Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #120 Dátum: 2009. július 09. 16:38:15 pm » |
|
Úgy tűnik itt sem lehet fogást találni az egykori tervezőkön. Ezt is gondosan megtervezték. Már csak az a kérdés, ha már ezt ilyen alaposan körbejártuk, hogy a kardán, ami előkerült a sokaságból, ilyen kivitelű-e, vagy "csak" tettünk egy szellemi körutat a témában.
Ezért nevezik őket tervezőknek.Nomeg emiatt is bírnak az idősebb kocsik ki sokkal többet, mint a maiak.. Nem emiatt. Ennél kicsit összetettebb a dolog sajnos. A mai autók azért bírnak kevesebbet, mert azokat tervezik! Régebben nem terveztek meg mindent, hanem kipróbálták, hogy jó lesz-e úgy, jólett, bírja, akkor ok. Mostanság kiszámolják pontosan minden alkatrésznek az igénybevételét és max 1-2 számmal mennek a tűréshatár fölé, ami hamar vezet avuláshoz, hiába a minőség meg minden szirszar. Az elektronikánál pl elég egy rossz kontakt azt viszlát. Vagy egy kicsit vékonyabbra tervezett nyomtatott áramkör és már meg is van a baj, semmi nem úgy működik ahogy kéne.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #121 Dátum: 2009. július 09. 19:02:44 pm » |
|
De azt azért vedd figyelembe, hogy manapság ...
Te írtad a cikket? A kisebb ráhagyás nem lehet negatívum. Érdemes megnézni egy-egy töréstesztet a különböző korszakok autóiból. Természetesen csakis elfogultság/-vakultság nélkül van értelme. Dehogyis! Azt olyan valaki írta, akinek én a cipőjét sem vihetném.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #122 Dátum: 2009. július 09. 20:59:06 pm » |
|
Arról, hogy a mai autók rossszabbak-e , majd 15 év múlva lehet véleményt mondani. Mindenesetre, a ma 15 éves autók elég jól bírják. A 10 évesek is. Az 5 évesek meg pláne. Hatalmas verseny van az autógyárak között. Nem éri meg szart gyártani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #123 Dátum: 2009. július 09. 21:37:49 pm » |
|
Arról, hogy a mai autók rossszabbak-e , majd 15 év múlva lehet véleményt mondani. Mindenesetre, a ma 15 éves autók elég jól bírják. A 10 évesek is. Az 5 évesek meg pláne. Hatalmas verseny van az autógyárak között. Nem éri meg szart gyártani.
Nameg a legrosszabb imidzs egy gyárnak egy adott autója viszonylag fiatalon lerohadva az út szélén.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #124 Dátum: 2009. július 10. 00:41:23 am » |
|
bakker most jutott eszembe... A küszöb spoilert,hogy lehet a legjobban rögziteni?? Pic és Indy tudom,hogy a 8-as menetesszár-kivű-belül önzáró anyával is jó,de én szeretnék valami kulturáltabbat... Alul vannak a gyári csavarhelyek,de felül is kéne valami,esetleg valami szintelen ragasztó,hogy a viz ne follyon oda az alsó csavarokhoz??
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #125 Dátum: 2009. július 10. 08:00:33 am » |
|
bakker most jutott eszembe... A küszöb spoilert,hogy lehet a legjobban rögziteni?? Pic és Indy tudom,hogy a 8-as menetesszár-kivű-belül önzáró anyával is jó,de én szeretnék valami kulturáltabbat... Alul vannak a gyári csavarhelyek,de felül is kéne valami,esetleg valami szintelen ragasztó,hogy a viz ne follyon oda az alsó csavarokhoz?? esetleg szelvedoragaszto vagy a normaalis sarvedo tomito/ragaszto.??... igaz nem szintelen ,de tomit es tart rendesen. nembiztos de asszem apro kicsi lemezcsavarokkal van felszerelve,ahogy az elso koteny a homlokfalra felul. a szelvedoragasztonak az a hatranya hogy fixen kell tartani amig megkot,ha nem rax bele csavarokat. a szelvedoragasztot elsimitani rendesen, mososzeres vizbe martott szerszammal /mutato v matato/ ujjal is lehet.. szerintem
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #126 Dátum: 2009. július 10. 09:10:54 am » |
|
Jaja, szélvédő ragasztó jó módszer, én is azt választanám ilyen feladatra. kérdés,hogy van-e felfekvő felülete a pojlernek. A küszöböt sztem ne fúrd ki, nehogy később elinduljon a rozsda
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #127 Dátum: 2009. július 10. 15:13:44 pm » |
|
Miért csörög a motorom? '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #128 Dátum: 2009. július 10. 15:33:52 pm » |
|
Miért csörög a motorom? '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Ha becsörög,akkor azt minden fokozatban teszi,nem csak 3.-4.-ben....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #129 Dátum: 2009. július 10. 15:41:35 pm » |
|
Miért csörög a motorom? '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Hát, pedig az való bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #130 Dátum: 2009. július 10. 15:43:21 pm » |
|
Miért csörög a motorom? '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Ha becsörög,akkor azt minden fokozatban teszi,nem csak 3.-4.-ben.... Valszeg csörög az mindenhol, csak ott veszi észre. Sajnos a rég BMW motorok még 98-asra vannak tervezve, kivéve a katalizátoros 535i, meg talán a nagyon utolsó szériás Motronicos M20-ak. De majd Miki jön, és lebasz, ha hülyeséget mondtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #131 Dátum: 2009. július 10. 15:44:45 pm » |
|
Miért csörög a motorom? '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Gyújtást nézd vagy nézesd meg, hogy jól van-e belőve. Ha nagy az előgyuszi, akkor csöröghet nagy terhelés alatt simán. Főleg dombon felfelé alacsony fordulaton.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #132 Dátum: 2009. július 10. 15:57:23 pm » |
|
Elvileg jó a gyújtás. Az 1-2 gyorsan leforog , valszeg én hallom csak a 3-4ben. Most úgyis üres, lehet kipróbálom egy kis "nektárral". De azért kiváncsi vok a véleményekre.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #133 Dátum: 2009. július 10. 16:00:51 pm » |
|
E28 28i motor igaz? Van egy másodlagos gyuszi vezérlő, az lehet az egyik ok. Ha E12 28i,akkor csak a gyusziból vegyél vissza 5 fokot és már szalad is a 95-el faszán (alapjáratod jó?) (gyújtásból mindenképp vegyél le 5 fokot,akkor nem csörög. )
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #134 Dátum: 2009. július 10. 16:20:49 pm » |
|
Elvileg jó a gyújtás. Az 1-2 gyorsan leforog , valszeg én hallom csak a 3-4ben. Most úgyis üres, lehet kipróbálom egy kis "nektárral". De azért kiváncsi vok a véleményekre. Azért hallod 3-4ben, mert ott nyilván nagyobb a terhelés. Próbáld ki nagy dombnak felfelé az elindulást 2-esben és ugyanúgy hallani fogod
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #135 Dátum: 2009. július 10. 16:35:16 pm » |
|
Igen E28. Mit kezdjek a másodlagos gy.v.-vel? Nem ez van a jobb doblemez elején?
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #136 Dátum: 2009. július 10. 16:38:06 pm » |
|
Miki elment.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #137 Dátum: 2009. július 10. 17:30:43 pm » |
|
Igen E28. Mit kezdjek a másodlagos gy.v.-vel? Nem ez van a jobb doblemez elején?
De de, az van ott. Cseréld ki E12, E21-nek ugyanaz, csak 5 hengeresé legyen és "alu dobozos" De én előbb az elosztóval babrálnék
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #138 Dátum: 2009. július 10. 17:32:30 pm » |
|
Miért csörög a motorom? '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Hát, pedig az való bele. hát igen,az enyim se szereti a 95-öst,nagy melegbe enyém is csörög mint a vekker óra :Dna jo,annyira nem,tény,h a 8-astól szebben megy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #139 Dátum: 2009. július 10. 18:06:53 pm » |
|
bakker most jutott eszembe... A küszöb spoilert,hogy lehet a legjobban rögziteni?? Pic és Indy tudom,hogy a 8-as menetesszár-kivű-belül önzáró anyával is jó,de én szeretnék valami kulturáltabbat... Alul vannak a gyári csavarhelyek,de felül is kéne valami,esetleg valami szintelen ragasztó,hogy a viz ne follyon oda az alsó csavarokhoz?? Hát, ha nem jó a menetesszár-önzáróanya kombó, akkor marad az FBS. Átlátszó és elég erős.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #140 Dátum: 2009. július 10. 18:19:17 pm » |
|
Miért csörög a motorom? '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Hát, pedig az való bele. hát igen,az enyim se szereti a 95-öst,nagy melegbe enyém is csörög mint a vekker óra :Dna jo,annyira nem,tény,h a 8-astól szebben megy Na én ezé fogok csak carrera 100-ast tankolni,de ha felbaszom magam a helikopterbenzin megy bele...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #141 Dátum: 2009. július 10. 18:31:30 pm » |
|
Én általában Vpóver 95el járok a 21el a 28még csak gázt kapott edig Viszont 100as Racingel nemcsak jobban megy de még sosem csörgött csak kinek van léje mindig azzal járni... ha csak sima 95el megyek nekem is becsörög néha alacsony fordulaton terhelésen
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #142 Dátum: 2009. július 10. 19:18:21 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #143 Dátum: 2009. július 10. 19:22:42 pm » |
|
miért lenne lyukas tőle a dugó??Én tudok olyanról aki csak azzal megy,nem is keverékben... azt semmi baja a motornak... Jól kell belőni hozzá a gyújtást...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #144 Dátum: 2009. július 10. 19:47:11 pm » |
|
Én általában Vpóver 95el járok a 21el a 28még csak gázt kapott edig Viszont 100as Racingel nemcsak jobban megy de még sosem csörgött csak kinek van léje mindig azzal járni... ha csak sima 95el megyek nekem is becsörög néha alacsony fordulaton terhelésen Mióta megvan a kocsi,azóta csak 98,vagy annál nagyobb oktánszámú. Mivel a környéken többnyire csak Mol van ,így marad az Evo. A 95-tel fika is volt,meg evett is...
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #145 Dátum: 2009. július 10. 19:55:50 pm » |
|
igen,a 95-sel lényegesen kevesebb km-ert megyek én is vele,az a baj,h kevés kuton van már 98as
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #146 Dátum: 2009. július 10. 20:09:25 pm » |
|
Mikikém! Ez BMW fórum..6 henger az a bizonyos,amire gondoltál gondolom... )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:43:28 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #147 Dátum: 2009. július 10. 20:11:29 pm » |
|
Nekünk 95-össel semmi baja, sose csörgött még be..Próbáltam 98-assal is, amikor az alapjárat szórakozott, de semmi különöset nem dobott rajta..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:43:44 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #148 Dátum: 2009. július 10. 20:15:21 pm » |
|
Üdv! Valaki szedett már szét E21 tükröt? Mert nekem elvileg elektromos van, meg is van az ajtókárpiton a joystick de nincs rákötve semmi és meg szeretném tudni, hogy benne van e a tükörben a motor és egyáltalán jó-e. Odáig eljutottam, hogy 2 csavar tartja belülről az ajtón, a tükör alján pedig van egy műanyag lapocska amit kipattintottam, vannak is benne kábelek de semmi más csavart nem találtam ott, hogy lehet ezeket szétkapni? Előre is köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #149 Dátum: 2009. július 10. 20:21:52 pm » |
|
A tükörborkolat alján van egy nyílás,ott kell benyúlni egy sima csavarhúzóval, és elfordítani a rögzítő klarikát.Ekkor kijön a tükörlap, és onnan minden adja magát.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:44:07 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|