CápaBMW fórum
2024. április 20. 03:08:06 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Rádió, hifi , króm, esztétika  (Megtekintve 422251 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #480 Dátum: 2009. július 19. 08:24:48 am »

Valaki tudja hogy melyik vezeték micsoda? a + és a test oké,meg a hangszórók,de a többi?
Továbbá van valakinek egy tekerő gombja pluszba?

Gondolom van rajta illuminátor(világítás) meg villanyantenna csati is..De az a 20 amperes bizti tutira nem odavaló...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #481 Dátum: 2009. július 19. 08:37:52 am »

Valaki tudja hogy melyik vezeték micsoda? a + és a test oké,meg a hangszórók,de a többi?
Továbbá van valakinek egy tekerő gombja pluszba?

Gondolom van rajta illuminátor(világítás) meg villanyantenna csati is..De az a 20 amperes bizti tutira nem odavaló...
Tehát akkor lehet próbálgatni hogy egyenként adok nekik 12 voltot? Nem szeretném megőlni... huh
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #482 Dátum: 2009. július 19. 09:03:45 am »

Bavarian

Első lépés ként nem 20A-s bizti való bele, hanem csak 5A-es Smiley

Akkor azt mondod,hogy a hangszóró vezetékei és az alap áram dolgok tiszták.

Most nézem, ez a csati nem erre a rádióra való... nem stimmelnek a szálak.

Leírom neked a rádió csatijában lévő számok alapján,hogy mi micsoda:

1= bal első hangszóró +
2= jobb első +
3= bal hátsó +
4= telefon kihangosítónak előkészítés fehér/barna (asszem)
5= gyújtáskapcsoló Rádió állása (mindig lila, v. lila/fehér;lila/szürke; lila/sárga)
6= jobb hátsó hangszóró +
7= nincs ilyen láb a rádión
8= bal első hangszóró -
9= állandó feszültség (piros/fehér)
10= sebességjel, hogy gyorsításra hangosítsa a rádiót (E28/E23/E24/E30 jelét nem fogadja el, kevés neki) fekete/fehér
11= jobb (hátsó) első hangszóró -
12= bal hátsó -
13= világítás (E12/E21/E24 81-ig/ E23 81-ig szürke/kék, a többinél szürke/fekete, E28-nál szürke/piros)
14= jobb hátsó hangszóró -
15= test
16= elektromos antenna/erősítő vezérlés


« Utoljára szerkesztve: 2009. július 19. 11:30:18 am írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #483 Dátum: 2009. július 19. 10:59:40 am »

Kolléga 2 db jobb hátsó hangszoró - van..
Az egyik az első-é lesz...de melyiki??
 smiley
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #484 Dátum: 2009. július 19. 11:30:41 am »

Köszi! Javítottam Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #485 Dátum: 2009. július 19. 21:59:01 pm »

Köszi! Javítottam Wink
Köszönöm szépen!
Naplózva

collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #486 Dátum: 2009. augusztus 23. 17:26:42 pm »

Homokfújás lehetőleg Budapesten.

Olcsón, jól, hol?


Köszi!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #487 Dátum: 2009. augusztus 29. 20:46:13 pm »

Úgy látom van még hova fejlődni  Shocked Shocked Shocked Cheesy Cheesy Cheesy

http://www.pto.hu/post/1/502

http://www.youtube.com/watch?v=vAa-BC2Qhp4&feature=fvw#
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #488 Dátum: 2009. szeptember 12. 21:12:35 pm »

Elhoztam a kasznistól a zárakat hogy megszépüljenek. De az ajtózár belső része tartalmaz pár műanyag elemet amit nem lehet kivenni mert, nem lehet szétszedni a sajtolt csapok miatt.
A sárga kadmiumozás nem fog megártani a műanyag részeknek? Aki csináltatott már ilyet biztos van benne tapasztalata.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #489 Dátum: 2009. szeptember 12. 21:19:48 pm »

Homokfújás lehetőleg Budapesten.

Olcsón, jól, hol?


Köszi!

mms ? mehet?
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #490 Dátum: 2009. szeptember 12. 21:43:49 pm »

inkább sms.
kicsit retro mobilom van most Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #491 Dátum: 2009. szeptember 12. 22:23:06 pm »

Elhoztam a kasznistól a zárakat hogy megszépüljenek. De az ajtózár belső része tartalmaz pár műanyag elemet amit nem lehet kivenni mert, nem lehet szétszedni a sajtolt csapok miatt.
A sárga kadmiumozás nem fog megártani a műanyag részeknek? Aki csináltatott már ilyet biztos van benne tapasztalata.

Nem lesz baja Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #492 Dátum: 2009. szeptember 12. 22:32:20 pm »

Nem lesz baja Smiley
Köszi Smiley
Finom drótkefével átcsiszoljam az egészet hogy szép felületet kapjak, vagy csak a vastag kosz és zsírréteget vegyem le róla?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #493 Dátum: 2009. szeptember 12. 22:35:00 pm »

Köszi Smiley
Finom drótkefével átcsiszoljam az egészet hogy szép felületet kapjak, vagy csak a vastag kosz és zsírréteget vegyem le róla?

Elég csak a zsíros cumót levenni róla Smiley Brigéciol, vagy féktisztító. Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #494 Dátum: 2009. szeptember 13. 18:05:55 pm »

Sziasztok!

Ez vajon milyen tükör lehet ezen az e21-en?


* ezmilyentukor.jpg (54.81 KB, 479x359 - megtekintve 927 alkalommal.)
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #495 Dátum: 2009. szeptember 13. 19:04:45 pm »

Sziasztok!

Ez vajon milyen tükör lehet ezen az e21-en?

E12 518-520 manuális tükör , 1977 szeptemberétől 1979 szeptemberéig alkalmazták.

Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #496 Dátum: 2009. szeptember 14. 07:39:14 am »

és átalakítás nélkül felmegy a 21 re?
van belőle motoros verzió?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #497 Dátum: 2009. szeptember 14. 07:43:27 am »

E21-re még nem próbáltam,de picit szerintem kell alakítani.

Ennek a lapos króm tükörnek nincs elektromos változata. A krómosból úgy néz ki az elektrongyos,amit betettem képet az E12 garázsába, valamint amik a hatoson és a heteseken is voltak.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #498 Dátum: 2009. szeptember 14. 16:11:24 pm »

Ja meg a 2-es Volvokon is ugyanaz a tükör volt
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #499 Dátum: 2009. szeptember 14. 17:35:19 pm »

Sziasztok!

Ez vajon milyen tükör lehet ezen az e21-en?

Barkács?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #500 Dátum: 2009. szeptember 14. 17:40:45 pm »

Barkács?
mimás? Grin
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #501 Dátum: 2009. szeptember 14. 21:46:04 pm »

mond valakinek valamit az hogy WAXOYL?
a  classiccars-ban olvastam egy cikket, hogy csodatévő svájci korrózió elleni cucc, itthon foglalkozik ezzel valaki, mit tudtok?
köszi

Kicsit régen kérdezted, de sebaj...

 Most hozott le az Oldtimer Markt egy tesztet. 28 különböző üregvédővel kezeltek küszöböket. Időnként megkínálták őket sós vízzel. Egy év után az első tíz helyezett volt képes megakadályozni a rozsdásodást. A Hammerite  által gyártott Waxoyl az 5. lett. Tehát jó. Az itthon is elérhető Dinitrol a 6. .Tehát az is jó. Mellesleg ajánlom a Mázsa utcai üregvédős céget. Épp most csináltattam meg az autót. Jól dolgoznak. Profi felszereléssel és Dinitrollal. Ja és tipusra szóló tervek alapján! Tehát nem csak vaktába fújkálnak.( Régebbi tipusokhoz is vannak tervek.) 38 e volt a komplett alváz+üregvédelem (ajtók is).
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #502 Dátum: 2009. szeptember 15. 06:08:51 am »

Kicsit régen kérdezted, de sebaj...

 Most hozott le az Oldtimer Markt egy tesztet. 28 különböző üregvédővel kezeltek küszöböket. Időnként megkínálták őket sós vízzel. Egy év után az első tíz helyezett volt képes megakadályozni a rozsdásodást. A Hammerite  által gyártott Waxoyl az 5. lett. Tehát jó. Az itthon is elérhető Dinitrol a 6. .Tehát az is jó. Mellesleg ajánlom a Mázsa utcai üregvédős céget. Épp most csináltattam meg az autót. Jól dolgoznak. Profi felszereléssel és Dinitrollal. Ja és tipusra szóló tervek alapján! Tehát nem csak vaktába fújkálnak.( Régebbi tipusokhoz is vannak tervek.) 38 e volt a komplett alváz+üregvédelem (ajtók is).

Azért mielőtt teljesen bedölnél mindenféle tesztnek, említsük meg,hogy a korroziót legjobban nem a sós víz idézi elő...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #503 Dátum: 2009. szeptember 15. 08:44:07 am »

Azért mielőtt teljesen bedölnél mindenféle tesztnek, említsük meg,hogy a korroziót legjobban nem a sós víz idézi elő...
Hanem? Had okosodjunk? Tényleg!
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #504 Dátum: 2009. szeptember 15. 14:01:25 pm »

Hanem? Had okosodjunk? Tényleg!

A megragadt sár, ami nedvesen tarja a felületet,ami korábban esetleg megsérült egy kavicsfelverődés, csavarozás, vagy furat miatt...sztem ilyesmire gondolt Lütyő Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #505 Dátum: 2009. szeptember 15. 14:25:17 pm »

Nem beszélve minden heggesztési varratról, ami önmagában tárolja a rohadást már az első perctöl kezdve.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #506 Dátum: 2009. szeptember 15. 14:25:56 pm »

Ja, tényleg. Ezt is azé' kellett lakatoltatnunk.  Sad


* CIMG2178.JPG (125.38 KB, 640x480 - megtekintve 663 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #507 Dátum: 2009. szeptember 15. 21:43:12 pm »

Azért mielőtt teljesen bedölnél mindenféle tesztnek, említsük meg,hogy a korroziót legjobban nem a sós víz idézi elő...

Nem írtam le a teszt minden aspektusát, de nyílván olvastad a cikket...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #508 Dátum: 2009. szeptember 15. 22:32:30 pm »

Ja, tényleg. Ezt is azé' kellett lakatoltatnunk.  Sad

Hmm! Ez minek a hátulja? (vagy eleje?)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #509 Dátum: 2009. szeptember 15. 22:39:48 pm »

Opel kadett vagy DKV Junior?
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!