CápaBMW fórum
2024. március 29. 07:09:38 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2674126 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #480 Dátum: 2009. augusztus 22. 16:03:38 pm »

képek:

Megragadnám az alkalmat,hogy az E21 gyújtása felől érdeklődjek,szóval volt ezekhez megszakítós rendszerű gyújtás?Vagy már nem?Ha nem akkor mi tud benne elromlani,azon kívül,hogy elégnek a pólusok a fedélben,rotoron?Csak mondom,hogy mielőtt elkopott a 750,pont jöttem volna haza,a Soltvadkerti talira(is),és akartam áppgrédelni a gyújtást,motorvezérlést,érdeklődtem a pwracingnál (vems hazai forgalmazója,beépítője),hogy mik a lehetőségek.Szóval a 12 hengeres,hengerenkénti trafós,űberdigit gyújtásrendszer ára:80-90k hazai fizetőeszköz,trafók,kábelek,pipák,beszerelve,beállítva,stb,ha ezt visszaosztom 4hengerre,akkor úgy az új rotor/fedél/kábelköteg áráért bekerülhetne a gépházba nálatok is.Amiben nem vagyok biztos,hogy ha már nem megszakítós a gyújtás,de nem motronikos az autó,akkor is ennyi e a tarifa,vagy a motronik megléte eleve megkönnyíti az installációt?Ha nincs benne megszakító,akkor (is)valami jeladónak,szenzornak lennie kell amiből a gyári gyújtás "tudja" hol is áll a főtengely,erre lehet,hogy rácuppanhat az új kütyü. smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #481 Dátum: 2009. augusztus 22. 16:07:52 pm »

sajna nem találom a régebbi eszmecseréket a diesel adagolón a füstcsavarról..Holnap nekiugrom, ha jön rá érdemleges, ha nem akkor is. Szóval kifelé tekerve szegényít a keveréken?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #482 Dátum: 2009. augusztus 22. 17:26:25 pm »

Megragadnám az alkalmat,hogy az E21 gyújtása felől érdeklődjek,szóval volt ezekhez megszakítós rendszerű gyújtás?Vagy már nem?Ha nem akkor mi tud benne elromlani,azon kívül,hogy elégnek a pólusok a fedélben,rotoron?Csak mondom,hogy mielőtt elkopott a 750,pont jöttem volna haza,a Soltvadkerti talira(is),és akartam áppgrédelni a gyújtást,motorvezérlést,érdeklődtem a pwracingnál (vems hazai forgalmazója,beépítője),hogy mik a lehetőségek.Szóval a 12 hengeres,hengerenkénti trafós,űberdigit gyújtásrendszer ára:80-90k hazai fizetőeszköz,trafók,kábelek,pipák,beszerelve,beállítva,stb,ha ezt visszaosztom 4hengerre,akkor úgy az új rotor/fedél/kábelköteg áráért bekerülhetne a gépházba nálatok is.Amiben nem vagyok biztos,hogy ha már nem megszakítós a gyújtás,de nem motronikos az autó,akkor is ennyi e a tarifa,vagy a motronik megléte eleve megkönnyíti az installációt?Ha nincs benne megszakító,akkor (is)valami jeladónak,szenzornak lennie kell amiből a gyári gyújtás "tudja" hol is áll a főtengely,erre lehet,hogy rácuppanhat az új kütyü. smiley

Jaj.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #483 Dátum: 2009. augusztus 22. 18:00:38 pm »

Ezt nevezem "kérdésnek" ...vagy...mi volt ez.... huh
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #484 Dátum: 2009. augusztus 22. 19:45:03 pm »

Ezt nevezem "kérdésnek" ...vagy...mi volt ez.... huh

Collinsnak írtam,a garázsába,mikor a gyújtást gyanúsította,mintegy végső megoldásként,persze aki többet tud az ügyről,ne fogja vissza magát,informáljon bátran,lehet más is tudni akarja! smiley
Lehet másnak is kakcsi a gyújtása,ez jobbnak tűnik mint az elosztós technikát tákolni,de mondom,én a már motronikos moci vonatkozásában informálódtam,szóval,Kjet/karbi M10,M20 hogyan is gyújt? confused
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #485 Dátum: 2009. augusztus 22. 19:47:37 pm »

Jaj.

Huh 1084
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #486 Dátum: 2009. augusztus 22. 21:00:59 pm »

"M10,M20 hogyan is gyújt?"
Akkor legyen M20 de az L-jetroniccal szerelt!
Sajnos nem tudom egészen szabatosan megfogalmazni de majd Miki kijavít. Szóval azt gondolom, mindkettőnek hagyományos elosztója van amit M10nél a vezérmütengely hajt meg csigával, M20ban pedig van egy külön hajtótengely amit a szíj egyik tárcsája forgat. Egyikben sincsen un. felsőholtponti jeladó. Az elosztóban röpsúlyos előgyujtásszabályzó van, kiegészítve membrános rendszerrel is. Egyikben sincsen megszakító, henem egy jeladótekercs van, ami egy primitív kis elektronikának küld jeleket. Az előgyujtást az elosztó elforgatásával kell beállítani.
Hát nagyjából ennyit tudnék mondani róluk.
A képeken az M10 elosztója látható.


* 102_6958.jpg (91.74 KB, 850x1133 - megtekintve 727 alkalommal.)

* 102_6945.jpg (82.49 KB, 850x638 - megtekintve 828 alkalommal.)

* 102_6953.jpg (100.3 KB, 850x638 - megtekintve 823 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 22. 21:05:25 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #487 Dátum: 2009. augusztus 22. 21:25:48 pm »

"M10,M20 hogyan is gyújt?"
Akkor legyen M20 de az L-jetroniccal szerelt!
Sajnos nem tudom egészen szabatosan megfogalmazni de majd Miki kijavít. Szóval azt gondolom, mindkettőnek hagyományos elosztója van amit M10nél a vezérmütengely hajt meg csigával, M20ban pedig van egy külön hajtótengely amit a szíj egyik tárcsája forgat. Egyikben sincsen un. felsőholtponti jeladó. Az elosztóban röpsúlyos előgyujtásszabályzó van, kiegészítve membrános rendszerrel is. Egyikben sincsen megszakító, henem egy jeladótekercs van, ami egy primitív kis elektronikának küld jeleket. Az előgyujtást az elosztó elforgatásával kell beállítani.
Hát nagyjából ennyit tudnék mondani róluk.
A képeken az M10 elosztója látható.

Danke,most már tisztább a kép,még sose láttam így az elosztót,hát valószínűleg ebből még nem él meg a soktrafós cucc,tutkóra kell neki valami főtengelyjeladó vagy valami,ami jeleket ad neki,gondolom nem ártana egy kopogásszenzor sem,bár ilyen van "unisex" ami bármilyen mocit meghallgat,szóval a Kjet,meg a karbis motor "digitalizálása" nem is olyan eccerű/olcsó,a már motronikos mocira biztos egyszerűbben rácuppan,mert már minden megvan ami kell+összejátszik a befecskendezéssel is,megjegyzem az óperencián túlon nagy divatja van a karbinak,s rendszeresen ilyen gyújtással párosul,valószínűleg itt sem lehetetlen,csak így már többe lenne a leves,mint a hús. crazy2.
Mintha Steffe tervezne a Kjet mellé az írható gyújtást? confused
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #488 Dátum: 2009. augusztus 22. 21:32:42 pm »

Hát én nem tudom, érdemes lenne-e így kevergetni a dolgokat, Mi a fenének kéne motronicra olyan szupergyujtás? Nem jó ami van neki vagy mi? huh 13ezret nem fog forogni akkorse, akkor minek?
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #489 Dátum: 2009. augusztus 22. 21:47:25 pm »

Hát én nem tudom, érdemes lenne-e így kevergetni a dolgokat, Mi a fenének kéne motronicra olyan szupergyujtás? Nem jó ami van neki vagy mi? huh 13ezret nem fog forogni akkorse, akkor minek?

Én azért akartam/akarom majd ilyenre cserélni,mert olcsóbb mint a 2xrotor,fedél,kábelköteg,amit úgyis cserélnem kellett volna,és tulajdonképpen nem párásodik,nem égnek el a pólusok,és a vems motronikkal már egész komoly holmi lett volna.Ill. ha majd megint fedél,rotor,kábelkötegcsere lesz napirenden,akkor ezt választom,mint a 20+éves technológiát.Főleg ha még olcsóbb is. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #490 Dátum: 2009. augusztus 22. 21:52:27 pm »

Bocs, fogggalmam nincs miröl beszélsz. undecided
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #491 Dátum: 2009. augusztus 22. 22:12:37 pm »

Bocs, fogggalmam nincs miröl beszélsz. undecided

A 750-en 2 rotor,fedél,kábelköteg van,mivel már cserére szorultak volna,ezért inkább ilyen,írható cuccra cseréltettem volna,komprende?


* Bosch_motorsport_tranyó.jpg (14.88 KB, 320x240 - megtekintve 749 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #492 Dátum: 2009. augusztus 22. 22:22:51 pm »

Mitől olcsóbb a VEMS ,mint egy normális gyújtás cucc? 100 alatt megvagy belőle bőven.

A VEMS az életbe nem fogja a V12-t vezérelni normálisan, tudtommal 8 hengerig van. Tehát 2 kell. jó, legyen 1.

Na most. a VEMS kb 150Ft. 12db trafó (hová rakod, mert,hogy a gyertyára,ahová kitalálták biztosan nem) 12 x 15 Ft

mivel nem tudsz rá hozzá járó pipát tenni, mivel nincs hely a V12-nél és eleve a kialakítása nem olyan, ezért kéne venned gyertyakábelt,ami nagyfeszkóhoz csak gyári a normális,aminek métere 3Ft körül van. Kell kb 10m. De akkor már pipák és kókány pipa,ami a trafókra rámegy.
Gyrtyát ugyanúgy kell cserélned,mert a VEMS nem helyettesíti a gyertyát. Akkor kellenek még szélessávú lambdaszondák, jeladók.
Tegyük fel, hogy ezeket mind megvetted, sikerült összeépíteni. Na ezután jöhet a tanítás. Az nem piti. Elmész legalább 5000km-t agyon szopva,mire azt mondod,hogy "na talán alakul, talán közelíti az eredeti kapacitását" ...

Szóval kibaszottul megéri ez a VEMS-es baromság 2db rotor+fedél+12db gyertya és a kábelek helyett....

Nameg ezt mind beleokádni egy szép E21-be...meg egyáltalán ... pfff

Van a VEMS-től sokkal okosabb, jobb is, de az drágább és ugyanúgy ott a programozás...

Kimondani olyan könnyű kimondani,hogy így úgy tedd rá, így turbó, úgy nitró, így 2 millió lóerő, úgy 2 millió lóerő... kivitelezni meg.... részemről téma lezárva.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #493 Dátum: 2009. augusztus 22. 22:48:20 pm »

Mitől olcsóbb a VEMS ,mint egy normális gyújtás cucc? 100 alatt megvagy belőle bőven.

A VEMS az életbe nem fogja a V12-t vezérelni normálisan, tudtommal 8 hengerig van. Tehát 2 kell. jó, legyen 1.

Na most. a VEMS kb 150Ft. 12db trafó (hová rakod, mert,hogy a gyertyára,ahová kitalálták biztosan nem) 12 x 15 Ft

mivel nem tudsz rá hozzá járó pipát tenni, mivel nincs hely a V12-nél és eleve a kialakítása nem olyan, ezért kéne venned gyertyakábelt,ami nagyfeszkóhoz csak gyári a normális,aminek métere 3Ft körül van. Kell kb 10m. De akkor már pipák és kókány pipa,ami a trafókra rámegy.
Gyrtyát ugyanúgy kell cserélned,mert a VEMS nem helyettesíti a gyertyát. Akkor kellenek még szélessávú lambdaszondák, jeladók.
Tegyük fel, hogy ezeket mind megvetted, sikerült összeépíteni. Na ezután jöhet a tanítás. Az nem piti. Elmész legalább 5000km-t agyon szopva,mire azt mondod,hogy "na talán alakul, talán közelíti az eredeti kapacitását" ...

Szóval kibaszottul megéri ez a VEMS-es baromság 2db rotor+fedél+12db gyertya és a kábelek helyett....

Nameg ezt mind beleokádni egy szép E21-be...meg egyáltalán ... pfff

Van a VEMS-től sokkal okosabb, jobb is, de az drágább és ugyanúgy ott a programozás...

Kimondani olyan könnyű kimondani,hogy így úgy tedd rá, így turbó, úgy nitró, így 2 millió lóerő, úgy 2 millió lóerő... kivitelezni meg.... részemről téma lezárva.

A kulcsszó a CSERÉLTETTEM,nem én cserélném,az nyilvánvaló,a vems forgalamzója minden gond nélkül felprogramoz,beépít minden ilyesmit,ezt ne vitassuk el tőle.Az árakat ő mondta,egyébként a képen látható bosch motorsport tranyó 6 hengerhez 32e ft,a vems motronik 300e ft,a 750-be ezt akartam,mert ez már standalone ecu,vagyis tudja vezérelni a 750-ben lévő összes funkciót ami ami a motorvezérlőre tartozik,a V12-t is.Mi ezzel a gond?
Most sem tennék másképp,ha elfogyna a gyújtás,ezért ne utálj(atok).A vems csak +dolog,a már motronikos mocihoz (szerintem) nem kell vems,rá megy az írható gyújtás anélkül is.
Meggyőződésem,hogy a széria 750-be bepakolt ilyen cucc sokkal komolyabb,mint a 20onsokéves gyári motorvezérlés,pl nő a hatásfoka a motornak,a teljesítmény növekedés csupán mellékhatás,igaz a legkellemesebb. angel
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #494 Dátum: 2009. augusztus 22. 22:56:20 pm »

A kulcsszó a CSERÉLTETTEM,nem én cserélném,az nyilvánvaló,a vems forgalamzója minden gond nélkül felprogramoz,beépít minden ilyesmit,ezt ne vitassuk el tőle.Az árakat ő mondta,egyébként a képen látható bosch motorsport tranyó 6 hengerhez 32e ft,a vems motronik 300e ft,a 750-be ezt akartam,mert ez már standalone ecu,vagyis tudja vezérelni a 750-ben lévő összes funkciót ami ami a motorvezérlőre tartozik,a V12-t is.Mi ezzel a gond?
Most sem tennék másképp,ha elfogyna a gyújtás,ezért ne utálj(atok).A vems csak +dolog,a már motronikos mocihoz (szerintem) nem kell vems,rá megy az írható gyújtás anélkül is.
Meggyőződésem,hogy a széria 750-be bepakolt ilyen cucc sokkal komolyabb,mint a 20onsokéves gyári motorvezérlés,pl nő a hatásfoka a motornak,a teljesítmény növekedés csupán mellékhatás,igaz a legkellemesebb. angel

Csak a felesleges költségektől és bosszankodástól szeretnélek megóvni,nem akarok én rosszat. Persze mindenki azt tesz a SAJÁT motorjával belátása szerint,amit csak akar.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #495 Dátum: 2009. augusztus 22. 23:00:10 pm »

Csak a felesleges költségektől és bosszankodástól szeretnélek megóvni,nem akarok én rosszat. Persze mindenki azt tesz a SAJÁT motorjával belátása szerint,amit csak akar.



 5 79 kezfogas
Egy élmény veled eszmét cserélni. Smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #496 Dátum: 2009. augusztus 22. 23:22:05 pm »

A kulcsszó a CSERÉLTETTEM,nem én cserélném,az nyilvánvaló,a vems forgalamzója minden gond nélkül felprogramoz,beépít minden ilyesmit,ezt ne vitassuk el tőle.Az árakat ő mondta,egyébként a képen látható bosch motorsport tranyó 6 hengerhez 32e ft,a vems motronik 300e ft,a 750-be ezt akartam,mert ez már standalone ecu,vagyis tudja vezérelni a 750-ben lévő összes funkciót ami ami a motorvezérlőre tartozik,a V12-t is.Mi ezzel a gond?
Most sem tennék másképp,ha elfogyna a gyújtás,ezért ne utálj(atok).A vems csak +dolog,a már motronikos mocihoz (szerintem) nem kell vems,rá megy az írható gyújtás anélkül is.
Meggyőződésem,hogy a széria 750-be bepakolt ilyen cucc sokkal komolyabb,mint a 20onsokéves gyári motorvezérlés,pl nő a hatásfoka a motornak,a teljesítmény növekedés csupán mellékhatás,igaz a legkellemesebb. angel

Nyilván Vem Sándor otthon sokkal komolyabb motormenedzsmentet hegeszt a sufniban, amíg az asszony kozmetikusnál van, mint egy autógyár, egy csapat mérnökkel és a lehető legkomolyabb műszerekkel felszerelve.
Ez így lehet, nem máshogy.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #497 Dátum: 2009. augusztus 23. 00:47:25 am »

Nyilván tudod miről beszélsz,sajnos egyenlőre én is csak elméletből tudom,de ez bármikor megváltozhat.Nem kioktatlak/meg senkit sem/de pl a 80-as évek hajnalán talán a komplett BMW gyár komputerrendszere nem tudott annyit mint egy mostani 15e forintos telefon,vagy a pc amiről írok,gondolom azért használják optimalizálásra,teljesítménynövelésre a vems-t,mert a gyári vezérlő túl jó.Valószínűleg. huh
Egyébként a forgalmazó úriembert nagy butaság lenne a kispályások közé sorolni,elég a referenciáit megnézni. http://www.pwracing.hu/referencia.html
mellesleg volt a fórumon töltött E12,mintha ott is beépítettek volna egyet.De lehet csak így butította mitju a gyári motormenedzsmentet.
Vagy alapból köcsög aki nem gyári megoldásokban gondolkodik?
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 23. 06:39:20 am írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #498 Dátum: 2009. augusztus 23. 06:38:44 am »

Dog jól beszél mr, hallgass rá!
Olvsagatsz a póveren, láthatod, hogy rohadtul senkinek semmije nem működik soha normálisan. Örökké sír a szájuk, hol keresik épp az elveszett 100 lóerőt a motorban, mitől nem épül fel a nyomás, vagy épp miért csak egy pillanatra.
Gyári cuccok, az a fasza. Lehet kísérletezni, ha valakinek ...va sok pénze van.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #499 Dátum: 2009. augusztus 23. 07:19:02 am »

Nyilván Vem Sándor otthon sokkal komolyabb motormenedzsmentet hegeszt a sufniban, amíg az asszony kozmetikusnál van, mint egy autógyár, egy csapat mérnökkel és a lehető legkomolyabb műszerekkel felszerelve.
Ez így lehet, nem máshogy.
Erre való egy 8 csatornás DATALOG kártya és már rögtön megvan minden beállítás  Wink
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #500 Dátum: 2009. augusztus 23. 08:00:23 am »

Erre való egy 8 csatornás DATALOG kártya és már rögtön megvan minden beállítás  Wink

Épp írni akartam, hogy Himizolit, és Boge-t faggasd(ha nem titkos infók), nekik ha jólk tudom valami írhatós cuccuk van...Persze én nem értek ehez(se), így csak ugatni tudnám a dolgot, de alapból nem nagyon értem mit is szeretnél?
A v12-n kellen ecserélned rotorokat, meg trafókat, és arra akarnál olcsóbb megoldást?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #501 Dátum: 2009. augusztus 23. 10:11:56 am »

Dog jól beszél mr, hallgass rá!
Olvsagatsz a póveren, láthatod, hogy rohadtul senkinek semmije nem működik soha normálisan. Örökké sír a szájuk, hol keresik épp az elveszett 100 lóerőt a motorban, mitől nem épül fel a nyomás, vagy épp miért csak egy pillanatra.
Gyári cuccok, az a fasza. Lehet kísérletezni, ha valakinek ...va sok pénze van.

Collins,szoktam olvasgatni a powert,másról beszélsz,a töltött kollégáknak az a bajuk,hogy a gyári M30-ból csupán 500pár ló jön ki,és azt nem 1500rpm-től 12000rpm-ig folyamatos,és akik otthon,saját maguk hekkelik az elektronikát,aki elviszi a megfelelő helyre,és beépítteti,felprogramoztatja,és beéri azzal a lóerőmennyiséggel ami reálisan kihozható az adott mociból,azok nem panaszkodnak. smiley
Én a gyári M70-ból kinyerhető extra pár ló miatt akartam a vems-t berakatni.Abból indult az egész,annó,hogy akartam plusz karajt a gépbe,nézegettem a csipp tuningos ajánlatokat,egy akadt ami itt a szigeten elérhető lett volna,viszont Belfastba kellett volna érte mennem,innen kb. 550km oda-vissza,1nap szabi 120€,1 tank keró 110€,meg a beavatkozás ára kb 450€ lett volna,ezért 330le-t,és 520nm-t ígértek.Ezt természetesen megkérdőjeleztem,erősen.Felhívtam őket,hát az Angliai cég,aminek ők a beszerelői,csinált a 750-hez csippet,de ők itt Belfastban m ég nem csináltak ilyet,számukra a csipptuning a cdi,pdtdi,hdi,stb koromgyárak vezérlője elé bedugható "tuning box"-ot jelentette,hallhatóan zavarba jött a srác a 10ensokéves 750 hallatán,meg a közel 700€-s összköltség megmentett a megvalósításától.Ez kb3-3.5 éve volt,nem sokkal később rátaláltam a pówerre,elkezdtem olvasgatni,a lehetőségekhez képest ismereteket szerezni.Itt akadtam a pwracing nevű cégre,az otthon túrosító kollégák minden problémáját megoldotta a vems beépítése,mert a gyári vezérlő hamar feladta a harcot a töltés miatt,itt már "szagot fogtam" Roll Eyes,közben egy M10 túrósra felkerült az írható cucc,a póweren,a tulaj elismerően nyilatkozott róla,az ár/érték arányt illetően,igaz neki már volt vems-e.Mivel minden nyáron az éves szabim nagy részét otthon töltöttem,a 750-nel hazakrúzolva,kezdett összeálni a história,sikerült váltót is kerítenem hozzá,így felhívtam a pwracing illetékesét,aki felhomályosított a lehetőségeimről,nekem a drágábbik vems-et ajánlotta,mert így a kipörgésgátlóm,meg a klímához,szintszabályzóhoz,sebességváltóhoz tartozó összes funkciót megtarthattam volna,amit eddig a gyári ecu csinált eddig.Ez úgy 300e ft,1 hét mire beépítik,felprogramozzák,kb 5-7% teljesítménynövekedést,fogyasztáscsökkenést ígért a srác,ami reális lehet.Itt mivel már láttam az M10 túróson az írható gyújtást,és úgyis cserére szorult már ami rajta volt,rákérdeztem arra is 80-90e ft-ot mondott,minden bosch(!!) a vems,a z írható gyujtással 400e ft körül lett volna,és így már 10% körül lett volna a változás,ebben az árban már bekerült volna a kipuba a megfelelő szonda/szondák ami jobb mint a gyári,szélesebb tartományban dolgozik.És így az elektromosság készen állt volna egy későbbi esetleges töltésre is,amit esetleg,pillanatnyi elmezavaromban,szintén vele/velük megvalósíttattam volna.
Ennyi a történet,ezért mertem Collinsnak ajánlani az írható gyújtást mint alternatívát,mikor a gyújtását gyanúsította.
Elnézést,ha hosszú lett. angel
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #502 Dátum: 2009. augusztus 23. 10:37:59 am »

Pont ez a srác volt,aki mondta egy beszélgetésben,hogy igazából 5000km,mire azt mondod,hogy talán alakul.Mondjuk ennek már 1 éve,azóta biztosan még továbblépett Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #503 Dátum: 2009. augusztus 23. 11:00:49 am »

Collins,szoktam olvasgatni a powert.......

Az én olvasatomban tömörítve: 5-7%-os teljesítménynövekedés 300khuf, 10%-os 400khuf???Ha neked megér ennyit...Ennyit egy direktszűrő, és egy hengerenkénti leömlő is rátesz, kevesebb, mint a negyedéért...
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 23. 11:10:49 am írta Dénes » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #504 Dátum: 2009. augusztus 23. 11:17:24 am »

Az én olvasatomban tömörítve: 5-7%-os teljesítménynövekedés 300khuf, 10%-os 400khuf???Ha neked megér ennyit...Ennyit egy direktszűrő, és egy hengerenkénti leömlő is rátesz, kevesebb, mint a negyedéért...

A direktszűrő az pont nem, a leömlő valóban számít. Smiley

De valóban nem éri meg, 4 kilóért szétbarmoltatod a gyári cuccot a mototeredben, és nyersz 30 lovat.
Akkor már egyszerűbb egy sporttengely, ahhoz hozzáprogramozni a gyári motorvezérlőt, és tádámm. ugyanott vagy.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #505 Dátum: 2009. augusztus 23. 11:32:31 am »

Az én olvasatomban tömörítve: 5-7%-os teljesítménynövekedés 300khuf, 10%-os 400khuf???Ha neked megér ennyit...Ennyit egy direktszűrő, és egy hengerenkénti leömlő is rátesz, kevesebb, mint a negyedéért...

Lütyő,a direktszűrő,és a hengerenkénti leömlő hoz többletet,ha utánamész az egész rendszerrel,ha ezt csak önmagában felrakod,akkor szerintem csupán elmegy az egész gyári beállítás,ami vitathatlanul,az összes,a gyár által figyelembevett szempont szerint a legjobb pl.élettartam,emisszió,fogyasztás,teljesítmény,nyomaték,stb.Amint ezt mókolni kezdi az ember fia,valami változik,a sufni módszer miatt inkább negatív irányba,ezt pl a "sport" dobjaimmal tapasztaltam.
Az én meglátásom szerint,ha teljesítményt kivánunk növelni akkor elsősorban a motorba bejuttatható levegő mennyiségét kell növelni,amihez aztán már lehet/kell többletbenzint adni,így több üzemanyag ég el,optimális keverékben,így több teljesítményt ad le a motor.
Meglátásom szerint,csupán a részegységek cseréjével,nem javul,inkább romlik a teljesítmény,jó esetben stagnál.
De javítsatok ki,ha tévednék. huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #506 Dátum: 2009. augusztus 23. 12:05:03 pm »

A direktszűrő az pont nem, a leömlő valóban számít. Smiley

De valóban nem éri meg, 4 kilóért szétbarmoltatod a gyári cuccot a mototeredben, és nyersz 30 lovat.
Akkor már egyszerűbb egy sporttengely, ahhoz hozzáprogramozni a gyári motorvezérlőt, és tádámm. ugyanott vagy.

A lényeg a lényegben van:Smiley)10%-ért 400,hát tudod kinek...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #507 Dátum: 2009. augusztus 23. 12:20:11 pm »

A lényeg a lényegben van:Smiley)10%-ért 400,hát tudod kinek...

Akkor ésszerűnek tűnt már írtam mennyit kerestem,a nejem is dolgozott,mára a válság ide is begyűrűzött,meg már nem tervezek ide,hosszabb távra,750 is elmúlt,szóval okafogyott a dolog,otthon 35i lesz a családi bicaj,abba szívóként pénzkidobás lenne a vems,ha a gyári gyújtás elfogy,feltett szándékom az írható cucc berakatása,ez azonban ma csupán a középtávú terv. smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #508 Dátum: 2009. augusztus 23. 13:41:13 pm »

Lütyő,a direktszűrő,és a hengerenkénti leömlő hoz többletet,ha utánamész az egész rendszerrel,ha ezt csak önmagában felrakod,akkor szerintem csupán elmegy az egész gyári beállítás,ami vitathatlanul,az összes,a gyár által figyelembevett szempont szerint a legjobb pl.élettartam,emisszió,fogyasztás,teljesítmény,nyomaték,stb.Amint ezt mókolni kezdi az ember fia,valami változik,a sufni módszer miatt inkább negatív irányba,ezt pl a "sport" dobjaimmal tapasztaltam.
Az én meglátásom szerint,ha teljesítményt kivánunk növelni akkor elsősorban a motorba bejuttatható levegő mennyiségét kell növelni,amihez aztán már lehet/kell többletbenzint adni,így több üzemanyag ég el,optimális keverékben,így több teljesítményt ad le a motor.
Meglátásom szerint,csupán a részegységek cseréjével,nem javul,inkább romlik a teljesítmény,jó esetben stagnál.
De javítsatok ki,ha tévednék. huh

Bármit módosítasz, mindenképpen utánna kell menni szinte az egész rendszerrel..
A sport dobok nem attól lesznek sport dobok, hog ykibelezünk egy gyári dobot, ez összetettebb játék.Lehet vele javítani, és lehet rontani is.Hangzásról nem is beszélve..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #509 Dátum: 2009. augusztus 23. 13:47:49 pm »

Akkor ésszerűnek tűnt már írtam mennyit kerestem,a nejem is dolgozott,mára a válság ide is begyűrűzött,meg már nem tervezek ide,hosszabb távra,750 is elmúlt,szóval okafogyott a dolog,otthon 35i lesz a családi bicaj,abba szívóként pénzkidobás lenne a vems,ha a gyári gyújtás elfogy,feltett szándékom az írható cucc berakatása,ez azonban ma csupán a középtávú terv. smiley

Nekünk a 32i lesz a szaladgálós, valahogy eszembe se jut széttuningolni(nem csak azért, mert egy hetest nem kell), hanem nincs miért.Beérem avval a 200 körüli lóerőúvel, ami ott van ha kell, igazából azt se használja ki jóformán senki, állandóan meg gyanítom senki.Hobbyautóként előfordulhat,hogy a 23i egy turbóval erősödhetne, viszont azt a motort meg sajnálnám szétfaragni...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!