CápaBMW fórum
2024. április 20. 16:14:07 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2697086 alkalommal)
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #630 Dátum: 2009. szeptember 05. 20:01:05 pm »

Generátor tölt rendesen? 14,4V-ot kell töltenie már alapjáraton is.
Azért az kicsit sok lenne...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #631 Dátum: 2009. szeptember 05. 20:50:27 pm »

Persze hogy nem feltétlenül kell, hát hibátlan volt a jószág amig el nem kezdte a barom rángatását, csak aztán jött hozzá ez a POOR IDLE probléma is. A kettő együtt már egy kicsit sok.
Én sajnos nem tudok semmilyen nyomást mérni, illetve gumiban tudok. Rá kéne már nézned az Öreglányra egy kicsit, Miki!

Próbálunk összehozni vmi időpontot Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #632 Dátum: 2009. szeptember 05. 20:54:27 pm »

Getrag 245

65412gg

245.0.054.0.00

Ezeket a számokat találtam rajta. Ez most tulajdonképpen milyen váltó is akkor? (van rajta spirálkihajtás  Wink)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #633 Dátum: 2009. szeptember 05. 21:14:21 pm »

Háttőőő.... fordítani kéne a sorrenden.

A motor az első, utána a kaszni és végül a beltér. (fék ,futómű milyen?)
Azok teljesen rendben vannak, nem kotyog, nyikorog  semmi, igazából a kasznim segge nem valami fényes, és a motorban jönnek elő most hibák (lánc, melegedés meg a karbis dolgok).  undecided
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #634 Dátum: 2009. szeptember 05. 21:26:44 pm »

Getrag 245

65412gg

245.0.054.0.00

Ezeket a számokat találtam rajta. Ez most tulajdonképpen milyen váltó is akkor? (van rajta spirálkihajtás  Wink)

Mezei 5 gang, BMW idegen haranggal.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #635 Dátum: 2009. szeptember 05. 22:32:35 pm »

Mezei 5 gang, BMW idegen haranggal.

Idegen haranggal? Elvileg E21 323i alól van...  Shocked (Teszkós ára volt  Wink)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #636 Dátum: 2009. szeptember 06. 08:00:27 am »

Idegen haranggal? Elvileg E21 323i alól van...  Shocked (Teszkós ára volt  Wink)

hö?! Benéztem valamit Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #637 Dátum: 2009. szeptember 06. 18:13:04 pm »

Kerestem neked robbantott ábrát, leírást, de nem találtam meg, csak az 1B2-höz Sad 2B4-el nem sok tapasztalatom van, nagyon nagyon kevés 4 hengeres fordul meg nálam. Stromberg CDET és DIDTA jöhet bármikor  Roll Eyes
Hali, kicsit vadásztam neten és ezt találtam: http://www.ruddies.business.t-online.de/2B4Vergaser.htm .
Ezen esetleg el tudod mondani hogy mivel állítom a keveréket és hogy mi lehet ludas a hatalmas fogyira, de gyatra menetteljesítményre, vagy a keverékkel megoldódhat?
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 06. 18:16:53 pm írta Thommy » Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #638 Dátum: 2009. szeptember 06. 19:36:57 pm »

Hali, kicsit vadásztam neten és ezt találtam: http://www.ruddies.business.t-online.de/2B4Vergaser.htm .
Ezen esetleg el tudod mondani hogy mivel állítom a keveréket és hogy mi lehet ludas a hatalmas fogyira, de gyatra menetteljesítményre, vagy a keverékkel megoldódhat?
Köszi!
Mióta megvetted ment jól a kocsi normális fogyival?Nem emléxem, azért kérdem..Vagy lett valami állítgatva rajta?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #639 Dátum: 2009. szeptember 06. 20:19:05 pm »

M20-hoz milyen márkájú szelepfedéltömítést érdemes venni?  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #640 Dátum: 2009. szeptember 06. 20:49:34 pm »

Steam nem tud neked segíteni? Végülis az övé volt, biztos vágja mi hogy volt jó amikor használta.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #641 Dátum: 2009. szeptember 06. 20:54:49 pm »

M20-hoz milyen márkájú szelepfedéltömítést érdemes venni?  huh

Szerintem tökmindegy,mindig folyik,szivárog. Embarrassed
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #642 Dátum: 2009. szeptember 06. 21:09:46 pm »

Valaki mondja már meg nekem,az E32 730i-ből ami nagyvesés,az már mind V8 44?Vagy jött nagyvesés M30-al is? confused
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #643 Dátum: 2009. szeptember 06. 21:34:57 pm »

Mióta megvetted ment jól a kocsi normális fogyival?Nem emléxem, azért kérdem..Vagy lett valami állítgatva rajta?
Már akkor sem volt szerintem az igazi, ott sem volt benne az erő, de nem is nagyon próbálgattam, örültem h megvan. Sztem ez betudható annak is h akkor lett hengerfejezve és már nagyon vittem volna, ő sem ért rá annyira, aztán picit gyorsan lett összerakva, és a finom állításra nem maradt idő. Csak a vákuumos gombával játszottam, mert kuplungolásnál sokáig magas volt az alapjárat és jó lassan esett vissza, de ez a vákuumcsőnek tudható be, már sztem akkor is ki volt szakadva, most meg teljesen elszakad, csak ezt nemrég vettem észre. Most legalább van alapjárat normálisan, csak irdatlan nagy a fogyi, erő meg semmi, de az tuti h sok benzin megy bele, azért torpan.
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #644 Dátum: 2009. szeptember 06. 21:41:07 pm »

Már akkor sem volt szerintem az igazi, ott sem volt benne az erő, de nem is nagyon próbálgattam, örültem h megvan. Sztem ez betudható annak is h akkor lett hengerfejezve és már nagyon vittem volna, ő sem ért rá annyira, aztán picit gyorsan lett összerakva, és a finom állításra nem maradt idő. Csak a vákuumos gombával játszottam, mert kuplungolásnál sokáig magas volt az alapjárat és jó lassan esett vissza, de ez a vákuumcsőnek tudható be, már sztem akkor is ki volt szakadva, most meg teljesen elszakad, csak ezt nemrég vettem észre. Most legalább van alapjárat normálisan, csak irdatlan nagy a fogyi, erő meg semmi, de az tuti h sok benzin megy bele, azért torpan.

Először is rendbe kéne vágni azt a karbit (csövek, tömítések), ÉS csak utána állítani. Addig hagyni a fenébe,mert csak nagyobb baj lesz.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #645 Dátum: 2009. szeptember 06. 21:46:59 pm »

M20-hoz milyen márkájú szelepfedéltömítést érdemes venni?  huh
nebassz.. 2-3e ft egy német, ugy. tömítés oda
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #646 Dátum: 2009. szeptember 07. 08:14:42 am »

Valaki mondja már meg nekem,az E32 730i-ből ami nagyvesés,az már mind V8 44?Vagy jött nagyvesés M30-al is? confused

Összes M30 motor kisvesés.
Összes M70 és V8 nagyvesés.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #647 Dátum: 2009. szeptember 07. 08:20:57 am »

Már akkor sem volt szerintem az igazi, ott sem volt benne az erő, de nem is nagyon próbálgattam, örültem h megvan. Sztem ez betudható annak is h akkor lett hengerfejezve és már nagyon vittem volna, ő sem ért rá annyira, aztán picit gyorsan lett összerakva, és a finom állításra nem maradt idő. Csak a vákuumos gombával játszottam, mert kuplungolásnál sokáig magas volt az alapjárat és jó lassan esett vissza, de ez a vákuumcsőnek tudható be, már sztem akkor is ki volt szakadva, most meg teljesen elszakad, csak ezt nemrég vettem észre. Most legalább van alapjárat normálisan, csak irdatlan nagy a fogyi, erő meg semmi, de az tuti h sok benzin megy bele, azért torpan.

Gázadásra torpan? Keresd meg a gyorsítópumpát és azon állíts.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #648 Dátum: 2009. szeptember 07. 08:54:01 am »

És azt hol keressem?  Cheesy
Naplózva

Thommy
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #649 Dátum: 2009. szeptember 07. 09:09:44 am »

És azt hol keressem?  Cheesy

Szerintem az általad linkelt képen az 59-es lesz az, de csak tipp mert még messziről sem láttam pierburg karbit.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #650 Dátum: 2009. szeptember 07. 12:34:45 pm »

A kuplungom olyanokat csinál néha, hogy ha benyomom a kuplungot, kattanik egyet és ilyenkor nagyon bent fog a kuplung... utána párszor megnyomkodom és megy3ek vele tovább akkor jó. Mi lehet a baj? Kuplungfőhenger vagy munkahenger? Esetleg csak levegős?  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #651 Dátum: 2009. szeptember 07. 15:36:16 pm »

A kuplungom olyanokat csinál néha, hogy ha benyomom a kuplungot, kattanik egyet és ilyenkor nagyon bent fog a kuplung... utána párszor megnyomkodom és megy3ek vele tovább akkor jó. Mi lehet a baj? Kuplungfőhenger vagy munkahenger? Esetleg csak levegős?  huh

Van-e fékolaj veszteséged? Mind2 henger hibájánál fogy a fékolaj. Én szerkezet vagy nyomó"villa" hibára gyanakszom.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #652 Dátum: 2009. szeptember 07. 15:51:18 pm »

Van-e fékolaj veszteséged? Mind2 henger hibájánál fogy a fékolaj. Én szerkezet vagy nyomó"villa" hibára gyanakszom.
Nézegettem a fékolajat, de nemlátom, hogy csökkent volna. Nyomóvillánál mi romolhat el?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #653 Dátum: 2009. szeptember 07. 18:44:18 pm »

Nézegettem a fékolajat, de nemlátom, hogy csökkent volna. Nyomóvillánál mi romolhat el?

Találkoztam már nyomóvilla repedés/töréssel. Nem akartam hinni a szememnek.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #654 Dátum: 2009. szeptember 07. 20:04:04 pm »

Összes M30 motor kisvesés.
Összes M70 és V8 nagyvesés.

Köszi,akkor ott rohad el,fel sem hívom. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #655 Dátum: 2009. szeptember 07. 21:19:50 pm »

Ilyen munkahengerfelújítókészletekkel érdemes vesződni, vagy inkább vegyek komplett munkahergert élből? sm_68
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #656 Dátum: 2009. szeptember 07. 22:09:11 pm »

Ilyen munkahengerfelújítókészletekkel érdemes vesződni, vagy inkább vegyek komplett munkahergert élből? sm_68

1 esetben vegyél újat munka és fő hengerből. Legyen az fék,vagy kuplung.

Ha be van rágódva, vagy a csúszó felületen rozsda ,vagy oxid található,ami nem tűnik el tökéletesen 1500-as papírral "csiszolva".

Tökéletesen megfelel az esetek 98%-ban a felújító szett Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #657 Dátum: 2009. szeptember 08. 11:35:40 am »

Köszi,akkor ott rohad el,fel sem hívom. Wink

Bár az ilyeneket én is kerülöm alapból, de azért attól még lehet jó egy autó, lsd. Miki24V 735i nagyvese pipec.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #658 Dátum: 2009. szeptember 08. 12:39:48 pm »

Valahol azt olvastam, hogy E21-eken hátul csak a 323i-n volt széria a kanyarstabilizátor. Mi ebből az igazság?  smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #659 Dátum: 2009. szeptember 08. 12:49:15 pm »

Valahol azt olvastam, hogy E21-eken hátul csak a 323i-n volt széria a kanyarstabilizátor. Mi ebből az igazság?  smiley


Erről én azt mondom,hogy az én 23i-m alatt nem volt.
Amit viszont bontottam,az alatt volt.
Ki érti ezt?
De ha kell egy akkor van......
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!