CápaBMW fórum
2024. november 10. 20:58:41 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3454180 alkalommal)
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4080 Dátum: 2011. július 25. 23:24:36 pm »

Az e30 kormányműve 4,2 körül fordul, az e36 -és pedig 3,4 -et. De ez nem fejezi ki a különbséget, mert az e36 kormánymű jobban kifordítja a kereket az alatt a 3,4 fordulat alatt. hidd el, megéri az e36 kormánymű, nekem is az van benne, ég és föld a különbség. A szervópumpa 110bar -os e30 -ban de rá lehet tenni a 130bar -osat is, ami pl e34 -en volt, de tudtommal e28 -ra is tettek olyat.

De nem változtatták az áttételt a szervós kormányműben? Az fura. Jelenlegi kormányművemet illetően, helytálló a 4,2. Az E36 meg persze sokkal jobb lenne, csak konkrétan most nem is nagyon találok komplett eladót, meg drágább és faragni is kell. És szerettem volna most a motorcserével egybekötni a kormányműcserét. De ha kajak 4 felettit fordul az E30 szervós, akkor arra nem éri meg cserélni.
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4081 Dátum: 2011. július 25. 23:40:11 pm »

De nem változtatták az áttételt a szervós kormányműben? Az fura. Jelenlegi kormányművemet illetően, helytálló a 4,2. Az E36 meg persze sokkal jobb lenne, csak konkrétan most nem is nagyon találok komplett eladót, meg drágább és faragni is kell. És szerettem volna most a motorcserével egybekötni a kormányműcserét. De ha kajak 4 felettit fordul az E30 szervós, akkor arra nem éri meg cserélni.

E36 kormánymű minden bokorban akad eladó, kb. 20 körül van a reális ára. És faragni sem kell, csak alátétezni.  Azn
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4082 Dátum: 2011. július 26. 10:47:39 am »

Valami hasonlót mértem én is.

I CONNECT! Smiley

3 + egy pici.
Naplózva
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4083 Dátum: 2011. július 26. 23:19:46 pm »

Megkértem az eladót, ugyan tekerje már végig, ha nem nagy gond. Kopptól-koppig 4...

Eszerint ez nem túl érdekes... a lényeg a közvetlenebb kormánymű lenne. Így csak az E36 marad.
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4084 Dátum: 2011. július 27. 13:21:09 pm »

 Smiley 295

NEM M3, NEM M30, NEM Cápa, NEM V12, NEM is benzines... csak egy nejlonkályha.  Lips Sealed



* P1070196.JPG (69.26 KB, 768x432 - megtekintve 1101 alkalommal.)

* P1070201.JPG (66.72 KB, 768x432 - megtekintve 1104 alkalommal.)

* P1070203.JPG (94.94 KB, 768x432 - megtekintve 1102 alkalommal.)

* P1070202.JPG (74.6 KB, 768x432 - megtekintve 990 alkalommal.)

* P1070193.JPG (61.38 KB, 768x432 - megtekintve 1124 alkalommal.)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4085 Dátum: 2011. július 27. 13:21:49 pm »

ezt most vetted?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4086 Dátum: 2011. július 27. 13:30:44 pm »

ezt most vetted?

 1084

En inkabb ugy fogalmaznek hogy szorosabbra fuzzuk a kapcsolatot.  Cheesy
De penzt nem adtam erte...
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4087 Dátum: 2011. július 27. 14:54:32 pm »

Add oda érte a rizskályhát!  Wink

Én lecserélném a helyedben!  Smiley
Naplózva

1985 E28 530i
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #4088 Dátum: 2011. július 27. 18:57:16 pm »

Szerintem szerezz hozzá hibakód olvasó interfészt már most Smiley
Egyébként ez a 3-as szerintem szebb mint az utódja...

Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4089 Dátum: 2011. július 27. 19:42:08 pm »

szerintem meg nem lesz semmi baja egy jó ideig Smiley nem arról híres..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4090 Dátum: 2011. július 27. 21:18:12 pm »

Naakkor. Smiley

Mivel ismerem a tipust,tobb darb is megfordult mar a kornyezetemben,igy minden aggodalom nelkul vagok neki egy ilyen kapcsolatnak.
Ami nalam ereny:
-Adagolos
-fapados
-viszont klimas
-keves tulajdonos
-"elegendo" hiba,amik nem nagyok,de nem nekem kel fizetni hanem nekem fizetnek a javitasert.
-Csereben kb: havonta 2 hetet az enyem.  Smiley

A szomszedom tulajdona,aki pilot es egyben kikepzo is,szoval eleg nagy gore,ebbol adodoan havonta 1-3 hetet tavol van,mas bazisokon oktatja a tobbi pilotat,ket bazison pilota egyszerre es meg szimulatoros kikepzo is.
Aztan a kocsi neki csak eszkoz,nekem viszont erzelem,ugyhogy hamar kiderult hogy en leszek a "garzsmestere".
Teljes koru felhasznlo lettem,csereben karban tartom a kicsit.
A kepek egy kis kozmetikazast kovetoen keszultek.
Szoval nem kell odaadnom erte a Hondat (nem is adnam,mert ez egy kincs es akinek nem volt,sosem erti meg)

Egyebkent baromi megbizhatoak ezek az adagolos rendszeruek,sokat elmegy problema nelkul,nem ugy a Common rail utodai...
  Smiley

O pedig egy 2002-es februari Dingolfingi szuletesu egyed,235 ezer km-el.
2 es 1/2 gazdas.  Cheesy


* P1070204.JPG (96.49 KB, 768x432 - megtekintve 1100 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 27. 21:29:57 pm írta TurbóDénes » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4091 Dátum: 2011. július 28. 08:08:41 am »

Szep kis cucc,igazi csemege... mar akinek tetszenek ezek az osszverek.  Smiley

CSAK TUDNAM KI A F#&@OM RAKTA FEL FORDITVA A GUMIKAT!!!  angry

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/323/bmw_323_323ti_compact__alpina_b6_motorral_-4896303
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4092 Dátum: 2011. augusztus 03. 22:45:26 pm »

Na,ma majdnem vettem egy 2007 525dét confused 54,főleg profit szerzési célzattal,jelképes összegért árulták,végig volt húzva a bal oldala,a képeken nem látszott olyan komolynak mint élőben,képről csak az első sárvédőt kellet volna átcsavarozni,meg a két ajtót,eddig még meg is oldottam volna,de a géptető is meg ütődött,meg a b oszlop sem tűnt-már szemre sem-a helyén lévőnek,szóval ott maradt.
De nem ez a lényeg,csaptam vele egy karikát,és meglepően jó volt,ez már a 3literes,butított 25dé,ajtómata,kemény 34 000mérfölddel Roll Eyes,nagyon jól ment,100x jobb volt vezetni,mint fél éve a 30i-t,érzetre jobban is ment,M kormány volt benne,tök jó volt a fogása,meg minden,kár,hogy olyan elb@szott az eleje,már a hátuljával is kibékültem Tongue,még a műszerfalát kell meg ideologizálnom wall 44 confused 85,bár ez csak véralkohol szint kérdése Cheesy Grin,lehet ha beesik egy 5ropi alatt,beleugrok,azt,annyiért még megérheti otthon szétflexelni Evil Roll Eyes,és az útadó is fele mint a nagy hatosra 139,most 7-től indulnak az első hibátlanok,úgyhogy erre holnap jól berúgok,azt vagy kitudja. crazy2 sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4093 Dátum: 2011. augusztus 03. 23:28:53 pm »

Hat igen.

Csak a kozeleben nincs egy M3-nak,vagy egy 540-545i-nek,ami alig kicsit tobb benzinbol sokkal,de sokkal nagyobbat lep.
Csilliardokert lehet csak javizani,es tuti hogy rovid idon belul valami baja lesz,igy hiaba a sok hely,a kenyelem.
Raadasul ott az a kerrego,idetlen hangja... broaaaaf......
Az alkatreszek ara a kilato tetejen lakozik.
Keves az epkezlab muhely,aki erdemben tudja kezelni ezeket a fiatal nejlonokat.
Csak a taknyolas,a putra meg a gany... ossze is szaladt a szamban a skucc...
Es akkor ugye ott a kezzel foghato csunyasaga is,ami kompromisszumot kivan,evvel indul a dolog.


akkor inkabb az alternativak...

 Tongue
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4094 Dátum: 2011. augusztus 03. 23:39:01 pm »

 chips&cola
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4095 Dátum: 2011. augusztus 04. 09:06:35 am »

Parlo di anno.  Evil

"Spehr diffit adok hozza."  Grin


http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318_318is-4987521

Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4096 Dátum: 2011. augusztus 04. 11:28:27 am »

Igen,elfelejtettem,hogy azért van ebben a kasztniban 45i is....... Azn Roll Eyes Cool Cheesy
Gondolom ahhoz is gombokért mérik a cuccot Roll Eyes shocked,tranyók,pipák,vanos,gondolom mindegyik tengelyre kellett egyet rakni huh Tongue,csak,hogy olcsó,egyszerű,könnyen diagnosztizálható,és tartós legyen Azn Evil,valószínűleg ezen jelzők illenek a fantasztikus,és csodálatos szelepemelést b@szkuráló bizb@szra is,mert,hát ha nem tronikolják meg a szelepeket,akkor már nem is élet,az élet crazy2 angry.
Mennyit mehetnek el ezek a cuccok (vanos,valvetroniktrafók)kb?Az első kettő élettartama,függ(het) a használat mibenlététől?Vagy nekik mindegy,x alkalommal elállítja a tengelyeket,meg a szelepemelést,és leköszön,függetlenül,hogy városi,autópálya,vagy,hogy egy nyugdíjas fogorvos,vagy én 54 430 használom?
Ha igen akkor miért,hogyan,ha nem akkor is!? confused 44 904 burnrubber
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 04. 15:17:33 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4097 Dátum: 2011. augusztus 04. 11:47:57 am »

A piezós benzinbefecskendezőt nem is említetted...  Wink

Annak az ára közelít egy fasza dízel csúcshoz.  Smiley
Naplózva

1985 E28 530i
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4098 Dátum: 2011. augusztus 05. 13:25:18 pm »

A piezós benzinbefecskendezőt nem is említetted...  Wink

Annak az ára közelít egy fasza dízel csúcshoz.  Smiley

Egy DOBOZ fasza diesel csucsra gondoltal,ugye?  huh

Egyebkent pedig csak annyit fuznek hozza hogy nem 1 olyan 25-30d-vel talalkoztam,ami tul volt a 300 ezredik kilometeren es mivel gondos gazdaja volt,igy egy ujrakodolas kellett az injektoroknak (ebbe most ne menjunk bele hogy mit jelent,kurvahosszu tortenet) es ennyi.
Ami szetmegy rajtuk az a sok gorgo,meg szij feszito es szijtarcsa,ami gumiagyas,hogy rezgest csillapitson.
Apropo!
Azt tudjatok hogy a BMW-nel a ~120 ezres nagyszerviz resze a fotengely szijtarcsa csere is?? ??
Nagyjabol egy 100-as az ara.  angry

Ettol fuggetlenul.
Az en M52-esemben amiben 452 ezer km volt,gyari trafok,VANOS volt benne,a motorjat en bontottam meg eloszor.
Szelepfedel csere volt rajta,mielott hozzam kerult,meg VANOS magnest csereltek ugy 300 ezernel,egyszer fotengely szijtarcsat.
Egyebkent csak olajak,gyertyak,szurok.

Szoval szerintem jol birjak,bar,az enyem '96-os volt.
Hogy egy 2006-os mennyire birja...  undecided

DE 1 BIZTOS!
EGYIK SEM LESZ SOSEM CAPA.  Smiley
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4099 Dátum: 2011. augusztus 05. 13:57:57 pm »

Apropo!
Azt tudjatok hogy a BMW-nel a ~120 ezres nagyszerviz resze a fotengely szijtarcsa csere is?? ??
Nagyjabol egy 100-as az ara.  angry

Nem mindegyik modellnél. 30-35d-nél pl. igen, nekem a 25d-n 200-nál cseréltük, és éppen kezdett csak kottyanni! Az ára 93 volt. Viszont a szívósor a lapkák miatt sajnos cserés vagy herélős 120-nál.  904

Egy DOBOZ fasza diesel csucsra gondoltal,ugye?  huh

Nem. Elírtam.  Embarrassed Úgy értem egy common rail befecskendező nagyjából egy piezós benzines befecskendező ára.  Roll Eyes

DE 1 BIZTOS!
EGYIK SEM LESZ SOSEM CAPA.  Smiley

Na ebben egyetértünk!  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4100 Dátum: 2011. augusztus 05. 19:25:22 pm »

... Viszont a szívósor a lapkák miatt sajnos cserés vagy herélős 120-nál.  904...
Ezt kifejtené valaki bővebben? tudatlan vagyok...
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4101 Dátum: 2011. augusztus 05. 20:00:22 pm »

Ezt kifejtené valaki bővebben? tudatlan vagyok...

A szívósorban az M57-es blokkoknál motorokkal forgatható lapkák vannak, amik az alapjárati emisszió javítása érdekében kerültek bele. Amint megnyomod a gázpedált, ezek azonnal nyitnak, és már nincs jelentőségük.

Így néz ki a szívósorban:



És ez a baj vele:



És ez van, ha beesik:




Valószínűleg a beszállító hibázhatott, mert a 2007-es évjárat után már nincs vele baj. Gondolom nem megfelelő a tengelyen a rögzítés. Én is inkább kiheréltettem, semmi baja nincs az autónak, alapjáratról gyorsítva egy nagyon picit érezni, hogy talán mintha gyengébb lenne... Bár már régen volt a herélés, ezért nem tuti. Egy EGR tisztítást is jobban érzek, mint ennek a hatását   Wink
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4102 Dátum: 2011. augusztus 05. 20:46:30 pm »

Ez de jó Cheesy,hogy kell az bele mi? Tongue
Nagyjából ezért üzembiztosak,tartósabbak a cápák,véleményem szerint,mert egyszerűen nincs ami elromoljon benne smiley,ha valaki meg szeretne zakkanni,csak számolja meg mennyi darab alkatrész tudott 184 lovat,meg 265nm(ha jól emlékszem undecided),egy karbis M30B30-ban,és mennyi alkatrész,szenzor,relé,dugasz,biztosíték,kéttömegű szíjtárcsa/lendkerék,feszítő,meg a bánatos bré tudja még mi minden,egy M52B28-ban,jó,az újabb könnyebb,vagy 30 kilóval........ Tongue Embarrassed
Kedvenc példám Roll Eyes,a 35i,ami a reparaturanleitungom szerint,kat nélkül,220lovat,és 315nm-t tud,ehhez képest az újabb 35i,M60B35 235le,320nm(!?!?!?),cserébe +3vez. tengely,temérdek lánc,szíj,feszítő görgök,2dugattyú,még egy hf.egy valag tömítés,az elektronikát ne is említsük wall 1561 1566 kotz,menettel együtt kicsavarható Azn Evil Roll Eyes hf. csavarok,és még pár nesze semmi,fogd meg jól shocked,de V8! crazy2
M30B35 forever! angel sm_68 poundit 408 25
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4103 Dátum: 2011. augusztus 06. 17:16:46 pm »

Nem mindegyik modellnél. 30-35d-nél pl. igen, nekem a 25d-n 200-nál cseréltük, és éppen kezdett csak kottyanni! Az ára 93 volt. Viszont a szívósor a lapkák miatt sajnos cserés vagy herélős 120-nál.  904

Nem. Elírtam.  Embarrassed Úgy értem egy common rail befecskendező nagyjából egy piezós benzines befecskendező ára.  Roll Eyes

Na ebben egyetértünk!  Wink

Hat nem tudom,benzines piezzoval meg nem volt dolgom,de DENSO es BOSCH meg SIEMENS piezzoval mar baratkoztam.
Dieselben termeszetesen.
Jobban is erdekel,mint a szuttyos benzinesek.  Evil

Az elso generacios BOSCH diesel injektorok egy 184 lovas 30d-be meg siman javithatok,beallithatok.
Csukott szemmel szetszedem,kimosom,osszerakom,akar uj belsovel es beallitom,vagy ha kodolni szeretnek,akkor az 5 millios BOSC pad bekodolja,de javithato.
Nagyjabol egy 45 ezer forintert.
Termeszetesen nem mindegy hogy a megtett kilometerek kerik a javitast,vagy a vizes-taknyos-gane uzemanyag.
Utobbival nem is szabad foglalkozni,ujat bele es mehet.
Mert aki szart tankol kannabol es meg a minosegi szurot is sajnalja,az orok kuncsaft... es azt ruhellem.

Szoval visszaterve amig azokat gond nelkul lehetett javitani,hozzateszem tokeletes minosegu javitas,gyari ertekekkel es minosegel.
Addig egy piezzos EURO 4-5 kategorias injektort csak cserelni lehet.
Egyenlore semmilyen javitasi technologia nincs hozza,raadasul olyan mint a SWATCH ora.
harmad annyi alkatreszbol all,mint a regiek. Cheesy

De az biztos hogy megfelelo uzemanyagal,szurokkel es karbantartassal az uzemanyag rendszer (szivattyu,injektorok) sokszaezer km-t megy el gond nelkul.
A viszatekert orasok nem ernek.  Evil

Ezek a lentebb prezentalt betegsegek pedig "muszaly betegsegek".
Legalabbis ezt mondtak...  Roll Eyes

MRV12-nek pedig uzenem hogy ez a sok ketye,meg hetye es basz meg tosz a nemzetkozi kornyezetvedelmi egyezmenyek szulte kenyszeru megoldasok.
Legalabbis igen nagy szazalekuk.  Embarrassed
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #4104 Dátum: 2011. augusztus 06. 18:50:06 pm »

Csak úgy szívom magamba a tudást,uraim így tovább  Grin sm_68 majd el is felejtettem,valaki esetleg szedett szét Solex 4a1-es karbit,amennyiben igen,kíváncsi lennék hány darabból áll  Smiley
Naplózva

750ia
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #4105 Dátum: 2011. augusztus 06. 19:03:36 pm »

Érdekes módon, abba valahogy senki nem gondolt bele, hogy ennek a sok szarnak az előállítása mennyire környezetszennyező egy régi faék-egyszerűségű motorhoz képest, arról nem is beszélve, hogy ugye a mostani autók relatíve mondjuk 5-6 év után kukaérettek, tehát a 20 éves autód élettartama alatt 4 újat használtál el átszámolva, jó ez ha úgy vesszük ez nagy túlzás, de ugye nem alaptalan. Meg ugye az új autók újrahasznosítható anyagait lebontani és ismét legyártani belőle egy alkatrészt megint csak környezetszennyező mert ha nem tévedek elég sok energiát emészt fel valszeg többet mint egy darab télleg tartós alkatrész legyártása...
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
pic
Vendég
« Válasz #4106 Dátum: 2011. augusztus 06. 19:30:40 pm »

Pont ma jutott eszembe ez a környezetvédelmi baszakodás. Biznisz. Miért? Gondolkodjunk csak. Vannak a mai csúcstechnikával teletömködött hiperszuper tronik motorok. Amik, ahogy Miszter is leírta, lényegében semmivel nem tudnak többet, mint a régi faékek. Fogyasztásban lényegében ugyanott vannak. Akkor, miért nyomnak ki kevesebb károsanyagot? Jah megtisztítják, egy szar katalizátorral majd elfelejtettem. No és itt jön a biznisz. Aki nem érti gondolkodjon, mennyivel kerül többe egy fostubus a beletömködött elektronikák miatt. Amik jól tönkremennek ugye, aztán ha beleunt a kuncsaft, akkor becsoszog a szalonba az újért, de az se baj, hogy előtte kicsit támogatta az alkatrészgyártókat is. Ok tudom, nem az autógyárak hozzák a törvényeket a környezetvédelemről  139  Roll Eyes csakhogy nagyon is az ő zsebüket tömi a dolog. Szerintem legalábbis. De lehet cáfolni, van egy érzésem, hogy a logika mégis mást diktál. Smiley
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4107 Dátum: 2011. augusztus 06. 19:34:48 pm »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/324/bmw_324_324td-4995745

Valaki aki ért a dízelhez és meg tudja nekem nézni a kocsit jelentkezzen legyenszives Smiley
Naplózva

Bence
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #4108 Dátum: 2011. augusztus 06. 19:41:06 pm »

Így van e nyilvánvaló dolog, a parasztot meg megvakítják egy "szép" formatervvel meg az újdonság varázsával. Új autó kell, mer az olyan trendi.
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
pic
Vendég
« Válasz #4109 Dátum: 2011. augusztus 06. 19:47:15 pm »

És környezettudatos. Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!