balo77
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
 |
« Válasz #330 Dátum: 2006. november 13. 16:45:06 pm » |
|
Nem kívánok beleugatni, a tapasztatabbak valszeg jobban tudják, de szvsz és az én tapasztalataim alapján kismotort farigcsálni, reszelgetni kidobott idő, energia+PÉNZ. Igazán sohasem lesz jó. Egy M20B25 már alapból is elég kraftos, viszonylag kis ráfordítással nagyon ütőssé lehet tenni (utcára), bár nyilván határa annak is van. E21-be pláne jó lehet. 100e körül komplett kiváló motort lehet találni... Ráadásul a 20/6 L-Jet motor az egyik legrosszabb szerintem, szóval én felejteném a 20-ast, el kell tenni a pincébe és ha el akarja adni hát majd visszalógatja bele az átíráshoz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:50:56 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #331 Dátum: 2006. november 13. 21:36:34 pm » |
|
Nem hülyeség amit írtál, de ez itt a MOTORSPORT részleg és ide azért irogatunk, mert (a többség legalább is ) fejleszteni szeretnénk. Mi lenne most a motorsporttal, ha mindenki azt nézné, hogy mi az olcsó és mi a legnagyobb motor??? Akkor most mi lenne a F-1-es kocsikba W16??? Valaki csak a tény kedvéért fúr-farag, nem feltétlen cél a befektetett pénz-teljesítmény többlet arány optimalizálása. Engem meg a kategória határok miatt nem érdekel a nagy motor. Utcai használatra, hétköznapi igények kielégítésére tökéletesen igazad van......aztán kiderül, hogy valami úgy is gyenge a sorban és a folyamat soha véget nem ér:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:51:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
balo77
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
 |
« Válasz #332 Dátum: 2006. november 14. 11:43:00 am » |
|
Fejlesztés...Never ending story...Az asszonyt azzal akasztottam ki a minap, hogy bejelentettem az idei új téliruha vásárlás helyett inkább a cápi kap egy új kipuff rendszert  Egész jól tűri már két éve, de ez kivágta a biztosítékot. egyébként igazad van verseny szempontból mindenképpen, én úgy vettem ki, hogy a srác utcára épít, és egyébként is szerintem ha már belefog az ember akkor fontos, hogy jó alapot válasszon.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:52:15 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
 |
« Válasz #333 Dátum: 2006. november 14. 12:32:27 pm » |
|
tiszteletem az uraknak hamar fejlesztes akkor szeretnek 1 v8-at az e21 be.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:52:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
 |
« Válasz #334 Dátum: 2006. november 14. 15:03:24 pm » |
|
Jó gondolat  :D Iránymutatás végett: m60b40 moci 250K körül mozgolódik, ha beéred az m60b30al, akkor az olyan 150, de az szinte semmivel se tud többet egy m50b25nél........Az 540i 6 gang manuálja hozzá 100-150körül, ha az 530i v8 5 gangosát akarod, azt megúszod 60ból kb. De az előbb vagy utóbb széthullik a b40 alatt, elvégre 400nm mozgolódik a mociban.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:53:16 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
 |
« Válasz #335 Dátum: 2006. november 14. 17:31:56 pm » |
|
Egy ismerősömnek, e30-ba van m60b40 beépítve, és 5ös váltóval van összepárosítva. A váltó nem hullott szét.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:53:41 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
 |
« Válasz #336 Dátum: 2006. november 14. 17:54:06 pm » |
|
.............még
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:53:54 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
 |
« Válasz #337 Dátum: 2006. november 14. 20:31:26 pm » |
|
tiszteletem az uraknak
hamar felylesztes akkor szeretnek 1 v8-at az e21 be.....
A kipufogóval van szerintem a legnagyobb szivás, mert elég szük az e21 váznyulványa. De meg lehet csinálni... referenciának
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
 |
« Válasz #338 Dátum: 2006. november 14. 20:40:47 pm » |
|
.............még Hát pedig már régóta benne van...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:54:24 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #339 Dátum: 2006. november 14. 23:00:46 pm » |
|
A kipufogóval van szerintem a legnagyobb szivás, mert elég szük az e21 váznyulványa. De meg lehet csinálni... referenciának
Egyébként a súlypontja még jobb is, mint egy hosszú 6 hengeressel, mert kevesebbet nyúlik az első kerék elé és bármilyen hihetetlen alacsonyabb is. Részemről is ajánlott project, anno, Himizolival néztünk is egyet, de végül maradt a kis moci és a kis kategória. Mondhatni, a felét beépítettem:)))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:54:40 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
 |
« Válasz #340 Dátum: 2006. november 15. 07:46:27 am » |
|
Talán még a fék Szervó kialakitása lehet gond, de talán az olajos elférne. Vagy be kell vizzi az utastérbe. Boge: Az a V8 moci még mindig ugyanott áll kint 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:55:02 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #341 Dátum: 2006. november 15. 09:13:37 am » |
|
Jó állapotban lehet azóta:( Ja és "surgősen döntsem el, mert elviszik azonnal" 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:55:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
 |
« Válasz #342 Dátum: 2006. november 15. 19:28:52 pm » |
|
Vannak itt ötletek erre problémára. ( Egy jobb kormányos E21.)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:55:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
 |
« Válasz #343 Dátum: 2006. november 15. 19:29:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
 |
« Válasz #344 Dátum: 2006. november 15. 19:30:49 pm » |
|
Nem tudom, hogy me a f*** van, de nem tudom betenni az idevonatkozó képet.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
 |
« Válasz #345 Dátum: 2006. november 15. 22:54:52 pm » |
|
Jó állapotban lehet azóta:( Ja és "surgősen döntsem el, mert elviszik azonnal"  Azóta is téged vár. Mert vagy veled vagy senkivel 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:56:00 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
stasis
Vendég
|
 |
« Válasz #346 Dátum: 2006. november 16. 10:36:02 am » |
|
Nem tudom, hogy me a f*** van, de nem tudom betenni az idevonatkozó képet.
Most próbáld meg újra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #347 Dátum: 2006. november 16. 23:17:36 pm » |
|
Azóta is téged vár. Mert vagy veled vagy senkivel  A zöldikébe szivesen beledugnám, de nincs szívem megbontani, az szinte teljesen gyári.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:56:18 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
 |
« Válasz #348 Dátum: 2006. november 17. 08:09:25 am » |
|
Nem szokásom gyorsulni  , de nem is utcára lenne... Elég érdekes a dolog,én már kezdem megszokni,de a párom ha vezet,rendszerint csikorgó gumikkal indul el amit a fiam díjaz a legjobban. 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:56:36 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
 |
« Válasz #349 Dátum: 2006. november 17. 23:41:46 pm » |
|
Talán még a fék Szervó kialakitása lehet gond, de talán az olajos elférne. Vagy be kell vizzi az utastérbe. Boge: Az a V8 moci még mindig ugyanott áll kint  Koszonom a valaszokat,elnezest hogy csak most valaszolok,de nagyon sok volt a dolgom/ napi 3-4 orat tuddtam aludni 2-3 reszletben/... A v8 szerintem belemegy,vagy igy vagy ugy de benne lessz...a v12 mar tul nagy lenne szerintem, meg amugysem hallottam tul sok jot arrol a mocirol.. a hajtaslancon torom a fejem...gondoltam hogy a gyarit kellene megtartani/a motorhoz passzolot/,az otomata is szobalyohet mert,kedvelem,a diffi-t nemtom meiket,mert szrtem a gyari az jo lehetne ebbe a konnyebb kaszniba foleg hogy 250km/h-nal tilt...tovabba a difi lehet-e gyarilag az 540/740-ben sper? kicsit korbeneztem itt ott,es arra gondoltam ha talalnek torottet azt erdemes volna,megfontolas targyava tenni mivel eleg sok "aprosag" kell az atepiteshez. a kipufogot megoldom /mert letudom gyartani/..mindenre lehet mindent rakni csak turelem es kitartas. (nem s.o.s a dolog mivel nyaron szeretnem elkezdeni)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:57:08 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
 |
« Válasz #350 Dátum: 2006. november 18. 11:57:05 am » |
|
Sziasandor!
Ezt a leömlőt, most miért kellett? ;-(
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
 |
« Válasz #351 Dátum: 2006. november 18. 12:09:57 pm » |
|
MEE TECCIK WAZZE meg aze hogy orujjetek meg aze hogy csinaljak nektek is majd a nyaron
ha nem v8-m lessz akkor egy ilyen...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:58:05 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
 |
« Válasz #352 Dátum: 2006. november 18. 12:18:51 pm » |
|
a hajtaslancon torom a fejem...gondoltam hogy a gyarit kellene megtartani/a motorhoz passzolot/,az otomata is szobalyohet mert,kedvelem,a diffi-t nemtom meiket,mert szrtem a gyari az jo lehetne ebbe a konnyebb kaszniba foleg hogy 250km/h-nal tilt...tovabba a difi lehet-e gyarilag az 540/740-ben sper?
Az 540/740-ben gyárilag nincs sperr és sajna elég ritka a sperres példány. Rossz hír, hogy más e34ből nem jó bele, egyedül a 750i sperrje megy bele.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:58:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
 |
« Válasz #353 Dátum: 2006. november 18. 12:25:59 pm » |
|
koszixpack
akkor nemmaradmashatra mint megtudnom az 540/740 difi attetelet es egy olyat kell beszerezni csak mas tipusbol ......szerintem uff
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:58:49 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
 |
« Válasz #354 Dátum: 2006. november 18. 12:29:19 pm » |
|
Boge! Help! Nem bírok magammal, muszáj valamit okosítanom a futóművön. Támadt egy olyan 5letem hogy meg kéne duplázni a hátsó stabilizátort ahogy a ladások szokták, mert sztem a keményebb futóműhöz keményebb stabilizátor is kéne, és kicsit lötyögősnek érzem a seggét, pedig sztem elég kemény(őőő izéé, nem ám félreérteni) a gátló benne. Lenne értelme, vagy hülyeség??  A másik 5letem hogy előre úgy csinálhatnék nagyobb kerékdőlést, hogy excenter szilentet kéne beletenni, na nem G -szemest, mert arra nem telik, hanem vmi kemény, tömör gumiból, az egyik driftes srácnak vmi ilyesmi van e30 -ban. Kérdés hogy le lehet e gyártatni, és hogy hol? Jah a másik meg hogy rászántam magam a sperr felújításra, mert rájöttem hogy szarrá van kopva, nem zár össze rendesen. A multkor említetted hogy 40%, 75% -ra tudod megcsinálni, de már nem találom azt a hozzászólást, lécci írd le nekem mégeccer hogy melyik megoldás mennyibe kerülne. Előre is köfi a válaszodat. Nyugi, lesz még kérdésem bőven. 
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
 |
« Válasz #355 Dátum: 2006. november 18. 12:32:44 pm » |
|
akkor nemmaradmashatra mint megtudnom az 540/740 difi attetelet es egy olyat kell beszerezni csak mas tipusbol ......szerintem uff
Szerintem még za is megoldás lenne ha E30 difit raknál alá, ahhoz sokkal agykoribb a sperr, bírja is a hatalmas nyomatékot, és találsz hozzá megfelelően hosszú(2.64 a leghosszabb) áttételt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:59:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
 |
« Válasz #356 Dátum: 2006. november 18. 12:45:04 pm » |
|
Help! Nem bírok magammal, muszáj valamit okosítanom a futóművön.
hy nyugikaaaa..... dupla stab ok...co+flex..akko az elsot is kellene ,de ha van tuti gatlod 4db akko nem kell mert uccai a geped nem? a szillenteket megtudja csinallni egy ember bp-ott kobanyan a shell kuttol nem naon messze egy regota felujjitos ......tuti a dolesed max -2 legyen szertem mee a tobb az mar a palyara valo meg amugy sem kell -3 nal nagyobb azt meg a toronycsapaggyal megtudod oldani...uff.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:59:39 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
 |
« Válasz #357 Dátum: 2006. november 18. 17:20:13 pm » |
|
akkor nemmaradmashatra mint megtudnom az 540/740 difi attetelet es egy olyat kell beszerezni csak mas tipusbol ......szerintem uff
Na megnéztem. 2,93 az áttétel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:00:08 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #358 Dátum: 2006. november 18. 17:20:49 pm » |
|
Help! Nem bírok magammal, muszáj valamit okosítanom a futóművön. ..
Úgy látom vannak alteregóim:) Nem tudom milyen kemények a gátlók, de az a tény, hogy Bilstein, még nem elég, mert Zolka telói is nagyon puhák. Szóval először irány Katona. Ha puha vagy off benne a szilent alul, az is baj. Akkor még ott a felső guma is, ami gyakran szét van ütve, főleg ha kemény a rugó és a gátló. Az a baj, hogy 1 dolog cseréje nem elég, ez összetett. A stabil keményítés nem rossz ötlet, de inkább hagyd dolgozni azt az egyet, építs be egy kemény gumibakot a játék gumigubók helyett, az nagyon sokat fog segíteni. Elől a bölcsőnél is adhatsz dőlést vagy lehet excenteres szilent is, amelyik szimpibb. Én bronzot tennék a lengőhöz, mert az excenteresnél vékony lesz egyik oldalon a gumi és az nem az igazi. A toronycsapágy nem nagyon fog örülni a dőlésnek, meg ha tényleg kemény a rugó és a gátló, akkor 1 év és úgy is szétszakad. Ha nem szakad szét, akkor nem elég kemény:) Rossz hírem van, de ezek a dolgok nem úszhatók meg 4-5 ezer forintból, de 20ból sem. Egy jó futómű, bizony nem olcsó. Ha jól gondolom, Neked elsősorban driftre kell. Ha megnézed a japcsi gépeket, úgy állnak az úton, hogy az elmondhatatlan. Ide kell csak igazán a keménység, különben mit sem ér az egész. Szóval fel kell kötni a gatyát. Amíg gumi alkatrészek vannak a futóművedben nem lesz jó arra, amire szeretnéd használni. A sper a legkönyebb és a legolcsóbb. Ha csak addig el nem viszik most van még lamellám, nem rég lett kész egy 24 darabos füzért a ZF-ben, kemény 100 pénzért:(. Himizolinak berepült belőle 4 darab, majd szedtünk a sperházból hogy elférjen, végül záráshézagolás. Szerintem 50-60% lett...és most már 8 lamellás neki is. 16 a 4 lamella, komplett 20-ból kijön az egész ha nem kell az áttételt hézagolni...Neki nem kellett.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:00:41 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
 |
« Válasz #359 Dátum: 2006. november 18. 17:54:42 pm » |
|
Szal ha kap +4 lamellát akkor már 50-60%. Az nem baj ha a jelenleg benne lévő lamellák kopottak? Maradhatnak azok benne vagy ki kell őket hajítani a kukába? Mert az a 20ezer még elég baráti lenne az én pénztárcámnak is, de mondjuk a kétszeresét már nehezebben csengetném ki. Futóművel kapcs: Azért annyira nem akarom felkeményíteni mint a japó gépeken, nem is akarok vele D1 -et nyerni, de még csak magyar driftversenyt sem, egyszerűen csak örömömet szeretném lelni a driftben. Megelégednék annyival ha megszünne az orrtolás, és kicsit kevésbé lötyögne a kasztni, de azért még nem lenne használhattalan utcán. Ahogy elnéztem a többiek autóját az övék is dől azért valamit, és sokuk az utcai autójukkal driftelnek, szóval nem lehetetlen ilyen kompromisszumos megoldást találni. De azért már kezdem érezni hogy ez nem lesz anynira egyszerű történet... 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:26:50 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
|