csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Dátum: 2009. június 25. 20:01:39 pm » |
|
Megvilágosodtam. Nem tudom másnak ez evidencia volt-e eddig de most már majdnem teljesen biztos vagyok benne hogy az E28 egyberagasztott hátsó lámpáit már akkor ULTRAHANGGAL olvasztották össze! A "hogyan készült" ben láttam hogy szerszámnyeleket így raktak össze két félből. Na innen gondolom.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1 Dátum: 2009. június 25. 20:52:18 pm » |
|
Biztos jó sok denevér kell hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #2 Dátum: 2009. június 25. 21:32:52 pm » |
|
Persze elöl,az m20-on elöl kell gyújtást állítani, de van neki súlya is, ezért biztos van lendkerék funkciója is csakúgy mint a hátsónak. Legálábbis nélküle biztos nem úgy járna a motor ahogy kell neki. Lemértem 200mm. jól saccoltál:) Ahhhh..... Én voltam a balfék. A T betű szárához mértem véletlenül. Amúgy stimmel: 38 mm Bocsi mindenkitől.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:34:37 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3 Dátum: 2009. június 27. 05:41:34 am » |
|
Barátaim, Cápás társak! Lehet olyan ragasztót kapni kereskedelmi forgalomban, amivel a schiebedah keret van a tető lemezhez rögzítve? Attól félek, hogy le kell vennem a gyárit, és be kell szereznem egy másikat, mert lyukas a tetőm az illesztésnél, belülről meg rendesen rohad a ragasztás mentén
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4 Dátum: 2009. június 27. 09:35:15 am » |
|
Barátaim, Cápás társak! Lehet olyan ragasztót kapni kereskedelmi forgalomban, amivel a schiebedah keret van a tető lemezhez rögzítve? Attól félek, hogy le kell vennem a gyárit, és be kell szereznem egy másikat, mert lyukas a tetőm az illesztésnél, belülről meg rendesen rohad a ragasztás mentén Body 999 tömitőpaszta. Elvileg erre is jó,én mikor kérdeztem,hogy ez sárvédő rögzitésére jó-e,azt mondták igen,ha soha többet nem akarom levenni....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #5 Dátum: 2009. június 27. 10:07:15 am » |
|
Barátaim, Cápás társak! Lehet olyan ragasztót kapni kereskedelmi forgalomban, amivel a schiebedah keret van a tető lemezhez rögzítve? Attól félek, hogy le kell vennem a gyárit, és be kell szereznem egy másikat, mert lyukas a tetőm az illesztésnél, belülről meg rendesen rohad a ragasztás mentén Body 999 tömitőpaszta. Elvileg erre is jó,én mikor kérdeztem,hogy ez sárvédő rögzitésére jó-e,azt mondták igen,ha soha többet nem akarom levenni.... Köszi, utánanézek. Akkor ezek szerint ez jó hézagtömítőnek is, ugye?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #6 Dátum: 2009. június 28. 08:21:22 am » |
|
Body 999 tömitőpaszta. Elvileg erre is jó,én mikor kérdeztem,hogy ez sárvédő rögzitésére jó-e,azt mondták igen,ha soha többet nem akarom levenni....
Köszi, utánanézek. Akkor ezek szerint ez jó hézagtömítőnek is, ugye? Ez a cucc az. Van kartusos meg dobozos kiszerelésben is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:34:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #7 Dátum: 2009. június 28. 10:19:01 am » |
|
Köszi, utánanézek. Akkor ezek szerint ez jó hézagtömítőnek is, ugye?
Ez a cucc az. Van kartusos meg dobozos kiszerelésben is. Szóval akkor ezzel a cuccal tudok sárvédőt ragasztani, hézagot tömíteni, ajtópanelt, mocitetőt tömíteni és még a schiebedah keretet is felragasztja... Frankó, kipróbálom Köszönöm szépen az infokat!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:33:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #8 Dátum: 2009. június 28. 10:38:36 am » |
|
Szóval akkor ezzel a cuccal tudok sárvédőt ragasztani, hézagot tömíteni, ajtópanelt, mocitetőt tömíteni és még a schiebedah keretet is felragasztja... Frankó, kipróbálom Köszönöm szépen az infokat! Van nitró- és vízbázisú is. Csak arra vigyázz, h száradáskor zsugorodik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #9 Dátum: 2009. június 28. 11:40:28 am » |
|
Valaki megmondaná, hogy a szélvédő berakásánál a feszítőt előre be kell rakni , vagy csak a behúzás után kell beleszuszakolni a kéderbe?
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #10 Dátum: 2009. június 28. 11:54:00 am » |
|
Valaki megmondaná, hogy a szélvédő berakásánál a feszítőt előre be kell rakni , vagy csak a behúzás után kell beleszuszakolni a kéderbe?
Köszönöm!
A nevében is benne van:feszítő.... Természetesen utánna, olyankor feszíti szét a szélvédőgumit teljesen.Próbálj meg szerezni hozzá célszerszámot.az eszköz "feje" olyan, mint egy rombusz, abba fűzöd bele a feszítőt, és belenyomod vele a vájatba.Kis kenés könnyít a dolgon.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #11 Dátum: 2009. június 28. 12:57:25 pm » |
|
Valaki megmondaná, hogy a szélvédő berakásánál a feszítőt előre be kell rakni , vagy csak a behúzás után kell beleszuszakolni a kéderbe?
Köszönöm!
A nevében is benne van:feszítő.... Természetesen utánna, olyankor feszíti szét a szélvédőgumit teljesen.Próbálj meg szerezni hozzá célszerszámot.az eszköz "feje" olyan, mint egy rombusz, abba fűzöd bele a feszítőt, és belenyomod vele a vájatba.Kis kenés könnyít a dolgon. csak akkor kell utolag betenni,ha kemeny ill.fembetetes a gumikeder,ha puha gumikeder akkor a feszitot ki sem kell venni. szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #12 Dátum: 2009. június 28. 13:56:04 pm » |
|
A nevében is benne van:feszítő.... Természetesen utánna, olyankor feszíti szét a szélvédőgumit teljesen.Próbálj meg szerezni hozzá célszerszámot.az eszköz "feje" olyan, mint egy rombusz, abba fűzöd bele a feszítőt, és belenyomod vele a vájatba.Kis kenés könnyít a dolgon.
csak akkor kell utolag betenni,ha kemeny ill.fembetetes a gumikeder,ha puha gumikeder akkor a feszitot ki sem kell venni. szerintem. Ha kemény a kéder, akkor azt ki kell b*szni a kukába, mert semmit se fog tömíteni. De ha szereted letépni a szélvédőgumi peremét, benne is hagyhatod a feszítőt...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:33:19 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #13 Dátum: 2009. június 28. 22:16:51 pm » |
|
Kedves Hozzáértők! Kérlek segítsetek ki egy kis információval! Létezett-e E28-ban M10-es motor és 5 gangos váltó kombinációnál olyan kardántengely, ami "hagyományos" kardánkeresztes végződésű? Vagy csak a "féltengely-csuklós" változat élt? Két kép, ha esetleg nem tudtam elég érthetően leírni. http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/518i-M10/LHD/M/1983/october/browse/drive_shaft/Látott már valaki ilyet élőben, vagy csak kép van róla, meg cikkszám? Előre is köszi: F.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #14 Dátum: 2009. június 28. 22:25:10 pm » |
|
A féltengely csuklós változat alatt a hardy-tárcsát érted? kéziváltósban általában mindig van hardy, automatán szokott lenni, hogy nincs hardy, hanem a kardán direktben megy a váltócsillagra, és a hardy helyett csukló van. Pl, a néhai 535i-mnél is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. június 28. 23:07:49 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #15 Dátum: 2009. június 29. 05:05:20 am » |
|
Melyik vége érdekes a kardánnak?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #16 Dátum: 2009. június 29. 07:23:14 am » |
|
Melyik vége érdekes a kardánnak? A diffi felőli vége.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #17 Dátum: 2009. június 29. 08:55:07 am » |
|
Melyik vége érdekes a kardánnak?
A diffi felőli vége. Sztem ott azonos az összesé.Persze a nagymotorosoknál lehet kivétel, de kicsi az esély...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:32:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #18 Dátum: 2009. június 29. 09:04:47 am » |
|
A diffi felőli vége.
Sztem ott azonos az összesé.Persze a nagymotorosoknál lehet kivétel, de kicsi az esély... Az én autómban most a féltengelycsuklós kivitelű van.(link 2. ábra) Tehát ilyen hosszban biztosan van megfelelő kardán. Az én kérdésem az, hogy a hagyományosabb változatból (link 1. ábra), azaz a kardánkersztes kivitelből ténylegesen létezik-e valós, kézzelfogható kardán, vagy csak az álmoskönyveben szerepel. És itt a megfelelő hosszon van a hangsúly.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:32:40 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #19 Dátum: 2009. június 29. 09:23:51 am » |
|
Sztem ott azonos az összesé.Persze a nagymotorosoknál lehet kivétel, de kicsi az esély...
Az én autómban most a féltengelycsuklós kivitelű van.(link 2. ábra) Tehát ilyen hosszban biztosan van megfelelő kardán. Az én kérdésem az, hogy a hagyományosabb változatból (link 1. ábra), azaz a kardánkersztes kivitelből ténylegesen létezik-e valós, kézzelfogható kardán, vagy csak az álmoskönyveben szerepel. És itt a megfelelő hosszon van a hangsúly. Neked "féltengely csuklós" a difi felőli vége a kardánnak? És E28-ad van? Mikori? Csinálj már képet légyszi.... Amúgy létezik kardánkeresztes, eddig még csak olyannal találkoztam, a fentebb említettel csak E32/E34-ben futottam össze. De ott is az M50, M30, M51 motorosoknál...fura.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:32:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #20 Dátum: 2009. június 29. 09:40:12 am » |
|
Az én autómban most a féltengelycsuklós kivitelű van.(link 2. ábra) Tehát ilyen hosszban biztosan van megfelelő kardán. Az én kérdésem az, hogy a hagyományosabb változatból (link 1. ábra), azaz a kardánkersztes kivitelből ténylegesen létezik-e valós, kézzelfogható kardán, vagy csak az álmoskönyveben szerepel. És itt a megfelelő hosszon van a hangsúly.
Neked "féltengely csuklós" a difi felőli vége a kardánnak? És E28-ad van? Mikori? Csinálj már képet légyszi.... Amúgy létezik kardánkeresztes, eddig még csak olyannal találkoztam, a fentebb említettel csak E32/E34-ben futottam össze. De ott is az M50, M30, M51 motorosoknál...fura. Nekem se rémlik olyan.Féltengely csuklós alatt olyat értesz, amiből egy ricnis tengely áll ki?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:32:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #21 Dátum: 2009. június 29. 10:41:17 am » |
|
Azt szeretném kérdezni, ha kirámolom a hátsó hidat a difivel együtt, és megpucolom ahogy illik, akkor mivel fessem le? Több mident hallottam, a sima festéktől kezdve mindenféle hülyeségig. A tervem a következő: fémtiszta felület, majd vasprimer, majd festés 2-3 rtgben. A kérdés mivel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #22 Dátum: 2009. június 29. 12:46:09 pm » |
|
Azt szeretném kérdezni, ha kirámolom a hátsó hidat a difivel együtt, és megpucolom ahogy illik, akkor mivel fessem le? Több mident hallottam, a sima festéktől kezdve mindenféle hülyeségig. A tervem a következő: fémtiszta felület, majd vasprimer, majd festés 2-3 rtgben. A kérdés mivel?
Jó minőségű festék legyen, gyakorlatilag mindegy milyen.Én amikor festegettem, a Lesonalt használtam(műanyag alapú), semmi problémám nem volt vele.Sokan ajánlgatják a hemörájtot, annyit nem ér, amennyibe kerül..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #23 Dátum: 2009. június 29. 14:06:00 pm » |
|
Neked "féltengely csuklós" a difi felőli vége a kardánnak? És E28-ad van? Mikori? Csinálj már képet légyszi....
Amúgy létezik kardánkeresztes, eddig még csak olyannal találkoztam, a fentebb említettel csak E32/E34-ben futottam össze. De ott is az M50, M30, M51 motorosoknál...fura.
Nekem se rémlik olyan.Féltengely csuklós alatt olyat értesz, amiből egy ricnis tengely áll ki? Nem áll ki semmi. Egy pogácsában végződik 6 db furattal (14-es tétel 2. ábra) ami a külső átmérőjén illesztett a diffi-behajtás tányérjához. Egyébként '83-as évjárat. Majd csinálok képeket.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:31:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #24 Dátum: 2009. június 29. 14:31:46 pm » |
|
Nem áll ki semmi. Egy pogácsában végződik 6 db furattal (14-es tétel 2. ábra) ami a külső átmérőjén illesztett a diffi-behajtás tányérjához. Egyébként '83-as évjárat. Majd csinálok képeket.
Én ilyet még nem láttam,úgyhogy passzolom.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:31:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #25 Dátum: 2009. június 29. 16:22:20 pm » |
|
Nekem se rémlik olyan.Féltengely csuklós alatt olyat értesz, amiből egy ricnis tengely áll ki?
Nem áll ki semmi. Egy pogácsában végződik 6 db furattal (14-es tétel 2. ábra) ami a külső átmérőjén illesztett a diffi-behajtás tányérjához. Egyébként '83-as évjárat. Majd csinálok képeket. E28-on, de egyáltalán cápán, még soha nem találkoztam ilyennel. Pedig több darab átsuhant már nálam 315-745i-ig, de még csak E28 M5-ön, még a B7 turbón sem találkoztam ilyennel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:30:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #26 Dátum: 2009. június 29. 16:41:40 pm » |
|
Te láttál B7 turbót???!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #27 Dátum: 2009. június 29. 16:52:11 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #28 Dátum: 2009. június 29. 20:45:43 pm » |
|
Te láttál B7 turbót???!!! Aha
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #29 Dátum: 2009. június 29. 21:03:48 pm » |
|
Te láttál B7 turbót???!!! Aha bazzeg Miki,azthittem megegyeztünk hogy nem mutogatod az autómat!
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
|