fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #1050 Dátum: 2007. március 09. 15:47:42 pm » |
|
ja és úgy lett ráhegesztve az a csődarab ... az lehet. de attól még szabad másra asszociálni ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1051 Dátum: 2007. március 09. 16:34:55 pm » |
|
Szabad, de azért ne hülyeségre....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:19 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1052 Dátum: 2007. március 10. 10:00:19 am » |
|
ja és úgy lett ráhegesztve az a csődarab ... az lehet. de attól még szabad másra asszociálni ... Pohártartó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:32 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #1053 Dátum: 2007. március 10. 18:42:47 pm » |
|
Üdv! Valaki meg tudja mondani,hogy E21-be melyik a legrövidebb difi? Esetleg lenne eladó is?? Elég lenne csak áttétel! Előre is kössz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1054 Dátum: 2007. március 10. 18:49:46 pm » |
|
Tudtommal a 315 a legrövidebb és van itthon 1, rajta féltengellyel
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #1055 Dátum: 2007. március 10. 18:52:05 pm » |
|
Helló! De mekkora ?? 4.11 vagy rövidebb??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1056 Dátum: 2007. március 10. 19:19:05 pm » |
|
A 315 4,10 vagy 4,11. Annál rövidebb utcai kivitelben nem volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:57 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #1057 Dátum: 2007. március 10. 19:22:43 pm » |
|
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1058 Dátum: 2007. március 10. 20:20:33 pm » |
|
A 315 4,10 vagy 4,11. Annál rövidebb utcai kivitelben nem volt.
Én ógy tudom hogy volt 4,44 is 315-ben
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:08:08 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1059 Dátum: 2007. március 10. 20:46:39 pm » |
|
Adataim szerint 315-ben 4.1 és 3.9 volt. Viszont 02-esekben létezett 4.4, de nagyon ritka és kis átalakításra szükség van, hogy e-21 alá lehessen tenni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:08:20 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #1060 Dátum: 2007. március 10. 21:21:17 pm » |
|
02-esben 4.11 volt! Nekem 02-esem van,de E21-es sperr-em/3.45/.Ebbe kellene nekem a 4.11-es áttétel! A 02-esét nem lehet belerakni!!Ez a bajom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1061 Dátum: 2007. március 10. 21:25:21 pm » |
|
Miért nem? Úgy tudtam, hogy a régi e21 és 02-es diffi között nincs különbség.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:08:39 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #1062 Dátum: 2007. március 10. 21:32:46 pm » |
|
Kivülről semmi különbség,belül van helyhiány!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1063 Dátum: 2007. március 10. 23:35:14 pm » |
|
Már volt többféle kombinációm, többek között 4.11-es áttel sperrel, e-21 házban. Jelenleg 4.75, 02 házban, de e-21 bódéban. Az öntvény között nincs különbség, a kihajtás és a hátlap viszont más. Akkor most hol a gond?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:08:50 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #1064 Dátum: 2007. március 11. 17:29:25 pm » |
|
T.Boge A gond az ott van,hogy az e21-es sperrnek vastagabb a csapágyazása, meg a fene tudja milyen méret más! A lényeg az,hogy a váltókészitő szaki azt mondta,hogy nem lehet a 02-es áttételt e21-es sperrbe átrakni!Viszont a sperrt sem lehet a 02-es difibe berakni. Kérdésem a következő: Te hogyan oldottad meg? Hogy csináltál 4.75-öt??? Előre is köszönöm a válaszod!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1065 Dátum: 2007. március 11. 21:57:48 pm » |
|
A 4.75 kérdése egyszerű. Életemben 2 szer volt oltári mákom, ha BMW-s cuccot vásároltam. Na ez volt az egyik:) Sok máskor meg orális sex volt:( Nem létezett ilyen utcaiban, csak a versenysportban, de csak és kizárólag oda való. Mikor járattam az új motort, másnap versenyem volt és elmentem estétől reggeleig autózni, utána olajcsere. Hát vazze szétment a fejem. kb. 90-nél 4000-et forog 5.-ben. Nem hiszem, hogy erre vágynál. Ha nem csak és kizárólag versenyezni szeretnél, jó lesz Neked a 4.11. A mostani sperem 02-ből származik, ezért kapott egy e-21 hátlapot és a kihajtás lett átvarjálva. A 02-es, csavaros rögzítésű féltengelycsonkjaira lett készítve egy e-21 menesztőtárcsa, így gond nélkül rácsavarozhatom az e-21 első szériás féltengelyt, azzal az átalakítással, hogy nem 8-as, hanem 10-es csavarok trónolnak benne. Karell Gott tesó spere épp nálam van nagy generálon, Neki is 02-spere van, de itt a gyári 02 menesztő alá be van téve egy e21 furatkörő tárcsa, hogy össze tudja csavarozni a féltengelyeket. Ebből adódik, hogy tulajdonképpen 02-sperbe, vagy ha úgy tetszik difibe még nem raktam e21 áttételt. Lehet hogy nem is lehet, nem próbáltam. Az tény, hogy a 02 sper sokkal jobb, mint az e21!!! Ráadásul már 2 fajta 02 sperrel is találkoztam. Az én elgondolásom: 1. Végy egy e21 spert, végy egy 4.11-et és rakasd össze....nem csak én tudom összerakni, viheted máshová is, majd alakítsd át a féltengelykihajtást. 2. A meglévő 02 spered mellé keress egy BMW 1500 vagy 1600 esetleg 16002ből származó difit (a 02 clubban jobban tudják mint én, hogy melyikben keresd) és már van is egy 4.11-ed, esetleg 4.40-ed. Azután párosíts össze.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:09:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #1066 Dátum: 2007. március 12. 09:55:38 am » |
|
Köszönöm a választ! Én hegyi-re csinálom a 02-est! E21-es sperrt vettem,most csinálnak 70%-körülit belőle,már szereztem 4.11-et bele de hegyre jobb lenne rövidebb. 02-es difim az van pár darab! nem adjátok el a 02-es sperrt??? szebben mutat 02-esben,nektek meg odaadom az e21 -esét Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1067 Dátum: 2007. március 12. 23:13:26 pm » |
|
Mint azt már mondtam, ez nem utcai áttétel és nem utcai sper. Nem hiszem, hogy valaha találnék ilyet, ezért nem tervezem, hogy megválnék tőle. Az áttétel igényed hegyre jogos, a 4.40 jobb lenne. A szégyentáblán szerepel egy muki, neki van 4.40-e, de vigyázz vele, nem túl korrekt alak. Persze lehet hogy csak véletlenül pár embernek rossz a tapasztalata, de ezk tények. Ha megtartod a gyári 4 lamellát (2 álló, 2 forgó), az szerintem kevés lesz. Én nagyobb teljesítménynél és nagyobb zárási értéknél már a csak a 8 lamellát csinálom. Gondold el, 2 db 2.2mm-es lemez adja át a terhet a féltengelyeknek, azaz oldalanként 1!!!! Ez szerintem nagyon kevés.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:10:59 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1068 Dátum: 2007. március 18. 07:47:33 am » |
|
Behelyeztük a motort Realdrift kollégával
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1069 Dátum: 2007. március 18. 10:05:38 am » |
|
Brutál!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:11:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1070 Dátum: 2007. március 18. 13:32:01 pm » |
|
Fűnyíró? ))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:11:38 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #1071 Dátum: 2007. március 18. 13:56:11 pm » |
|
Behelyeztük a motort Realdrift kollégával Szia, Ez az a motor, amire gondolok ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1072 Dátum: 2007. március 18. 15:27:02 pm » |
|
Mire gondolsz? Ez a M54b30 24v
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:11:50 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1073 Dátum: 2007. március 18. 18:31:20 pm » |
|
Behelyeztük a motort Realdrift kollégával De jó zsiráfod van. Ha majd hozod vissza ne akaszd le róla a motort!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1074 Dátum: 2007. március 18. 18:57:44 pm » |
|
Behelyeztük a motort Realdrift kollégával Raj!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1075 Dátum: 2007. március 18. 19:31:27 pm » |
|
De jó zsiráfod van. Ha majd hozod vissza ne akaszd le róla a motort!
Már leakasztottam. Most került fel a Boge féle (köszi) lendkerék ami 4.7Kg az eredeti 11.4Kg helyére.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:12:30 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1076 Dátum: 2007. március 18. 19:38:31 pm » |
|
Ebben a motortérben nem kell a kocsi alá nyúlni, ha kiesik egy kulcs a kezedből.. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:12:40 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1077 Dátum: 2007. március 18. 20:01:00 pm » |
|
Ugyan már ebben még rengeteg hely van. Az e12ben a fél motort ki kell szedni ha valami belehull.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:12:54 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1078 Dátum: 2007. március 18. 20:25:05 pm » |
|
De még nincs is kész.. ) Az E12-t meg már jó lenne belülről megtapasztalni.. )Zacsikat viszek... )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:13:10 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1079 Dátum: 2007. március 18. 21:09:13 pm » |
|
Behelyeztük a motort Realdrift kollégával hali ! tutkoo !! eleg szep lett,mennyi idos a motor?
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|