CápaBMW fórum
2024. november 10. 23:41:23 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3021075 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #300 Dátum: 2009. augusztus 04. 20:05:08 pm »

Sziasztok!
Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál.
A kérdés, hogy  tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt.
Várom az ötleteket, itt vagy privátban.

Azért nagy kalandba ne vágd magad,a kompresszorszettel,nagyjából +100 ló a vége a hajtásláncnak,de lehet kevesebb,elsősorban az ajtómatára kondolok.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #301 Dátum: 2009. augusztus 04. 20:41:11 pm »

sportlégszűrő,sportgyertya,sportpedál,sportváltógomb,sport gyújtókábel,spuri üzemanyagadalék,krómláng... Cheesy
Neked bejött? Evil
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #302 Dátum: 2009. augusztus 04. 20:44:58 pm »

köszi!
collins: köszi a számot
sam: van valami konkrét ötleted, láttál már ilyesmit (kompresszor)?
mr : +100 az elég lenne pont, az már 433le...
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #303 Dátum: 2009. augusztus 04. 20:48:52 pm »

Neked bejött? Evil

nem próbáltam,de még a fórumon is tudok olyat aki próbálkozott hasonlókkal Evil
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
pic
Vendég
« Válasz #304 Dátum: 2009. augusztus 04. 21:07:07 pm »

köszi!
collins: köszi a számot
sam: van valami konkrét ötleted, láttál már ilyesmit (kompresszor)?
mr : +100 az elég lenne pont, az már 433le...
SKN-nek van kompresszor kitje 645ci-hez.
http://www.skn-tuning.de/portal/alias__Rainbow/lang__de-DE/tabID__3358/DesktopDefault.aspx
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #305 Dátum: 2009. augusztus 04. 21:09:56 pm »

az nem egy lízingelt kocsi?
egy E46 M3 cab nem éri meg jobban mint kísérletezni?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #306 Dátum: 2009. augusztus 04. 21:24:49 pm »


na, ez már valami, köszi!!
http://www.skn-tuning.de/portal/alias__Rainbow/lang__en-US/tabID__3493/DesktopDefault.aspx
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #307 Dátum: 2009. augusztus 04. 21:25:47 pm »

az nem egy lízingelt kocsi?
egy E46 M3 cab nem éri meg jobban mint kísérletezni?

figyelj, ez van a srácnak, ezt akarja buherálni
akart venni egy m6-ot, de lebeszéltem, szerintem pénzkidobás
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #308 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:28:21 pm »

figyelj, ez van a srácnak, ezt akarja buherálni
akart venni egy m6-ot, de lebeszéltem, szerintem pénzkidobás

Mondjuk én 100lóért nem tennék kompresszort,1.5 milláért,250ezrért tennék bele nitrót,eccerű,naccerű,occsó,és a hatás nem marad el!
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #309 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:30:19 pm »

Mondjuk én 100lóért nem tennék kompresszort,1.5 milláért,250ezrért tennék bele nitrót,eccerű,naccerű,occsó,és a hatás nem marad el!

És ugyanúgy át kell építened hozzá a motort, ha nem akarod rövid időn belül az elolvadt dugattyúidat egyben kiönteni a kartertból.  Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #310 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:32:03 pm »

És ugyanúgy át kell építened hozzá a motort, ha nem akarod rövid időn belül az elolvadt dugattyúidat egyben kiönteni a kartertból.  Smiley

Miért is?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #311 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:33:37 pm »

Gyuri!
Értem én, de szarral nem éri meg gurigázni azon a szinten.
Más program, sportlégszűrő, valami durva sport kipuffogórendszer, társaik.
Ezek nyilván light-osabb dolgok, de kár lenne elkúrni azt az autót...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #312 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:37:00 pm »

Miért is?

Szerinted egy széria motor arra az extrém többletterhelésre van tervezve, ami pl egy Nitroszett nyújt?
Nameg a nitroval az a baj, a kompresszorral szemben, hogy míg a kompresszor folyamatosan adja a többlettejesítményt, addig a nitro csak egy szorosan behatárolt, és általában rövid ideig. Gyorsulási versenyen kívül máshol nem látom értelmét a Nitronak. Nameg nem is bírom a szagát.
Ja nem, az a hígitó. Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #313 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:53:12 pm »

Szerinted egy széria motor arra az extrém többletterhelésre van tervezve, ami pl egy Nitroszett nyújt?
Nameg a nitroval az a baj, a kompresszorral szemben, hogy míg a kompresszor folyamatosan adja a többlettejesítményt, addig a nitro csak egy szorosan behatárolt, és általában rövid ideig. Gyorsulási versenyen kívül máshol nem látom értelmét a Nitronak. Nameg nem is bírom a szagát.
Ja nem, az a hígitó. Smiley

100%-ig biztos vagyok benne,hogy a BMW motorok elbírnak 25-30% töbletteljesítményt,akár több100ezer km-en keresztül,még a mai alu/nejlon szarok is.Pláne 10mp-ig!
Szerintem épp az a jó benne,hogy csak akkor használod amikor kell,ergo akkor terheli a motort amikor szeretnéd,nem minden gázadásnál,amikor a kompi/túró betölt,ha tetszik,ha nem,nemmelesleg nem kér +kerót csak ha használod,szemben a másik kettővel.
250k ft komplett komputers szetett árulnak,ami a kipuba épitett szondákon keresztül méri az égéstermék összetételét,hőmérsékletét,így minimális eltérés esetén lekapcsolja a nitrót,ergo semmi nem olvad el.
10mp pont elég büntetni,ill. a sebességváltás után a következő fokozatban is rá lehet nyomni...
Ami kicsi hátrány,hogy a palack kifogy,persze be lehet 2/több palackot is szerelni.
Még valami?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #314 Dátum: 2009. augusztus 04. 23:52:53 pm »

100%-ig biztos vagyok benne,hogy a BMW motorok elbírnak 25-30% töbletteljesítményt,akár több100ezer km-en keresztül,még a mai alu/nejlon szarok is.Pláne 10mp-ig!
Szerintem épp az a jó benne,hogy csak akkor használod amikor kell,ergo akkor terheli a motort amikor szeretnéd,nem minden gázadásnál,amikor a kompi/túró betölt,ha tetszik,ha nem,nemmelesleg nem kér +kerót csak ha használod,szemben a másik kettővel.
250k ft komplett komputers szetett árulnak,ami a kipuba épitett szondákon keresztül méri az égéstermék összetételét,hőmérsékletét,így minimális eltérés esetén lekapcsolja a nitrót,ergo semmi nem olvad el.
10mp pont elég büntetni,ill. a sebességváltás után a következő fokozatban is rá lehet nyomni...
Ami kicsi hátrány,hogy a palack kifogy,persze be lehet 2/több palackot is szerelni.
Még valami?

Jó, nem vitatkozom veled, te biztos jobban értesz hozzá, mint én, aki még csak képen látott BMW motort.
Ha szerinted elbírnak annyi többlet teljesítményt -teszem hozzá egy nitro szett nem 25-30%-ot ad- akkor az biztos úgy van.
Meghajlok a nagyobb tudás előtt....

És nem vitatkozom olyannal, aki azt hiszi, mindent jobban tud.
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #315 Dátum: 2009. augusztus 05. 00:14:53 am »

apám, a velencei mágus jól beszélt, te tényleg változol!  Evil
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #316 Dátum: 2009. augusztus 05. 00:26:27 am »

Egyet értek Sapcccccal.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #317 Dátum: 2009. augusztus 05. 08:42:25 am »

megneztem azt a kompresszoros linket...kb 5milla mire benne van az autoban.
akkor nyersz vele 0.6sec gyorsulast?Huh?
vegsebessegben tobbet ez igaz...
nemeri  meg beletenni egy v10 M motort???



 

TECHNISCHE Daten

technical data
 SERIE

original
 SKN STUFE 1

stage 1
 SKN Stufe CS1

stage CS1

 
 SKN Stufe CS1A

stage CS1A
AUTOMATIK
 
Art des Tuning

- kind of tuning
 
 CHIP Tuning
 Kompressor Kit
 Kompressor Kit
 
Hubraum (cm&sup3;)

- cylinder capacity (cm&sup3;)
 4.398
 4.398
 4.398
 4.398
 
Leistung (kW/PS)

- performance (kW/bhp)
 245 /333
 259 / 352
 334 / 455
 319 / 434
 
Drehmoment (Nm)
- torque (Nm)
 450
 480
 580
 580
 
Gewicht – leer (kg)

- weight – empty (kg)
 1.690
 1690
 1.710
 1.712
 
Leistungsgewicht (kg/PS)

- power/weight ratio (kg/bhp)
 5,08
 4,80
 3,80
 3,95
 
Höchstgeschw. (km/h)

- top Speed (km/h)
 250
 262
 > 290
 > 285
 
0 - 100 km/h (Sek.)

- 0-100 km/h (sec.)
 5,6
 5,5
 4,9
 5,0
 
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #318 Dátum: 2009. augusztus 05. 12:06:33 pm »

szakik,nemtudom valaki ismerős-e ilyen téren,de 524td első rugópáron találtam 3 sárga csíkot,függőlegesen húzva. az mit jelöl,mit lehet megállapítani belőle? mert gyárinak tűnik. lehet hogy tök hülye kérdés Cheesy
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #319 Dátum: 2009. augusztus 05. 12:26:32 pm »

szerintem tudasosítsa magában, hogy beszopta azt a gyenge autót, és fizessen rá egy m6-ra Evil
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #320 Dátum: 2009. augusztus 05. 14:45:07 pm »

Egyet értek Sapcccccal.

Én csak részben.

Ha minden jól megy hamarosan kiderül, hogy egy használt HF csavarral összerakott, szemrevételezésügyileg csapágylehúzott, 20ezres 2,8 mennyi ideig bírja a kompjútermentes 100 ezer forintos nedves nitro szettet tőgázon. Cheesy Van egy sanda gyanúm, hogy fogja bírni.
Naplózva

Főmordor.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #321 Dátum: 2009. augusztus 05. 15:22:11 pm »

Én csak részben.

Ha minden jól megy hamarosan kiderül, hogy egy használt HF csavarral összerakott, szemrevételezésügyileg csapágylehúzott, 20ezres 2,8 mennyi ideig bírja a kompjútermentes 100 ezer forintos nedves nitro szettet tőgázon. Cheesy Van egy sanda gyanúm, hogy fogja bírni.


Az ilyenek fájnak ám a pici lelkemnek  Cry
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #322 Dátum: 2009. augusztus 05. 18:08:41 pm »

Sziasztok!

Egy meglehetősen primitív kérdésem van: Az m20b20-ra való váltó passzol-e m20b25-re? Embarrassed

Előre is köszi a válaszokat.

ayt
Naplózva

m10b20 L-jet
oldp
Vendég
« Válasz #323 Dátum: 2009. augusztus 05. 19:14:18 pm »

Sziasztok Uraim!

Segítséget keresek, mert megmérettem és egyedülkevésnek bizonyultam.. undecided
Hozzám került az ex Fullgas / majd Shamandog féle E21 (M30 3.5i motorral:) Rendbe szeretnék rajta tenni, átalakítani néhány dolgot, viszont ehhez kellenének nekem E21 javítási könyvek vagy CD-k, kapcsolási rajzok, robbantott ábrák.. Ez detto igaz az M30 motorra is, ha nem tévedek E12-be rakták anno.
Akinek van ilyesmi kincsről információja - persze nemingyen - ne tartsa magában.. Smiley Aztán ha szép éesz meg még jó is, már teszek is fel képet, videót Evil

Előre is köszi,

üdv:

oldp
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #324 Dátum: 2009. augusztus 05. 19:39:11 pm »

Én csak részben.

Ha minden jól megy hamarosan kiderül, hogy egy használt HF csavarral összerakott, szemrevételezésügyileg csapágylehúzott, 20ezres 2,8 mennyi ideig bírja a kompjútermentes 100 ezer forintos nedves nitro szettet tőgázon. Cheesy Van egy sanda gyanúm, hogy fogja bírni.

Ettől BMW a BMW,és ttől BMW-s,a BMW-s! Evil Roll Eyes
Hátperszehogy!
Probiren egy,modern 30i-be,ami már 272le(nemtom a kóggy'át,de mindegy is),szerintem az egyik hamarabb elpukkan. Roll Eyes 430
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #325 Dátum: 2009. augusztus 05. 19:53:53 pm »

Ma megnéztem az audi nivópálcáját,nem éri el az olajat.Ez jó? shocked
Januárban még elérte....Ki érti ezt? confused
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #326 Dátum: 2009. augusztus 06. 09:37:54 am »

Kiszívták az olajszívó murmucok.   Grin Grin Grin
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #327 Dátum: 2009. augusztus 06. 11:26:28 am »

Egy kérdés...

Realoem-ben van egy pár autóhoz olyan lehetőség,hogy HD Suspension..
Na ez mit jelent pontosan???

Köszi!!
Naplózva

steffe
pic
Vendég
« Válasz #328 Dátum: 2009. augusztus 06. 11:38:32 am »

Nem lehet, hogy erősített rugózást-rugókat (HD-HeavyDuty) takar gyári magasság megtartásával? Csak azért gondolom, mert nekem ilyen van a pirosban.
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #329 Dátum: 2009. augusztus 06. 14:21:27 pm »

Egy kérdés...

Realoem-ben van egy pár autóhoz olyan lehetőség,hogy HD Suspension..
Na ez mit jelent pontosan???

Köszi!!

nem tudom, de talán jelentheti a szintszabályzós futóművet is
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!