CápaBMW fórum
2024. november 27. 19:23:15 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 ... 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2866806 alkalommal)
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #2640 Dátum: 2009. január 23. 17:33:33 pm »

Nem kopasz, de még azis lehet hogy bontott és nem utángyártott... ki tudja lényeg h tudom emelni és nemlátok át rajta Smiley

40 ezer volt a munkadíj, 5500 a küszöb / oldal. ennyit számláztak.

Mi az,hogy Nem kopasz?HuhHuh? pedig én az vok Cheesy Grin crazy2 2funny idiot2 uglystupid2

vagy nem rolam beszéltek?Huh Cheesy crazy2
Naplózva
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #2641 Dátum: 2009. január 23. 23:19:31 pm »

E28 brutál verzió... Shocked


* E28 red.jpg (128.77 KB, 640x480 - megtekintve 964 alkalommal.)

* Red 2.jpg (132.07 KB, 640x480 - megtekintve 892 alkalommal.)
Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2642 Dátum: 2009. január 24. 13:39:13 pm »

nahát az nálam is előfordul.
aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak Smiley.
amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet.
ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz!
a nagy gond a so!
es ahova a viz eljut oda a so is!
na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen!
ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Smiley

Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön Sad

azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj.
ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb.
szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka.
vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. Wink
igen a bizalom?
velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! Smiley

egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok.
csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja.
a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után.
hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja.


Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2643 Dátum: 2009. január 24. 13:40:46 pm »

E28 brutál verzió... Shocked


Tetszik...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2644 Dátum: 2009. január 24. 14:10:17 pm »


jaja, tényleg ütős kis darab  Evil
Naplózva

70/627-5355
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2645 Dátum: 2009. január 24. 14:14:01 pm »

E28 brutál verzió... Shocked


Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki...

Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell Sad
Naplózva

Bence
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2646 Dátum: 2009. január 24. 15:52:50 pm »

Szerintem nagyon igényes munka,a jóizlést nem a túlzást képviselve.A piros szín még jobban feldobja.
Egyszóval egységében nagyon pipec  icon_slyuni jawdrop icon_ok
Naplózva

750ia
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #2647 Dátum: 2009. január 24. 16:45:33 pm »

E28 brutál verzió... Shocked


Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki...

Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell Sad
Ebbe az e-28.ba még Én is beleülnék. Cheesy Tongue
Nekem sokkal jobban bejön az e-28 árnyékvonalban.
Hova megy a 21-esed Bence?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2648 Dátum: 2009. január 24. 18:25:57 pm »

E28 brutál verzió... Shocked


Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki...

Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell Sad
Ebbe az e-28.ba még Én is beleülnék. Cheesy Tongue
Nekem sokkal jobban bejön az e-28 árnyékvonalban.
Hova megy a 21-esed Bence?

Nem tudom hova, de gondolom azért, amiért a trabi..:Sad(
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #2649 Dátum: 2009. január 24. 18:29:44 pm »

E28 brutál verzió... Shocked


Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki...

Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell Sad
Ebbe az e-28.ba még Én is beleülnék. Cheesy Tongue
Nekem sokkal jobban bejön az e-28 árnyékvonalban.
Hova megy a 21-esed Bence?

Nem tudom hova, de gondolom azért, amiért a trabi..:Sad(
Nem akarja felfogni hogy 7-eske kell a segge ala! Grin
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2650 Dátum: 2009. január 24. 18:33:11 pm »

E28 brutál verzió... Shocked


Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki...

Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell Sad
Ebbe az e-28.ba még Én is beleülnék. Cheesy Tongue
Nekem sokkal jobban bejön az e-28 árnyékvonalban.
Hova megy a 21-esed Bence?

Nem tudom hova, de gondolom azért, amiért a trabi..:Sad(
Nem akarja felfogni hogy 7-eske kell a segge ala! Grin

Tudod mióta mondom neki??De most komolyan..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2651 Dátum: 2009. január 24. 18:33:44 pm »

Hova menne sehova mert lassan nem fér bele..... Evil
Bence megmérted már a garázst?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2652 Dátum: 2009. január 24. 18:36:04 pm »

Hova menne sehova mert lassan nem fér bele..... Evil
Bence megmérted már a garázst?

 Grin Grin Grin

Persze lehet, hogy tök más okokból...Persze remélem szól, ha kell valami normális méretű kocsi..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2653 Dátum: 2009. január 24. 18:54:56 pm »

Újabb kérdéseim lennének...

Ki tudja mi a neve az alábbi cápin látható első spoilernek?
bónuszkérdésként esetleg infó arról, hogy merrefelé lehet egy ilyet találni....

Továbbá, hogy milyen magas a recaro ülés, és a gyári sín közötti közbarab?
(most jobb képem hirtelen nincs róla...)

Promega


* Fall06037.jpg (134.41 KB, 1024x768 - megtekintve 954 alkalommal.)

* Kép975.jpg (74.19 KB, 1600x1200 - megtekintve 1329 alkalommal.)
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2654 Dátum: 2009. január 24. 19:04:14 pm »

nahát az nálam is előfordul.
aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak Smiley.
amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet.
ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz!
a nagy gond a so!
es ahova a viz eljut oda a so is!
na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen!
ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Smiley

Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön Sad

azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj.
ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb.
szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka.
vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. Wink
igen a bizalom?
velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! Smiley

egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok.
csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja.
a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után.
hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja.


Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla?
teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon.
ami rohad, az kikerül az autóból.

Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2655 Dátum: 2009. január 24. 20:19:25 pm »

Újabb kérdéseim lennének...

Ki tudja mi a neve az alábbi cápin látható első spoilernek?
bónuszkérdésként esetleg infó arról, hogy merrefelé lehet egy ilyet találni....

Továbbá, hogy milyen magas a recaro ülés, és a gyári sín közötti közbarab?
(most jobb képem hirtelen nincs róla...)

Promega

Ez egy Zender spoiler.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #2656 Dátum: 2009. január 24. 20:28:18 pm »

Magára ismer valaki?  Wink (aki beszól a telefonos képek miatt, azt tarkóncsapom E28 féltengellyel   knuppel2  Grin)


* Kép017.jpg (52.68 KB, 640x480 - megtekintve 1267 alkalommal.)

* Kép025.jpg (63.51 KB, 640x480 - megtekintve 1333 alkalommal.)
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2657 Dátum: 2009. január 24. 23:31:18 pm »

Újabb kérdéseim lennének...

Ki tudja mi a neve az alábbi cápin látható első spoilernek?
bónuszkérdésként esetleg infó arról, hogy merrefelé lehet egy ilyet találni....

Továbbá, hogy milyen magas a recaro ülés, és a gyári sín közötti közbarab?
(most jobb képem hirtelen nincs róla...)

Promega

Ez egy zender elsőspoiler,mint irta Kox!!
Bogenak van egy ilyenje,igaz kicsit viharvert de mnethető állapotban,majd vele beszélj!!!
Naplózva

steffe
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2658 Dátum: 2009. január 25. 09:25:33 am »

Magára ismer valaki?  Wink (aki beszól a telefonos képek miatt, azt tarkóncsapom E28 féltengellyel   knuppel2  Grin)

Nagyonhűjje! Az a te E34-esed..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2659 Dátum: 2009. január 25. 09:27:17 am »

Magára ismer valaki?  Wink (aki beszól a telefonos képek miatt, azt tarkóncsapom E28 féltengellyel   knuppel2  Grin)

Egyébként ezt az E12-t akartam megvenni én is, és Mike is..Az ember akkor nem engedett, egy hét mulva kb 100-al olcsóbban eladta...No comment. A visegrádi talin kinnt volt, Brotha ismerőse, de nem tudom fórumos-e...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2660 Dátum: 2009. január 25. 09:28:59 am »

nahát az nálam is előfordul.
aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak Smiley.
amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet.
ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz!
a nagy gond a so!
es ahova a viz eljut oda a so is!
na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen!
ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Smiley

Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön Sad

azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj.
ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb.
szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka.
vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. Wink
igen a bizalom?
velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! Smiley

egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok.
csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja.
a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után.
hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja.


Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla?
teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon.
ami rohad, az kikerül az autóból.

Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom.
mert mondjuk 35-40 éve nem nagyon volt divat a kaszni felületkezelése.
hogy vegyük  a legegyszerűbbet.

Valamiért azt érzem, hogy nem nagyon vagy otthon a karosszérialakatos szakmában...
Ez egy marha nagy tévhit,mert felületkezelés akkor is volt, sőt...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2661 Dátum: 2009. január 25. 10:27:52 am »

Nemtom van e ilyesmi,de első "nyugati" négykerekűm egy 73-as ford granada volt,aminek az egész karosszériája kivülröl horganyozva volt,igy csak ott korhadt ahol a "lakatos/fényező" le birta csiszolni a horganyt. knuppel2 760 tickedoff
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2662 Dátum: 2009. január 25. 12:15:20 pm »

óóóó, hát autót még csak nem is láttam.
sőt.
mi az az autó?
 Wink
[/quote]

Nem szeretem, amikor kitekergetik a szavaimat..Te szeretsz mindenhez hozzászólni, nem kell besértődni, ha kiderül, hogy nem értesz valamihez..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2663 Dátum: 2009. január 25. 12:47:19 pm »

óóóó, hát autót még csak nem is láttam.
sőt.
mi az az autó?
 Wink

Nem szeretem, amikor kitekergetik a szavaimat..Te szeretsz mindenhez hozzászólni, nem kell besértődni, ha kiderül, hogy nem értesz valamihez..
annyira nem értek a lakathoz, hogy csináljam. nem is akarok már nekiállni, ahhoz sokkal előbb kellett volna.
de annyit azért már jártam autók környékén, hogy el tudjam dönteni, ez így jó-e vagy sem.
ez hozzátartozott a munkámhoz.
[/quote]

Valóban, inkább hagyjuk...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #2664 Dátum: 2009. január 25. 12:59:11 pm »

nahát az nálam is előfordul.
aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak Smiley.
amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet.
ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz!
a nagy gond a so!
es ahova a viz eljut oda a so is!
na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen!
ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Smiley

Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön Sad

azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj.
ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb.
szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka.
vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. Wink
igen a bizalom?
velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! Smiley

egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok.
csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja.
a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után.
hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja.


Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla?
teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon.
ami rohad, az kikerül az autóból.

Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom.
mert mondjuk 35-40 éve nem nagyon volt divat a kaszni felületkezelése.
hogy vegyük  a legegyszerűbbet.

Valamiért azt érzem, hogy nem nagyon vagy otthon a karosszérialakatos szakmában...
Ez egy marha nagy tévhit,mert felületkezelés akkor is volt, sőt...
óóóó, hát autót még csak nem is láttam.
sőt.
mi az az autó?
 Wink
na mindegy, egy példa, hogyan dolgozik az ember.
ilyen elemet nem lehet kapni, az eredetit már százszor javították, azok a lukak a gitt alatt voltak, mint szakszerű javítás nyomai.
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/1/3/IMG_0003560413.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/0/8/IMG_0003560408.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/5/2/8/IMG_0003560528.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/6/1/IMG_0003560361.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/8/0/IMG_0003560380.jpg
van még több is.
az egész autó ilyen volt.
gondolom ezt máshogy is meg lehetett volna oldani.

aztán ez lett a legvége.
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/9/9/5/IMG_0003965995.jpg
de ezt nem így kellett volna csinálni.
 Wink

Csak azt nem értem a mi e12-neket miért nem tudta ilyen szépre megcsinálni?
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2665 Dátum: 2009. január 25. 13:04:39 pm »

E28 brutál verzió... Shocked


Ezzel eljutottam arra a szintre, hogy már nem tudom 1 kezemen megszámolni azon E28-akat, amiket elfogadnék. Ez a 6. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2666 Dátum: 2009. január 25. 16:12:51 pm »

nahát az nálam is előfordul.
aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak Smiley.
amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet.
ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz!
a nagy gond a so!
es ahova a viz eljut oda a so is!
na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen!
ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Smiley

Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön Sad

azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj.
ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb.
szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka.
vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. Wink
igen a bizalom?
velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! Smiley

egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok.
csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja.
a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után.
hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja.


Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla?
teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon.
ami rohad, az kikerül az autóból.

Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom.
mert mondjuk 35-40 éve nem nagyon volt divat a kaszni felületkezelése.
hogy vegyük  a legegyszerűbbet.

Valamiért azt érzem, hogy nem nagyon vagy otthon a karosszérialakatos szakmában...
Ez egy marha nagy tévhit,mert felületkezelés akkor is volt, sőt...
óóóó, hát autót még csak nem is láttam.
sőt.
mi az az autó?
 Wink
na mindegy, egy példa, hogyan dolgozik az ember.
ilyen elemet nem lehet kapni, az eredetit már százszor javították, azok a lukak a gitt alatt voltak, mint szakszerű javítás nyomai.
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/1/3/IMG_0003560413.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/0/8/IMG_0003560408.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/5/2/8/IMG_0003560528.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/6/1/IMG_0003560361.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/8/0/IMG_0003560380.jpg
van még több is.
az egész autó ilyen volt.
gondolom ezt máshogy is meg lehetett volna oldani.

aztán ez lett a legvége.
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/9/9/5/IMG_0003965995.jpg
de ezt nem így kellett volna csinálni.
 Wink

Csak azt nem értem a mi e12-neket miért nem tudta ilyen szépre megcsinálni?

Mert gondolom nem szántál rá kétmilliót...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2667 Dátum: 2009. január 25. 16:13:22 pm »

E28 brutál verzió... Shocked


Ezzel eljutottam arra a szintre, hogy már nem tudom 1 kezemen megszámolni azon E28-akat, amiket elfogadnék. Ez a 6. Cheesy

Mi van, kisielted magad?Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #2668 Dátum: 2009. január 25. 16:53:38 pm »

nahát az nálam is előfordul.
aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak Smiley.
amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet.
ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz!
a nagy gond a so!
es ahova a viz eljut oda a so is!
na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen!
ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Smiley

Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön Sad

azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj.
ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb.
szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka.
vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. Wink
igen a bizalom?
velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! Smiley

egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok.
csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja.
a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után.
hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja.


Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla?
teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon.
ami rohad, az kikerül az autóból.

Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom.
mert mondjuk 35-40 éve nem nagyon volt divat a kaszni felületkezelése.
hogy vegyük  a legegyszerűbbet.

Valamiért azt érzem, hogy nem nagyon vagy otthon a karosszérialakatos szakmában...
Ez egy marha nagy tévhit,mert felületkezelés akkor is volt, sőt...
óóóó, hát autót még csak nem is láttam.
sőt.
mi az az autó?
 Wink
na mindegy, egy példa, hogyan dolgozik az ember.
ilyen elemet nem lehet kapni, az eredetit már százszor javították, azok a lukak a gitt alatt voltak, mint szakszerű javítás nyomai.
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/1/3/IMG_0003560413.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/0/8/IMG_0003560408.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/5/2/8/IMG_0003560528.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/6/1/IMG_0003560361.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/8/0/IMG_0003560380.jpg
van még több is.
az egész autó ilyen volt.
gondolom ezt máshogy is meg lehetett volna oldani.

aztán ez lett a legvége.
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/9/9/5/IMG_0003965995.jpg
de ezt nem így kellett volna csinálni.
 Wink

Csak azt nem értem a mi e12-neket miért nem tudta ilyen szépre megcsinálni?
nem tudom, de szerintem nem ő csinálta.
ez a másik.

Nem Doca csinálta ezt a mercit?
Lütyő: Két milliót biztos nem szánnék egy e12 lakatosmunkájára, de gondolom ezzel más is így van, kicsit túlzás nem gondolod? Amúgy a pénz nem volt akadály.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2669 Dátum: 2009. január 25. 17:19:01 pm »


Nem Doca csinálta ezt a mercit?
Lütyő: Két milliót biztos nem szánnék egy e12 lakatosmunkájára, de gondolom ezzel más is így van, kicsit túlzás nem gondolod? Amúgy a pénz nem volt akadály.
[/quote]

Bazmeg,hasonlat volt...Az a merci egyben biztos benne volt....
De megérte az árát, hallottad.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 ... 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!