kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4020 Dátum: 2011. július 06. 18:56:56 pm » |
|
Főleg, hogy a 25-30-35 d ugyanaz a háromliteres 2005 óta.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4021 Dátum: 2011. július 07. 13:34:19 pm » |
|
Főleg, hogy a 25-30-35 d ugyanaz a háromliteres 2005 óta. Ugyanugy,mint a 16d-18d-20d-23d. De ugyanannyi a kulombseg is kozottuk,mert a hengerurtartalmon kivul sok kozuk nincs egymashoz. Es ez igaz a harom kulombozo 3 literesre is... Szoval csak azt akarom mondani hogy fizikailag kb:50% kompatibilisek egymassal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4022 Dátum: 2011. július 07. 17:13:16 pm » |
|
Úgy értettem ugyanaz a blokk... Persze más a turbó(k), DDE és még pár dolog a motortérben. Meg a fékek is más méretűek mindháromnál
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4023 Dátum: 2011. július 15. 08:38:27 am » |
|
Ez mondjuk most tetszik, főleg, ha touring lenne:
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4024 Dátum: 2011. július 15. 20:44:06 pm » |
|
Jaj, az anyját, de szép Végre van pofája a BMW-nek újra
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4025 Dátum: 2011. július 15. 21:05:20 pm » |
|
baszott jó. akinek E12-je van, annak kötelező egy F11! (név nélkül Korom Miklós János Mihály Albert Károly szegedi lakos )
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4026 Dátum: 2011. július 15. 21:36:53 pm » |
|
Tényleg szeretnék egyszer Bár a következőt nagyon várom, kíváncsi leszek mennyire viszik rá 1-2 tanulmányautónak a markáns "pofáját"
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4028 Dátum: 2011. július 17. 15:03:48 pm » |
|
Jaj, az anyját, de szép Végre van pofája a BMW-nek újra Nagy dilemma...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4029 Dátum: 2011. július 17. 17:46:44 pm » |
|
Hát nem tudom... itt nem sokat vacillálnék... Szép szép az új, de a cápa az cápa
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4030 Dátum: 2011. július 17. 18:30:01 pm » |
|
Nagy dilemma... Gondolkozás nélkül az E-12 kéne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4031 Dátum: 2011. július 17. 18:46:16 pm » |
|
gondolkozás nélkül az F10 kéne (ez az E12 nem tetszik..)
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4032 Dátum: 2011. július 17. 18:50:10 pm » |
|
Motorizáltság kérdése. Nekem a nagyobb és benzinesebb motorú kéne ))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 17. 22:28:31 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4033 Dátum: 2011. július 17. 20:11:06 pm » |
|
Én nem tudnék dönteni! Az E21 és az E12 közt persze!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4034 Dátum: 2011. július 18. 07:15:25 am » |
|
Vigyétek az F10-eket, E21-eket.... El a kezekkel az E12-tőtől!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4035 Dátum: 2011. július 18. 10:13:54 am » |
|
Ott a hatterben az a haromajtos N16-os ezust Almera...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4036 Dátum: 2011. július 18. 10:18:19 am » |
|
Wazz, én már az E21-et sem vettem észre a képen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4037 Dátum: 2011. július 18. 10:32:16 am » |
|
Jo erzekkel kiszurom a legmenobb japot barmelyik kepen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 18. 13:03:16 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4038 Dátum: 2011. július 18. 13:18:31 pm » |
|
Nekem is az F10 kellene. Eladnám, megvenném belőle az E12-öt és még pénzem is marad.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4039 Dátum: 2011. július 18. 14:01:46 pm » |
|
Nekem az E12 kellene az F10 motorjával. Akár be is építem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4040 Dátum: 2011. július 19. 10:20:04 am » |
|
Nekem az E12 kellene az F10 motorjával. Akár be is építem. Te nyertél
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4041 Dátum: 2011. július 19. 19:56:27 pm » |
|
Nekem az E12 kellene az F10 motorjával. Akár be is építem. De szép is lenne egy E12 520d
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4042 Dátum: 2011. július 19. 21:06:02 pm » |
|
mi már dolgozunk az ötletelésen Mikivel csak lesném az utálkozó pofákat 200+ lóval 5-6 literes fogyasztással bár igaziból szerintem sosem vágnék ilyen projektbe később, mert nem lenne szívem egy E12-t nem gyárira megcsinálni...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4043 Dátum: 2011. július 21. 07:44:43 am » |
|
mi már dolgozunk az ötletelésen Mikivel csak lesném az utálkozó pofákat 200+ lóval 5-6 literes fogyasztással bár igaziból szerintem sosem vágnék ilyen projektbe később, mert nem lenne szívem egy E12-t nem gyárira megcsinálni... De szép hangja is lenne egy 20d-nek az E12 hangszigetelésével Az a 200le/5liter azért az vagy-vagy mert az m3 is eljár 8 liter alatt, de akkor nem 200le-t veszel ki belőle:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4044 Dátum: 2011. július 21. 10:47:19 am » |
|
De szép hangja is lenne egy 20d-nek az E12 hangszigetelésével Az a 200le/5liter azért az vagy-vagy mert az m3 is eljár 8 liter alatt, de akkor nem 200le-t veszel ki belőle:) Ne akarj mindent az M3-adhoz hasnlitani Arnie. Van elet maskent is,mashogyan is,kisebbel es nagyobbal,gyengebben es erosebben,kevesebbel es tobbel is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4045 Dátum: 2011. július 21. 11:22:40 am » |
|
De szép is lenne egy E12 520d Ne már 2.0d. Legalább 3.0 vagy a biturbó 3.0
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4046 Dátum: 2011. július 21. 11:47:22 am » |
|
Istenem, aki bele akar kötni az bele tud, bárhogy is van megfogalmazva. A 200 LE/5litert úgy kell érteni, hogy vagy vagy. Még a dedós is tudja, hogy nem együtt értendő. Komolyan erre a szintre süllyedtünk?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4047 Dátum: 2011. július 21. 11:55:34 am » |
|
Nem. Ez csak a piheno,mindjart indulunk lejjebb...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 21. 15:51:37 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4048 Dátum: 2011. július 21. 14:18:34 pm » |
|
Istenem, aki bele akar kötni az bele tud, bárhogy is van megfogalmazva. A 200 LE/5litert úgy kell érteni, hogy vagy vagy. Még a dedós is tudja, hogy nem együtt értendő. Komolyan erre a szintre süllyedtünk?
Nem süllyedünk, csak vannak olyanok, akik szilárdan tartják ezt a szintet.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4049 Dátum: 2011. július 21. 14:35:51 pm » |
|
Épp olvasgatom a régi offtopicot. Ott is sikerült 1 oldalon keresztül reszelgetni, hogy a féktárcsával mit kell tenni: szabályoztatni vagy centíroztatni, netán centríroztatni. Ehhez képest nem süllyed a hajó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|