CápaBMW fórum
2024. november 27. 18:29:19 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2866651 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4920 Dátum: 2009. október 27. 09:29:26 am »

De ez '82-es Tongue

Egyébként esetleg ez nem egy Balatonalmádiban található gép? (gumis a tulaj vagy a faterja)
Akkor ráhamisították a shadowline-t, az enyém 82/11, de az krómos (volt), én is 83-assá hamisítom az enyémet Grin
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4921 Dátum: 2009. október 27. 10:19:05 am »

ne wedd man a szivedre waze....bele neztel a konnektorba  v citromba haraptal?   azert irtam mert azt olvastam hogy SZALON allapotu....hat nem...!!!

a felujjitas monssege...hamar csinalok valamit es ennyi penzt beleteszek es nem kerul sokba /csak odafigyelesbe/,hogy az apro hibak ne legyenek...

Nincs semmi baj, csak nem szeretem ha átesünk a ló túloldalára.
Én úgy gondolom, hogy ez hazai viszonylatban egy kiemelkedő állapotú autó (így képek alapján).
Mint írtam, állítom sokan, köztük én is, örülnének ha ilyen állapotú cápájuk lenne.

Persze ha akarunk mindenbe bele lehet kötni, de akkor kíváncsi vagyok arra a közel 28 éves autóra amire például te azt mondod, hogy ez tényleg fasza.
Ja, hozzá tenném ebben az árkategóriában. Én sem emlékszem pontosan de max. 500e körüli árra emlékszem.
Biztos lehet jobbat kapni, de pl. kíváncsi lennék az anno 2 milláért árult restaurált E21 állapotára - arra hogy ehhez képest mit tud +1.5 milláért.
Naplózva
András

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 652



« Válasz #4922 Dátum: 2009. október 27. 11:11:58 am »

Nincs semmi baj, csak nem szeretem ha átesünk a ló túloldalára.
Én úgy gondolom, hogy ez hazai viszonylatban egy kiemelkedő állapotú autó (így képek alapján).
Mint írtam, állítom sokan, köztük én is, örülnének ha ilyen állapotú cápájuk lenne.

Persze ha akarunk mindenbe bele lehet kötni, de akkor kíváncsi vagyok arra a közel 28 éves autóra amire például te azt mondod, hogy ez tényleg fasza.
Ja, hozzá tenném ebben az árkategóriában. Én sem emlékszem pontosan de max. 500e körüli árra emlékszem.
Biztos lehet jobbat kapni, de pl. kíváncsi lennék az anno 2 milláért árult restaurált E21 állapotára - arra hogy ehhez képest mit tud +1.5 milláért.

ha az ezüst 323i-re gondolsz, amikor Pécsen voltam megnéztem. Olyan volt mint egy új autó, engem ami zavart benne, az a zene volt, többi 2-3 kis apróság (alpina felni közepe nem fekete hanem ezüst, a kötény alsó része nem fekete hanem ezüst és a színre fújt tükrök) könnyen orvosolható lett volna. A pótkerék helyén volt a mélynyomó, erősítő stb.

Csak új és gyári alkatrésszel újította fel, nagyon igényesen, valóban olyan mint egy új autó  icon_ok

csatoltam egy képet a csomagtartóról


* 2813105_5.jpg (65.65 KB, 640x480 - megtekintve 925 alkalommal.)
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4923 Dátum: 2009. október 27. 11:40:30 am »

Na pl. ennek sem gyári a csomagtartó szőnyege - 1:1.
És ebben ott feszítenek a hangszórók + 2 reflex nyílás gondolom átvágva a kalaptartó amit a pirosnál nem láttam, ellenben nem a legegyszerűbb helyreállítani. 0:1 a piros javára

És ezt nem azért mondom, mert nem lehetett ettől szép az autó, hanem példaként a piros állapotát minősítőknek.

Egyébként erre gondoltam, igen.
Naplózva
András

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 652



« Válasz #4924 Dátum: 2009. október 27. 11:45:44 am »

ez a kalaptartó + csomagtartó nekem is problémás. A tulaj most E9-et épít, azt már zene nélkül, gondolom az is példás lesz
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4925 Dátum: 2009. október 27. 12:42:03 pm »

Ezt a zenebona cuccot nagy hiba volt belefaragni. undecided Apropó, az E9-en megvan még az a cuki rsz világítás? Azn
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4926 Dátum: 2009. október 27. 12:56:47 pm »

Shark!
A tulaj csak pénzeli az építést, hozzá sem nyúl a kocsihoz....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
pic
Vendég
« Válasz #4927 Dátum: 2009. október 27. 13:01:21 pm »

Shark!
A tulaj csak pénzeli az építést, hozzá sem nyúl a kocsihoz....
Ezzel szerintem Shark is így van. Lásd excenter csere.Cheesy
Naplózva
András

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 652



« Válasz #4928 Dátum: 2009. október 27. 13:13:00 pm »

Ezt a zenebona cuccot nagy hiba volt belefaragni. undecided Apropó, az E9-en megvan még az a cuki rsz világítás? Azn

kicserélve  Wink
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4929 Dátum: 2009. október 27. 14:06:42 pm »

Ezt a zenebona cuccot nagy hiba volt belefaragni. undecided Apropó, az E9-en megvan még az a cuki rsz világítás? Azn
Szerintem te ezt ne nagyon feszegesd! Te még körbe is parkettáztad!  shocked Evil
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4930 Dátum: 2009. október 27. 17:22:36 pm »

Szerintem te ezt ne nagyon feszegesd! Te még körbe is parkettáztad!  shocked Evil
Cry Nézd a jó oldalát! Én legalább nem metéltem szét a kalaptartót.  Cheesy
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4931 Dátum: 2009. október 27. 20:31:31 pm »

Shark!
A tulaj csak pénzeli az építést, hozzá sem nyúl a kocsihoz....


Szerintem az,amit a tulaj csinál,az az ilyen szintű felújítások legnehezebb része. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
András

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 652



« Válasz #4932 Dátum: 2009. október 27. 22:00:44 pm »

Shark!
A tulaj csak pénzeli az építést, hozzá sem nyúl a kocsihoz....

különböző eszközökkel, de a célunk ugyanaz: szép állapotú cápi(k)
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4933 Dátum: 2009. október 28. 08:53:14 am »

Ez igaz de ami más az az, hogy amit a kezed munkájával raksz össze azt sokkal jobban megbecsülöd és vigyázol rá. Egyébként csak egy tárgy amit adsz veszel....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
András

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 652



« Válasz #4934 Dátum: 2009. október 28. 09:30:59 am »

ezzel azért lehet vitatkozni. én csak apró dolgokat tudok/merek megjavítani az autón, sőt az autóra nézve kimondottan egészséges, ha nem kezdek komolyabb javításokba, hanem rábízom a hozzáértő emberre, pont azért, mert szeretem és fontos, hogy jól legyen megcsinálva. Azok közé tartozom akik nagyon megbecsülik és szeretik a cápájukat.
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #4935 Dátum: 2009. október 28. 09:41:53 am »

ezzel azért lehet vitatkozni. én csak apró dolgokat tudok/merek megjavítani az autón, sőt az autóra nézve kimondottan egészséges, ha nem kezdek komolyabb javításokba, hanem rábízom a hozzáértő emberre, pont azért, mert szeretem és fontos, hogy jól legyen megcsinálva. Azok közé tartozom akik nagyon megbecsülik és szeretik a cápájukat.

Sajnos ezzel a becsülendő hozzáállásoddal fehér holló vagy azok között, akik nem vesznek részt tevőlegesen egy jármű, vagy bármi már talpraállításában.  Csak erre akart Gisti utalni a hozzászólásával.
A legtöbb ilyen ember üti-vágja az autót, motort, amiben nincsen benne a "saját keze munkája".  angel
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #4936 Dátum: 2009. október 28. 09:45:26 am »

különböző eszközökkel, de a célunk ugyanaz: szép állapotú cápi(k)

 afro_ 5
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
VA E21
Vendég
« Válasz #4937 Dátum: 2009. október 28. 12:31:49 pm »


A legtöbb ilyen ember üti-vágja az autót, motort, amiben nincsen benne a "saját keze munkája".  angel


Beszótá?  Evil   Benne van a kezem munkája, ütöm és vágom is. Most ,akkor én hol vagyok? Más vagyok?  Azn
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #4938 Dátum: 2009. október 28. 12:36:58 pm »

Sajnos ezzel a becsülendő hozzáállásoddal fehér holló vagy azok között, akik nem vesznek részt tevőlegesen egy jármű, vagy bármi már talpraállításában.  Csak erre akart Gisti utalni a hozzászólásával.
A legtöbb ilyen ember üti-vágja az autót, motort, amiben nincsen benne a "saját keze munkája".  angel


Ez azért erős túlzás. Sajnos lehetőség híjján én se sokat tudok tenni, de minden kis cicergéssel, minden autómmal rohantam, -ok a szerelő haveromhoz. Amikor meg 96ban meglett az akkori nagy szerelmem, azt nem sokan állták meg szó nélkül, amit azzal műveltem.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4939 Dátum: 2009. október 28. 12:44:46 pm »

Gyerekek akkor ti a ritka kivételek vagytok Indy egy másfajta "állat" de amit Peti barátom írt az az általános (sajnos).
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
VA E21
Vendég
« Válasz #4940 Dátum: 2009. október 28. 12:47:33 pm »

Gyerekek akkor ti a ritka kivételek vagytok Indy egy másfajta "állat" de amit Peti barátom írt az az általános (sajnos).
Kösz Papatopic! Bóknak veszem!  Wink 9
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4941 Dátum: 2009. október 28. 12:54:40 pm »

Kivételesen!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4942 Dátum: 2009. október 28. 19:42:53 pm »

Akkor má ketten vagytok itt "más"ok..'Má'sok Cheesy
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
gim_e12
Vendég
« Válasz #4943 Dátum: 2009. október 29. 10:29:18 am »

A power-es hírdetés:

E12 528i 5seb.Aut!!77es évj!!Gyári állapotban,ÚJONAN lett Magyarországon forgalomba helyezve,első gazdályánál volt 26Évig.Minden elem gyári rajta,juk,és rozsdamentes.Alja sosem volt javítva,frissen alvázvédve. Met.Barna,Zöld üvegek,szervó,központizár,el.ablak,15ös alufelnik,205/50gumik.Vaj belső,4fejtámlás,repedés mentes műszerfal,egyenes,fabetétes ajtókárpitok,gyári rádió,hibátlan krómok,díszlécek,megvan minden csomagtérburkolat,friss vizsgával 600.000.Huf.Bp.06309768125.Képlet Email....ben küldök.

Nos, utána érdeklődtem:
sajnos mint sejthető volt, nem az eredeti motor van benne. Az eladó állítása szerint eredetileg 28 karbi volt 3 seb. automatával.
Most egy 83as E28 moci-váltója van benne.

Miki24V vagy aki még szakért: ez valami köztes modell lehet az első és a második széria között?
77-es, 2.szériás orr és hátsó, de az ajtó még 1. széria. e12.de-n néztem, elméletileg volt 2. szériás 28 karbi, de képet nem találtam.

Csak elméleti színten: mekkora átalakítás kelhetett ehhez (vezetékelés, műszerek, AC...) és mekkora az esélye, hogy az ember találjon egy korabeli 28-as mocit? Elméletileg dupla karbis.

labda feldobva...

Egyébként az autó anno volt már elég sokáig a hasznaltauto-n.


* e12_528a.jpg (55.87 KB, 640x480 - megtekintve 1062 alkalommal.)

* e12_528b.jpg (56.26 KB, 640x480 - megtekintve 944 alkalommal.)
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4944 Dátum: 2009. október 29. 10:46:53 am »

A power-es hírdetés:

Nos, utána érdeklődtem:
sajnos mint sejthető volt, nem az eredeti motor van benne. Az eladó állítása szerint eredetileg 28 karbi volt 3 seb. automatával.
Most egy 83as E28 moci-váltója van benne.

Miki24V vagy aki még szakért: ez valami köztes modell lehet az első és a második széria között?
77-es, 2.szériás orr és hátsó, de az ajtó még 1. széria. e12.de-n néztem, elméletileg volt 2. szériás 28 karbi, de képet nem találtam.

Csak elméleti színten: mekkora átalakítás kelhetett ehhez (vezetékelés, műszerek, AC...) és mekkora az esélye, hogy az ember találjon egy korabeli 28-as mocit? Elméletileg dupla karbis.

labda feldobva...

Egyébként az autó anno volt már elég sokáig a hasznaltauto-n.


Én ismerem az autót, és a tulajt is. Tényleg nagyon egyben van a gép, gyári a fényezése, egyedül a géptető az ami fújva volt valamiért. Az autó egy vidéki orvosé volt, akinek aztán a fia örökölte meg és eladta ennek a csávónak kemény 200-ért...
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4945 Dátum: 2009. október 29. 10:55:10 am »


Miki24V vagy aki még szakért: ez valami köztes modell lehet az első és a második széria között?
77-es, 2.szériás orr és hátsó, de az ajtó még 1. széria. e12.de-n néztem, elméletileg volt 2. szériás 28 karbi, de képet nem találtam.


Átmeneti szériának hívjuk. Ahogy mondod megtalálhatóak az 1 és 2 széria jegyi rajta. 76-ról tudtam, ezek szerint átcsúszhatott 77-re is.
Naplózva

Főmordor.
gim_e12
Vendég
« Válasz #4946 Dátum: 2009. október 29. 10:56:06 am »

Én ismerem az autót, és a tulajt is. Tényleg nagyon egyben van a gép, gyári a fényezése, egyedül a géptető az ami fújva volt valamiért. Az autó egy vidéki orvosé volt, akinek aztán a fia örökölte meg és eladta ennek a csávónak kemény 200-ért...
Az szép! és mitől lett hírtelen 600e?
de akkor most te a volt tulajt imered vagy a mostanit?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4947 Dátum: 2009. október 29. 11:01:46 am »

Átmeneti széria egészen 77 szeptemberéig volt, addig létezett az első szériás ajtó, de már másod szériás egyéb külső jegyek, valamint eddig az időpontig élt a 28-as karbis motor, ami kezdetekkor 2db Zenith-et kapott, majd rövid időre megkapta a 4A1-et.
77 szeptemberétől már érkezett az M20B20, ami leváltotta az M10B20-at, jött a krómtükör az ajtó 3szög sarkába és a B28 injektort kapott.

Igazából erre az "új" B28 motorra csak fel kell tenni a karbis szívósort és megvagy.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #4948 Dátum: 2009. október 29. 11:18:08 am »

Átmeneti széria egészen 77 szeptemberéig volt, addig létezett az első szériás ajtó, de már másod szériás egyéb külső jegyek, valamint eddig az időpontig élt a 28-as karbis motor, ami kezdetekkor 2db Zenith-et kapott, majd rövid időre megkapta a 4A1-et.
77 szeptemberétől már érkezett az M20B20, ami leváltotta az M10B20-at, jött a krómtükör az ajtó 3szög sarkába és a B28 injektort kapott.

Igazából erre az "új" B28 motorra csak fel kell tenni a karbis szívósort és megvagy.
Köszi az infot! Akkor ebből a szempontból stimmel az autó.

Értem én, csak szerintem ennek az autónak akkor lenne igazán értéke, ha az eredeti motorral és váltóval lenne.
Akkor a 600e HUF is akár kedvező ár lenne érte.

Ha én valaha visszatérnék ebbe a játékba, akkor a teljes eredetiségre hajtanék, mondjuk hogy OT kompatibilis legyen.
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4949 Dátum: 2009. október 29. 11:20:39 am »

Az szép! és mitől lett hírtelen 600e?
de akkor most te a volt tulajt imered vagy a mostanit?

Én a mostani tulaját ismerem, itt lakik csepelen. A régi tulajról anynit mondott, hogy egy idős vidéki orvos volt, aki itthon vette újonnan az autót, és végig garázsban tartotta. Tőle örökölte meg a fia, aki rárakta ezeket a felniket, talán a motort is Ő rakatta bele. A srác aztán rövid idő után eladta 200 -ért, mert nem igazán érdekelte az autó. Szerencsére, mert így sztem nem nagyon volt rá ideje hogy szétbarkácsolja komolyabban.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!