hf-ek,főtengely,minden forged,űber-űber quality,amit az amcsi piacon el lehet érni,szóval nem tréfa a 16V. http://www.proformanceunlimited.com/specs/383_360hp.htmlUi:a 424 futpáund(ft/P)torque az fostos 600nm,nincs vanos,sok tengely,sok szelep,sok trafó,sok injektor,sok szenzor,tyúkbél,komputer,bla,bla,bla,csak endless power........
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 01. 07:30:41 am írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3608 Dátum: 2011. március 16. 07:28:07 am » |
|
Mi ez a szar? TDS-t bele!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3609 Dátum: 2011. március 16. 17:44:19 pm » |
|
Mi lehet ez,M62-nek sok a kütyü,S62lehet,szépen szól,az bizonyos,bár léteznek ettől költséghatékonyabb V8-ak is,igaz nem BMW. Ez itt kehes 410 lovas,szemre kevesebb helyet foglal mint az S62,~550Ł a súlya,250-280kg,hf-től,szívósortól,karbi(k)tól,ill a lökettérfogattól függően,a small block az 5.0l-től(302cui)5.7l(350cui),6.2l(383cui)általában 7.0l-ig(427cui) tart,ezt csupán a főtengelyek variálásával,és a furat maximalizálásával érik el,a blokk marad,nagyjából végtelen számú variációja van a hf-eknek,szívósoroknak,karbiknak,a teljesítmény úgy 300lótól 1000lóig,nem tévedés,szívóban,karbival,2szeleppel,1vez.tengellyel ,nevetséges árakon,pl. a BMW új,komplett motor áraihoz képest,és kér egy pozitívot a gyújtásra,meg egyet az önindítóra,és dübörgés......... Nekem ez a személyes kedvencem,6450$,meg kb 300-350$ a szállítás haza,ide kb a fele,ez most úgy 1.3m forint,ez elsőre soknak tűnhet,de mondjuk ha elkezdesz felújítani egy S62-t,hamar átértékeled a "drága"szót,és ebben nem felújított cuccok vannak,hanem új hf-ek,főtengely,minden forged,űber-űber quality,amit az amcsi piacon el lehet érni,szóval nem tréfa a 16V. http://www.proformanceunlimited.com/specs/383_360hp.htmlUi:a 424 futpáund(ft/P)torque az fostos 600nm,nincs vanos,sok tengely,sok szelep,sok trafó,sok injektor,sok szenzor,tyúkbél,komputer,bla,bla,bla,csak power........ A fórum egyik legnagyobb márkarajongója te most milyen Bmw-d van vagy mikor volt utoljára???
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #3610 Dátum: 2011. március 16. 20:09:31 pm » |
|
Jó csak másodszori olvasásra értettem meg a lényeget a köbinches teletűzdelt hf-es hozzászólásnak, de akkorra ment. Ez nem egy e39 M-motor?
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3611 Dátum: 2011. március 16. 20:30:31 pm » |
|
A fórum egyik legnagyobb márkarajongója te most milyen Bmw-d van vagy mikor volt utoljára??? Toi,ez egy másik világ,ez így nagyjából sosem lesz nekem,nem is törekszem rá,pont lepapírozhatatlan,bármely cápába,meg az 1.3 az csak az S62-höz képest olcsó,az M30-hoz képest már nem,más nagyságrend,nem az én nagyságrendem. De attól még érdekel.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3612 Dátum: 2011. március 17. 20:44:15 pm » |
|
Toi,ez egy másik világ,ez így nagyjából sosem lesz nekem,nem is törekszem rá,pont lepapírozhatatlan,bármely cápába,meg az 1.3 az csak az S62-höz képest olcsó,az M30-hoz képest már nem,más nagyságrend,nem az én nagyságrendem. De attól még érdekel. Mi az,hogy nem lesz tudod nincs lehetetlen csak tehetetlen,és van benne valami.Persze amennyiben a Bmw-nél maraduk,lehet valakinek álmai csúcsa egy pl. e-28 535 és minden vágya,lehetséges nem teheti meg hosszú távon az autó fenntartási költs. és egyebek miatt,ezért megelégszik egy 20-as motorúval,de az álom nagyjából össze jött. Amin teljesen kiakadtam,pont a témába vág az egyik kollegám nagyapja most vett egy kocka Ladát,ezzel nincs is gond,de dízel Ford Sierra motor és váltó van benne ,még ez sem gond,bár elcsodálkoztam mennyire full gyári,mintha oda tervezték volna. Ja és teljesen hivatalos átépítés,semmi kam nincs benne,természetesen a forgalmiba is be van vezetve.Ebből azt a következtetést vonom le,azért megoldható itt egy smás,persze a te eseted nem annyira sűrűn előforduló módosítás.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3613 Dátum: 2011. március 17. 21:30:33 pm » |
|
Mi az,hogy nem lesz tudod nincs lehetetlen csak tehetetlen,és van benne valami.Persze amennyiben a Bmw-nél maraduk,lehet valakinek álmai csúcsa egy pl. e-28 535 és minden vágya,lehetséges nem teheti meg hosszú távon az autó fenntartási költs. és egyebek miatt,ezért megelégszik egy 20-as motorúval,de az álom nagyjából össze jött. Amin teljesen kiakadtam,pont a témába vág az egyik kollegám nagyapja most vett egy kocka Ladát,ezzel nincs is gond,de dízel Ford Sierra motor és váltó van benne ,még ez sem gond,bár elcsodálkoztam mennyire full gyári,mintha oda tervezték volna. Ja és teljesen hivatalos átépítés,semmi kam nincs benne,természetesen a forgalmiba is be van vezetve.Ebből azt a következtetést vonom le,azért megoldható itt egy smás,persze a te eseted nem annyira sűrűn előforduló módosítás. Igen,igen lehetséges,de kb 1.5 millkó csak a regadó,egy 3l feletti euro 0-ás ,karbis motorra,olyan 8kiló lenne a kései E32-ből jövő,euro2-es M70 regadója,mondjuk egy eredetileg 20-as cápára,mert csak,bocsánat,"csak" a kettő közötti különbözetet kell megfizetni,tudtommal .Az elektronikai dzsungel ellenére 100x inkább arra költenék/azt építenék cápába,mint chevy blokkot.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3614 Dátum: 2011. március 31. 20:03:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3615 Dátum: 2011. március 31. 20:04:41 pm » |
|
+
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3616 Dátum: 2011. március 31. 20:05:22 pm » |
|
++
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3617 Dátum: 2011. március 31. 20:15:18 pm » |
|
És még mindig úgy érzed,hogy "irreálisan sokat fogyaszt"? Csak mert 2nappal többetvoltam otthon a tervezettnél,és az utolsó 2napot az öcsém 5húgy i-jével teljesítettem,botrány.........
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3618 Dátum: 2011. március 31. 20:25:57 pm » |
|
Szeretni fogsz, de igen Tapasztalataim: -Normál használatra rossz -Taposni ~100 felett van értelme, addig egy igazán jó 35i megszorongatja. -SOKAT ESZIK BC és számolgatásaim szerint vegyes használatban, úgy ahogy a Démonkával járok 17.9 liter. -Nagyon nagy élmény bevallom, de nekem csak akkor kéne, ha nagyon sok pénzt elő tudnék rántani. Minden egyes részt felújítani és vasárnaponként elővenni... -A kényelem és a tér 100%-os, jó benne ülni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3619 Dátum: 2011. március 31. 20:30:03 pm » |
|
Persze új, illetve patika V12-vel még nem mentem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3620 Dátum: 2011. március 31. 21:49:14 pm » |
|
Ezt azért megcáfolnám . Jelenleg is napi szinten hajtok 35i-t meg 50i-t , a fogyi kb. +10-15% városban a v12 javára ,de a rugalmasságot nem lehet egy napon említeni . Automata esetén jelentős az erőfolyam az 50-es javára ./kis fordulaton főleg / Azt mondanám ,hogy a 35-ös 120 körül kicsit fickósabb ,de csak a motor magasabb fordulata okán ./ már a nyomatékgörbe felső ideális határa felé jár / Érzésre inkább a v8-at lehet szorongatni egy jó 35i-vel ,akár még nyerő is lehet .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3621 Dátum: 2011. április 01. 07:28:45 am » |
|
Ezt azért megcáfolnám . Jelenleg is napi szinten hajtok 35i-t meg 50i-t , a fogyi kb. +10-15% városban a v12 javára ,de a rugalmasságot nem lehet egy napon említeni . Automata esetén jelentős az erőfolyam az 50-es javára ./kis fordulaton főleg / Azt mondanám ,hogy a 35-ös 120 körül kicsit fickósabb ,de csak a motor magasabb fordulata okán ./ már a nyomatékgörbe felső ideális határa felé jár / Érzésre inkább a v8-at lehet szorongatni egy jó 35i-vel ,akár még nyerő is lehet . Húúú,druszám te is eretnek vagy rendesen,miket kaptam én,mert tökösebbnek éreztem a 35i-t,mint a 40i-t ,az 50-es meg egy másik dimenzió ,engem a 140-240közötti vonóerő nyűgözött le,a 120 körüli fickósságot(35i) gondolom nem az 50-essel szemben értetted. Fogyi nekem a rövid bódéban 13-15 vegyes,aztán ha elgurul a gyógyszer akkor alig 350km után kiürült a tank,úgy,hogy megállt a gép.......... Ilyen használat mellet a hátsó gumik,híd,és lengőkar szilentek,valamint a hardy idő előtt elromolhat, mesélték........
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3622 Dátum: 2011. április 01. 08:04:22 am » |
|
Na ja ! Csak szubjektíven az empírikus módon szerzett tapasztalataim vetettem monitorra . Az autót használóknál ,csak azt nem értem ,hogy a 12-13l elfogadható a 15-16 már sokkoló /325- 735/ fogyi ....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3623 Dátum: 2011. április 01. 12:11:05 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3624 Dátum: 2011. április 01. 12:15:47 pm » |
|
Ez itt Veszprém mellett készült a négysávoson. Még csak a feketét láttam eddig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3625 Dátum: 2011. április 01. 12:43:39 pm » |
|
Na ja ! Csak szubjektíven az empírikus módon szerzett tapasztalataim vetettem monitorra . Az autót használóknál ,csak azt nem értem ,hogy a 12-13l elfogadható a 15-16 már sokkoló /325- 735/ fogyi .... Nem, az én 35i-m fix 10 ez meg fix 17-18. Ezért értelmetlen normális járkálásra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3626 Dátum: 2011. április 01. 15:14:39 pm » |
|
Nekem a 735ia igen gyári állapotban volt ,de Bp-en inkább 13-16 l-t evett ,hosszabb távon 11-12 környékén . Városban szerintem már nem számottevő az a "kis" üzemanyag többlet .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3627 Dátum: 2011. április 01. 21:52:56 pm » |
|
++
Dénes! Ez milyen kavics és mennyibe került? Ilyet szeretnék én is. (nem vicc, komoly a kérdésem)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3628 Dátum: 2011. április 01. 23:46:45 pm » |
|
Parasznyai bányából meddő!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3629 Dátum: 2011. április 02. 06:42:09 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|