CápaBMW fórum
2024. április 19. 19:20:53 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2320818 alkalommal)
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #210 Dátum: 2006. november 04. 20:05:34 pm »

nincsnek régi lyukak Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:12:04 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #211 Dátum: 2006. november 04. 20:33:00 pm »

A zűrteknika elől:



* Kép108.jpg (69.7 KB, 1600x1200 - megtekintve 738 alkalommal.)

* Kép106.jpg (89.88 KB, 1600x1200 - megtekintve 754 alkalommal.)

* Kép108.jpg (69.7 KB, 1600x1200 - megtekintve 745 alkalommal.)
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #212 Dátum: 2006. november 04. 20:34:43 pm »

a zűteknika hátul: 


* Kép112.jpg (100.16 KB, 1200x1600 - megtekintve 622 alkalommal.)

* Kép114.jpg (63.96 KB, 1600x1200 - megtekintve 734 alkalommal.)
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #213 Dátum: 2006. november 04. 20:39:19 pm »

Speciál thenksz tú Boge und evribádi!!

A nyomtávszélesitéstől kicsit szélesebb lett a gép!!
Hátul nagyon is,kevés a csavar hossza(csak a képen nem látszik)!!



* Kép116.jpg (71.01 KB, 1600x1200 - megtekintve 732 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #214 Dátum: 2006. november 04. 21:04:17 pm »

Mondjuk ezen az E-bay -es cuccon állítható a kerékdőlés is, ami azért nem rossz dolog, sőt....
Nekem is állítható, csak nem a toronyban, hanem a bölcsőnél:))))
Ráadásul így a nyomtáv is változtatható:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:12:49 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #215 Dátum: 2006. november 04. 21:08:20 pm »

Ez e21 futómű, csak átalakítottam 5 csavarosra és nagy fék. Smiley
Ez az ember már megint fékezni akar:)))
Ma leesett az első kis hó, mindjárt kaptam +100 lóerőt: utcai nyári vizes gumó és 1 centi hó= bármelyik fokozatban lábszagra keresztbe:)))))
Mivel fékhatás sem volt, pár perc csapatás után inkább visszahúzódtam, mielőtt miután lenne.
Hétfőn gumizok:)))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:13:03 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #216 Dátum: 2006. november 04. 21:22:26 pm »

Öreg ember már fél Smiley
Lesz azért egy kis munkád még vele =)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:13:20 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #217 Dátum: 2006. november 04. 21:55:04 pm »

Speciál thenksz tú Boge und evribádi!!

A nyomtávszélesitéstől kicsit szélesebb lett a gép!!
Hátul nagyon is,kevés a csavar hossza(csak a képen nem látszik)!!



Gratula, szép munka!!!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #218 Dátum: 2006. november 04. 21:55:38 pm »

Öreg ember már fél Smiley
Lesz azért egy kis munkád még vele =)
Be kell zsírozni a fékfelületet?Smiley))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:13:37 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #219 Dátum: 2006. november 04. 22:00:08 pm »

jaja avval a grafitossal hogy jobb legyen a surlódás Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:13:51 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #220 Dátum: 2006. november 05. 17:24:59 pm »

Vagy köszörüljem fémig a betétet?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:14:12 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #221 Dátum: 2006. november 05. 17:45:34 pm »

Boge: Nem tudod, hogy a e21 szervós és nem szervós kormányművének ugyanolyan a porvédő gumija?
Nekem csak szervós van otthon. Smiley
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #222 Dátum: 2006. november 05. 18:55:26 pm »

Vazz, nem tudom, de ahogy emlékszem más fajta. Feleslegesnek tartottam a szervót, főleg az E-21 ben, ahol nincs meg az az előnye, hogy a rásegítés miatt rövidebb lehet az áttétele a szervósnak, mert a hagyományos is ugyanolyan hosszú.Sad(((( Az e-30-asok is leginkább ezért cserélik, ha racingolnak, mert gyorsabban tudsz reagálni, a rövidebb áttétel miatt. Aztán, most hogy megváltoztattam az első futómű geometriáját, slickel kész gyötrelem kanyarogni, de az a vicc, hogy menet közben is nehéz. Kész tortúra. De tudod, nehéz a szervó+a sallangok ami kell hozzá:(((
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:14:27 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #223 Dátum: 2006. november 05. 19:00:33 pm »

Boge: Megmérted az első rúgóidat? Megköszönném ha átküldenég a méreteit (átmérő, vastagság, hossz).

Köfi
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #224 Dátum: 2006. november 05. 19:09:44 pm »

Vazz, nem tudom, de ahogy emlékszem más fajta. Feleslegesnek tartottam a szervót, főleg az E-21 ben, ahol nincs meg az az előnye, hogy a rásegítés miatt rövidebb lehet az áttétele a szervósnak, mert a hagyományos is ugyanolyan hosszú.Sad(((( Az e-30-asok is leginkább ezért cserélik, ha racingolnak, mert gyorsabban tudsz reagálni, a rövidebb áttétel miatt. Aztán, most hogy megváltoztattam az első futómű geometriáját, slickel kész gyötrelem kanyarogni, de az a vicc, hogy menet közben is nehéz. Kész tortúra. De tudod, nehéz a szervó+a sallangok ami kell hozzá:(((
Hátpedig rövidebb az áttétele, a szervós 1 -el kevesebbet fordul kopptól koppig.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:15:02 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #225 Dátum: 2006. november 05. 20:50:10 pm »

A padlásomon hevertek a kormányművek, 4 db, abból 1 normál, 2db lengéscsillapítós és 1 szervós. Letekertem mindet kopptól koppig. Ha jól emlékszem teli 3 fordulat (talán 4, de erre már nem emlékszem, de asszem inkább 3). Mivel így nekem előnyt nem okozott volna a beépítése ezért adtam el Benettonnak a szervós kormányművemet. Nem tudok arról hogy létezett 2 féle szervós kormánymű e-21-be, de ha Neked más fajta van és gyári, akkor létezett és ismét okosabbak lettünk!
Holnap megszámolom a fordulatot és rákérdezek, Neked mennyi, mert kiváncsi lettem.
Legyen bármi is a válasz, nem bánom meg, hogy eladtam, mert nekem így mint mondtam nem okozott volna igazi előnyt!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:15:12 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #226 Dátum: 2006. november 05. 20:56:28 pm »

Én az enyémnél(szervós) 4-et számoltam, a szervó nélküli meg 5-öt fordul ha jól tudom. De holnap én is ellenőrzöm, még jó hogy áll a kertben egy szervós és egy nem szervós cápi is. Cheesy Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:15:52 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #227 Dátum: 2006. november 05. 21:05:32 pm »

Nekem már csak hagyományos kormányművek hevernek a pócon, de én is megnézem mindet:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:16:04 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #228 Dátum: 2006. november 05. 21:09:49 pm »

Én az enyémnél(szervós) 4-et számoltam, a szervó nélküli meg 5-öt fordul ha jól tudom. De holnap én is ellenőrzöm, még jó hogy áll a kertben egy szervós és egy nem szervós cápi is. Cheesy Cheesy
Öt?
Kox miez, Ikarus? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:16:21 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #229 Dátum: 2006. november 05. 21:13:13 pm »

Nem nekem van automata.... Tongue Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:16:36 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sabc
Vendég
« Válasz #230 Dátum: 2006. november 05. 21:14:50 pm »

Jóvan, de 5 akor is sok. Smiley Nekem alig 3.5.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:16:51 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #231 Dátum: 2006. november 06. 08:32:28 am »

Ha már e21. Eddig vagyunk kész az e21 fékjeivel. Smiley
Úgy érzem elég lesz.

Te tényleg egy állat vagy. SmileySmileySmiley
Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #232 Dátum: 2006. november 07. 08:33:24 am »

Igyekszik az ember jót csinálni:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:17:02 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #233 Dátum: 2006. november 07. 09:32:21 am »

Igen, egy jó nagy állat vagy. Cheesy Cheesy
De azért ugye viszel majd egy karikát? Roll Eyes Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:17:14 am írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #234 Dátum: 2006. november 07. 18:49:59 pm »

halo van itt vki?
vollna par idiota kerdesem? koszi

e21 hez passzolnak e  e30 as cuccai/valto /diffi/stb....miegyebb
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #235 Dátum: 2006. november 07. 19:46:56 pm »

halo van itt vki?
vollna par idiota kerdesem? koszi

e21 hez passzolnak e  e30 as cuccai/valto /diffi/stb....miegyebb


Alegtöbb e30 motor és váltó passzol E21-be is. A difi sajnos nem.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #236 Dátum: 2006. november 07. 21:56:47 pm »

Kiegészíteném: a "régi" motorok és váltók javarészt egyeznek (hengerfej, befecskendezés egyebek más) és néhány váltó is, de amúgy az égvilágon semmi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:17:33 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #237 Dátum: 2006. november 07. 21:58:17 pm »

halo van itt vki?
vollna par idiota kerdesem? koszi

e21 hez passzolnak e  e30 as cuccai/valto /diffi/stb....miegyebb


Ez a kép (amit feltettél avatarnak) egy Százhalombattai kocsiról készült. A tiéd?
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #238 Dátum: 2006. november 07. 22:13:27 pm »

hy
az enyem,koszi
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #239 Dátum: 2006. november 07. 23:03:01 pm »

Vigyázz, a leömlődre pályázik... Tongue Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:17:52 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!