CápaBMW fórum
2024. március 28. 19:23:41 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2673685 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4740 Dátum: 2011. december 23. 18:33:24 pm »

Ez az alkatrész mi célt szolgál a hátsó futóműben, és hogy működik? elsőre azt gondoltam, hogy a keresztstabilizátor helyett van, de látom , hogy az is van mellette...


A kép forrása:http://www.m5board.com/vbulletin/e28-m5-discussion/165458-new-arrival-e28-m5-10.html
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4741 Dátum: 2011. december 23. 22:24:25 pm »

Lengőkar stabilizátor..kutyacsont..
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 23. 22:47:03 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4742 Dátum: 2011. december 24. 15:21:27 pm »

Pitman kar. A lengőkar oldal irányú elmozdulását csökkenti.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 24. 17:36:30 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4743 Dátum: 2011. december 24. 17:41:21 pm »

Mármint azt az elmozulást, ami a lengőkar-szilenteken ébred? Viszont így a berugózástól függően a leírt ív mentén fog oldalra elmozdulni? Mekkora ez  az elmozdulás a pitman karral és nélküle?
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4744 Dátum: 2011. december 24. 21:20:08 pm »

Ez egy "kicsit" OFF lesz: a "sógorom" Favoritjának elrohadt a küszöbje, és január közepén műszakiztatná. Kapott 80.000-es ajánlatot is a cserére, de az kb a havi fizuja... Keresek olyan lakatos szakembert, aki emberi áron ki tudná cserélni neki, az autó nem OT vizsgára készül, hanem a műszakin szeretne átcsúszni Smiley Bp és szűk környéke előnyben Smiley Nem tudom ez mekkora meló, esetleg az is segítség, ha egy nagyságrendet tud valaki mondani, hogy mennyibe kerülhet.
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4745 Dátum: 2011. december 24. 21:41:08 pm »

Szia!
Mi 20000.-környékén szoktuk cserélni a Favorit küszöböt darabonként + az anyag.Erzsébeten van a műhely, ha esetleg érdekel, keress meg.
Üdv:Hofoglu
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4746 Dátum: 2011. december 26. 14:22:39 pm »

Szia,

Ez biztos nem drága, de szerintem ennyire nem szeretne szép munkát, kölcsönautó igazából, és nem akar bele sokat fektetni, nem is tud:( (persze kinek mi a sok...)
Azért átadom neki, mert ez is olcsóbb, mint ami mondtak neki...
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 26. 15:30:01 pm írta collins » Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #4747 Dátum: 2011. december 26. 14:39:05 pm »

Üdv!
egy kicsit leblokkoltam a väkumcsövek rengetegeben! undecided
akinek vannak kepek dokumentäcio,stb esetleg othon egy 323i es körbefotoznä nekem hogy jol kivehetö legyen mi hova megy,az nagy segitseg lenne! Smiley
mehet a garägemba!
köszi!
Naplózva
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #4748 Dátum: 2011. december 26. 17:11:01 pm »

Üdvözlet az uraknak, tudja-e valaki,hogy az e30 kormányagy rámegy-e az e 21-re.
köszi.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4749 Dátum: 2011. december 26. 17:47:35 pm »

NEM!
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 26. 18:01:30 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #4750 Dátum: 2011. december 31. 01:10:02 am »

Sikeresen kicseréltem a vezérműszíjat. Szerintem időben a régi már iszonyú laza volt, szabályosan lötyögött a feszítő oldalán.
Azóta mentem 80km-et és annyi a bajom hogy kb. majdem egy osztásnyit melegszik a motor. Légtelenítve lett.
Persze lehet hogy a gyújtást újra kellene állítani, mert így kicsit talán sok lett az előgyújtás, vagy számít az valamit hogy most a temosztátot vízszintesen tettem be, eddig pedig mindig függőlegesen?
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 03. 09:50:31 am írta fehércápa » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4751 Dátum: 2012. január 03. 08:42:05 am »

Az alábbi ötlet született meg a fejemben:

Jobbkormányos E46 kormánymű E21-be. Rögzítését meg lehetne oldani talán, hogy megfelelő szögben álljon. Vélemény?

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4752 Dátum: 2012. január 03. 11:13:02 am »

milyen áttételű? elfér az olajteknőtől? helyzetérzékeny a szerkezet? = valószínűsítem, hogy nem)  az e21 bölcsőről füleket levágva,  a kormányművet átfordítva, és 90 fokkal hátrafordítva tudnám elképzelni a beépítést ( így a rögzítőcsavarok vízszintesen állnának)
egyéb esetben anyageltávolítást és gépmunkát vizionálok... 1001 1228

kicsitmás: a szervókormányművek mereven vannak felszerelve a bölcsőre, vagy ott is van valami szilent, mint pl az e21 nemszervós kormánymű beépítésénél?
 
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #4753 Dátum: 2012. január 03. 11:50:22 am »

Az E21 esetében mereven vannak rögzítve 2 nagy csavar fogja a bölcsőhöz.
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 03. 12:35:05 pm írta collins » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4754 Dátum: 2012. január 03. 12:17:34 pm »

Az alábbi ötlet született meg a fejemben:

Jobbkormányos E46 kormánymű E21-be. Rögzítését meg lehetne oldani talán, hogy megfelelő szögben álljon. Vélemény?



ok ok de akkor vásárolj be vagy 3-4et ha elfossa magát akkor legyen mivel pótolni mert akkor alakíthatsz vissza mindent Smiley
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4755 Dátum: 2012. január 03. 12:23:58 pm »

Még csak agyaltam a dolgon, nemhiszem, hogy az elkövetkező 1 évben megvalósul...  crazy2
Promega kb én is így képzeltem el a rögzítést.  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4756 Dátum: 2012. január 03. 12:35:55 pm »

Mégis mitől fosna be? Sokkal jobb szerkezet, mint az E21-é...
Egyébként van hozzá egy hibátlan, kevés km-es pöpec pumpám 20d-hez Smiley Tévedésből vettem, szólj majd, egyelőre elfér a polcon Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4757 Dátum: 2012. január 03. 12:39:34 pm »

Murphy miatt  afro
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4758 Dátum: 2012. január 03. 13:08:43 pm »

Sam: van az ötletnek köze a karottás hangyászhoz? Ha jól néztem, ott bilincses felfogatása van a kormányműnek.... B verzióként itt is meg lehetne próbálni az eredeti felfogás eltávolítását és 2 db jóképű bilincs elkészítését.

Fehércápa, de más is válaszolhat: Arra van ötlet, hogy miért van így?
A sima szervótlannál gondolom amiatt kell a szilent, hogy minnél kevesebb rezgést vigyen fel a kormánykerékre, mondjuk nem értem, hogy miért nem elég ehhez a kormányhardy? Vagy azért kell, hogy a kerék megütése esetén legyen egy kis mozgástér és nem a kormányművet törje le azonnal a bolcsőről?

Az első esetben el tudom képzelni, hogy a szervókormány vezérlésében lévő elasztomer betét, vagy a vezérlőnyomás (csak az olajon keresztül érintkeznek az alkatrészek)  megoldja a rezgéscsillapítást...  1225
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4759 Dátum: 2012. január 03. 13:11:00 pm »

Már régóta ezen agyalok, csak most a hangyász hatására kicsit nézegettem képeken hogy is nézne ki.  Evil

Collins: drágának hangzik.  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4760 Dátum: 2012. január 04. 06:36:18 am »

Az alábbi ötlet született meg a fejemben:

Jobbkormányos E46 kormánymű E21-be. Rögzítését meg lehetne oldani talán, hogy megfelelő szögben álljon. Vélemény?



A legnagyobb baj evvel, hogy ha átforgatod akkor a kormány mozgások is megfordulnak.
Szoval ha balra tekered akkor, jobbra fog fordulni az autó.
Mondjuk szerintem ez megtanulható!  Evil
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4761 Dátum: 2012. január 04. 06:42:53 am »

Nem mertem leírni.......... Cheesy crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4762 Dátum: 2012. január 04. 07:29:27 am »

de átteszed a bölcső elől a háta mögé, így  mégegyszer fordul az irány, nem?   2x fordítva pedig már jól működik...

 tehát ott a képen a kormánymű az eredeti helyén:
balra tekered a kormányt, balra tolja a fogaslécet, vele együtt kerék elejét*, balra fordul az autó

e21 átfordított kormánymű, átkerülve a bölcső mögé:
balra tekered a kormányt, jobbra tolja a fogaslécet, vele együtt a kerék hátulját* , balra fordul az autó.

Hol a hiba a gondolatmenetemben?

* bocs a pongyola fogalmazásért, de még reggel van...  2
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4763 Dátum: 2012. január 04. 09:28:25 am »

szoval...illetve, kampoval sikerult kinyitnom az ajtot,es kiszereltem a zarat ,hogy kideritsem mi a hiba,nos azert nem nyilt ki mert csukott ajtonal lenyomott gombnal, a zarszerkezet kilincsnyito karja nem ment vissza alaphejzetbe,mert egy visszahuzo rugo eltunt amit nem is talaltam meg,viszont hejette egy db biciklibelso darabot ami azert szakadt el mert megette az ido..../szakszeru ideiglenes javitas korabban a tudtom nelkul/

benzines mosas,zsirzas,es egy masik rugo veletlenszeru megtalalasa es beszerelese utan ,vaj puhan es normalisan mukodik ,remelem ujjabb 20evig...


* 2012.jpg (171.09 KB, 1280x886 - megtekintve 874 alkalommal.)
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4764 Dátum: 2012. január 04. 13:45:07 pm »

A legnagyobb baj evvel, hogy ha átforgatod akkor a kormány mozgások is megfordulnak.
Szoval ha balra tekered akkor, jobbra fog fordulni az autó.
Mondjuk szerintem ez megtanulható!  Evil

Semmi baj, ugyanis az E46-nál a kerékagy előtt van az irányítókar, E21-nél meg hátul ugyebár. Szóval ha jobbra tekered a kormányt, E46 a jobb kerék elejét tolja kifelé, E21 pedig a jobb kerék hátulját. Ha balkormányosat szerelnék fel E21-re akkor tényleg megfordulna a kormányzás, mert ha jobbra tekerem a kormányt, a jobb oldalát tolná kifelé, ergo balra fordulna a kerék.  Smiley Tehát ha megfordítod a jobbos kormányművet minden a helyére kerül.

Mod:
Ja látom már Promega reagált.  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4765 Dátum: 2012. január 04. 13:52:26 pm »

És miért akarsz egy ilyen kormányművet beépíteni? Szervó miatt? E21 szervós kormánymű nem jó? Vagy ilyet találtál?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4766 Dátum: 2012. január 04. 13:56:25 pm »

Még csak megfordult a fejemben. E21 szervó elég ritka, ha felbukkanik egy, azonnal el is viszik...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4767 Dátum: 2012. január 04. 22:52:42 pm »

Semmi baj, ugyanis az E46-nál a kerékagy előtt van az irányítókar, E21-nél meg hátul ugyebár. Szóval ha jobbra tekered a kormányt, E46 a jobb kerék elejét tolja kifelé, E21 pedig a jobb kerék hátulját. Ha balkormányosat szerelnék fel E21-re akkor tényleg megfordulna a kormányzás, mert ha jobbra tekerem a kormányt, a jobb oldalát tolná kifelé, ergo balra fordulna a kerék.  Smiley Tehát ha megfordítod a jobbos kormányművet minden a helyére kerül.



Legalább odafigyelsz a vezetésre 1530
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4768 Dátum: 2012. január 05. 21:08:24 pm »

Gondolom az E46 kormányművek hegyekben álnak minden olyan bontósnál, aki angol kocsikat bont, nem hiszem, hogy túl nagy értéket képviselnének...
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4769 Dátum: 2012. január 05. 21:10:18 pm »

Valaki érzi a dolgot Grin
Szerintem Kasza Imitől 5 ezerért hozhatsz el magadnak olyat, amiről enni lehet Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!