Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1800 Dátum: 2008. december 15. 11:10:41 am » |
|
octavia sedan az nálad négyajtós? na mert olyan soha nem volt, az összes octavia vagy ötajtós, vagy kombi.
Igen, nekem az.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
S_1
Vendég
|
|
« Válasz #1801 Dátum: 2008. december 15. 11:12:23 am » |
|
Gim! Hivartalosan a kombi: gépkocsi csomagtartója egybeépített az utastérrel.
akkor pl a jaguar e-type kupé minden bizonnyal kombi. vagy mondjuk egy mgb gt van még pár ötletem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S_1
Vendég
|
|
« Válasz #1802 Dátum: 2008. december 15. 11:15:06 am » |
|
octavia sedan az nálad négyajtós? na mert olyan soha nem volt, az összes octavia vagy ötajtós, vagy kombi.
Igen, nekem az. nyissad már ki a csomagtérajtót úgy, hogy ne szellőztesd ki az autót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1803 Dátum: 2008. december 15. 11:21:52 am » |
|
octavia sedan az nálad négyajtós? na mert olyan soha nem volt, az összes octavia vagy ötajtós, vagy kombi.
Igen, nekem az. nyissad már ki a csomagtérajtót úgy, hogy ne szellőztesd ki az autót. Igaz. Az életben nem nyitottam még kis Octavia hátsó ajtót, de kívülről nem látszik, hogy az ablakkal együtt nyílik.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1804 Dátum: 2008. december 15. 11:32:10 am » |
|
Gim! Hivartalosan a kombi: gépkocsi csomagtartója egybeépített az utastérrel.
Ezt azért nem mertem írni, mert akkor bejönnek az alsó/közép kategóriás egyterűek a képbe, amit nem akartam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1805 Dátum: 2008. december 15. 11:36:13 am » |
|
És a 02 touring az smafu? Annak aki nem volt ott Budaörsön: Nyissunk új "vitát"! A Touring mitől kombi? vagy kérdezhetném úgy is, hogy mitől nevezünk kombinak egy autót? Szerintem (személyautó ketegóriáji): 2 ajtós - coupe 3 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik 3 ajtós kombi (3 ajtós verziók jó példája VW polo I - ami volt coupe is /döntött hátsó szélvédő/ és volt kombi jeleggel is /meredekebb csomagtéajtó, hosszabb tető/) 4 ajtós - sedan 5 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik (nyílhat - az újabb modellek miatt)(erre pl. skoda octavia jut eszembe, amit gyártottak sedan-nak is meg 5 ajtósnak is) (5 ajtós) kombi Hagyományos kombi nálam ez. Én a 02 touring-ot nem nevezném kombinak, de várom az ellenérveket. Gyári kombiként nekem is az E30 rémlik elsőnek. Aha... hát majdnem jó amit leírtál de nem minden 2 ajtós kupé ellenben minden kupé 2 ajtós. A 4 meg 5 ajtósok között pl. mi a helyzet az új Superb-el? Vázold a 2 ajtós részt légyszíves (ugye nem pick-up-ra gondolsz) / roadstert és egyebet se hozzuk be. A SuperB-nél meg szerintem arra godolsz amit írtam nem, hogy "nyílik (nyílhat - az újabb modellek miatt)". ergo ha akarod ablak nélkül ha akarod ablakkal nyílik. De az újabb típusokkal már kihaltak/nak a régi kategóriák. Ma már pont arról szól, hogy ötvözzenek mindent. Pl. milyen kategória az X6? (coupe-kombi-terepjáró-egyterű?)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1806 Dátum: 2008. december 15. 11:46:19 am » |
|
És a 02 touring az smafu? Annak aki nem volt ott Budaörsön: Nyissunk új "vitát"! A Touring mitől kombi? vagy kérdezhetném úgy is, hogy mitől nevezünk kombinak egy autót? Szerintem (személyautó ketegóriáji): 2 ajtós - coupe 3 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik 3 ajtós kombi (3 ajtós verziók jó példája VW polo I - ami volt coupe is /döntött hátsó szélvédő/ és volt kombi jeleggel is /meredekebb csomagtéajtó, hosszabb tető/) 4 ajtós - sedan 5 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik (nyílhat - az újabb modellek miatt) (erre pl. skoda octavia jut eszembe, amit gyártottak sedan-nak is meg 5 ajtósnak is) (5 ajtós) kombi Hagyományos kombi nálam ez. Én a 02 touring-ot nem nevezném kombinak, de várom az ellenérveket. Gyári kombiként nekem is az E30 rémlik elsőnek. octavia sedan az nálad négyajtós? na mert olyan soha nem volt, az összes octavia vagy ötajtós, vagy kombi. szóval 02 touring: nem olyan ritka madár az. Nem megyek bele vitába. Én úgy emlékeztem volt octaviából sedan is meg 5ajtós is. De talán a mazda6-ból van ilyen is olyan is. A lényeg nem ez, hanem hogy mi a különbség a 4 és 5 ajtós között, ami nem kombi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1807 Dátum: 2008. december 15. 13:06:15 pm » |
|
És a 02 touring az smafu? Annak aki nem volt ott Budaörsön: Nyissunk új "vitát"! A Touring mitől kombi? vagy kérdezhetném úgy is, hogy mitől nevezünk kombinak egy autót? Szerintem (személyautó ketegóriáji): 2 ajtós - coupe 3 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik 3 ajtós kombi (3 ajtós verziók jó példája VW polo I - ami volt coupe is /döntött hátsó szélvédő/ és volt kombi jeleggel is /meredekebb csomagtéajtó, hosszabb tető/) 4 ajtós - sedan 5 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik (nyílhat - az újabb modellek miatt)(erre pl. skoda octavia jut eszembe, amit gyártottak sedan-nak is meg 5 ajtósnak is) (5 ajtós) kombi Hagyományos kombi nálam ez. Én a 02 touring-ot nem nevezném kombinak, de várom az ellenérveket. Gyári kombiként nekem is az E30 rémlik elsőnek. Aha... hát majdnem jó amit leírtál de nem minden 2 ajtós kupé ellenben minden kupé 2 ajtós. A 4 meg 5 ajtósok között pl. mi a helyzet az új Superb-el? Vázold a 2 ajtós részt légyszíves (ugye nem pick-up-ra gondolsz) / roadstert és egyebet se hozzuk be. A SuperB-nél meg szerintem arra godolsz amit írtam nem, hogy "nyílik (nyílhat - az újabb modellek miatt)". ergo ha akarod ablak nélkül ha akarod ablakkal nyílik. De az újabb típusokkal már kihaltak/nak a régi kategóriák. Ma már pont arról szól, hogy ötvözzenek mindent. Pl. milyen kategória az X6? (coupe-kombi-terepjáró-egyterű?) Nnno akkor. Mi a kupé? Hát ez így hülye kérdés. Inkább: mitől kupé a kupé? Fullosan nem bahatárolható dolog amúgy de vannak főbb jellemzők: Min. 4 személyes Csomagtér és utastér elválasztva van egymástól tehát max 2 ajtós. Aztán amitől még kupébb egy kupé: - Keret nélküli ajtók - B oszlop nincs vagy eltűnik - Fullos felszereltség, nagy motor kb. így néz ki a történet szerény meglátásom szerint.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1808 Dátum: 2008. december 15. 13:15:35 pm » |
|
Az X6 pedig sport- hobbiterepjáró
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1809 Dátum: 2008. december 15. 13:22:53 pm » |
|
És a 02 touring az smafu? Annak aki nem volt ott Budaörsön: Nyissunk új "vitát"! A Touring mitől kombi? vagy kérdezhetném úgy is, hogy mitől nevezünk kombinak egy autót? Szerintem (személyautó ketegóriáji): 2 ajtós - coupe 3 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik 3 ajtós kombi (3 ajtós verziók jó példája VW polo I - ami volt coupe is /döntött hátsó szélvédő/ és volt kombi jeleggel is /meredekebb csomagtéajtó, hosszabb tető/) 4 ajtós - sedan 5 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik (nyílhat - az újabb modellek miatt)(erre pl. skoda octavia jut eszembe, amit gyártottak sedan-nak is meg 5 ajtósnak is) (5 ajtós) kombi Hagyományos kombi nálam ez. Én a 02 touring-ot nem nevezném kombinak, de várom az ellenérveket. Gyári kombiként nekem is az E30 rémlik elsőnek. Aha... hát majdnem jó amit leírtál de nem minden 2 ajtós kupé ellenben minden kupé 2 ajtós. A 4 meg 5 ajtósok között pl. mi a helyzet az új Superb-el? Vázold a 2 ajtós részt légyszíves (ugye nem pick-up-ra gondolsz) / roadstert és egyebet se hozzuk be. A SuperB-nél meg szerintem arra godolsz amit írtam nem, hogy "nyílik (nyílhat - az újabb modellek miatt)". ergo ha akarod ablak nélkül ha akarod ablakkal nyílik. De az újabb típusokkal már kihaltak/nak a régi kategóriák. Ma már pont arról szól, hogy ötvözzenek mindent. Pl. milyen kategória az X6? (coupe-kombi-terepjáró-egyterű?) Nnno akkor. Mi a kupé? Hát ez így hülye kérdés. Inkább: mitől kupé a kupé? Fullosan nem bahatárolható dolog amúgy de vannak főbb jellemzők: Min. 4 személyes Csomagtér és utastér elválasztva van egymástól tehát max 2 ajtós. Aztán amitől még kupébb egy kupé: - Keret nélküli ajtók - B oszlop nincs vagy eltűnik - Fullos felszereltség, nagy motor kb. így néz ki a történet szerény meglátásom szerint. Nem teljes a válaszod. Mondj 2 ajtós autót légyszíves, ami a te meglátásod szerint nem coupe. (de nem pick-up, nem roadster)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S_1
Vendég
|
|
« Válasz #1810 Dátum: 2008. december 15. 13:24:29 pm » |
|
És a 02 touring az smafu? Annak aki nem volt ott Budaörsön: Nyissunk új "vitát"! A Touring mitől kombi? vagy kérdezhetném úgy is, hogy mitől nevezünk kombinak egy autót? Szerintem (személyautó ketegóriáji): 2 ajtós - coupe 3 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik 3 ajtós kombi (3 ajtós verziók jó példája VW polo I - ami volt coupe is /döntött hátsó szélvédő/ és volt kombi jeleggel is /meredekebb csomagtéajtó, hosszabb tető/) 4 ajtós - sedan 5 ajtós - a csomagtér ajtó ablakkal együtt nyílik (nyílhat - az újabb modellek miatt)(erre pl. skoda octavia jut eszembe, amit gyártottak sedan-nak is meg 5 ajtósnak is) (5 ajtós) kombi Hagyományos kombi nálam ez. Én a 02 touring-ot nem nevezném kombinak, de várom az ellenérveket. Gyári kombiként nekem is az E30 rémlik elsőnek. Aha... hát majdnem jó amit leírtál de nem minden 2 ajtós kupé ellenben minden kupé 2 ajtós. A 4 meg 5 ajtósok között pl. mi a helyzet az új Superb-el? Vázold a 2 ajtós részt légyszíves (ugye nem pick-up-ra gondolsz) / roadstert és egyebet se hozzuk be. A SuperB-nél meg szerintem arra godolsz amit írtam nem, hogy "nyílik (nyílhat - az újabb modellek miatt)". ergo ha akarod ablak nélkül ha akarod ablakkal nyílik. De az újabb típusokkal már kihaltak/nak a régi kategóriák. Ma már pont arról szól, hogy ötvözzenek mindent. Pl. milyen kategória az X6? (coupe-kombi-terepjáró-egyterű?) Nnno akkor. Mi a kupé? Hát ez így hülye kérdés. Inkább: mitől kupé a kupé? Fullosan nem bahatárolható dolog amúgy de vannak főbb jellemzők: Min. 4 személyes Csomagtér és utastér elválasztva van egymástól tehát max 2 ajtós. Aztán amitől még kupébb egy kupé: - Keret nélküli ajtók - B oszlop nincs vagy eltűnik - Fullos felszereltség, nagy motor kb. így néz ki a történet szerény meglátásom szerint. Nem teljes a válaszod. Mondj 2 ajtós autót légyszíves, ami a te meglátásod szerint nem coupe. (de nem pick-up, nem roadster) e21, e30.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1811 Dátum: 2008. december 15. 13:29:43 pm » |
|
Nem teljes a válaszod. Mondj 2 ajtós autót légyszíves, ami a te meglátásod szerint nem coupe. (de nem pick-up, nem roadster)
e21, e30. És akkor szerinted ezek milyen kategóriába sorolandóak? Bár az E21-nek nem volt 4ajtós változata, de pl. akkor miért emlegetik az E30 2 ajtósat coupe-ként? ui. Roland szerinti besorolás alapján ezek coupek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S_1
Vendég
|
|
« Válasz #1812 Dátum: 2008. december 15. 13:34:10 pm » |
|
Nem teljes a válaszod. Mondj 2 ajtós autót légyszíves, ami a te meglátásod szerint nem coupe. (de nem pick-up, nem roadster)
e21, e30. És akkor szerinted ezek milyen kategóriába sorolandóak? Bár az E21-nek nem volt 4ajtós változata, de pl. akkor miért emlegetik az E30 2 ajtósat coupe-ként? ui. Roland szerinti besorolás alapján ezek coupek. mert egyszerűbb kupénak hívni. de roland besorolásával mondjuk nem nagyon jön össze egy 316i, se b oszlop nélküliség, se nagy motor, se keret nélküli ajtó...az e30 csak sima kétajtós változata a négyajtósnak, setöbb. mondjuk az m3-at, a 20is-t most ne vegyük ide. ha azt mondod, hogy az e30 és az e21 kupé, akkor ennyi erővel a trabant is az volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1813 Dátum: 2008. december 15. 13:46:38 pm » |
|
Nem teljes a válaszod. Mondj 2 ajtós autót légyszíves, ami a te meglátásod szerint nem coupe. (de nem pick-up, nem roadster)
e21, e30. És akkor szerinted ezek milyen kategóriába sorolandóak? Bár az E21-nek nem volt 4ajtós változata, de pl. akkor miért emlegetik az E30 2 ajtósat coupe-ként? ui. Roland szerinti besorolás alapján ezek coupek. mert egyszerűbb kupénak hívni. de roland besorolásával mondjuk nem nagyon jön össze egy 316i, se b oszlop nélküliség, se nagy motor, se keret nélküli ajtó...az e30 csak sima kétajtós változata a négyajtósnak, setöbb. mondjuk az m3-at, a 20is-t most ne vegyük ide. ha azt mondod, hogy az e30 és az e21 kupé, akkor ennyi erővel a trabant is az volt. Na belemegyek, bár tapasztaltam hogy veled nem egyszerű közös pontra jutni. Szóval. Roland szerint: 2ajtós, 4 személyes, külön utas és csomagtér = coupe, amitől még coupébb: nagy motor, oszlop, bla-bla...szóval ez már csak finomítás volt. Viszont, amikor már azt modod hogy ne hozzuk ide a 20is-t meg M3-at akkor mire gondolsz. Az nem ua. a kaszni? És az E36 coupe az sem coupe, hanem 2 ajtós? Vagy ha annak már jobban dől a hátsó ablak, akkor már coupe? De abból is a 16i az még nem? Akkor hogy is van ez? A trabantot belekeverni szép menekülési pont. Viszont azt kell hogy mondjam, hogy ha szigorúan a karosszéria typusát akarjuk meghatározni, akkor azt kell mondjam, igen: coupe. (Nem kell asszociálni a coupe szó hallatán. Én most csak kizárólag a karosszéria megnevezéseket szeretném értelmezni)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S_1
Vendég
|
|
« Válasz #1814 Dátum: 2008. december 15. 13:50:23 pm » |
|
Nem teljes a válaszod. Mondj 2 ajtós autót légyszíves, ami a te meglátásod szerint nem coupe. (de nem pick-up, nem roadster)
e21, e30. És akkor szerinted ezek milyen kategóriába sorolandóak? Bár az E21-nek nem volt 4ajtós változata, de pl. akkor miért emlegetik az E30 2 ajtósat coupe-ként? ui. Roland szerinti besorolás alapján ezek coupek. mert egyszerűbb kupénak hívni. de roland besorolásával mondjuk nem nagyon jön össze egy 316i, se b oszlop nélküliség, se nagy motor, se keret nélküli ajtó...az e30 csak sima kétajtós változata a négyajtósnak, setöbb. mondjuk az m3-at, a 20is-t most ne vegyük ide. ha azt mondod, hogy az e30 és az e21 kupé, akkor ennyi erővel a trabant is az volt. Na belemegyek, bár tapasztaltam hogy veled nem egyszerű közös pontra jutni. Szóval. Roland szerint: 2ajtós, 4 személyes, külön utas és csomagtér = coupe, amitől még coupébb: nagy motor, oszlop, bla-bla...szóval ez már csak finomítás volt. Viszont, amikor már azt modod hogy ne hozzuk ide a 20is-t meg M3-at akkor mire gondolsz. Az nem ua. a kaszni? És az E36 coupe az sem coupe, hanem 2 ajtós? Vagy ha annak már jobban dől a hátsó ablak, akkor már coupe? De abból is a 16i az még nem? Akkor hogy is van ez? A trabantot belekeverni szép menekülési pont. Viszont azt kell hogy mondjam, hogy ha szigorúan a karosszéria typusát akarjuk meghatározni, akkor azt kell mondjam, igen: coupe. (Nem kell asszociálni a coupe szó hallatán. Én most csak kizárólag a karosszéria megnevezéseket szeretném értelmezni) az is-t meg az m3-at én a motor miatt nem venném egy kalap alá a többivel. sőt, az m3-at én a bódé miatt se, nem tudom, jhova soroljam. az e36 pl kupébb szerintem, mint az e30, vegyük pl az ajtót legelőször is. és hát elő fogom keresni ezeknek a karosszériavariációknak az eredeti értelmezését, de ha nem haragszol meg, most lenne némi dolgom. de jövök vissza, nyugi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1815 Dátum: 2008. december 15. 14:22:18 pm » |
|
Itt ültök a net előtt ,de senkinek nem jut eszébe utána kutakodni a meghatározásokra (mi nem is olyan egyértelmű). Amúgy még Gim meglátásai a legkézenfekvőbbek. Már, ha azt vesszük, hogy csak azok alapján érvel már, miket ti fogalmaztatok meg!!! Ez a keret nélküli ablak, meg nagy motor jó ,a trabit meg inkább ne erőltessük Itt egy link, de próbálok másikat túrni, ez kicsit ámerikaiasra vett nézet. http://www.ford-cruising.hu/forum/viewtopic.php?t=200&sid=2dc9754503209b00e0be84ad65de8913
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1816 Dátum: 2008. december 15. 14:23:03 pm » |
|
Na belemegyek, bár tapasztaltam hogy veled nem egyszerű közös pontra jutni.
Szóval. Roland szerint: 2ajtós, 4 személyes, külön utas és csomagtér = coupe, amitől még coupébb: nagy motor, oszlop, bla-bla...szóval ez már csak finomítás volt.
Viszont, amikor már azt modod hogy ne hozzuk ide a 20is-t meg M3-at akkor mire gondolsz. Az nem ua. a kaszni?
És az E36 coupe az sem coupe, hanem 2 ajtós? Vagy ha annak már jobban dől a hátsó ablak, akkor már coupe? De abból is a 16i az még nem? Akkor hogy is van ez?
A trabantot belekeverni szép menekülési pont. Viszont azt kell hogy mondjam, hogy ha szigorúan a karosszéria typusát akarjuk meghatározni, akkor azt kell mondjam, igen: coupe. (Nem kell asszociálni a coupe szó hallatán. Én most csak kizárólag a karosszéria megnevezéseket szeretném értelmezni)
az is-t meg az m3-at én a motor miatt nem venném egy kalap alá a többivel. sőt, az m3-at én a bódé miatt se, nem tudom, jhova soroljam. az e36 pl kupébb szerintem, mint az e30, vegyük pl az ajtót legelőször is. és hát elő fogom keresni ezeknek a karosszériavariációknak az eredeti értelmezését, de ha nem haragszol meg, most lenne némi dolgom. de jövök vissza, nyugi. Maradjunk annyiban, hogy vannak problémák az elméleteddel. Az E36 "coupe-bb" mint az E30 az ajtó miatt. Akkor mi a helyzet a 02-vel? Annak keret nélküli az ajtaja, viszont meredekebb az ablaka. Teljesen nyugodtan várom a karosszéria variációk eredeti értelmezését.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1817 Dátum: 2008. december 15. 14:34:15 pm » |
|
Na belemegyek, bár tapasztaltam hogy veled nem egyszerű közös pontra jutni.
Szóval. Roland szerint: 2ajtós, 4 személyes, külön utas és csomagtér = coupe, amitől még coupébb: nagy motor, oszlop, bla-bla...szóval ez már csak finomítás volt.
Viszont, amikor már azt modod hogy ne hozzuk ide a 20is-t meg M3-at akkor mire gondolsz. Az nem ua. a kaszni?
És az E36 coupe az sem coupe, hanem 2 ajtós? Vagy ha annak már jobban dől a hátsó ablak, akkor már coupe? De abból is a 16i az még nem? Akkor hogy is van ez?
A trabantot belekeverni szép menekülési pont. Viszont azt kell hogy mondjam, hogy ha szigorúan a karosszéria typusát akarjuk meghatározni, akkor azt kell mondjam, igen: coupe. (Nem kell asszociálni a coupe szó hallatán. Én most csak kizárólag a karosszéria megnevezéseket szeretném értelmezni)
az is-t meg az m3-at én a motor miatt nem venném egy kalap alá a többivel. sőt, az m3-at én a bódé miatt se, nem tudom, jhova soroljam. az e36 pl kupébb szerintem, mint az e30, vegyük pl az ajtót legelőször is. és hát elő fogom keresni ezeknek a karosszériavariációknak az eredeti értelmezését, de ha nem haragszol meg, most lenne némi dolgom. de jövök vissza, nyugi. Maradjunk annyiban, hogy vannak problémák az elméleteddel. Az E36 "coupe-bb" mint az E30 az ajtó miatt. Akkor mi a helyzet a 02-vel? Annak keret nélküli az ajtaja, viszont meredekebb az ablaka. Teljesen nyugodtan várom a karosszéria variációk eredeti értelmezését. Abban ,csak egy csicska M10 morog R'go, nem coupe .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1818 Dátum: 2008. december 15. 14:34:21 pm » |
|
Itt ültök a net előtt ,de senkinek nem jut eszébe utána kutakodni a meghatározásokra (mi nem is olyan egyértelmű). Amúgy még Gim meglátásai a legkézenfekvőbbek. Már, ha azt vesszük, hogy csak azok alapján érvel már, miket ti fogalmaztatok meg!!! Ez a keret nélküli ablak, meg nagy motor jó ,a trabit meg inkább ne erőltessük Itt egy link, de próbálok másikat túrni, ez kicsit ámerikaiasra vett nézet. http://www.ford-cruising.hu/forum/viewtopic.php?t=200&sid=2dc9754503209b00e0be84ad65de8913Igen. Itt elég sok az amerikai piacra jellemző kivitel, bár találni benne típusokat amik betömik a hiányzó réseket. (csak nem tudom HU van e megfelelője) pl. Hatchback, Fastback, stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1819 Dátum: 2008. december 15. 14:37:14 pm » |
|
Itt ültök a net előtt ,de senkinek nem jut eszébe utána kutakodni a meghatározásokra (mi nem is olyan egyértelmű). Amúgy még Gim meglátásai a legkézenfekvőbbek. Már, ha azt vesszük, hogy csak azok alapján érvel már, miket ti fogalmaztatok meg!!! Ez a keret nélküli ablak, meg nagy motor jó ,a trabit meg inkább ne erőltessük Itt egy link, de próbálok másikat túrni, ez kicsit ámerikaiasra vett nézet. http://www.ford-cruising.hu/forum/viewtopic.php?t=200&sid=2dc9754503209b00e0be84ad65de8913Igen. Itt elég sok az amerikai piacra jellemző kivitel, bár találni benne típusokat amik betömik a hiányzó réseket. (csak nem tudom HU van e megfelelője) pl. Hatchback, Fastback, stb. Talán ennyire nem szakosodott az európai piac, megnevezések. De keresek, vagy is próbálom valami kézzelfoghatóval is alátámasztani az elméletet. Nem ,csak valamit szopok az ujjamból és ahhoz ragaszkodom, mert az ilyen fajta megnyilvánulásoknak szokott a vége lenni, egy nagy kopp, gyászos elpoénkodása a dolgoknak, vagy egy bocsánatkérés (már akinél).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1820 Dátum: 2008. december 15. 14:41:49 pm » |
|
Nem teljes a válaszod. Mondj 2 ajtós autót légyszíves, ami a te meglátásod szerint nem coupe. (de nem pick-up, nem roadster)
e21, e30. És akkor szerinted ezek milyen kategóriába sorolandóak? Bár az E21-nek nem volt 4ajtós változata, de pl. akkor miért emlegetik az E30 2 ajtósat coupe-ként? ui. Roland szerinti besorolás alapján ezek coupek. mert egyszerűbb kupénak hívni. de roland besorolásával mondjuk nem nagyon jön össze egy 316i, se b oszlop nélküliség, se nagy motor, se keret nélküli ajtó...az e30 csak sima kétajtós változata a négyajtósnak, setöbb. mondjuk az m3-at, a 20is-t most ne vegyük ide. ha azt mondod, hogy az e30 és az e21 kupé, akkor ennyi erővel a trabant is az volt. Na belemegyek, bár tapasztaltam hogy veled nem egyszerű közös pontra jutni. Szóval. Roland szerint: 2ajtós, 4 személyes, külön utas és csomagtér = coupe, amitől még coupébb: nagy motor, oszlop, bla-bla...szóval ez már csak finomítás volt. Viszont, amikor már azt modod hogy ne hozzuk ide a 20is-t meg M3-at akkor mire gondolsz. Az nem ua. a kaszni? És az E36 coupe az sem coupe, hanem 2 ajtós? Vagy ha annak már jobban dől a hátsó ablak, akkor már coupe? De abból is a 16i az még nem? Akkor hogy is van ez? A trabantot belekeverni szép menekülési pont. Viszont azt kell hogy mondjam, hogy ha szigorúan a karosszéria typusát akarjuk meghatározni, akkor azt kell mondjam, igen: coupe. (Nem kell asszociálni a coupe szó hallatán. Én most csak kizárólag a karosszéria megnevezéseket szeretném értelmezni) az is-t meg az m3-at én a motor miatt nem venném egy kalap alá a többivel. sőt, az m3-at én a bódé miatt se, nem tudom, jhova soroljam. az e36 pl kupébb szerintem, mint az e30, vegyük pl az ajtót legelőször is. és hát elő fogom keresni ezeknek a karosszériavariációknak az eredeti értelmezését, de ha nem haragszol meg, most lenne némi dolgom. de jövök vissza, nyugi. Az E21 és E30 2 ajtós limuzin mint ahogy a Trabant is. Az az IS sima sportváltozat akárhány ajtaja van, M pedig Motorsport ott a kasztni is finomítva van, de a jellegén nem változtat. És nem figyeltek: Az elején megmondtam hogy nincs konkrét behatárolhatósága a dolognak. Mi a lényeg? Az hogy a mitől kupé a kupé jellemzőnek megfelel valami még nem jelenti azt hogy az már kupé is. Az pedig hogy mitől még kupébb egy kupé jellemzőinek egyikével sem rendelkezik az nem jelenti azt hogy nem az. Ezekre jó példa az E21 E30 akár a Trabi is. Pl a Polo kupé se igazi kupé az én besorolásom szerint. De mondok pár példát. Kupék: - Manta, Capri, C rekord-commodore kupé, merci összes 2 ajtósa ami személyautó, BMW ben az összes aminek keret nélküli az ajtaja, audi 80 kupé (ugye ott is van 2 ajtós). És még sokan mások. De tudjátok mit ha lesz időm készítek egy pontos meghatározást amiben egyértelműsíthető lesz a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1821 Dátum: 2008. december 15. 14:45:30 pm » |
|
Itt ültök a net előtt ,de senkinek nem jut eszébe utána kutakodni a meghatározásokra (mi nem is olyan egyértelmű). Amúgy még Gim meglátásai a legkézenfekvőbbek. Már, ha azt vesszük, hogy csak azok alapján érvel már, miket ti fogalmaztatok meg!!! Ez a keret nélküli ablak, meg nagy motor jó ,a trabit meg inkább ne erőltessük Itt egy link, de próbálok másikat túrni, ez kicsit ámerikaiasra vett nézet. http://www.ford-cruising.hu/forum/viewtopic.php?t=200&sid=2dc9754503209b00e0be84ad65de8913Igen. Itt elég sok az amerikai piacra jellemző kivitel, bár találni benne típusokat amik betömik a hiányzó réseket. (csak nem tudom HU van e megfelelője) pl. Hatchback, Fastback, stb. Talán ennyire nem szakosodott az európai piac, megnevezések. De keresek, vagy is próbálom valami kézzelfoghatóval is alátámasztani az elméletet. Nem ,csak valamit szopok az ujjamból és ahhoz ragaszkodom, mert az ilyen fajta megnyilvánulásoknak szokott a vége lenni, egy nagy kopp, gyászos elpoénkodása a dolgoknak, vagy egy bocsánatkérés (már akinél). Ezért is eleve úgy indítottam a témát, hogy nyitott vagyok az ellenérvekre, mert vannak azért érdekes típusok. Viszont csak egyértelmű, nem támadható érvek amik megállják a helyüket, szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1822 Dátum: 2008. december 15. 14:54:46 pm » |
|
Na most túrhatom elő az éves autókatalógusokat. 73-tól megvan apámnak. Valamelyikben benne vannak hátul a meghatározások. Persze ,majd szóvá lehet tenni, hogy már elévült
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1823 Dátum: 2008. december 15. 15:03:00 pm » |
|
Az E21 és E30 2 ajtós limuzin mint ahogy a Trabant is. Az az IS sima sportváltozat akárhány ajtaja van, M pedig Motorsport ott a kasztni is finomítva van, de a jellegén nem változtat. És nem figyeltek: Az elején megmondtam hogy nincs konkrét behatárolhatósága a dolognak. Mi a lényeg? Az hogy a mitől kupé a kupé jellemzőnek megfelel valami még nem jelenti azt hogy az már kupé is.Az pedig hogy mitől még kupébb egy kupé jellemzőinek egyikével sem rendelkezik az nem jelenti azt hogy nem az. Ezekre jó példa az E21 E30 akár a Trabi is. Pl a Polo kupé se igazi kupé az én besorolásom szerint. De mondok pár példát. Kupék: - Manta, Capri, C rekord-commodore kupé, merci összes 2 ajtósa ami személyautó, BMW ben az összes aminek keret nélküli az ajtaja, audi 80 kupé (ugye ott is van 2 ajtós). És még sokan mások. De tudjátok mit ha lesz időm készítek egy pontos meghatározást amiben egyértelműsíthető lesz a dolog. Elviekben értem amit mondasz, de akkor is létezik a karosszériák kategorizálása, amiket bizonyos definíciók alapján alkotnak. És ami a definíciónak megfelel az abba a típusba sorolandó ha annak hisszük, ha annak látszik vagy sem. A kiemelt mondatod egyszerűen nem értem, helyesebben az én fordításomban az: hogy ha a karosszéria meghatározása coupe akkor sem biztos, hogy maga az autó coupe. Na ez nekem már magas. A polo "coupe"-t pedig emlékeim szerint én sem coupe-nak írtam, hanem 3 ajtósnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1824 Dátum: 2008. december 15. 15:10:30 pm » |
|
Ez a Ford krúzingos link közel van a valósághoz de mégsem. Ami ott hardtop, az európában a vérbeli kupé. Ami ott kupé az itt is nagyrészt pl. a lírásban kupéként említett kocsit az teszi kupévá hogy az ajtó után levő kis oldalablak vonala kapásból lefele indul meg. Azonkívül semmi más.
Amúgy pedig a dolog részben szabad fogalom. Egyvalaki mondhatja meg hogy az a kocsi valójában mi is.
Aki gyártotta.
Persze vannak általános jellemzők ami alapján meg lehet próbálni besorolni ide-oda de sose lesz teljesen meghatározható a dolog. Ez az autógyártás színességének egyik magávalragadó szépsége.
Olyan ez mint a német nyelvben a der- die- das- ... melyik főnév elé melyiket is rakjuk?
Pont
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1825 Dátum: 2008. december 15. 15:24:52 pm » |
|
Az E21 és E30 2 ajtós limuzin mint ahogy a Trabant is. Az az IS sima sportváltozat akárhány ajtaja van, M pedig Motorsport ott a kasztni is finomítva van, de a jellegén nem változtat. És nem figyeltek: Az elején megmondtam hogy nincs konkrét behatárolhatósága a dolognak. Mi a lényeg? Az hogy a mitől kupé a kupé jellemzőnek megfelel valami még nem jelenti azt hogy az már kupé is.Az pedig hogy mitől még kupébb egy kupé jellemzőinek egyikével sem rendelkezik az nem jelenti azt hogy nem az. Ezekre jó példa az E21 E30 akár a Trabi is. Pl a Polo kupé se igazi kupé az én besorolásom szerint. De mondok pár példát. Kupék: - Manta, Capri, C rekord-commodore kupé, merci összes 2 ajtósa ami személyautó, BMW ben az összes aminek keret nélküli az ajtaja, audi 80 kupé (ugye ott is van 2 ajtós). És még sokan mások. De tudjátok mit ha lesz időm készítek egy pontos meghatározást amiben egyértelműsíthető lesz a dolog. Elviekben értem amit mondasz, de akkor is létezik a karosszériák kategorizálása, amiket bizonyos definíciók alapján alkotnak. És ami a definíciónak megfelel az abba a típusba sorolandó ha annak hisszük, ha annak látszik vagy sem. A kiemelt mondatod egyszerűen nem értem, helyesebben az én fordításomban az: hogy ha a karosszéria meghatározása coupe akkor sem biztos, hogy maga az autó coupe. Na ez nekem már magas. A polo "coupe"-t pedig emlékeim szerint én sem coupe-nak írtam, hanem 3 ajtósnak. Általános definíció nincs, csak gyárak által kreált van mégpedig kb olyan hogy ezt az autót most tulképpen mire is csináljuk vagy nemutolsósorban kinek a vetélytársa lesz a piacon. és itt el is mosódik a dolog egy kissé mer nem biztos hogy ami általános szemszögből belefér egy kupé fogalmába annak a vetélytársa is bele fog, ennek ellenére a gyár mégis kupénak fogja hívni. A kiemelt mondat: Ha a karosszéria meghatározása belefér a kupé fogalmába, az még nem jelenti azt, hogy a kocsi máris kupénak mondható. szerintem...
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1826 Dátum: 2008. december 15. 15:56:26 pm » |
|
Általános definíció nincs, csak gyárak által kreált van mégpedig kb olyan hogy ezt az autót most tulképpen mire is csináljuk vagy nemutolsósorban kinek a vetélytársa lesz a piacon.
és itt el is mosódik a dolog egy kissé mer nem biztos hogy ami általános szemszögből belefér egy kupé fogalmába annak a vetélytársa is bele fog, ennek ellenére a gyár mégis kupénak fogja hívni.
A kiemelt mondat:
Ha a karosszéria meghatározása belefér a kupé fogalmába, az még nem jelenti azt, hogy a kocsi máris kupénak mondható.
szerintem...
Manapság már tényleg ez a helyzet. Írtam is hogy variálnak erősen. (Merci 4 ajtós coupe ) De régen azért jobban megvoltak a kategóriák és most erről lenne szó. Én azt vártam ebből az egészből (amire már kaptam ígéretet), hogy valaki tudja, melyik karosszériának mi a meghatározása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1827 Dátum: 2008. december 15. 16:05:06 pm » |
|
Szerintetek ha találtok adatot a kupé MIT is takar jelent (mindenkinél mást) és tegyük fel a szerzők ha összejöttek volna megvitatni saját elgondolásukat óriási nézetkülönbségek lennének ez kb olyan kérdés mint a Magyar nép eredete.Nincs közös megegyezés Talán a nézeteket összegezni,és akik véleménye jobban egyezik na az a KUPÉ
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #1828 Dátum: 2008. december 15. 16:14:20 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S_1
Vendég
|
|
« Válasz #1829 Dátum: 2008. december 15. 16:30:18 pm » |
|
Én azt vártam ebből az egészből (amire már kaptam ígéretet), hogy valaki tudja, melyik karosszériának mi a meghatározása.
ez például jó lesz? kupé:két illetve négy üléses, két ajtós, sport jellegű csukott karosszéria, amelynek ülései két sorban helyezkednek el, de a hátsó üléssor szűkített méretű. mondjuk hogy ontopic legyen az ember, e9 és e24. pont. e21 szerintem ebbe nem fér bele, 02 nem fér bele, e30 nem fér bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|