CápaBMW fórum
2024. november 24. 02:28:36 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3466982 alkalommal)
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4050 Dátum: 2011. július 21. 15:24:59 pm »

 Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 21. 15:51:28 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4051 Dátum: 2011. július 21. 15:57:31 pm »

Ne már 2.0d.
Legalább 3.0 vagy a biturbó 3.0
Már pedig én 20d-t szeretnék Cool
Az N47N start-stoppal, 8 sebességes automatával tökéletesen elegendő a maga 184 lóerejével, 380 Nm-ével, illetve ha nagyon törekednék a több lóra, akkor kapna egy Performance csomagot, és lenne 200 ló belőle. Nem hinném, hogy rosszul bánna az E12 kasztnijával, főleg, ha az F10-et 8 alatt lövi fel százra. Igen, nincs hathengeres hangja, de nekem nem is hiányzik Smiley.

Na de Lips Sealed, mert még a végén az új BMW modellek topikból is ki leszek parancsolva Tongue
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #4052 Dátum: 2011. július 21. 17:40:05 pm »

Istenem, aki bele akar kötni az bele tud, bárhogy is van megfogalmazva. A 200 LE/5litert úgy kell érteni, hogy vagy vagy. Még a dedós is tudja, hogy nem együtt értendő. Komolyan erre a szintre süllyedtünk?

Mike, komolyan? Nem gondoltam volna, azt hittem egyszerre gondolja...  shocked
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4053 Dátum: 2011. július 21. 17:40:43 pm »

Nem süllyedünk, csak vannak olyanok, akik szilárdan tartják ezt a szintet.
Hamar előkerülnek a dízelesek ha egy kis fricska van  Evil
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4054 Dátum: 2011. július 21. 18:44:57 pm »

Már pedig én 20d-t szeretnék Cool
Az N47N start-stoppal, 8 sebességes automatával tökéletesen elegendő a maga 184 lóerejével, 380 Nm-ével, illetve ha nagyon törekednék a több lóra, akkor kapna egy Performance csomagot, és lenne 200 ló belőle. Nem hinném, hogy rosszul bánna az E12 kasztnijával, főleg, ha az F10-et 8 alatt lövi fel százra. Igen, nincs hathengeres hangja, de nekem nem is hiányzik Smiley.

Na de Lips Sealed, mert még a végén az új BMW modellek topikból is ki leszek parancsolva Tongue
N47N start-stop, 8 sebességes automatát nem tudod müködésre birni egy E12ben még.  Cheesy
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4055 Dátum: 2011. július 21. 18:50:16 pm »

mindent meg lehet oldani Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4056 Dátum: 2011. július 21. 18:50:31 pm »

Kivéve ha lefejti az F10 elemeit és E12 elemekkel pakolja körbe  Evil
Naplózva

Bence
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4057 Dátum: 2011. július 21. 19:06:26 pm »

Épp olvasgatom a régi offtopicot. Ott is sikerült 1 oldalon keresztül reszelgetni, hogy a féktárcsával mit kell tenni: szabályoztatni vagy centíroztatni, netán centríroztatni. Ehhez képest nem süllyed a hajó.

Na jó, de a kiválasztott nép képviselője már nincs köztünk. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4058 Dátum: 2011. július 21. 19:27:06 pm »

mindent meg lehet oldani Roll Eyes
Én is ezt mondom, de én mindig le vagyok hurrogva  undecided
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4059 Dátum: 2011. július 21. 22:15:27 pm »

Hamar előkerülnek a dízelesek ha egy kis fricska van  Evil

Egy szóval sem említettem diesel motort, nekem csak a színvonallal volt problémám, meg az arcoskodással.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
rnie
Vendég
« Válasz #4060 Dátum: 2011. július 22. 17:00:46 pm »

Ez egy fórum, nem kell mindent komolyan venni, főleg egy offos topikban. Szóval van különbség az arcoskodás és a humor között. Nekem semmi közöm egy BMW teljesítményéhez, fogyasztásához, így arcoskodni sem tudnék ezzel. Boge, te vagy HimiZoli már büszkélkedhetne a saját építésű autóval, de itt nem erről volt szó. Relax. A színvonalat meg ne a komolykodás határozza már meg. Különben meg moderátorok vagytok, ha túl alacsony a szellemi szintem a fórumhoz, ki is lehet zárni  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 22. 19:26:40 pm írta collins » Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4061 Dátum: 2011. július 22. 20:40:34 pm »

Jah, tiszta óvoda. Evil
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4062 Dátum: 2011. július 22. 21:33:51 pm »

Különben meg moderátorok vagytok, ha túl alacsony a szellemi szintem a fórumhoz, ki is lehet zárni  Cool


Arrol ne is almodj!   angry

Reggeltel,ittmaradsz...  Evil
A szuttyos Moharmaddal egyutt...  Grin

Ja!
Csakhogy el ne felejtsem.

http://www.hamann-motorsport.com/en/cars-4-sale/hamann-las-vegas-wings-v8/
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #4063 Dátum: 2011. július 22. 21:49:19 pm »

Jó a buli  Cheesy
Naplózva

750ia
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #4064 Dátum: 2011. július 23. 09:37:41 am »

A színvonalat elsősorban az határozza meg, hogy hány embernek van működőkepés műszakis  cápája...   Tongue
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #4065 Dátum: 2011. július 23. 09:38:28 am »

http://www.youtube.com/watch?v=98JaDyV81yk&feature=player_embedded#

4perces BMW smiley
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
gim_e12
Vendég
« Válasz #4066 Dátum: 2011. július 23. 11:37:44 am »

Mennyivel jobb lenne, ha 10perces lenne... és akkor nem kapnék epilepsziás rohamot a megnézésénél. Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4067 Dátum: 2011. július 23. 11:44:40 am »

Már pedig én 20d-t szeretnék Cool
Az N47N start-stoppal, 8 sebességes automatával tökéletesen elegendő a maga 184 lóerejével, 380 Nm-ével, illetve ha nagyon törekednék a több lóra, akkor kapna egy Performance csomagot, és lenne 200 ló belőle. Nem hinném, hogy rosszul bánna az E12 kasztnijával, főleg, ha az F10-et 8 alatt lövi fel százra. Igen, nincs hathengeres hangja, de nekem nem is hiányzik Smiley.

Na de Lips Sealed, mert még a végén az új BMW modellek topikból is ki leszek parancsolva Tongue

Milyen badesz is lenne kotz,annyi sebesség fokozat,meg nm,meg le,tegyetek bele digitklímát,meg szellőzős üléseket is,a tv-navi kombót ki ne hagyjátok Tongue,ja,és legalább 4 hárombetűs menet biztonsági rendszer legyen ám benne 2funny buck2,mert csak így lehet gazdaságos Grin Cheesy,és olcsó,mármint a megépítése,de legalább csak 5litert fog enni! Evil Evil
Ha már ennyire oda-vissza vagy a nyomatékkel,tüsszentsd már meg a 30éves M10B20-at annyival,mint a csoda dízeled van,és rögtön rájössz,hányas a kabát!
És a kettő építés közötti elhanyagolható összegből Roll Eyes,esetleg vehetsz pár liter benzint........
Na,hozom a szintet? Evil Azn Evil Azn angel sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4068 Dátum: 2011. július 23. 18:49:42 pm »

Hozod Mr, hozod! Cheesy Mostanában hiányolom a V12 preferálást Sad
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4069 Dátum: 2011. július 23. 20:31:10 pm »

Jó sok löttybe belemártják, mielőtt lefújják. Nem bánnám, ha a saját autómat is felakaszthatnám a gyártósorra, egy felületkezelés erejéig Smiley
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4070 Dátum: 2011. július 24. 10:38:31 am »

KTL azaz Katodische TauchLackierung. Manspság ez van horganyzás helyett. Félelmetes milyen könnyedséggel viszi és forgatja meg a konvejor a komplett kasznit a lötyiben... (élőben nagyon durva...) Shocked
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4071 Dátum: 2011. július 24. 10:41:41 am »

KTL azaz Katodische TauchLackierung. Manspság ez van horganyzás helyett. Félelmetes milyen könnyedséggel viszi és forgatja meg a konvejor a komplett kasznik a lötyiben... (élőben nagyon durva...)

A katodische szóból gondolom,hogy ez az a verzió,amikor a bódé kap valami kis töltést,a festék meg ellentétest,és így felrántja magára a cuccot,de meg nem mondom melyik az anód,melyik a katód. crazy2
Mikor láttad ezt a BMW gyárban? Roll Eyes Azn Evil Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4072 Dátum: 2011. július 24. 11:35:33 am »

Nyugi Mr. ,semmi ördögi nincs a KTL jelentésében, csak Bence már elfelejteni beszélni magyar  Evil


A BMW ezt a módszert már vagy 40 éve alkalmazza (ha nem több egy picit)...de nem csak ők.

Ez kicsit olyan feltaláljuk a kanálban a mélyedést és még örülünk is neki Cheesy

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4073 Dátum: 2011. július 24. 13:13:27 pm »

Azt tudom,hogy ez a módszer már jó pár évtizede van használatban,az első "nyugati" autóm,egy FORD Granada,még a gömbölyű,horganyozva volt,és csak ott rohadt,ahol a debil fényező lecsiszolta róla a horganyt angry,1973-as gyártású volt.
Jó 2évig építgettem össze,levizsgáztattam,átírattam,pont pipec lett mindene,igaz rengeteg cigiztem vele,a korabeli alkatrész el nem látottság,mind a saját,mind a fényező,lakatos,szerelő,alkatrész díler,stb hozzá nem értése miatt,és elképesztő pénzben lett,mire lábra állt,ettől pöcit tele is lett a mellékherém,és mikor elkezdett csúszni a kuplungja,egy gyenge pillanatomban eladtam,gombokért Cry,azóta sem tudtam feldolgozni huh crazy2,és nem ő volt az utolsó,járművem,ami ebek harmincadjára került,pillanatnyi elmezavar/likviditási rés okán. undecided angry Sad
Bocsesz az offért. angel angel sm_68 sm_68
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 24. 14:27:07 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4074 Dátum: 2011. július 24. 13:19:43 pm »

Hozod Mr, hozod! Cheesy Mostanában hiányolom a V12 preferálást Sad

Na,akkor még friss vagyok Cheesy,és fiatalos 974 99 2funny,nem öregedtem bele itt a badesz dózer nyál falókba köztetek! Evil Evil buck2 sm28 88 2funny 1530
A V12 még csak a szinapszisaim között tépi az útburkolatot crazy2,cápában,de majd jól meglátjuk,vagy behelyettesítjük. Roll Eyes


* 635 T.JPG (135.42 KB, 640x480 - megtekintve 1067 alkalommal.)

* 635 T1.JPG (131.26 KB, 640x480 - megtekintve 1150 alkalommal.)

* 635 T2.JPG (136.69 KB, 640x480 - megtekintve 1134 alkalommal.)

* 635 T3.JPG (137.7 KB, 640x480 - megtekintve 1088 alkalommal.)

* 635 T4.JPG (136.31 KB, 640x480 - megtekintve 1126 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #4075 Dátum: 2011. július 24. 13:56:32 pm »

Van egy fogalmazásod,nem baj a google jó barátom  Grin
Naplózva

750ia
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4076 Dátum: 2011. július 25. 20:49:49 pm »

Sziasztok!

Info kéne, tudja valaki pontosan, hogy E30-ban a szervós kormánymű kopptól koppig mennyit fordul? Jelenleg nem szervó rásegítéses van és úgyis motorcsere következik meg stb, egyszerűbb most cserélnem szervósra. Viszont az E36 drágább is meg farigcsálni is kell, lehet elég nekem az E30 is ha közvetlenebb számottevően, mint a jelenlegi nem szervós. Olvastam itt ott, hogy 3,5 kopptól koppig, de talán tudtok pontosabb információval szolgálni.
Illetve, E28 szervópumpa az nagyobb rásegítéssel dolgozik mint az E30-ban levő? Vagy ugyanaz?

Előre is köszönöm!
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4077 Dátum: 2011. július 25. 21:29:25 pm »

Sziasztok!

Info kéne, tudja valaki pontosan, hogy E30-ban a szervós kormánymű kopptól koppig mennyit fordul? Jelenleg nem szervó rásegítéses van és úgyis motorcsere következik meg stb, egyszerűbb most cserélnem szervósra. Viszont az E36 drágább is meg farigcsálni is kell, lehet elég nekem az E30 is ha közvetlenebb számottevően, mint a jelenlegi nem szervós. Olvastam itt ott, hogy 3,5 kopptól koppig, de talán tudtok pontosabb információval szolgálni.
Illetve, E28 szervópumpa az nagyobb rásegítéssel dolgozik mint az E30-ban levő? Vagy ugyanaz?

Előre is köszönöm!

Az e30 kormányműve 4,2 körül fordul, az e36 -és pedig 3,4 -et. De ez nem fejezi ki a különbséget, mert az e36 kormánymű jobban kifordítja a kereket az alatt a 3,4 fordulat alatt. hidd el, megéri az e36 kormánymű, nekem is az van benne, ég és föld a különbség. A szervópumpa 110bar -os e30 -ban de rá lehet tenni a 130bar -osat is, ami pl e34 -en volt, de tudtommal e28 -ra is tettek olyat.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #4078 Dátum: 2011. július 25. 21:50:13 pm »

na ne már, emlékeim szerint az e28-ban álló helyzetben egy oldalra 1,5+ -t fordult a kormány. összesen kevesebb volt, mint 3,5 viszont több egy picit, mint 3. huh
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4079 Dátum: 2011. július 25. 21:56:16 pm »

na ne már, emlékeim szerint az e28-ban álló helyzetben egy oldalra 1,5+ -t fordult a kormány. összesen kevesebb volt, mint 3,5 viszont több egy picit, mint 3. huh

Valami hasonlót mértem én is.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!