CápaBMW fórum
2024. április 20. 02:05:28 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2320890 alkalommal)
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #300 Dátum: 2006. november 09. 15:23:24 pm »

Próbálok.....
Az eta öntött tengely.
A td kovácsolt.
Melyik bírhatja jobban a forgatást?
Nemtom...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:43:23 am írta Promega » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #301 Dátum: 2006. november 09. 15:35:09 pm »

0,9 kg-mal
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:43:41 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #302 Dátum: 2006. november 09. 17:39:58 pm »

Steam
Egy dízelnél nagyobb erők hatnak a főtengelyre SZVSZ, ezért sztem abszolute felesleges kovácsoltnak lennie.......BMW-nél meg nem jellemző, hogy elfinganá magát. Másik: az alpina is eta tengelyt használt a b3 2,7 építéshez.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:43:53 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #303 Dátum: 2006. november 09. 17:52:30 pm »

0,9 kg-mal
Érted már,hogy miért nem kell a td főtengely?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:44:10 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #304 Dátum: 2006. november 09. 18:38:26 pm »

Viszont a csomitetője csavarhúzóval nyílik, és kilátsz az alján... Cheesy Cheesy Persze kit érdekel ha egyszer így megy. Cheesy
Én a motorról beszéltem...
Miért van karosszériája is???Smiley)))))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:44:28 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #305 Dátum: 2006. november 09. 18:41:02 pm »

Van ám, nem is akármilyen... Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:44:37 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #306 Dátum: 2006. november 09. 18:56:46 pm »

Érted már,hogy miért nem kell a td főtengely?
Értem!!! Megvilágosítottál!!!
Tehát inkább válasszam a 24 kg-os ÖNTÖTT, tehát gyengébb anyagú, eleve alacsony fordulatra tervezett főtengelyt a 24,9 kg-os KOVÁCSOLT, tehát a forgatást szétrepülés veszélye nélkül jobban tűrő főtngely helyett.
Ide emotikon jönne, de amit ide raknék, olyan nincs...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:44:58 am írta Promega » Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #307 Dátum: 2006. november 09. 19:04:49 pm »

Ha ezt a BMW mérnökei látnák és hallanák...
Naplózva
Bon
Vendég
« Válasz #308 Dátum: 2006. november 09. 19:07:27 pm »

Értem!!! Megvilágosítottál!!!
Tehát inkább válasszam a 24 kg-os ÖNTÖTT, tehát gyengébb anyagú, eleve alacsony fordulatra tervezett főtengelyt a 24,9 kg-os KOVÁCSOLT, tehát a forgatást szétrepülés veszélye nélkül jobban tűrő főtngely helyett.
Ide emotikon jönne, de amit ide raknék, olyan nincs...
Én elég új vagyok itt, szóval bocs hogy beledumálok, de úgy tudom, hog az öntést, mint főtengelygyártás technológiát nagyon régóta nem használják.
amikor ezeket az autókat csinálták a süllyesztékbe kovácsolásos eljárást alkalmazták, mindkét autónál, tehát sztem mind az eta, mint a td főtengely kovácsolt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:45:22 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #309 Dátum: 2006. november 09. 19:18:29 pm »

Értem!!! Megvilágosítottál!!!
Tehát inkább válasszam a 24 kg-os ÖNTÖTT, tehát gyengébb anyagú, eleve alacsony fordulatra tervezett főtengelyt a 24,9 kg-os KOVÁCSOLT, tehát a forgatást szétrepülés veszélye nélkül jobban tűrő főtngely helyett.
Ide emotikon jönne, de amit ide raknék, olyan nincs...
Drága kolléga!
Az eta tengely 22,6kg ,a td tengely pedig 24,9kg.
A másik,szted mi forog könnyebben? a nehéz,vagy a könnyű? A td tengely mióta bírja  jobban a pörgést? A td mennyit is forog? Miért kell a 2,7-nek olyan nagyon pörögni? Vagyis mit értesz "forgatás" alatt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:45:42 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #310 Dátum: 2006. november 09. 19:48:01 pm »

Meine ETK szerint eta tengely 24 kg, td 24,9. Bár elég régi verziót használok, pont a súlyok miatt.
Sajnos már nem találom a német oldalt, ahol le van írva a 2 tengely közötti differencia. Ott volt kép is a szétesett tengelyről.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:46:04 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #311 Dátum: 2006. november 09. 20:11:42 pm »

Figyelj.
Ki így,ki úgy készíti a mocikat.Valaki td-t rak bele,az is tökéletes,meg az eta tengely is.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:46:15 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #312 Dátum: 2006. november 09. 20:18:01 pm »

Asszem inkább nem írom be a főtengelyem súlyát:)))))))


* P2180007.JPG (89.68 KB, 1600x1200 - megtekintve 609 alkalommal.)
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #313 Dátum: 2006. november 09. 20:42:49 pm »

Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:46:30 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #314 Dátum: 2006. november 09. 20:55:39 pm »

Asszem inkább nem írom be a főtengelyem súlyát:)))))))

Vasgyüjtés volt és adni kellett valamit a gyerekeknek Smiley
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #315 Dátum: 2006. november 09. 22:12:07 pm »

Asszem inkább nem írom be a főtengelyem súlyát:)))))))

De!
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #316 Dátum: 2006. november 10. 15:49:46 pm »

Itt aztán felpörögtek az események !!!!
Csak kérdezni kell aztán elindul a lavina.

Egyébként hogy némiképp hozzászóljak:
Azért van ez az egész űrtartalom-növelés,mert többen mondtátok,hogy a teljesítmény növelésének egyik legegyszerűbb,legolcsóbb megvalósítása.
A másik dolog az az,hogy a tag egy ilyen autót vett amiben 2lityis motor van,de nem vmi fa**a.
A srácról tudni kell,hogy előtte Ladákat csinált,a legvadabb moci 1,8-as,weberekkel,312-es tengely,könnyítések,tágulatok egyebek.
Most Bmw-t vett,és úgy érzem kezdi elkapni a gépszíj.Ezért kérdeztem meg,hogy ki hogy csinálná a 2,7-et,hogy nyújtsak neki némi elvi támogatást általatok.
A személyes véleményem,és NEM SZERETNÉK MEGSÉRTENI SENKIT SEM,hogy én is inkább nekiállnék egy belevaló m20 túrni mindenféle módon,minthogy belógassak más motort.Aki így tesz,azt is megértem,mert ezeknek az m20-as motoroknak megvannak a határaik,és van akinek ez nem elég,ezt is tisztelem.De vhogy engem mindig jobban izgatott az hogy saját erőből tegyek meg olyan dolgokat,amik nem épp gyári dolgok,magyarul hogy én csináljam és úgy ahogy én akarom.

Még valami.
Ezen felbuzdulva,megmértem tegnap a régi blokk hengerfal-vastagságát a víztérnél.
6mm,szóval ebbe bele kell hogy férjen akár a 84-es akár nagyobb dugó.
Az persze más kérdés,hogy a felületedzett réteg megy a levesbe.......
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #317 Dátum: 2006. november 10. 15:50:40 pm »

Asszem inkább nem írom be a főtengelyem súlyát:)))))))


Azért kiváncsi lennék mennyit adott le..... wink
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #318 Dátum: 2006. november 11. 22:29:49 pm »

Dasz iszten ájne indusztrie szíkret:)))
Nem tudom fejből, de valahol felírtam.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:47:35 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #319 Dátum: 2006. november 11. 22:32:18 pm »

elárulod magadtól,vagy lekötözünk és a szemed láttára kezdjük belehesztgetni a  fehérkébe a súlyt!!! grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:47:47 am írta Promega » Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #320 Dátum: 2006. november 11. 22:46:25 pm »

Nenenenen, csak azt neeeee.
Télire veszek egy vödröt és a kiszedett cuccokat belerakom és utána nagy elégedetten mérlegre teszem.
Jó lenne, ha idén is annyit ki tudnék guberálni, mint tavaj:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:48:01 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #321 Dátum: 2006. november 11. 22:51:33 pm »

Elképzelem bogét,hogy tavasszal ez első ,olvadással kihuzzuk a mühelyből a kezében a vödör,nagy szakáll,remegő kezekkel,igy szól:
" innen még egy kicsit,onnan mégegy kicsit,csak még ebből a fötengelyből egy kicsit had reszeljek(kb. 1kg lehet már csak)!!!!!!"
A kocsi meg ugy néz ki mint a trappista sajt!! grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:48:21 am írta Promega » Naplózva

steffe
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #322 Dátum: 2006. november 11. 22:54:44 pm »



Smiley  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:48:37 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #323 Dátum: 2006. november 11. 23:01:23 pm »

Felecsd el, masszív mint a beton!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:48:49 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #324 Dátum: 2006. november 11. 23:02:15 pm »

Éspedig??
Az idegeid a reszelgetéshez,vagy a kocsi kasznija??? grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:49:02 am írta Promega » Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #325 Dátum: 2006. november 11. 23:48:57 pm »

Szégyeld magad, helyedre! Smiley)))))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:49:17 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #326 Dátum: 2006. november 11. 23:50:11 pm »

Jól van ,megyek elsunnyogok kárpitozni!!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:49:31 am írta Promega » Naplózva

steffe
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #327 Dátum: 2006. november 13. 12:26:07 pm »

Sziasztok!!

A véleményitekre lennék kiváncsi kuplung ügyben! Motorom kint van, tegnap lakaptuk a váltót+kuplungot róla. A tárcsa már igen kopott, azt nemigen rakom vissza.... Mi a tapasztalat a szinter ill. kevlár kuplunggal kapcsolatban ??
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #328 Dátum: 2006. november 13. 14:02:55 pm »

Digitális kuplung, vagy fog vagy nem. Csúsztatást felejtsd el.
Utcára nem javaslom, hacsak nem akarsz minden lámpánal gyorsulni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:49:51 am írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #329 Dátum: 2006. november 13. 14:50:16 pm »

Nem szokásom gyorsulni Smiley , de nem is utcára lenne...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:50:08 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!