Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #540 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:36:50 pm » |
|
neked mióta viszkós a géped? Mióta megvan
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7138
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #541 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:41:24 pm » |
|
gyárilag úgy tudom viszkós M10 csak E30-ban volt. vagy nagyot tévedtem most?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #542 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:43:28 pm » |
|
gyárilag úgy tudom viszkós M10 csak E30-ban volt. vagy nagyot tévedtem most? Abban vót csak. Gondolom rá lett dobva a Visco,hogy ne fogja a mocit annyira a fix lapát.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #543 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:46:23 pm » |
|
Nem hiszem h tévedsz, ugyanis AF-es E30 blokkom van. Aztán persze lehet hogy fix, csak szerelő nézte viszkósnak, én meg nem tudom pontosan, mert nem volt még ilyen a kezemben.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #544 Dátum: 2009. augusztus 25. 23:28:18 pm » |
|
Abban vót csak. Gondolom rá lett dobva a Visco,hogy ne fogja a mocit annyira a fix lapát. jól értem, az e21-en gyárilag fixen forog a tengelyen a lapát hőmérséklettől függetlenül? mint egy kókány lehegesztett visco?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7138
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #545 Dátum: 2009. augusztus 25. 23:30:08 pm » |
|
így van .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #546 Dátum: 2009. augusztus 25. 23:37:41 pm » |
|
így van . akkor már értem, miért nem keres soha senki bontott viscot e21-re
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #547 Dátum: 2009. augusztus 25. 23:43:00 pm » |
|
jól értem, az e21-en gyárilag fixen forog a tengelyen a lapát hőmérséklettől függetlenül? mint egy kókány lehegesztett visco? aha! (M10B16)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #548 Dátum: 2009. augusztus 26. 07:47:35 am » |
|
Vajon egy Maseratinak (talán 420-as) a ZF gyártmányú váltója (balra lent 1-es) passzol az M20-ra? Ezzel az erővel rápróbálhatnád az Iveco 35-10 váltót is, az is lent 1-es.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #549 Dátum: 2009. augusztus 26. 08:12:58 am » |
|
Azt nem értem hogy a ventillátor meg forog ha kell ha nem, mégis fölmegy a hőfok a francba. Eddig meg dugóban is ültem benne fél órát és a mutató kicsivel fél alatt állt mint Katiban a gyerek most meg ez van. Vagy az a viszkó belül csinál valamit amitől lehűti a rendszert, vagy más lehet a bibi? Termosztátnak mind a 3 ága tűz forró volt mikor fogdostam, szóval az kinyit, nemtom mi lehet még a bibi. Ötletek? Nézd meg,hogy jól zár-e a hűtősapka, a gumitömítés a rugó által feszített lapon jó-e, nem szakadt-e. Ez még tud túlmelegedést okozni.... meg hűtő is ,de a hűtő nem egyik pillanatról a másikra. Vagy lecserélték a viscod....
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #550 Dátum: 2009. augusztus 26. 08:16:24 am » |
|
vízcsövek milyenek ? termosztát ? kiegyenlítő tartályban a víz nem olajos, vagy gázadásra nem buborékol?
Egyenletesen meleg az összes vízcső, nem repedezett egyik sem, sztem termosztát nyit rendesen, őőőő az úgy volt, hogy kiegyenlítőm nincs. Bekúrna ha bugyborékolna mikor 400km-el ezelőtt lett hengerfej felújítva, gondolom akkor már a tömítés is ki lett cserélve, az olajsapi sem kapucsínós.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #551 Dátum: 2009. augusztus 26. 08:19:15 am » |
|
Merre voltál szervízben ? Kinél?
Csepel II Rákóczi Ferenc út nemtomhány Kalmár szervíz. Középkorú ember a főnök, jó fej, nem hinném h átkúrtak mert minden jó amit most csinált, csak ezt a melegedést nem nagyon értem most.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #552 Dátum: 2009. augusztus 26. 08:35:53 am » |
|
Na most akkor visconakk éne rajta lenni vagy sem? Ilyenem van, ez most akkor mi?
|
Thommy
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #553 Dátum: 2009. augusztus 26. 08:58:48 am » |
|
Kiderült hogy nincs viscom, fix a hajtás, még majd aláfekszek megnézem a csöveket aztán meglássuk mi lesz.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #554 Dátum: 2009. augusztus 26. 08:59:53 am » |
|
Na most akkor visconakk éne rajta lenni vagy sem? Ilyenem van, ez most akkor mi? ez egy sima fix ventilator... a teljesen nyitott,vagy felig nyitott,kiherelt,leragadt,termosztat is csinalhatja ezt... a nemreg hengerfejezett dolog is adhat okot erre... hutosapka levesz-vizszint ellenorizz-beindit-majd uzemmmeleg motornal keresed a buborekot a hutobe.. a vizpumpa tengelyen estleg elforog a kerek es nem keringeti a vizet... lehethogy kiprobaltak es nagyon meghajtottak a szervizben es a frissen hengerfejezett m10 nemszereti ha nincs kicserelve a hengerfejcsavar +utanhuzva + sikolasi problemak is lehetnek.... MERT LEGJOBB A ...GYALULAS!!!!.. koszorulesnel sok a hibalehetoseg ha nem maximalisan alapos a szakember... a siikba marasnal is ugyanez ahelyzet.... mivel egy kormozgassal akarunk egy teljesen sima homogen feluletet kapni akkor ha minden parhuzamos mindennel ,az tortenik hogy amikor a friss feluleten visszaforog a kes/koszoru NYOMOT hagy...EZERT szoktak 1-2tizedet megdonteni az allvanyt es ezert keletkezik kereszt iranyba egy godor...ITT A HIBA.. remelem azert nem lett hengerfejes!!!!.... valahova a levego is beszorulhat ha meg lett bontva a vizrendszer..
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #555 Dátum: 2009. augusztus 26. 09:00:49 am » |
|
Kiderült hogy nincs viscom, fix a hajtás, még majd aláfekszek megnézem a csöveket aztán meglássuk mi lesz.
minek fexel ala???
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #556 Dátum: 2009. augusztus 26. 09:07:10 am » |
|
Inkább csak rosszul összerakás témája lehet Régen, mikor raktam össze először az enyémet, nekem is sikerült elforgatva összerakni Amúgy E12 fűtése nem bowdenes, nem elektronikus. Egy csuklós rúddal állítod a mechanikusabbnál is mechanikusabban ÉS! Sosem romlik el! Na,ezt is megtudtam..Persze a mienknek se volt még baja, így nem is kellett szétszedni még sose...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #557 Dátum: 2009. augusztus 26. 09:10:03 am » |
|
így van . M10-nél túlnyomó többségben az van rajta, nem csak az E21-nél..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #558 Dátum: 2009. augusztus 26. 10:59:05 am » |
|
Kiderült hogy nincs viscom, fix a hajtás, még majd aláfekszek megnézem a csöveket aztán meglássuk mi lesz.
Nekem inkább a hőgomba hibának vagy a műszerfalon lévő hőmérő hibájának tűnik a dolog (Nálam ezek okozták az "azthittem, hogy melegszik" problémát). Vegyél egy olyan multimétert, amivel tudsz hőt is mérni (én 2000Ft-ért vettem) és azt rakd oda a hőgombához és figyeld meg.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #559 Dátum: 2009. augusztus 26. 13:26:23 pm » |
|
No akkor feldobok egy kérdést:
Csak akkor van értelme használtan venni vonóhorgot ha van hozzá műbizonylat? Ki az aki megtartja a műbizonylatot? Ebből következik, hogy ha még nem volt vonóhorgos az autó akkor csak műbizonylattal együtt vizsgáztatható ugye?
Hol és milyet lenne nekem érdemes vennem az E32-re hogy vizsgázhasson rendesen? Elektromos részhez mennyire kell megbabrálni az eredeti kábelezést?
stb. stb.
Akinek van tapasztalata az akár priv.ben is megkereshetne. Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #560 Dátum: 2009. augusztus 26. 16:44:24 pm » |
|
A melegedéssel kapcsolatban azt gondolom, hogy ha ilyen hirtelen jön akkor bizon én első körben kikapnám a termosztátot és lecsekkolnám, müxik-e rendesen? Ha az pöpec, akkor azt hogy nem maradt-e akár a fütésbox miatt levegő a rendszerben, és hogy tol-e a pumpa rendesen? No és nem ártana bizony a hütödre az a bizonyos, minden E21-röl elvesző, de kuuuurrrrvafontos müanyag áramlásjavító keret, mert így a venti szívóhatása egy szar. Így szinte csak a menetszélre bízhatod a hütésedet! Szerezz be egy keretet!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #561 Dátum: 2009. augusztus 26. 20:58:54 pm » |
|
Egyre érdekesebb ez az autó! Ma semmi baja nem volt a hűtésnek, voltam vele bevásárolni, mondom megnézem hogy egyformán meleg-e a hűtő, rendben is volt. Aztán se oda se vissza nem ment följebb félnél sehogyse, megint mint a cövek. Otthon még járattam kicsit csak úgy, mert tegnap még állásában is melegedett, de semmi. Úgy látszik tényleg lelkük van és nem szeretik ha a gazdi barbár autószerelők kezébe adja őket. ui.: Olyan keretet majd igyekszek valahonnan keríteni.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #562 Dátum: 2009. augusztus 26. 21:12:32 pm » |
|
Egyre érdekesebb ez az autó! Ma semmi baja nem volt a hűtésnek, voltam vele bevásárolni, mondom megnézem hogy egyformán meleg-e a hűtő, rendben is volt. Aztán se oda se vissza nem ment följebb félnél sehogyse, megint mint a cövek. Otthon még járattam kicsit csak úgy, mert tegnap még állásában is melegedett, de semmi. Úgy látszik tényleg lelkük van és nem szeretik ha a gazdi barbár autószerelők kezébe adja őket. ui.: Olyan keretet majd igyekszek valahonnan keríteni. Mondom hőgomba, vagy hőmérő műszer hiba. Esetleg szedd ki a műszerfalat és nézd meg, hogy a hőmérőt tartó kis picike anyacsavar nem lazult-e ki.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #563 Dátum: 2009. augusztus 26. 23:17:58 pm » |
|
No akkor feldobok egy kérdést:
Csak akkor van értelme használtan venni vonóhorgot ha van hozzá műbizonylat? Ki az aki megtartja a műbizonylatot? Ebből következik, hogy ha még nem volt vonóhorgos az autó akkor csak műbizonylattal együtt vizsgáztatható ugye?
Hol és milyet lenne nekem érdemes vennem az E32-re hogy vizsgázhasson rendesen? Elektromos részhez mennyire kell megbabrálni az eredeti kábelezést?
stb. stb.
Használt horoghoz ha nincs meg a műbizonylatod akkor azt lehet helyetesíteni egy repedés vizsgálati jegyzőkönyvel melyet sok gépmúhelyben csinálnak kb 2-3 ezerért. A KPM ezt is ugyanógy elfogadja mint a múbizonylatot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 26. 23:19:15 pm írta collins »
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #564 Dátum: 2009. augusztus 27. 07:15:09 am » |
|
Használt horoghoz ha nincs meg a műbizonylatod akkor azt lehet helyetesíteni egy repedés vizsgálati jegyzőkönyvel melyet sok gépmúhelyben csinálnak kb 2-3 ezerért. A KPM ezt is ugyanógy elfogadja mint a múbizonylatot.
Na, ez így már egy járható út. Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #565 Dátum: 2009. augusztus 27. 13:37:28 pm » |
|
Szép napot!
Van egy ilyen garnitúrám, s a gondom csak annyi,hogy idétlen 4x114-es osztóköre van, s emiatt osztókörmódosítót sem lehet csinálni az 5x120-hoz. Mi módon lehetne felhebregálni az E28-ra? Valami ötlet, tapasztalat?
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #566 Dátum: 2009. augusztus 27. 14:01:53 pm » |
|
Szép napot!
Van egy ilyen garnitúrám, s a gondom csak annyi,hogy idétlen 4x114-es osztóköre van, s emiatt osztókörmódosítót sem lehet csinálni az 5x120-hoz. Mi módon lehetne felhebregálni az E28-ra? Valami ötlet, tapasztalat?
Add el a suzukisoknak jó pénzé,mert a suzukinak van ilye osztóköre... Az árából megvegyél valami szép 5x120-as felnit.....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #567 Dátum: 2009. augusztus 27. 15:09:44 pm » |
|
Szép napot!
Van egy ilyen garnitúrám, s a gondom csak annyi,hogy idétlen 4x114-es osztóköre van, s emiatt osztókörmódosítót sem lehet csinálni az 5x120-hoz. Mi módon lehetne felhebregálni az E28-ra? Valami ötlet, tapasztalat?
Beheggesztteted avival a lyukakat és fúratsz rá 5x120-at. De a munkadíjból már veszel egy ilyen garnitúrát kb...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #568 Dátum: 2009. augusztus 27. 15:28:19 pm » |
|
Hát a felnit biztos nem fogom szétfaragni! Akkor marad a tárcsa és agy beheggesztés, ujrafúrás?
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #569 Dátum: 2009. augusztus 27. 16:37:10 pm » |
|
Hát a felnit biztos nem fogom szétfaragni! Akkor marad a tárcsa és agy beheggesztés, ujrafúrás? Hát szerintem nem ér az egész annyit. Inkább add el a felniket és az árán vegyél ugyanilyeneket, tudom, nem lesz könnyű, mert ritka, de előbb kész lesz, mintha átfaragod miatta az egész futóművedet.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|