| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #4110 Dátum: 2011. augusztus 06. 19:50:25 pm » |  | 
 
    vagy inkább     , de mindenesetre   Erről a sok dologról nekem egyre többször ez jut eszembe: ( forrás parkocka.hu, rajzolta : marabu)  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4111 Dátum: 2011. augusztus 06. 21:22:16 pm » |  | 
 
 Neked ez nem kell...    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #4112 Dátum: 2011. augusztus 15. 10:36:54 am » |  | 
 
 Véletlenül tudja valaki, hogy milyen különbségek vannak az M42B18 és N42B18 motorok tömbje között?A teljesítmény és lökettérfogatadatokat tudom, mechanikai különbségek érdekelnének, pl hogy az N42 alublokkos, de van-e benne acélhüvely? csatlakozó furatok azonosak?
 Minden választ előre is köszönök!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| szabi84 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 67
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4113 Dátum: 2011. augusztus 15. 19:37:58 pm » |  | 
 
    Az N42 alutombbe ha jol emlekszem nem acel huvely van.A tomb azaz a hengerek nem javithatoak csak egy nagyon vekony fem reteg van az aluminiumon huvely gyanant! A tomb folulnezetbol 1darab N42 a vezerles hazzal egyben,az M42 viszont harom darab a vezerles haza kulon ket darab+a tomb. Oldalnezetbol aljat leszerelven kiveheto a fotengely az N42,mint pl: a 2.5 vagy 2.8-as diesel iveco. Az M42 fotengelye hagyomanyosan szerelt mint  pl:az M10 motoroke. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #4114 Dátum: 2011. augusztus 15. 20:12:34 pm » |  | 
 
 A hfcsavarok furatképe megegyezhet? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| szabi84 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 67
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4115 Dátum: 2011. augusztus 15. 20:29:48 pm » |  | 
 
       Nem valoszinu! Szedtemszet es raktam ossze mind kettot total mas a ket motor! Ha hengerfejet akarsz N42-rol M42-re tenni vagy eppen forditvanincs ra esely marcsak a vizpumpaert sem!
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4116 Dátum: 2011. augusztus 15. 23:06:30 pm » |  | 
 
 Pontosan.   Fogalmazzunk ugy hogy a kozos pont az hogy BENZINES mindketto. Minden masban kulonboznek.  ENNYI.    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 16. 12:33:46 pm írta collins » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #4117 Dátum: 2011. augusztus 16. 04:52:39 am » |  | 
 
 Elvileg a furat, löket és lökettérfogat is egyezik    Közben kaptam képeket róla és azok lapján tényleg minden részén változtattak valamit.... teljesen más a blokktető kialakítása is...  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4118 Dátum: 2011. augusztus 16. 11:25:54 am » |  | 
 
 Te nyertel.    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 16. 12:33:54 pm írta collins » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 453
								
								 
								06305678912
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4119 Dátum: 2011. augusztus 20. 15:55:13 pm » |  | 
 
 a legujjabb szerzeményem.egyenlöre még e betüs de már nem sokáig318tds |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06305678912 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #4120 Dátum: 2011. augusztus 20. 16:00:37 pm » |  | 
 
 Gratula a vashoz!     Beneveztél a négyajtós Papákhoz Te is      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 453
								
								 
								06305678912
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4121 Dátum: 2011. augusztus 20. 16:09:34 pm » |  | 
 
 asszonyi ráhatás   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 23. 10:58:15 am írta collins » |  Naplózva | 
 
 06305678912 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dannert 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 908
								
								 | 
								|  | « Válasz #4122 Dátum: 2011. augusztus 20. 22:38:03 pm » |  | 
 
 a legujjabb szerzeményem.egyenlöre még e betüs de már nem sokáig318tds
 nem ezt árulták a hahu-n? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4123 Dátum: 2011. augusztus 21. 11:42:48 am » |  | 
 
 A mindennapokra a legtokeletesebb,bevasarolni,elmenni a vasarnapi ebedre anyuekhoz,jatszohazba a kolkoet,vagy csak leugrania balcsira pancsolni egyet... esetleg bent araszolgatni a varosban,a dugoban. Tartani a forgalom ritmusat lakott teruleten es orszaguton.    Minden ami ettol erosebb,nyomatekosabb az extra tartalek. Mindennapokban ennyi ero eleg. Es fogyasztas is.    Es a koltsegek is.   Ugy latom fiatal,nagyveses,talan '97-es vagy 8-as? Mehr info?    U.i.. Gratula hozza.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 453
								
								 
								06305678912
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4124 Dátum: 2011. augusztus 22. 15:39:50 pm » |  | 
 
 96.12 havi gyärtäs.digit klima 2zonäs 2 legzsäk villanyablak elol.kis board kodlämpa zservo abs leht asr ezt nem tudom.160 a teljes papirozäsa |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06305678912 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Roland635 
								Papír ami  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1213
								
								 | 
								|  | « Válasz #4125 Dátum: 2011. augusztus 22. 22:59:50 pm » |  | 
 
 160?Az meg hogy?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E24 bedobozolva a szekrény mélyén+36 20 233 63 66
 +43 68 8949 51 41
 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dannert 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 908
								
								 | 
								|  | « Válasz #4126 Dátum: 2011. augusztus 23. 10:11:35 am » |  | 
 
 csak 100e ft rá a regadó. csökkentő tényezők: - dízel,
 - euro 2 (az adatbázisuk szerint is, nem kell igazolni!),
 - pont a határ alatt van a ccm (<1700 ccm),
 a rendszám, műszaki a maradék.
 viszont én úgy tudom, ha másodkézből veszi, nem a német tulajdonostól, akkor átírási illeték is van.
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 23. 10:59:04 am írta collins » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| V8 Szisandor 
								e21 v8 4.0  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1125
								
								 | 
								|  | « Válasz #4127 Dátum: 2011. augusztus 23. 11:20:01 am » |  | 
 
 szeintem sokan kivancsiak a vegso pontos osszegre koztuk en is....majd haa vege a ceremonianak,vagy torturanak..kernek reszletes infokat a tortentekrol ..koszi |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 23. 20:11:33 pm írta collins » |  Naplózva | 
 
 azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
 20-260-22-26
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 453
								
								 
								06305678912
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4128 Dátum: 2011. augusztus 24. 17:51:50 pm » |  | 
 
 az asszony utána járt.96 regado.8500 rendszámtábla.12 ujj forgalmi.kb 30 köbcentinkenti átirási illetek.meg a biztositás.nincs erdetvizsga.es mikor behozták az országba kapott friss mőszakit.az ervenyes.440 volt az auto.vannak hibái de hamarosan orvosolva lesz.a geptetot fenyezni kell.1db hátso kerekjárati ivet kell cserelni.meg a fek ráz.de sztem egybe van a verda.ido hiányában mindent az asszony intez.o viszi szerelohoz átnezetni.mert en tirolba rontom a levegot |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06305678912 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4129 Dátum: 2011. szeptember 10. 19:53:04 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| pic 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4130 Dátum: 2011. szeptember 10. 19:56:22 pm » |  | 
 
 Műanyag heted van?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4131 Dátum: 2011. szeptember 11. 07:20:41 am » |  | 
 
 Ezeket biztos azért szedték ki, mert a helyükre V12 került!      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4132 Dátum: 2011. szeptember 17. 07:34:08 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| gim_e12 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4133 Dátum: 2011. szeptember 17. 08:06:27 am » |  | 
 
 Hát igen. Ezt néztem én is. Vállalható egy darabnak tűnik. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #4134 Dátum: 2011. szeptember 17. 08:47:00 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4135 Dátum: 2011. szeptember 17. 22:12:25 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4136 Dátum: 2011. szeptember 17. 22:20:06 pm » |  | 
 
 egyre drágább áron... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #4137 Dátum: 2011. szeptember 18. 01:05:51 am » |  | 
 
 Inkább az E34.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| toi 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1379
								
								 
								Alpina fan
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4138 Dátum: 2011. szeptember 21. 10:42:07 am » |  | 
 
  :eek:nem drága egy picikét    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 750ia |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Roland635 
								Papír ami  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1213
								
								 | 
								|  | « Válasz #4139 Dátum: 2011. szeptember 24. 11:43:02 am » |  | 
 
 Nem véletlenül ennyi az ára    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E24 bedobozolva a szekrény mélyén+36 20 233 63 66
 +43 68 8949 51 41
 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
 |  |  | 
	|  |