Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #360 Dátum: 2006. november 18. 18:32:52 pm » |
|
Himizolinak berepült belőle 4 darab, majd szedtünk a sperházból hogy elférjen, végül záráshézagolás. Szerintem 50-60% lett...és most már 8 lamellás neki is. 16 a 4 lamella, komplett 20-ból kijön az egész ha nem kell az áttételt hézagolni...Neki nem kellett.
Kolléga hát nem tudja pontosan, hogy 50 vagy 60% lett a difi Örülök, hogy találkoztunk pénteken
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #361 Dátum: 2006. november 18. 18:56:20 pm » |
|
Vazz, majd leméred nyomatékkulccsal!:) Bocs, hogy ilyen nehezen jött össze!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:27:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #362 Dátum: 2006. november 18. 19:33:02 pm » |
|
Kox
Szemléltetésképpen 2 kép: Már ennél keményebbet nem akarok, de még ez is úgy be tud ülni, hogy polírozza a guma szélét. Egyébként szinte lenyomhatatlan...és mégis. Kérdezd Tibiszt, Ő nyomkodta.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2006. november 18. 19:35:52 pm írta Boge »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #363 Dátum: 2006. november 18. 19:38:59 pm » |
|
Milyen széles 16" felni megy fel az e21re? Milyen ETvel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #364 Dátum: 2006. november 18. 19:46:54 pm » |
|
Milyen széles 16" felni megy fel az e21re? Milyen ETvel?
7" Et 13 elől, 8" Et13 hátul még elfér, de már ahoz is ki kell peremezni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #365 Dátum: 2006. november 18. 19:52:34 pm » |
|
bocsi BOGE.... nemfigyeltem,de igerem tobbet nemfordul elo es jo fiu leszek...
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #366 Dátum: 2006. november 18. 21:15:56 pm » |
|
Boge!! Sima difiből is tudsz sperrt csinálni,vagy az inkább jó ha alapból az?
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #367 Dátum: 2006. november 18. 21:37:16 pm » |
|
Most ilyen morcos vagyok:)
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #368 Dátum: 2006. november 18. 21:38:15 pm » |
|
És maugli előkerült a dzsungelből!!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:32:30 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #369 Dátum: 2006. november 18. 21:38:38 pm » |
|
Boge!! Sima difiből is tudsz sperrt csinálni,vagy az inkább jó ha alapból az? Semmi sem lehetetlen, sőt egy kapcsolaton keresztül torsent is tudunk bele rakni. Csak fizesd ki:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #370 Dátum: 2006. november 18. 21:39:45 pm » |
|
És maugli előkerült a dzsungelből!!!!! Ülfekszik, valaki dolgozik is néha nem csak otthon háziasszonyt játszik és kárpitokat varrogat!:))))))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:32:51 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #371 Dátum: 2006. november 18. 21:43:36 pm » |
|
Semmi sem lehetetlen, sőt egy kapcsolaton keresztül torsent is tudunk bele rakni. Csak fizesd ki:)
Mennyi az a "csak fizesd ki" ? Amugy tudod milyen nehéz kárpitot varrni?? Multkor már ott tartottam,hogy felgyújtom az egész szart emit eddig csináltam!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:33:05 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #372 Dátum: 2006. november 18. 21:48:25 pm » |
|
Pedig én már majdnem beiratkoztam egy bőrdíszműves tanfolyamra! De komolyan, arra gondoltam, hogy kitanulom ezt a szakmát, aztán kibőrözöm magamnak a járgányomat a kuplungpedáltól a csomagtartóburkolatig! ;
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #373 Dátum: 2006. november 18. 21:49:33 pm » |
|
Mennyi az a "csak fizesd ki" ? 110 körül van a lamellás sper és 170 a torsen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:33:33 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #374 Dátum: 2006. november 18. 21:58:57 pm » |
|
akkor 2-t mind2ből!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:33:45 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #375 Dátum: 2006. november 18. 22:06:38 pm » |
|
Én csinálok neked 100%-os sperrt sima difiből, ráadásul sokkal occsóbban. Mindössze 10e Ft + 5 hegesztőpálca az ára.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:33:56 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #376 Dátum: 2006. november 18. 22:09:17 pm » |
|
Jól van, konkurálunk, konkurálunk??? Mifelénk ez Co sper néven fut. Gondolom a Co-t nem kell magyaráznom:) Ja és szigorúan úgy, hogy csak a hátlapot szeded le és a művelet után ki sem takarítod:)))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:35:23 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Bon
Vendég
|
|
« Válasz #377 Dátum: 2006. november 19. 00:49:55 am » |
|
hát egy szakadt ladán még elmegy a heggesztett sper, de egy bmw-n... ahogy látom te ennek nem vagy hive. szerencsére.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:35:36 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #378 Dátum: 2006. november 19. 01:02:28 am » |
|
Nálunk meg parasztsperr néven ismeretes.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:35:48 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #379 Dátum: 2006. november 19. 10:19:45 am » |
|
Ezt ismerem, de ez sérti a "fejlesztő mérnököket", ezért alkalmazzuk a Co sper kifejezést, erre a "mérnökök" kapkodják a fejüket és vakarják, na az vajon milyen űrtechnika lehet:))) Nem merik megkérdezni, nehogy leégjenek:)))))))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:36:01 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #380 Dátum: 2006. november 19. 13:09:33 pm » |
|
De akár nevezhetnénk "5 pálcás sperr" -nek is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:36:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #381 Dátum: 2006. november 19. 13:16:12 pm » |
|
hát egy szakadt ladán még elmegy a heggesztett sper, de egy bmw-n... ahogy látom te ennek nem vagy hive. szerencsére.
Őőőőő khhmmm, nem is tudom ki indult hegesztett difis 315 -el, amatőr rallyn. Egyébként sokan mennek rallyban is fix difivel, driftre meg a legjobb megoldás. Na jó talán egy nagyon érzékeny sperr talán jobb, de kevés embernek figyel olyan az autója alatt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:37:07 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Bon
Vendég
|
|
« Válasz #382 Dátum: 2006. november 19. 13:33:19 pm » |
|
én nem tudom, ki indult olyannal?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:37:25 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #383 Dátum: 2006. november 19. 13:52:12 pm » |
|
Pontosan az aki szerinted nem hive annak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:37:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Bon
Vendég
|
|
« Válasz #384 Dátum: 2006. november 19. 13:55:00 pm » |
|
na nézzenek oda, mik derülnek ki.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:37:56 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #385 Dátum: 2006. november 19. 17:00:16 pm » |
|
Őőőőő khhmmm, nem is tudom ki indult hegesztett difis 315 -el, amatőr rallyn. Egyébként sokan mennek rallyban is fix difivel, driftre meg a legjobb megoldás. Na jó talán egy nagyon érzékeny sperr talán jobb, de kevés embernek figyel olyan az autója alatt. Szemét áruló:))))
Van képed a fejemhez vágni egy 1 versenyes autó létezését?? De nem tagadom, annyi sperem nincs itthon, hogy jutna mindegyik kocsiba. Egyébként "kis" kerülővel ismét a városunkban landolt az a difi:) Driftnél az a gond a hegesztettel, hogy soha nem enged el. Tudok olyat, hogy motorféknél legyen zárás vagy sem. Ügye terhelés nélkül nem zár, de a lassítás is terhelés, tehát motorféknél is zár csak el lehet úgy is készíteni, hogy lassításkor, gázelvételkor, ne pontosabban kevésbé, másképp zárjon. Ha driftél elveszed, a helyzet nem nagyon változik hegesztett esetében, de egy jó sper ilyenkor ad esélyt visszahozni a kocsit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #386 Dátum: 2006. november 19. 17:16:50 pm » |
|
Pedig van olyan drift technika ami pont erre alapszik. Shift lock -nak hívják, és az a lényege, hogy a kerekeket nem gázzal indítod meg hanem úgy hogy hirtelen leugrasz a kuplungról. Igaz itt a kuplungról való leugrás még akkor történik amikor a gép még egyenesen megy és csak utána történik a gázadás, kromány rángatás, szal igazából itt sperr nélkül is megcsúszna a kerék.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:38:45 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #387 Dátum: 2006. november 19. 17:21:10 pm » |
|
Kuplung rugdosás magyarul. Mi ezt akkor szoktuk, ha nem elég a fordulat. Nem egy hasznos dolog, de ha muszáj. Erős kocsinál nem kell, de kinek van ilyen, úgy értem, ami lábszagra megy el:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:39:02 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #388 Dátum: 2006. november 19. 17:26:11 pm » |
|
Nem ez nem ugyanaz, itt motorfékkel indítod meg a gépet, gázt nem adsz, csak akkor amikor már áll a kerék a motroféktől.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:39:16 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #389 Dátum: 2006. november 19. 17:49:43 pm » |
|
Oké, leesett, meg most már a nevét is értem. Végül is motorfékkel kézizel csak így nem foglalja le semmi a kezedet és gondolom gyorsabb:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:39:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|