CápaBMW fórum
2024. április 28. 04:20:52 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2708812 alkalommal)
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4470 Dátum: 2011. augusztus 04. 16:58:00 pm »

mitől van az hogy egy autó egyszer indul, egyszer nem. kattan az önindító, de nem forgat át. Néha leállítás után 5 perccel is jó, néha azonnal leállítás után se indul, néha meg nem indul aztán órákkal később meg igen. Zárlatos akku?

Ja, első körben 10,41 V-ot mértem rajta, járó motornál 13,4-et. ha minden ki van kapcsolva 0.06 amper az áramfelvétele az autónak, ebből 0.05 két darab led.
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4471 Dátum: 2011. augusztus 04. 17:13:19 pm »

Ha nem forgat át, akkor az lehet szénkefe... (Vagy csak elkoszolódott a kommutátor)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4472 Dátum: 2011. augusztus 04. 18:57:01 pm »

Ha ennyi a kapocsfeszültséged akkor akksi fenékzárlatnak nagy esélye van.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #4473 Dátum: 2011. augusztus 06. 06:59:33 am »

egy kérdés hozzáértőnek, getrag 260-as váltó elfér-e az e21-es alagútjában?vagy valakinek van beépítve?
kösz
Zelei
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4474 Dátum: 2011. augusztus 06. 08:27:18 am »

Elfér.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #4475 Dátum: 2011. augusztus 06. 13:51:18 pm »

mitől van az hogy egy autó egyszer indul, egyszer nem. kattan az önindító, de nem forgat át. Néha leállítás után 5 perccel is jó, néha azonnal leállítás után se indul, néha meg nem indul aztán órákkal később meg igen. Zárlatos akku?

Ja, első körben 10,41 V-ot mértem rajta, járó motornál 13,4-et. ha minden ki van kapcsolva 0.06 amper az áramfelvétele az autónak, ebből 0.05 két darab led.
apám autójának pont ez volt a baja télen. hol indult, hol nem (inkább nem), teljesen kiszámíthatatlanul. miután 1 használt és 2 új akksit is kipróbáltunk, mágneskapcsoló cseréje megtörtént, önindító átnézés (pár éve volt felújjítva) után a hiba még mindig fennállt.
pontosan nem tudom, mit csináltak a kocsival, mert a villamossághoz totálisan nem értek, így nem is figyeltem eléggé, mikor magyarázták a műhelyben. arra emlékszem, hogy probléma végül 7e ft-ból megoldódott ("rutinműtét"), valami relét kötöttek be, mert indításkor nem volt OK az áramfelvétel. aki ez alapján sejti, mit csináltak pontosan vele, az leírhatná érthetően is Smiley azóta pöcc-röff..
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 06. 13:54:47 pm írta Dannert » Naplózva
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #4476 Dátum: 2011. augusztus 06. 20:44:39 pm »

apám autójának pont ez volt a baja télen. hol indult, hol nem (inkább nem), teljesen kiszámíthatatlanul. miután 1 használt és 2 új akksit is kipróbáltunk, mágneskapcsoló cseréje megtörtént, önindító átnézés (pár éve volt felújjítva) után a hiba még mindig fennállt.
pontosan nem tudom, mit csináltak a kocsival, mert a villamossághoz totálisan nem értek, így nem is figyeltem eléggé, mikor magyarázták a műhelyben. arra emlékszem, hogy probléma végül 7e ft-ból megoldódott ("rutinműtét"), valami relét kötöttek be, mert indításkor nem volt OK az áramfelvétel. aki ez alapján sejti, mit csináltak pontosan vele, az leírhatná érthetően is Smiley azóta pöcc-röff..
A gyújtáskapcsolótól a behúzómágneshez menő ágat kirelézték . Valószínűen nagy volt a feszültségesés a gyújtáskapcsolón .               Smiley
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4477 Dátum: 2011. augusztus 06. 23:17:48 pm »

Tudna valaki felrakni néhány képet egy e23 732 motorteréről?
Elsősorban a vezetékek elhelyezése érdekelne.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #4478 Dátum: 2011. augusztus 07. 16:09:50 pm »

köszi, józsi Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4479 Dátum: 2011. augusztus 10. 20:18:28 pm »

Nagyjából mi a különbség a benzinesbe való 10W40,és a dízelbe való 10W40 motorolaj között?Mi történik ha a dízelbe valót benzinesbe töltöm?Abból indulnék ki,hogy a dízelé nyilvánvalón nagyobb terhelést elvisel,mert ugye az eleve feltöltött,és a 10W40 az már jó híg,nem mint a talinyecbe öntöttük annó,a komoly MDC-t.
Szóval?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #4480 Dátum: 2011. augusztus 11. 22:26:00 pm »

Valakinek valami tapasztalata hogyan lehet azt a bitumenes hányadékot (alvázvédőnek is nevezik) letisztítani az autó aljáról?
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4481 Dátum: 2011. augusztus 12. 07:05:03 am »

Hőpisztoly-spakli drótkorong ?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
pajti0912
Vendég
« Válasz #4482 Dátum: 2011. augusztus 12. 07:56:09 am »

Sziasztok!

Fékek légtelenítése közben a (e21-esbe (dob van hátul)) beletört a légtelenítő csavar...!  Embarrassed
Tőből ti hogyan szoktátok ezt kivenni? sajna nem nagyon lehet hozzáférni, ahogyan láttam a lengéscsillapító miatt egy fúróval pl... Valakinek valami ötlete? shocked

Üdv
Pajti
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4483 Dátum: 2011. augusztus 12. 08:55:08 am »

Sziasztok!

Fékek légtelenítése közben a (e21-esbe (dob van hátul)) beletört a légtelenítő csavar...!  Embarrassed
Tőből ti hogyan szoktátok ezt kivenni? sajna nem nagyon lehet hozzáférni, ahogyan láttam a lengéscsillapító miatt egy fúróval pl... Valakinek valami ötlete? shocked

Üdv
Pajti

szewa..
el kelll hogy keseritselek,szerintem nem lehet kivenni...ha furoval probalkozol valszeg megserul alul a kupos tomito felulet,illetven ha beleszakadt akkor nagyon szoros es rozsdas a menet,ezutan csak furas utan menetmetszovel ujj menetet kell vagni de akkor is serul a kup mert a menetmetszo hosszabb mint a luk+kup,mindenkeppen ki kell szerelni amugy is...inkabb vennek bele masikat.!!!

lazitas elott kalapalas illetve intenziv csavarlazitasos aztatas szukseges melegitessel vegyitve ha nagyon nem akar kilazulni...

legalabbis szerintem.

ui: ha joo a fekhatas akkor ne bantsd....
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4484 Dátum: 2011. augusztus 12. 10:21:50 am »

Sziasztok!

Fékek légtelenítése közben a (e21-esbe (dob van hátul)) beletört a légtelenítő csavar...!  Embarrassed
Tőből ti hogyan szoktátok ezt kivenni? sajna nem nagyon lehet hozzáférni, ahogyan láttam a lengéscsillapító miatt egy fúróval pl... Valakinek valami ötlete? shocked

Üdv
Pajti

Szerintem nem éri meg vesződni vele mert max 2-3 ezerért kapsz új munkahengert kb... (Egyébként kiszerel-melegít-kalapál-csavarlazítóz-torx fejet beleversz és óvatosan próbálod kiszedni)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #4485 Dátum: 2011. augusztus 12. 11:30:30 am »

Szerintem nem éri meg vesződni vele mert max 2-3 ezerért kapsz új munkahengert kb... (Egyébként kiszerel-melegít-kalapál-csavarlazítóz-torx fejet beleversz és óvatosan próbálod kiszedni)

Ha levegős maradt a rendszer ,akkor a hollandernél is nyugodtan /mh-nél/ lelégteleníthető a fék .
A cseréhez is bontandó a hollander ,legalább megjáratod a meneteket .                                               sm_68
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4486 Dátum: 2011. augusztus 16. 11:31:14 am »

Ide is beteszem,surgos a dolog. Cheesy
Mi a foglalat neve?
NEM TORX!

Elore is koszonom.  Smiley

Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4487 Dátum: 2011. augusztus 16. 11:43:19 am »

RIBE-CV ha minden igaz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 16. 12:32:54 pm írta collins » Naplózva

TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4488 Dátum: 2011. augusztus 16. 11:55:20 am »

Perfetto!  Grin

Halas koszonet. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 16. 12:33:02 pm írta collins » Naplózva
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #4489 Dátum: 2011. augusztus 17. 09:09:53 am »

helló lenne egy problémám hátha tudtok segíteni.
a gondom az hogy nagyobb eső után a keztyűtartóban mindíg áll a víz. volt már pár e-21-em tetőablakos ill. a nélküli,de ez a hiba mindegyiknél előfordult. Mit tegyek? Sad
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4490 Dátum: 2011. augusztus 17. 10:10:06 am »

Vedd ki az első szélvédőt és foltoztasd ki egy lakatossal a szélvédőkoszorút.
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 17. 10:14:18 am írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #4491 Dátum: 2011. augusztus 19. 08:05:29 am »

Köszi így fogok tenni,a feszítőt úgy is ki akartam cserélni.
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #4492 Dátum: 2011. augusztus 21. 13:41:50 pm »

Hello urak, e21-es kiscápámba sikerült szervos kormányművet rakni, az eredeti szivattyúja 100 bar-t nyom(imitt-amott könnyezik),viszont van nekem egy 130 bar-os amit szeretnék felrakni rá de nem merem a nyomáskülömbség miatt. a kérdésem az, hogy mi történhet ha mégis felrakom? dolgozik vele simán és könnyebb lesz a kormányom? vagy szétnyomja a karmantyúkat,szimeringeket?
köszi

üdv.:Zelei
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4493 Dátum: 2011. augusztus 21. 13:58:54 pm »

Ne tedd, megégeti az olajat kb. 500km után.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4494 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:16:59 pm »

Mennyit dobna ez vajon EDYNA teljesítményén ?   shocked  icon_slyuni
 
http://cgi.ebay.de/BMW-E28-V2A-Krummer-NEU-6-Zyl-Bj-82-87-M20-Motor-/280728961743?pt=Automobile&hash=item415cc002cf
Naplózva

Bence
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4495 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:31:24 pm »

Én a helyedben inkább 23i-sítéshez gyűjtenék cuccokat. Lips Sealed Még egész eredeti az autó, lehetne még OT...  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4496 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:35:46 pm »


Szerintem észre sem vennéd,max a 250€-t.....
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4497 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:37:26 pm »

23isítés kizárva... motor nemrég hivatalosan cserélve és felújítva lett...

OT még nincs kizárva de nem az a feltétlen cél...

Cél a jó műszaki és esztétikai állapot... A sorrend is fontos ezért is csúszik újra meg újra a festés  Cool

Célom még továbbá amennyit csak lehet vezetni mert azért csiálgatom hogy élvezhessem mikor vezetem, másrészről viszont óvni is akarnám... úgyhogy kicsit érdekes a szitu  Azn
Naplózva

Bence
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4498 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:38:59 pm »

Bence. Minek kell örökké ilyen cuccokat venned?
Egyszer robogót vennél, hogy a munkába járás olcsóbb legyen, most meg hatleömlőt, ami nem épp a nyugalmas autózásnál értelmes.
Ha ilyenre dobálod a pénzt, dobáld, csak aztán ne az legyen a következő keresés, hogy 125-ös robogót keresel... Wink
Egyébként meg saját vélemény, hogy tök mindegy, semmit nem dobna, a 20-as 20-as marad. Elégedj meg vele Tongue.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4499 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:41:23 pm »

Csak kérdés volt... azért mert megnézek valamit miért kell mindig azt hinni hogy meg is veszem  Cheesy

Meg vagyok elégedve a 20i-vel. Van olyan dinamikus mint a 318im volt...
Naplózva

Bence
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!