CápaBMW fórum
2024. április 24. 11:57:46 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2702359 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #750 Dátum: 2009. szeptember 18. 18:08:11 pm »

Hát lehet, mert ilyen a középkonzol: lehet hogy utólagos a klíma.

Ez a gyári klímás box....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #751 Dátum: 2009. szeptember 18. 18:25:48 pm »

Ez a gyári klímás box....

Igen, de zöld! Gyári, de bontott. Nem is működött amikor vettem, kellett klímahűtő, szárítószűrő, expanziószelep, stb, hogy lábra álljon. S még mindíg nem az igazi, nem elég hideg. Valszeg sajnos szét volt bontva sokáig, és a kompresszor finom felületei korrodálodhattak, s nem képes már elég nyomást létrehozni.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #752 Dátum: 2009. szeptember 18. 18:32:23 pm »

Igen, de zöld! Gyári, de bontott. Nem is működött amikor vettem, kellett klímahűtő, szárítószűrő, expanziószelep, stb, hogy lábra álljon. S még mindíg nem az igazi, nem elég hideg. Valszeg sajnos szét volt bontva sokáig, és a kompresszor finom felületei korrodálodhattak, s nem képes már elég nyomást létrehozni.

Miki 24V majd megmondja,ő a szaki...Roll Eyes)De lehet hogy kevés a gáz a cuccban..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #753 Dátum: 2009. szeptember 18. 22:12:25 pm »

Lütyőnek

Szükség lenne a nagyobb hűtőre majd (szerintem a köv. klímás szezonra tudok adni Neked egy használtat, de jót), de ideiglenesen beépíthetsz ilyet a termosztát utáni szakaszba Smiley

A kardánon meg keress két apró fehér pöttyöt, az a gyári jel, ha mázlid van,akkor még rajta van, ha nincs,akkor egyensúlyoztasd,mert tud olyan alattomos remegést csinálni, hogy fellazítja majdnem az összes csavart és zavaróan megrezegteti a levegőt az autó utasterében és a fejed is megfájdul.

Ádámnak

El tudom képzelni,hogy esetleg a sokáig nyitott rendszerben kosz volt és oxid, ami működés közben szépen ledugította a szűrőt, vagy az expanziós szelepet. A kompresszor is ugyanígy kaphatott, lehet segítene rajta egy szétszedés, vizsgálás, javításra egy próba Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #754 Dátum: 2009. szeptember 18. 22:38:44 pm »



Ádámnak

El tudom képzelni,hogy esetleg a sokáig nyitott rendszerben kosz volt és oxid, ami működés közben szépen ledugította a szűrőt, vagy az expanziós szelepet. A kompresszor is ugyanígy kaphatott, lehet segítene rajta egy szétszedés, vizsgálás, javításra egy próba Smiley
[/quote]

Tisztítva volt, s a felsoroltak újak. 130k volt az alkatrész  undecided. Na mind1 majd tavasszal. Fontosabb a futómű...
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #755 Dátum: 2009. szeptember 19. 07:38:26 am »

Lütyőnek

Szükség lenne a nagyobb hűtőre majd (szerintem a köv. klímás szezonra tudok adni Neked egy használtat, de jót), de ideiglenesen beépíthetsz ilyet a termosztát utáni szakaszba Smiley

A kardánon meg keress két apró fehér pöttyöt, az a gyári jel, ha mázlid van,akkor még rajta van, ha nincs,akkor egyensúlyoztasd,mert tud olyan alattomos remegést csinálni, hogy fellazítja majdnem az összes csavart és zavaróan megrezegteti a levegőt az autó utasterében és a fejed is megfájdul.

Ádámnak

El tudom képzelni,hogy esetleg a sokáig nyitott rendszerben kosz volt és oxid, ami működés közben szépen ledugította a szűrőt, vagy az expanziós szelepet. A kompresszor is ugyanígy kaphatott, lehet segítene rajta egy szétszedés, vizsgálás, javításra egy próba Smiley

Köszi!
Sztem nincs rajta, de megnézem valamikor.Egyensúlyzót tudsz esetleg?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #756 Dátum: 2009. szeptember 19. 08:20:21 am »

Köszi!
Sztem nincs rajta, de megnézem valamikor.Egyensúlyzót tudsz esetleg?

Tudtommal régen Soroksáron volt egy cég,aki ilyennel foglalkozott. De egy hetes bontása kapcsán Nagyigmándon találtunk egy műhelyt/céget, aki mezőgazdasági gépekkel foglakozik , ott kérdeztem az öreget,hogy tud-e egyedi kardánt csinálni úgy,hogy ki is tudja egyensúlyozni, mondta,hogy igen. Magyarázott is ott valamit,hogy mi a nem mind1 ilyenkor és sok helyen mit csesznek el rajta...
Próbálom az elérhetőségét előkeríteni...Valami Karcsibácsi volt, aki a fiával offroadozott egy BMW M30B35 motoros terepjáróval.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #757 Dátum: 2009. szeptember 19. 08:59:42 am »

"Tudtommal régen Soroksáron volt egy cég,aki ilyennel foglalkozott."

A cég még létezik: Hidropress Kft.
Központ: 1181 Budapest, Zádor u. 8.
Tel: +36/1-297-1640
Fax: +36/1-297-1645

Ki- beszerelést nem vállalnak.

Üdv:
F.  sm_68
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #758 Dátum: 2009. szeptember 20. 10:47:56 am »

"Tudtommal régen Soroksáron volt egy cég,aki ilyennel foglalkozott."

A cég még létezik: Hidropress Kft.
Központ: 1181 Budapest, Zádor u. 8.
Tel: +36/1-297-1640
Fax: +36/1-297-1645

Ki- beszerelést nem vállalnak.

Üdv:
F.  sm_68

Köszi!

Ki meg be is majd  megldom...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #759 Dátum: 2009. szeptember 22. 18:03:00 pm »

Az M40-nek milyen befecsije van? L-Jet?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #760 Dátum: 2009. szeptember 22. 20:09:01 pm »

Az M40-nek milyen befecsije van? L-Jet?

Nem. Motronic.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
toxi92
Vendég
« Válasz #761 Dátum: 2009. szeptember 24. 10:56:30 am »

Szevasztok kis segítség kéne!
82-es e21 karbis cápára akarunk építeni l-jet innyektort megvan hozzá minden mennyire macerás ez a dolog vagy valaki eltudná mondani hogy működik ez a beszerelés meg minden? Köszi szépen előre is sm_68
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #762 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:02:22 am »

Szevasztok kis segítség kéne!
82-es e21 karbis cápára akarunk építeni l-jet innyektort megvan hozzá minden mennyire macerás ez a dolog vagy valaki eltudná mondani hogy működik ez a beszerelés meg minden? Köszi szépen előre is sm_68

Ha nincs komoly tapasztalatotok akkor inkább forduljatok szakemberhez aki csinált már pár ilyet.
Tudok egyet Érden meg egyet Szegeden mindkettő itt van a fórumon is Smiley
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #763 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:20:54 am »

Szevasztok kis segítség kéne!
82-es e21 karbis cápára akarunk építeni l-jet innyektort megvan hozzá minden mennyire macerás ez a dolog vagy valaki eltudná mondani hogy működik ez a beszerelés meg minden? Köszi szépen előre is sm_68
E30-ból való a rendszer?

beszerelés menete:
-karbis szívósor le, l-jetes szívósor fel, a két szívósornak különböző a belső átmérőja, ezért különböző a tömítésük is! Illetve azt tudni kell, hogy a hengerfejben kisebb a járat, így ott marad egy lépcső.
- be kell tenni egy egyenes vízcsövet a fűtőradiátor alsó csonkja, és a vízpumpa közé (eddig itt 2 cső+ a szívósor volt)
- az akkumulátort át kell tenni máshova, vagy a jobb oldalra, vagy a csomagtartóba
- az akksi helyére kerül az lmm-es légszűrő
- ki kell cserélni a komplet motorkábelköteget, az l-jet-ére. a relédobozt fel kell szerelni a biztosítékdoboz oldalára, ki kell cserélni a gyújtásmodult, fel kell fogatni a map-ot, és az egyéb apróságokat a tűzfalra.
- ha lambda szondás, akkor cserélni kell a kipuffogó y-t is.
- kábelek elrendezése
- benzinhidat bekötni a benzincsőre
- ha nincs visszafolyóág, akkor ki kell építeni, be kell kötni
- hátra kell vinni egy kábelt a benzinpumpához.
- elektromos benzinpumpát (+ szűrőt) fel kel szerelni hátul a tank közelében
- ha nem kétcsöves a benzinszintjelző, akkor csere kétcsövesre (ajánlott a K-jet-es)

- kell egy k-jetes motorkábelköteg, aminek csak a biztosítéktábla felőli végére van szükség.
- le kell vágni az e30 kábelköteg végét, és össze kell kötni az k-jetes köteggel. ezt majd valaki okosabb leírja, mert ezt nem tudom fejből
 
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #764 Dátum: 2009. szeptember 24. 12:22:51 pm »

Ez így van, a levegő útjában a lehető legkevesebb akadálynak kell lennie, és egy 4mm-es lépcső az elég durva képződmény...
viszont a hengerfej "reszelése" nem olyan egyszerű mutatvány, bár nem tudom mekkora tapasztalatod van ilyen téren.

Alapesetben kell hozzá egy garnitúra tömítés, amivel fel tudod rajzolni az elérendő méreteket, és egy turbómaró  a megfelelő marószárakkal, hogy kialakítsd a formát. Az a lényeg, hogy ne lépcsős legyen az illesztés, ha egy logaritmikus tölcsér kerül kialakításra az már jó lehet (, de a legtisztább a fokozatos átmenet kialakítása.

Ha mindezt a beépített motoron akarod megcsinálni, akkor még azt is meg kell oldani, hogy a forgács ne mehessen bele a motorba... nem lehetetlen, de nem is egyszerű, én  mindenesetre jól meggondolnám, hogy belekezdjek-e.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #765 Dátum: 2009. szeptember 24. 12:35:28 pm »

Ezexerint hengerfejet hagyni akarod a karbisét??? Vagy rosszul értem?
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #766 Dátum: 2009. szeptember 24. 13:02:10 pm »

Egyszerűbb lecserélni a hengerfejet is egy az egyben. Engem is megdumált anno Miki24V, bár én inkább helyrepofoztam a karbit. Most viszont jó is!  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #767 Dátum: 2009. szeptember 24. 14:54:59 pm »

Csak óvatosan avval az L-jetesítéssel. A HF még hagyján, de a veztengely vele együtt ,valamint a vezérműszíj összes szíjkereke... és akkor van is értelme. Másképp semmi értelme. Sam kolléga már végigjárta Smiley

Ja és a gyújtáselosztót is
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #768 Dátum: 2009. szeptember 24. 15:00:37 pm »

Asszem ez most a mindenki azt lát bele, amit akar tipikus esete, mert nem tudjuk, hogy m10, vagy m20-ról van szó... Grin Grin
Ti m20 ról beszéltek, én m10 ről!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #769 Dátum: 2009. szeptember 24. 15:11:16 pm »

Asszem ez most a mindenki azt lát bele, amit akar tipikus esete, mert nem tudjuk, hogy m10, vagy m20-ról van szó... Grin Grin
Ti m20 ról beszéltek, én m10 ről!

Háhá! Tényleg! Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #770 Dátum: 2009. szeptember 24. 17:10:37 pm »

Nem is érdekes, M10 vagy M20 egy a lényeg: szopás!  Evil Evil Evil Evil
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #771 Dátum: 2009. szeptember 24. 17:11:35 pm »

Csak arra vigyázz, hogy a jó oldalon állj.  Cheesy  Cheesy
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
toxi92
Vendég
« Válasz #772 Dátum: 2009. szeptember 24. 20:30:41 pm »

Köszi srácok az infókat még nagyon kezdők vagyunk a dolgokba azért kéne a segítség! Hát a Motor m10asszem ez egy 316-os cápa 1.8-as karbis motorral valami átmenet vagy mi a fene nem tudom! Szal azt javasoljátok hogy hengerfej csere?? Mienre e-30 1.8i-re?? Íme itt az áldozat a kép készülte óta kapott új festést meg kilett kasznizva! Amúgy csak azért akarjuk innyektorosra mert szar a karbija és 100-on 20litert bír beszippantani teljesen normális átlag 90-100-as tempóba!


* bmw.jpg (67.16 KB, 580x435 - megtekintve 686 alkalommal.)
Naplózva
toxi92
Vendég
« Válasz #773 Dátum: 2009. szeptember 24. 20:31:57 pm »

Festés elött


* bmwf.jpg (67.82 KB, 580x435 - megtekintve 577 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 25. 05:47:55 am írta Promega » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #774 Dátum: 2009. szeptember 24. 20:53:05 pm »

Köszi srácok az infókat még nagyon kezdők vagyunk a dolgokba azért kéne a segítség! Hát a Motor m10asszem ez egy 316-os cápa 1.8-as karbis motorral valami átmenet vagy mi a fene nem tudom! Szal azt javasoljátok hogy hengerfej csere?? Mienre e-30 1.8i-re?? Íme itt az áldozat a kép készülte óta kapott új festést meg kilett kasznizva! Amúgy csak azért akarjuk innyektorosra mert szar a karbija és 100-on 20litert bír beszippantani teljesen normális átlag 90-100-as tempóba!

Szerintem fuss egy kört a karbi megjavítása ügyében,mielőtt belevágsz! ;)Egy ilyen moci,ebben a kasztniban,ezzel a karbival simán 8l körül kell egyen 90-100 nál,töredékéből rendbe lehet tenni azt a karbit,mint amibe az L-jet átalakítás kerül,Miki 24v a te embered,főállásban szerel,a középső neve:karburátor! Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toxi92
Vendég
« Válasz #775 Dátum: 2009. szeptember 24. 20:57:49 pm »

Csak az a gáz hogy már megvettem hozzá mindent!! (ELVILEG huh) amúgy a karbival az a baj hogy a második torokba folyamatosan csöpög be az üzemanyag meg azt mondták a belseje már eléggé odavan meg nem reagál az állításokra! Szal 10literrel 47kilómétert mentem Cry Grin
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #776 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:07:43 pm »

mindenképp konzultálj miki-vel
ha van egy komplett l-jeted, és nem lesz rá szükség, el tudod adni
ha a karbi tényleg kuka, még mindig viszonylag olcsón tudsz venni egy másikat, a kettőből tuti kijön egy
és egy karbi, ha jó, akkor van olyan jó mint az l-jet
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #777 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:10:30 pm »

Csak az a gáz hogy már megvettem hozzá mindent!! (ELVILEG huh) amúgy a karbival az a baj hogy a második torokba folyamatosan csöpög be az üzemanyag meg azt mondták a belseje már eléggé odavan meg nem reagál az állításokra! Szal 10literrel 47kilómétert mentem Cry Grin

"meg azt mondták a belseje eléggé odavan" Grin Grin Grin Grin Grin Grin, vidd el a kollégához,ne kapkodj. sm_68
Tuti szerelő lehet,gondolom a diagnózisból.....
Nem tuddom mit vettél már meg,elvileg Tongue,de nagyon csodálkoznék ha 100 ropi alatt megállna a sztori,mármint az L-jet,reggel hívd fel a kollégát.Szerintem. angel
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toxi92
Vendég
« Válasz #778 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:17:27 pm »

Én Viktorral beszéltem Érdi kollega és ő beszélt a fazonnal akitől vettem és megvolt minden ami kell hozzá! Jó hát minden esetre halgatok rátok felhívom Mikit majd holnap! Amúgy szerelő volt aki megállapította a problémát Grin Grin Grin
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #779 Dátum: 2009. szeptember 24. 23:14:16 pm »

Cheesy Cheesy Köszi az ajánlásokat Smiley

"csöpög a második torokba a benzin"

Csak nem DIDTA 32/32 karbi?  Cheesy Nem könnyen, de javítható darab Smiley

L-jet témához jobb, ha van egy HF,mert nem csak a szűkebb szívójáratok, de a vezértengely és a fordított forgású gyújtáselosztó is fontos.

Szerintem előbb a karbival kéne egyet birkózni Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!