CápaBMW fórum
2024. november 10. 22:38:59 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3020711 alkalommal)
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Dátum: 2009. június 25. 20:01:39 pm »

Megvilágosodtam. Nem tudom másnak ez evidencia volt-e eddig de most már majdnem teljesen biztos vagyok benne hogy az E28 egyberagasztott hátsó lámpáit már akkor ULTRAHANGGAL olvasztották össze!
A "hogyan készült" ben láttam hogy szerszámnyeleket így raktak össze két félből. Na innen gondolom.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
pic
Vendég
« Válasz #1 Dátum: 2009. június 25. 20:52:18 pm »

Biztos jó sok denevér kell hozzá. Cheesy
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2 Dátum: 2009. június 25. 21:32:52 pm »


Persze elöl,az m20-on elöl kell gyújtást állítani, de van neki súlya is, ezért biztos van lendkerék funkciója is csakúgy mint a hátsónak. Legálábbis nélküle biztos nem úgy járna a motor ahogy kell neki.  Smiley

Lemértem 200mm. jól saccoltál:)
Ahhhh.....  Cheesy Cheesy Cheesy Én voltam a balfék. A T betű szárához mértem véletlenül.  Smiley
Amúgy stimmel: 38 mm
Bocsi mindenkitől.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:34:37 pm írta Promega » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #3 Dátum: 2009. június 27. 05:41:34 am »

Barátaim, Cápás társak!
Lehet olyan ragasztót kapni kereskedelmi forgalomban, amivel a schiebedah keret van a tető lemezhez rögzítve?
Attól félek, hogy le kell vennem a gyárit, és be kell szereznem egy másikat, mert lyukas a tetőm az illesztésnél, belülről meg rendesen rohad a ragasztás mentén  undecided
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4 Dátum: 2009. június 27. 09:35:15 am »

Barátaim, Cápás társak!
Lehet olyan ragasztót kapni kereskedelmi forgalomban, amivel a schiebedah keret van a tető lemezhez rögzítve?
Attól félek, hogy le kell vennem a gyárit, és be kell szereznem egy másikat, mert lyukas a tetőm az illesztésnél, belülről meg rendesen rohad a ragasztás mentén  undecided
Body 999 tömitőpaszta.
Elvileg erre is jó,én mikor kérdeztem,hogy ez sárvédő rögzitésére jó-e,azt mondták igen,ha soha többet nem akarom levenni....
Naplózva

steffe
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #5 Dátum: 2009. június 27. 10:07:15 am »

Barátaim, Cápás társak!
Lehet olyan ragasztót kapni kereskedelmi forgalomban, amivel a schiebedah keret van a tető lemezhez rögzítve?
Attól félek, hogy le kell vennem a gyárit, és be kell szereznem egy másikat, mert lyukas a tetőm az illesztésnél, belülről meg rendesen rohad a ragasztás mentén  undecided
Body 999 tömitőpaszta.
Elvileg erre is jó,én mikor kérdeztem,hogy ez sárvédő rögzitésére jó-e,azt mondták igen,ha soha többet nem akarom levenni....
Köszi, utánanézek. Akkor ezek szerint ez jó hézagtömítőnek is, ugye?
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #6 Dátum: 2009. június 28. 08:21:22 am »

Body 999 tömitőpaszta.
Elvileg erre is jó,én mikor kérdeztem,hogy ez sárvédő rögzitésére jó-e,azt mondták igen,ha soha többet nem akarom levenni....
Köszi, utánanézek. Akkor ezek szerint ez jó hézagtömítőnek is, ugye?
Ez a cucc az. Van kartusos meg dobozos kiszerelésben is.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:34:02 pm írta Promega » Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #7 Dátum: 2009. június 28. 10:19:01 am »

Köszi, utánanézek. Akkor ezek szerint ez jó hézagtömítőnek is, ugye?
Ez a cucc az. Van kartusos meg dobozos kiszerelésben is.
Szóval akkor ezzel a cuccal tudok sárvédőt ragasztani, hézagot tömíteni, ajtópanelt, mocitetőt tömíteni és még a schiebedah keretet is felragasztja... Frankó, kipróbálom  afro
Köszönöm szépen az infokat!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:33:42 pm írta Promega » Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #8 Dátum: 2009. június 28. 10:38:36 am »

Idézet
Szóval akkor ezzel a cuccal tudok sárvédőt ragasztani, hézagot tömíteni, ajtópanelt, mocitetőt tömíteni és még a schiebedah keretet is felragasztja... Frankó, kipróbálom  afro
Köszönöm szépen az infokat!

Van nitró- és vízbázisú is.
Csak arra vigyázz, h száradáskor zsugorodik.
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #9 Dátum: 2009. június 28. 11:40:28 am »

 Valaki megmondaná, hogy a szélvédő berakásánál a feszítőt előre be kell rakni , vagy csak a behúzás után kell beleszuszakolni a kéderbe?

 Köszönöm!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #10 Dátum: 2009. június 28. 11:54:00 am »

Valaki megmondaná, hogy a szélvédő berakásánál a feszítőt előre be kell rakni , vagy csak a behúzás után kell beleszuszakolni a kéderbe?

 Köszönöm!

A nevében is benne van:feszítő....
Természetesen utánna, olyankor feszíti szét a szélvédőgumit teljesen.Próbálj meg szerezni hozzá célszerszámot.az eszköz "feje" olyan, mint egy rombusz, abba fűzöd bele a feszítőt, és belenyomod vele a vájatba.Kis kenés könnyít a dolgon.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #11 Dátum: 2009. június 28. 12:57:25 pm »

Valaki megmondaná, hogy a szélvédő berakásánál a feszítőt előre be kell rakni , vagy csak a behúzás után kell beleszuszakolni a kéderbe?

 Köszönöm!

A nevében is benne van:feszítő....
Természetesen utánna, olyankor feszíti szét a szélvédőgumit teljesen.Próbálj meg szerezni hozzá célszerszámot.az eszköz "feje" olyan, mint egy rombusz, abba fűzöd bele a feszítőt, és belenyomod vele a vájatba.Kis kenés könnyít a dolgon.
csak akkor kell utolag betenni,ha kemeny ill.fembetetes a gumikeder,ha puha gumikeder akkor a feszitot ki sem kell venni.
szerintem.
 
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #12 Dátum: 2009. június 28. 13:56:04 pm »

A nevében is benne van:feszítő....
Természetesen utánna, olyankor feszíti szét a szélvédőgumit teljesen.Próbálj meg szerezni hozzá célszerszámot.az eszköz "feje" olyan, mint egy rombusz, abba fűzöd bele a feszítőt, és belenyomod vele a vájatba.Kis kenés könnyít a dolgon.
csak akkor kell utolag betenni,ha kemeny ill.fembetetes a gumikeder,ha puha gumikeder akkor a feszitot ki sem kell venni.
szerintem.
 

Ha kemény a kéder, akkor azt ki kell b*szni a kukába, mert semmit se fog tömíteni.
De ha szereted letépni a szélvédőgumi peremét, benne is hagyhatod a feszítőt...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:33:19 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #13 Dátum: 2009. június 28. 22:16:51 pm »

Kedves Hozzáértők!

Kérlek segítsetek ki egy kis információval!
Létezett-e E28-ban M10-es motor és 5 gangos váltó kombinációnál olyan kardántengely, ami "hagyományos" kardánkeresztes végződésű? Vagy csak a "féltengely-csuklós" változat élt? 1084
Két kép, ha esetleg nem tudtam elég érthetően leírni.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/518i-M10/LHD/M/1983/october/browse/drive_shaft/
Látott már valaki ilyet élőben, vagy csak kép van róla, meg cikkszám?  undecided


Előre is köszi:
F.  sm_68
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #14 Dátum: 2009. június 28. 22:25:10 pm »

A féltengely csuklós változat alatt a hardy-tárcsát érted? kéziváltósban általában mindig van hardy, automatán szokott lenni, hogy nincs hardy, hanem a kardán direktben megy a váltócsillagra, és a hardy helyett csukló van. Pl, a néhai 535i-mnél is.
« Utoljára szerkesztve: 2009. június 28. 23:07:49 pm írta collins » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #15 Dátum: 2009. június 29. 05:05:20 am »

Kedves Hozzáértők!

Kérlek segítsetek ki egy kis információval!
Létezett-e E28-ban M10-es motor és 5 gangos váltó kombin@ciónál olyan kardántengely, ami "hagyományos" kardánkeresztes végződésű? Vagy csak a "féltengely-csuklós" változat élt? 1084
Két kép, ha esetleg nem tudtam elég érthetően leírni.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/518i-M10/LHD/M/1983/october/browse/drive_shaft/
Látott már valaki ilyet élőben, vagy csak kép van róla, meg cikkszám?  undecided


Előre is köszi:
F.  sm_68

Melyik vége érdekes a kardánnak?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #16 Dátum: 2009. június 29. 07:23:14 am »

Kedves Hozzáértők!

Kérlek segítsetek ki egy kis információval!
Létezett-e E28-ban M10-es motor és 5 gangos váltó kombin@ciónál olyan kardántengely, ami "hagyományos" kardánkeresztes végződésű? Vagy csak a "féltengely-csuklós" változat élt? 1084
Két kép, ha esetleg nem tudtam elég érthetően leírni.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/518i-M10/LHD/M/1983/october/browse/drive_shaft/
Látott már valaki ilyet élőben, vagy csak kép van róla, meg cikkszám?  undecided


Előre is köszi:
F.  sm_68

Melyik vége érdekes a kardánnak?

A diffi felőli vége.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #17 Dátum: 2009. június 29. 08:55:07 am »

Melyik vége érdekes a kardánnak?

A diffi felőli vége.

Sztem ott azonos az összesé.Persze a nagymotorosoknál lehet kivétel, de kicsi az esély...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:32:58 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #18 Dátum: 2009. június 29. 09:04:47 am »

A diffi felőli vége.

Sztem ott azonos az összesé.Persze a nagymotorosoknál lehet kivétel, de kicsi az esély...

Az én autómban most a féltengelycsuklós kivitelű van.(link 2. ábra) Tehát ilyen hosszban biztosan van megfelelő kardán. Az én kérdésem az, hogy a hagyományosabb változatból (link 1. ábra), azaz a kardánkersztes kivitelből ténylegesen létezik-e valós, kézzelfogható kardán, vagy csak az álmoskönyveben szerepel. És itt a megfelelő hosszon van a hangsúly.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:32:40 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #19 Dátum: 2009. június 29. 09:23:51 am »

Sztem ott azonos az összesé.Persze a nagymotorosoknál lehet kivétel, de kicsi az esély...

Az én autómban most a féltengelycsuklós kivitelű van.(link 2. ábra) Tehát ilyen hosszban biztosan van megfelelő kardán. Az én kérdésem az, hogy a hagyományosabb változatból (link 1. ábra), azaz a kardánkersztes kivitelből ténylegesen létezik-e valós, kézzelfogható kardán, vagy csak az álmoskönyveben szerepel. És itt a megfelelő hosszon van a hangsúly.


Neked "féltengely csuklós" a difi felőli vége a kardánnak? És E28-ad van? Mikori? Csinálj már képet légyszi....

Amúgy létezik kardánkeresztes, eddig még csak olyannal találkoztam, a fentebb említettel csak E32/E34-ben futottam össze. De ott is az M50, M30, M51 motorosoknál...fura.

« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:32:18 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #20 Dátum: 2009. június 29. 09:40:12 am »

Az én autómban most a féltengelycsuklós kivitelű van.(link 2. ábra) Tehát ilyen hosszban biztosan van megfelelő kardán. Az én kérdésem az, hogy a hagyományosabb változatból (link 1. ábra), azaz a kardánkersztes kivitelből ténylegesen létezik-e valós, kézzelfogható kardán, vagy csak az álmoskönyveben szerepel. És itt a megfelelő hosszon van a hangsúly.


Neked "féltengely csuklós" a difi felőli vége a kardánnak? És E28-ad van? Mikori? Csinálj már képet légyszi....

Amúgy létezik kardánkeresztes, eddig még csak olyannal találkoztam, a fentebb említettel csak E32/E34-ben futottam össze. De ott is az M50, M30, M51 motorosoknál...fura.



Nekem se rémlik olyan.Féltengely csuklós alatt olyat értesz, amiből egy ricnis tengely áll ki?
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:32:00 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #21 Dátum: 2009. június 29. 10:41:17 am »

Azt szeretném kérdezni, ha kirámolom a hátsó hidat a difivel együtt, és megpucolom ahogy illik, akkor mivel fessem le? Több mident hallottam, a sima festéktől kezdve mindenféle hülyeségig. A tervem a következő: fémtiszta felület, majd vasprimer, majd festés 2-3 rtgben. A kérdés mivel?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #22 Dátum: 2009. június 29. 12:46:09 pm »

Azt szeretném kérdezni, ha kirámolom a hátsó hidat a difivel együtt, és megpucolom ahogy illik, akkor mivel fessem le? Több mident hallottam, a sima festéktől kezdve mindenféle hülyeségig. A tervem a következő: fémtiszta felület, majd vasprimer, majd festés 2-3 rtgben. A kérdés mivel?

Jó minőségű festék legyen, gyakorlatilag mindegy milyen.Én amikor festegettem, a Lesonalt használtam(műanyag alapú), semmi problémám nem volt vele.Sokan ajánlgatják a hemörájtot, annyit nem ér, amennyibe kerül..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #23 Dátum: 2009. június 29. 14:06:00 pm »

Neked "féltengely csuklós" a difi felőli vége a kardánnak? És E28-ad van? Mikori? Csinálj már képet légyszi....

Amúgy létezik kardánkeresztes, eddig még csak olyannal találkoztam, a fentebb említettel csak E32/E34-ben futottam össze. De ott is az M50, M30, M51 motorosoknál...fura.



Nekem se rémlik olyan.Féltengely csuklós alatt olyat értesz, amiből egy ricnis tengely áll ki?

Nem áll ki semmi. Egy pogácsában végződik 6 db furattal (14-es tétel 2. ábra) ami a külső átmérőjén illesztett a diffi-behajtás tányérjához.
Egyébként '83-as évjárat.
Majd csinálok képeket.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:31:38 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #24 Dátum: 2009. június 29. 14:31:46 pm »

Nem áll ki semmi. Egy pogácsában végződik 6 db furattal (14-es tétel 2. ábra) ami a külső átmérőjén illesztett a diffi-behajtás tányérjához.
Egyébként '83-as évjárat.
Majd csinálok képeket.

Én ilyet még nem láttam,úgyhogy passzolom.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:31:11 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #25 Dátum: 2009. június 29. 16:22:20 pm »


Nekem se rémlik olyan.Féltengely csuklós alatt olyat értesz, amiből egy ricnis tengely áll ki?

Nem áll ki semmi. Egy pogácsában végződik 6 db furattal (14-es tétel 2. ábra) ami a külső átmérőjén illesztett a diffi-behajtás tányérjához.
Egyébként '83-as évjárat.
Majd csinálok képeket.


E28-on, de egyáltalán cápán, még soha nem találkoztam ilyennel. Pedig több darab átsuhant már nálam  Roll Eyes 315-745i-ig, de még csak E28 M5-ön, még a B7 turbón sem találkoztam ilyennel.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:30:50 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #26 Dátum: 2009. június 29. 16:41:40 pm »

Te láttál B7 turbót???!!!  Shocked
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #27 Dátum: 2009. június 29. 16:52:11 pm »

Te láttál B7 turbót???!!!  Shocked

Hacsak látott volna  Tongue  Roll Eyes  Evil  Evil  Evil  Evil  Evil  Tongue  crazy2
Naplózva

70/627-5355
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #28 Dátum: 2009. június 29. 20:45:43 pm »

Te láttál B7 turbót???!!!  Shocked

Aha



* alpinaB7 057.jpg (90.04 KB, 640x480 - megtekintve 3428 alkalommal.)

* alpinaB7 055.jpg (66.99 KB, 960x720 - megtekintve 3482 alkalommal.)

* alpinaB7 059 1.JPG (94.83 KB, 1152x864 - megtekintve 3488 alkalommal.)

* alpinaB7 061.jpg (47.23 KB, 576x432 - megtekintve 3415 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #29 Dátum: 2009. június 29. 21:03:48 pm »


bazzeg Miki,azthittem megegyeztünk hogy nem mutogatod az autómat! angry crazy2
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!