CápaBMW fórum
2024. március 29. 15:09:03 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2301346 alkalommal)
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #360 Dátum: 2006. november 18. 18:32:52 pm »


Himizolinak berepült belőle 4 darab, majd szedtünk a sperházból hogy elférjen, végül záráshézagolás. Szerintem 50-60% lett...és most már 8 lamellás neki is. 16 a 4 lamella, komplett 20-ból kijön az egész ha nem kell az áttételt hézagolni...Neki nem kellett.

Kolléga hát nem tudja pontosan, hogy 50 vagy 60% lett a difi Smiley

Örülök, hogy találkoztunk pénteken Smiley Smiley
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #361 Dátum: 2006. november 18. 18:56:20 pm »

Vazz, majd leméred nyomatékkulccsal!:)
Bocs, hogy ilyen nehezen jött össze!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:27:17 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #362 Dátum: 2006. november 18. 19:33:02 pm »

Kox

Szemléltetésképpen 2 kép:
Már ennél keményebbet nem akarok, de még ez is úgy be tud ülni, hogy polírozza a guma szélét. Egyébként szinte lenyomhatatlan...és mégis. Kérdezd Tibiszt, Ő nyomkodta.


* 2006_cered_2_0004.jpg (84.96 KB, 1024x682 - megtekintve 710 alkalommal.)

* PB180025.JPG (61.02 KB, 1600x1200 - megtekintve 717 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2006. november 18. 19:35:52 pm írta Boge » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #363 Dátum: 2006. november 18. 19:38:59 pm »

Milyen széles 16" felni megy fel az e21re? Milyen ETvel?
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #364 Dátum: 2006. november 18. 19:46:54 pm »

Milyen széles 16" felni megy fel az e21re? Milyen ETvel?
7" Et 13 elől, 8" Et13 hátul még elfér, de már ahoz is ki kell peremezni.
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #365 Dátum: 2006. november 18. 19:52:34 pm »

bocsi BOGE....
nemfigyeltem,de igerem tobbet nemfordul elo es jo fiu leszek...



* Kép019.jpg (31.39 KB, 640x480 - megtekintve 607 alkalommal.)
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #366 Dátum: 2006. november 18. 21:15:56 pm »

Boge!!

Sima difiből is tudsz sperrt csinálni,vagy az inkább jó ha alapból az?Huh grin
Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #367 Dátum: 2006. november 18. 21:37:16 pm »

Most ilyen morcos vagyok:)


* P8181564.JPG (112.37 KB, 1600x1200 - megtekintve 604 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:32:20 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #368 Dátum: 2006. november 18. 21:38:15 pm »

És maugli előkerült a dzsungelből!!!!! grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:32:30 am írta Promega » Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #369 Dátum: 2006. november 18. 21:38:38 pm »

Boge!!

Sima difiből is tudsz sperrt csinálni,vagy az inkább jó ha alapból az?Huh grin

Semmi sem lehetetlen, sőt egy kapcsolaton keresztül torsent is tudunk bele rakni. Csak fizesd ki:)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #370 Dátum: 2006. november 18. 21:39:45 pm »

És maugli előkerült a dzsungelből!!!!! grin
Ülfekszik, valaki dolgozik is néha nem csak otthon háziasszonyt játszik és kárpitokat varrogat!:))))))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:32:51 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #371 Dátum: 2006. november 18. 21:43:36 pm »

Semmi sem lehetetlen, sőt egy kapcsolaton keresztül torsent is tudunk bele rakni. Csak fizesd ki:)
Mennyi az a "csak fizesd ki"Huh?
Amugy tudod milyen nehéz kárpitot varrni?? grin
Multkor már ott tartottam,hogy felgyújtom az egész szart emit eddig csináltam!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:33:05 am írta Promega » Naplózva

steffe
Begi
Vendég
« Válasz #372 Dátum: 2006. november 18. 21:48:25 pm »

Pedig én már majdnem beiratkoztam egy bőrdíszműves tanfolyamra! De komolyan, arra gondoltam, hogy kitanulom ezt a szakmát, aztán kibőrözöm magamnak a járgányomat a kuplungpedáltól a csomagtartóburkolatig! ;
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #373 Dátum: 2006. november 18. 21:49:33 pm »

Mennyi az a "csak fizesd ki"Huh?
110 körül van a lamellás sper és 170 a torsen.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:33:33 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #374 Dátum: 2006. november 18. 21:58:57 pm »

akkor 2-t mind2ből!! grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:33:45 am írta Promega » Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #375 Dátum: 2006. november 18. 22:06:38 pm »

Én csinálok neked 100%-os sperrt sima difiből, ráadásul sokkal occsóbban. Mindössze 10e Ft + 5 hegesztőpálca az ára. Cheesy Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:33:56 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #376 Dátum: 2006. november 18. 22:09:17 pm »

Jól van, konkurálunk, konkurálunk??? Mifelénk ez Co sper néven fut. Gondolom a Co-t nem kell magyaráznom:)
Ja és szigorúan úgy, hogy csak a hátlapot szeded le és a művelet után ki sem takarítod:)))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:35:23 am írta Promega » Naplózva
Bon
Vendég
« Válasz #377 Dátum: 2006. november 19. 00:49:55 am »

hát egy szakadt ladán még elmegy a heggesztett sper, de egy bmw-n... ahogy látom te ennek nem vagy hive. szerencsére.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:35:36 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #378 Dátum: 2006. november 19. 01:02:28 am »

Nálunk meg parasztsperr néven ismeretes. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:35:48 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #379 Dátum: 2006. november 19. 10:19:45 am »

Ezt ismerem, de ez sérti a "fejlesztő mérnököket", ezért alkalmazzuk a Co sper kifejezést, erre a "mérnökök" kapkodják a fejüket és vakarják, na az vajon milyen űrtechnika lehet:))) Nem merik megkérdezni, nehogy leégjenek:)))))))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:36:01 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #380 Dátum: 2006. november 19. 13:09:33 pm »

De akár nevezhetnénk "5 pálcás sperr" -nek is. Cheesy Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:36:42 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #381 Dátum: 2006. november 19. 13:16:12 pm »

hát egy szakadt ladán még elmegy a heggesztett sper, de egy bmw-n... ahogy látom te ennek nem vagy hive. szerencsére.
Őőőőő khhmmm, nem is tudom ki indult hegesztett difis 315 -el, amatőr rallyn. Cheesy Tongue Egyébként sokan mennek rallyban is fix difivel, driftre meg a legjobb megoldás. Na jó talán egy nagyon érzékeny sperr talán jobb, de kevés embernek figyel olyan az autója alatt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:37:07 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Bon
Vendég
« Válasz #382 Dátum: 2006. november 19. 13:33:19 pm »

én nem tudom, ki indult olyannal?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:37:25 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #383 Dátum: 2006. november 19. 13:52:12 pm »

Pontosan az aki szerinted nem hive annak. Cheesy Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:37:42 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Bon
Vendég
« Válasz #384 Dátum: 2006. november 19. 13:55:00 pm »

na nézzenek oda, mik derülnek ki.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:37:56 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #385 Dátum: 2006. november 19. 17:00:16 pm »

Őőőőő khhmmm, nem is tudom ki indult hegesztett difis 315 -el, amatőr rallyn.   Egyébként sokan mennek rallyban is fix difivel, driftre meg a legjobb megoldás. Na jó talán egy nagyon érzékeny sperr talán jobb, de kevés embernek figyel olyan az autója alatt.
 
 
Szemét áruló:))))

Van képed a fejemhez vágni egy 1 versenyes autó létezését??
De nem tagadom, annyi sperem nincs itthon, hogy jutna mindegyik kocsiba. Egyébként "kis" kerülővel ismét a városunkban landolt az a difi:)
Driftnél az a gond a hegesztettel, hogy soha nem enged el. Tudok olyat, hogy motorféknél legyen zárás vagy sem. Ügye terhelés nélkül nem zár, de a lassítás is terhelés, tehát motorféknél is zár csak el lehet úgy is készíteni, hogy lassításkor, gázelvételkor, ne pontosabban kevésbé, másképp zárjon.
Ha driftél elveszed, a helyzet nem nagyon változik hegesztett esetében, de egy jó sper ilyenkor ad esélyt visszahozni a kocsit.
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #386 Dátum: 2006. november 19. 17:16:50 pm »

Pedig van olyan drift technika ami pont erre alapszik. Shift lock -nak hívják, és az a lényege, hogy a kerekeket nem gázzal indítod meg hanem úgy hogy hirtelen leugrasz a kuplungról. Igaz itt a kuplungról való leugrás még akkor történik amikor a gép még egyenesen megy és csak utána történik a gázadás, kromány rángatás, szal igazából itt sperr nélkül is megcsúszna a kerék.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:38:45 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #387 Dátum: 2006. november 19. 17:21:10 pm »

Kuplung rugdosás magyarul. Mi ezt akkor szoktuk, ha nem elég a fordulat. Nem egy hasznos dolog, de ha muszáj. Erős kocsinál nem kell, de kinek van ilyen, úgy értem, ami lábszagra megy el:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:39:02 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #388 Dátum: 2006. november 19. 17:26:11 pm »

Nem ez nem ugyanaz, itt motorfékkel indítod meg a gépet, gázt nem adsz, csak akkor amikor már áll a kerék a motroféktől.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:39:16 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #389 Dátum: 2006. november 19. 17:49:43 pm »

Oké, leesett, meg most már a nevét is értem. Végül is motorfékkel kézizel csak így nem foglalja le semmi a kezedet és gondolom gyorsabb:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:39:37 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!