Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #300 Dátum: 2006. november 09. 15:23:24 pm » |
|
Próbálok..... Az eta öntött tengely. A td kovácsolt. Melyik bírhatja jobban a forgatást? Nemtom...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:43:23 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #301 Dátum: 2006. november 09. 15:35:09 pm » |
|
0,9 kg-mal
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:43:41 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #302 Dátum: 2006. november 09. 17:39:58 pm » |
|
Steam Egy dízelnél nagyobb erők hatnak a főtengelyre SZVSZ, ezért sztem abszolute felesleges kovácsoltnak lennie.......BMW-nél meg nem jellemző, hogy elfinganá magát. Másik: az alpina is eta tengelyt használt a b3 2,7 építéshez.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:43:53 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #303 Dátum: 2006. november 09. 17:52:30 pm » |
|
0,9 kg-mal
Érted már,hogy miért nem kell a td főtengely?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:44:10 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #304 Dátum: 2006. november 09. 18:38:26 pm » |
|
Viszont a csomitetője csavarhúzóval nyílik, és kilátsz az alján... Persze kit érdekel ha egyszer így megy. Én a motorról beszéltem... Miért van karosszériája is??? )))))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:44:28 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #305 Dátum: 2006. november 09. 18:41:02 pm » |
|
Van ám, nem is akármilyen...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:44:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #306 Dátum: 2006. november 09. 18:56:46 pm » |
|
Érted már,hogy miért nem kell a td főtengely?
Értem!!! Megvilágosítottál!!! Tehát inkább válasszam a 24 kg-os ÖNTÖTT, tehát gyengébb anyagú, eleve alacsony fordulatra tervezett főtengelyt a 24,9 kg-os KOVÁCSOLT, tehát a forgatást szétrepülés veszélye nélkül jobban tűrő főtngely helyett. Ide emotikon jönne, de amit ide raknék, olyan nincs...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:44:58 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #307 Dátum: 2006. november 09. 19:04:49 pm » |
|
Ha ezt a BMW mérnökei látnák és hallanák...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bon
Vendég
|
|
« Válasz #308 Dátum: 2006. november 09. 19:07:27 pm » |
|
Értem!!! Megvilágosítottál!!! Tehát inkább válasszam a 24 kg-os ÖNTÖTT, tehát gyengébb anyagú, eleve alacsony fordulatra tervezett főtengelyt a 24,9 kg-os KOVÁCSOLT, tehát a forgatást szétrepülés veszélye nélkül jobban tűrő főtngely helyett. Ide emotikon jönne, de amit ide raknék, olyan nincs...
Én elég új vagyok itt, szóval bocs hogy beledumálok, de úgy tudom, hog az öntést, mint főtengelygyártás technológiát nagyon régóta nem használják. amikor ezeket az autókat csinálták a süllyesztékbe kovácsolásos eljárást alkalmazták, mindkét autónál, tehát sztem mind az eta, mint a td főtengely kovácsolt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:45:22 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #309 Dátum: 2006. november 09. 19:18:29 pm » |
|
Értem!!! Megvilágosítottál!!! Tehát inkább válasszam a 24 kg-os ÖNTÖTT, tehát gyengébb anyagú, eleve alacsony fordulatra tervezett főtengelyt a 24,9 kg-os KOVÁCSOLT, tehát a forgatást szétrepülés veszélye nélkül jobban tűrő főtngely helyett. Ide emotikon jönne, de amit ide raknék, olyan nincs...
Drága kolléga! Az eta tengely 22,6kg ,a td tengely pedig 24,9kg. A másik,szted mi forog könnyebben? a nehéz,vagy a könnyű? A td tengely mióta bírja jobban a pörgést? A td mennyit is forog? Miért kell a 2,7-nek olyan nagyon pörögni? Vagyis mit értesz "forgatás" alatt?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:45:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #310 Dátum: 2006. november 09. 19:48:01 pm » |
|
Meine ETK szerint eta tengely 24 kg, td 24,9. Bár elég régi verziót használok, pont a súlyok miatt. Sajnos már nem találom a német oldalt, ahol le van írva a 2 tengely közötti differencia. Ott volt kép is a szétesett tengelyről.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:46:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #311 Dátum: 2006. november 09. 20:11:42 pm » |
|
Figyelj. Ki így,ki úgy készíti a mocikat.Valaki td-t rak bele,az is tökéletes,meg az eta tengely is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:46:15 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #312 Dátum: 2006. november 09. 20:18:01 pm » |
|
Asszem inkább nem írom be a főtengelyem súlyát:)))))))
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #313 Dátum: 2006. november 09. 20:42:49 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:46:30 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #314 Dátum: 2006. november 09. 20:55:39 pm » |
|
Asszem inkább nem írom be a főtengelyem súlyát:)))))))
Vasgyüjtés volt és adni kellett valamit a gyerekeknek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #315 Dátum: 2006. november 09. 22:12:07 pm » |
|
Asszem inkább nem írom be a főtengelyem súlyát:)))))))
De!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #316 Dátum: 2006. november 10. 15:49:46 pm » |
|
Itt aztán felpörögtek az események !!!! Csak kérdezni kell aztán elindul a lavina.
Egyébként hogy némiképp hozzászóljak: Azért van ez az egész űrtartalom-növelés,mert többen mondtátok,hogy a teljesítmény növelésének egyik legegyszerűbb,legolcsóbb megvalósítása. A másik dolog az az,hogy a tag egy ilyen autót vett amiben 2lityis motor van,de nem vmi fa**a. A srácról tudni kell,hogy előtte Ladákat csinált,a legvadabb moci 1,8-as,weberekkel,312-es tengely,könnyítések,tágulatok egyebek. Most Bmw-t vett,és úgy érzem kezdi elkapni a gépszíj.Ezért kérdeztem meg,hogy ki hogy csinálná a 2,7-et,hogy nyújtsak neki némi elvi támogatást általatok. A személyes véleményem,és NEM SZERETNÉK MEGSÉRTENI SENKIT SEM,hogy én is inkább nekiállnék egy belevaló m20 túrni mindenféle módon,minthogy belógassak más motort.Aki így tesz,azt is megértem,mert ezeknek az m20-as motoroknak megvannak a határaik,és van akinek ez nem elég,ezt is tisztelem.De vhogy engem mindig jobban izgatott az hogy saját erőből tegyek meg olyan dolgokat,amik nem épp gyári dolgok,magyarul hogy én csináljam és úgy ahogy én akarom.
Még valami. Ezen felbuzdulva,megmértem tegnap a régi blokk hengerfal-vastagságát a víztérnél. 6mm,szóval ebbe bele kell hogy férjen akár a 84-es akár nagyobb dugó. Az persze más kérdés,hogy a felületedzett réteg megy a levesbe.......
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #317 Dátum: 2006. november 10. 15:50:40 pm » |
|
Asszem inkább nem írom be a főtengelyem súlyát:)))))))
Azért kiváncsi lennék mennyit adott le.....
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #318 Dátum: 2006. november 11. 22:29:49 pm » |
|
Dasz iszten ájne indusztrie szíkret:))) Nem tudom fejből, de valahol felírtam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:47:35 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #319 Dátum: 2006. november 11. 22:32:18 pm » |
|
elárulod magadtól,vagy lekötözünk és a szemed láttára kezdjük belehesztgetni a fehérkébe a súlyt!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:47:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #320 Dátum: 2006. november 11. 22:46:25 pm » |
|
Nenenenen, csak azt neeeee. Télire veszek egy vödröt és a kiszedett cuccokat belerakom és utána nagy elégedetten mérlegre teszem. Jó lenne, ha idén is annyit ki tudnék guberálni, mint tavaj:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:48:01 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #321 Dátum: 2006. november 11. 22:51:33 pm » |
|
Elképzelem bogét,hogy tavasszal ez első ,olvadással kihuzzuk a mühelyből a kezében a vödör,nagy szakáll,remegő kezekkel,igy szól: " innen még egy kicsit,onnan mégegy kicsit,csak még ebből a fötengelyből egy kicsit had reszeljek(kb. 1kg lehet már csak)!!!!!!" A kocsi meg ugy néz ki mint a trappista sajt!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:48:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #322 Dátum: 2006. november 11. 22:54:44 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:48:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #323 Dátum: 2006. november 11. 23:01:23 pm » |
|
Felecsd el, masszív mint a beton!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:48:49 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #324 Dátum: 2006. november 11. 23:02:15 pm » |
|
Éspedig?? Az idegeid a reszelgetéshez,vagy a kocsi kasznija???
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:49:02 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #325 Dátum: 2006. november 11. 23:48:57 pm » |
|
Szégyeld magad, helyedre! )))))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:49:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #326 Dátum: 2006. november 11. 23:50:11 pm » |
|
Jól van ,megyek elsunnyogok kárpitozni!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:49:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #327 Dátum: 2006. november 13. 12:26:07 pm » |
|
Sziasztok!!
A véleményitekre lennék kiváncsi kuplung ügyben! Motorom kint van, tegnap lakaptuk a váltót+kuplungot róla. A tárcsa már igen kopott, azt nemigen rakom vissza.... Mi a tapasztalat a szinter ill. kevlár kuplunggal kapcsolatban ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #328 Dátum: 2006. november 13. 14:02:55 pm » |
|
Digitális kuplung, vagy fog vagy nem. Csúsztatást felejtsd el. Utcára nem javaslom, hacsak nem akarsz minden lámpánal gyorsulni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:49:51 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #329 Dátum: 2006. november 13. 14:50:16 pm » |
|
Nem szokásom gyorsulni , de nem is utcára lenne...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:50:08 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|