CápaBMW fórum
2024. november 23. 22:44:16 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3032819 alkalommal)
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #600 Dátum: 2009. szeptember 03. 22:38:29 pm »

Én nem tudom, de nálam még életbe nem volt nyitva második torok sztem, mégis mióta megvan mentem vele 450km-et
és már második tank járja a végét, pedig jó részt vidéken volt használva 90es tempónál, ahol elvileg a leg kevesebbet eszi. Nálam meg benyelte a 12-t simán.
Sztem 3000 fölé meg nem is nagyon akar menni, most vagy az óra nem stimmel  és hatosé van benne, vagy nemtom, de nagyon nyugdíjas a tempó így.  undecided
Lódulni sehol nem akar, igazából nem is próbálgattam még a hengerfej miatt, de nem érzem benne egyáltalán azt az erőt ami a karbisokban szokott lenni. Nincs benne az a rántás, az a hirtelen gázreakció.
Skodám nagyobbat rántott padlónál mint ez pedig az 1.3 volt. Gyújtás és szelepek okésak.
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #601 Dátum: 2009. szeptember 03. 23:23:03 pm »

4A1-nél van az a vákuumdob ami nyitja a második torkot, annak villámgyorsan kéne kinyitnia? Csak mert ma mentem olyan 3-4 ezres fordulat között másodikban, aztán lepadlóztam neki és iszonyatmód megindult, meg a hangja is brutál volt.  Shocked Egyébként meg lassabban szedi össze magát...

Ez úgy van,hogy a második torkot a "lábaddal" nyitod. Bizonyos fordulatnál az alsó pillangó már kissé nyitva van, de ekkor a felső fedélnek még zárva kell lennie. Ezt a zárást segíti elő egy rugóerő és az a vákuumdobozka.

Próbálom elmagyarázni.

Ha megnézed, a felső fedelek (nagy fokozat) az úszóház felé nem tökéletesen zárnak, van ott egy kis rés. Ami történetesen 0,8mm  Roll Eyes
Avval egyvonalban látsz oldalanként 1 furatot.
Na. Amikor már a fordulat olyan,hogy te már nyitottad a pedállal kis mértékben a nagy pillangókat,akkor azon a résen keresztül a kis lyukakból kap benzint. Ha laza lenne a rugó, vagy gyenge/átszakadt lenne a vákuumdobozka,akkor hirtelen az a kis résen keletkezett "vákuum" lenyitná a felső fedelet.
Ez azt eredményezi,hogy felhúzza ugyebár a 2db tűszelepet, szabaddá téve azt a 2db böhömnagy fúvókát és már kész is a túldúsulás. Ettől lesz torpanás, nem menés.
Nem mondom, jókat lehet bohóckodni avval a fedéllel, mire úgy beáll,hogy tökéletes legyen.

Egyébként úgy a legélvezetesebb (így is van kitalálva),hogy tartod azt a 3000-4000 körüli fordulatot, elég hosszan. Tehát épp mész pl. egy kocsisor mögött ,amit előzni akarsz, de még jönnek szembe, de hamarosan elfogynak. Addig felépülnek az ideális vákuumok, erők, keverékek, a már pontatlan beállítás miatti kis túldúsulás eltűnik, kompenzálódik és ekkor egy gázfröccs és hajrá Smiley  Roll Eyes És az élmény az,amit leírtál. Erre egy motronic a büdös életben nem lesz képes Wink (tapasztalat)

Gondolhatod milyen jó,mikor pl. egy 28-as, vagy 30-as a 4A1-el (ami tegyük fel jól működik) megindul  Roll Eyes  Roll Eyes
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #602 Dátum: 2009. szeptember 03. 23:24:59 pm »

Én nem tudom, de nálam még életbe nem volt nyitva második torok sztem, mégis mióta megvan mentem vele 450km-et
és már második tank járja a végét, pedig jó részt vidéken volt használva 90es tempónál, ahol elvileg a leg kevesebbet eszi. Nálam meg benyelte a 12-t simán.
Sztem 3000 fölé meg nem is nagyon akar menni, most vagy az óra nem stimmel  és hatosé van benne, vagy nemtom, de nagyon nyugdíjas a tempó így.  undecided
Lódulni sehol nem akar, igazából nem is próbálgattam még a hengerfej miatt, de nem érzem benne egyáltalán azt az erőt ami a karbisokban szokott lenni. Nincs benne az a rántás, az a hirtelen gázreakció.
Skodám nagyobbat rántott padlónál mint ez pedig az 1.3 volt. Gyújtás és szelepek okésak.


Kerestem neked robbantott ábrát, leírást, de nem találtam meg, csak az 1B2-höz Sad 2B4-el nem sok tapasztalatom van, nagyon nagyon kevés 4 hengeres fordul meg nálam. Stromberg CDET és DIDTA jöhet bármikor  Roll Eyes
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #603 Dátum: 2009. szeptember 04. 08:27:08 am »

Ez úgy van,hogy a második torkot a "lábaddal" nyitod. Bizonyos fordulatnál az alsó pillangó már kissé nyitva van, de ekkor a felső fedélnek még zárva kell lennie. Ezt a zárást segíti elő egy rugóerő és az a vákuumdobozka.

Próbálom elmagyarázni.

Ha megnézed, a felső fedelek (nagy fokozat) az úszóház felé nem tökéletesen zárnak, van ott egy kis rés. Ami történetesen 0,8mm  Roll Eyes
Avval egyvonalban látsz oldalanként 1 furatot.
Na. Amikor már a fordulat olyan,hogy te már nyitottad a pedállal kis mértékben a nagy pillangókat,akkor azon a résen keresztül a kis lyukakból kap benzint. Ha laza lenne a rugó, vagy gyenge/átszakadt lenne a vákuumdobozka,akkor hirtelen az a kis résen keletkezett "vákuum" lenyitná a felső fedelet.
Ez azt eredményezi,hogy felhúzza ugyebár a 2db tűszelepet, szabaddá téve azt a 2db böhömnagy fúvókát és már kész is a túldúsulás. Ettől lesz torpanás, nem menés.
Nem mondom, jókat lehet bohóckodni avval a fedéllel, mire úgy beáll,hogy tökéletes legyen.

Egyébként úgy a legélvezetesebb (így is van kitalálva),hogy tartod azt a 3000-4000 körüli fordulatot, elég hosszan. Tehát épp mész pl. egy kocsisor mögött ,amit előzni akarsz, de még jönnek szembe, de hamarosan elfogynak. Addig felépülnek az ideális vákuumok, erők, keverékek, a már pontatlan beállítás miatti kis túldúsulás eltűnik, kompenzálódik és ekkor egy gázfröccs és hajrá Smiley  Roll Eyes És az élmény az,amit leírtál. Erre egy motronic a büdös életben nem lesz képes Wink (tapasztalat)

Gondolhatod milyen jó,mikor pl. egy 28-as, vagy 30-as a 4A1-el (ami tegyük fel jól működik) megindul  Roll Eyes  Roll Eyes

Igen pont ez volt egyébként hoy toporgott előttem a kocsisor, 2.-ikban tartottam a fordulatot azt utána odatiportam neki.  Cheesy Szóval akkor ez így működik jól?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #604 Dátum: 2009. szeptember 04. 10:08:24 am »

Igen pont ez volt egyébként hoy toporgott előttem a kocsisor, 2.-ikban tartottam a fordulatot azt utána odatiportam neki.  Cheesy Szóval akkor ez így működik jól?

Igazából minden BMW motor így működik jól,de a karbisokra ez hatványozottan igaz Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #605 Dátum: 2009. szeptember 04. 10:13:51 am »

Igazából minden BMW motor így működik jól,de a karbisokra ez hatványozottan igaz Smiley

Nemlehet ezen valamit tuningolni, hogy mindíg ekkorát ugorjon?  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #606 Dátum: 2009. szeptember 04. 10:26:28 am »

Nemlehet ezen valamit tuningolni, hogy mindíg ekkorát ugorjon?  Cheesy

De. szánj rá 30 000km használatot folyamatos állítgatással Cheesy .vagy új karbi, vagy egyszerűen, mikor tudod, h lendületesebben akarsz autózni,akkor nagyobb fordulatot használsz. Végülis az automata S fokozata is ezt teszi. máskülönben egy 35i is "lomha".
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #607 Dátum: 2009. szeptember 04. 10:36:16 am »

De. szánj rá 30 000km használatot folyamatos állítgatással Cheesy .vagy új karbi, vagy egyszerűen, mikor tudod, h lendületesebben akarsz autózni,akkor nagyobb fordulatot használsz. Végülis az automata S fokozata is ezt teszi. máskülönben egy 35i is "lomha".

Aha és mit állítsak?  Shocked Azt a kis csavarrugót, ami a 2. torok vákumos bizbaszát állítja?  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #608 Dátum: 2009. szeptember 04. 11:08:10 am »

Aha és mit állítsak?  Shocked Azt a kis csavarrugót, ami a 2. torok vákumos bizbaszát állítja?  Smiley

A legfontosabb a motor jó kondija. Közel azonos kompresszió a hengerekben, jól záró szelepek, megfelelő szelephézag. Ezek nélkül nem lesz normális a 4A1 (Az injektor ezeket sokkal jobban kompenzálja, nem ilyen érzékeny)

Másik fontos, a gyújtás. Jó gyertyák az előírt értékkel, jó pipák az előírt ellenállással, nem szénszálas szilikonkábelek, hanem az eredeti fém szálasak. Jól működő gyújtáselosztó (röpsúly, vákuum, nem lógó fogaskerék), jó rotor, jó fedél, odavaló nagyfeszültségű trafó.

Ha ezek jók,akkor jöhet a karbi:

- zárjon jól és működjön jól a TN-Starter
- a "pót" keverék megfelelő legyen. (ha mázlid van, még nem tekerte senki és nem kell hozzányúlni)
- A pillangók tökéletesen zárjanak,
- gyorsítópumpa kezdeti működése pontos legyen az alapjárathoz hangolva,
- az alapjárati keverék egyforma legyen hengercsoportonként,
- nagy fokozat nyitási ideje és nyitási képessége, tökéletes zárása
- megfelelő fúvókák
- megfelelő úszószint
- megfelelő üzemanyag ellátás
- minden vákuumdoboz, vákuumkapcsoló tökéletesen működjön, tartsa a vákuumot
- nagy fokozat keverékterelő lemeze jól legyen betéve Cheesy
- nagy fokozat csillapító vákuumdoboza jó legyen
- nagy fokozat rugóereje (evvel kell a legtöbbet játszani)
- a porlasztó középső része és a fedél ne legyen meghajolva
- tömítések pontosak, precízek legyenek
- nagy fokozat fedelénél a hézag jó legyen
- nagy fokozat tengelye könnyen működjön
- nagy fokozat fúvókái könnyedén működjenek, de jól zárjanak

Ennyi Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #609 Dátum: 2009. szeptember 04. 11:08:51 am »

Kihagytam a kipufogót Smiley Nem árt, ha normális Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #610 Dátum: 2009. szeptember 04. 11:20:29 am »

Hát a TN-startert még majd kicserélem, meg a szelepeket beállítom, de egyelőre ennyi lesz. Nekem a legfelső fedél a karburátoron asszem el van hajolva, de párszor bikára meghúztam a csavarokat aztán talán kisimult, mindenesetre amióta megvettem bele a gyári 1600 Ft-os tömítést, azóta fasza...
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 04. 18:50:28 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #611 Dátum: 2009. szeptember 04. 12:00:07 pm »

Hát a TN-startert még majd kicserélem, meg a szelepeket beállítom, de egyelőre ennyi lesz. Nekem a legfelső fedél a karburátoron asszem el van hajolva, de párszor bikára meghúztam a csavarokat aztán talán kisimult, mindenesetre amióta megvettem bele a gyári 1600 Ft-os tömítést, azóta fasza...

Kialakul az szépen Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #612 Dátum: 2009. szeptember 04. 16:35:42 pm »

Tervben van nálam is vamai DIDTA, vagy valami dupla fekvő cucc és már ott is van az iszonyú fogyasztás  Cheesy , de egyenlőre vannak fontosabb dolgai is a kocsinak, kaszni, beltér stbstb. Majd ezek után jöhet a motor, addig is elbíbelődök ezzel a karbival, hátha sikerül valamit összehozni belőle. Egyébként ezért bírom a karbis dolgokat, nagyon nehéz belőni, főleg ha nem értesz annyira hozzá, de az élmény sztem kárpótol ha sikerült.  Cool Na meg az a szívóhang légszűrő nélkül ááá imádom!  Cheesy
Naplózva

Thommy
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #613 Dátum: 2009. szeptember 04. 18:31:26 pm »

Sziasztok!

Volna egy kérdésem. Nem megy kereken a motorom ( M30 B28  Ljet) Akár mit állitok rajta reszket a motor.Ma aztán meg elszoritottam a benzincsövet ami vissza megy a tankba igy már sokkal jobb  megnőtt a fordulat is de azon tudok állitani a levegőcsavarral. Nem tudom,mi a baj a benzinpumpa nyom keveset vagy a vákumos nyomásszabályzó enged át tul hamar.
                                                                                             
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #614 Dátum: 2009. szeptember 05. 08:33:20 am »

Tervben van nálam is vamai DIDTA, vagy valami dupla fekvő cucc és már ott is van az iszonyú fogyasztás  Cheesy , de egyenlőre vannak fontosabb dolgai is a kocsinak, kaszni, beltér stbstb. Majd ezek után jöhet a motor, addig is elbíbelődök ezzel a karbival, hátha sikerül valamit összehozni belőle. Egyébként ezért bírom a karbis dolgokat, nagyon nehéz belőni, főleg ha nem értesz annyira hozzá, de az élmény sztem kárpótol ha sikerült.  Cool Na meg az a szívóhang légszűrő nélkül ááá imádom!  Cheesy

Háttőőő.... fordítani kéne a sorrenden.

A motor az első, utána a kaszni és végül a beltér. (fék ,futómű milyen?)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #615 Dátum: 2009. szeptember 05. 08:34:51 am »

Sziasztok!

Volna egy kérdésem. Nem megy kereken a motorom ( M30 B28  Ljet) Akár mit állitok rajta reszket a motor.Ma aztán meg elszoritottam a benzincsövet ami vissza megy a tankba igy már sokkal jobb  megnőtt a fordulat is de azon tudok állitani a levegőcsavarral. Nem tudom,mi a baj a benzinpumpa nyom keveset vagy a vákumos nyomásszabályzó enged át tul hamar.
                                                                                             

Ez mind2 hibája lehet. Igazából a pumpát és a nyomásszabályzót egyszerre illik cserélni újra, mielőtt hónapokig szívna az ember vele  undecided

Ezt leszámítva milyen szelephézagod van?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #616 Dátum: 2009. szeptember 05. 08:59:38 am »

Hát ez olyan 600... Evil
Már rajta vagyok a témán, kéne karbi felújító készlet, és jelenleg padlónál torpan a kocsi, fuldoklik a benzinben szegényke. undecided
Tudja valaki hol lehet keveréket állítani 2B4-en? Esetleg képpel alátámasztani?
Köszi!
Hűtöm okés, ma szedtem ki, bele a slag és normálisan keresztülmegy rajta a víz, termosztátot is kikaptam, szép tiszta belül, nem hiszem h az lesz a ludas. Jelenleg alapjáratra gyanakszok, vagy pedig amit Sam mondott, a jeladó nem lesz jó.

termosztátnál baromira nem jelent semmit az,hogy szép tiszta belül...Forró vízben próbáld ki, hog ynyit-e rendesen...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #617 Dátum: 2009. szeptember 05. 09:01:12 am »

Kerestem neked robbantott ábrát, leírást, de nem találtam meg, csak az 1B2-höz Sad 2B4-el nem sok tapasztalatom van, nagyon nagyon kevés 4 hengeres fordul meg nálam. Stromberg CDET és DIDTA jöhet bármikor  Roll Eyes

Még a végén visszaalakítom az E12-t didtásra...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #618 Dátum: 2009. szeptember 05. 09:10:00 am »

Ez mind2 hibája lehet. Igazából a pumpát és a nyomásszabályzót egyszerre illik cserélni újra, mielőtt hónapokig szívna az ember vele  undecided

Ezt leszámítva milyen szelephézagod van?

0,20 mm. A nyomásszabályzót nem lehet valahogy megmérni,hogy mekkora nyomásnál nyit ki ?
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #619 Dátum: 2009. szeptember 05. 09:21:27 am »

Még a végén visszaalakítom az E12-t didtásra...

Nyugodtan Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #620 Dátum: 2009. szeptember 05. 09:23:45 am »

Nyugodtan Smiley

Odébb van egyelőre sajna:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #621 Dátum: 2009. szeptember 05. 09:29:19 am »

0,20 mm. A nyomásszabályzót nem lehet valahogy megmérni,hogy mekkora nyomásnál nyit ki ?

Az kevés. Hideg motornál egyformán szívó/kipuff 0,25 mm.

Mérni úgy tudod,hogy fogsz egy nyomásmérőt,ami olaj és benzinálló, a levegő mérő nem jó, szétmegy hamar.
Ezt egy T osztóval becsatlakoztatod abban az ágba,ami a tankból megy a benzinhídba és indítasz. 2,5 Barnak kell lennie, ha jó.

Ha nem annyi,akkor cső lehúz, benzinpumpa relét ki és direktbe áramot adni a pumpának és mérni,hogy mennyit szállít. Nem egész 1 perc alatt kell 875cm3-t szállítania.

Ha megvan,akkor nyomásmérő óra elé beteszel egy "csapot" ,ami lehet mágneszelep is. Ennél a vizsgálatnál az a lényeg,hogy álló motornál végezd. A pumpát direkt, akkuról működteted egy darabig, majd ezt az áramkört szakítod és azonnal elzárod a beiktatott szelepet a tank felé. Ha nem esik a nyomás,akkor a pumpa rossz/vagy visszaenged, ha esik a nyomás,akkor a nyomásszabályzó felé szalad el a nyomás.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #622 Dátum: 2009. szeptember 05. 10:18:11 am »

Miki! Kezdem azt hinni hogy Arankának is LEHET ez a baja... A motor alapjáraton azóta is remeg, tök szarul jár, pedig a fordulat az megvan. A CO csavart teljesen elzártam, és ledugóztam az utastéri hömérö csövét, így elviselhető. Bármelyiket nyitom sokkal szarabb lesz.
A multkoriban egy napig töltöttem az akksit (kezdetben 6 ! led világított az intelligens töltőn) mivel kb 3 hétig nem volt beindítva, és ezután mintha némileg jobban járt volna, sőt a rángatás is csak kb 5 perc menet után kezdett jelentkezni. (Feszültség 14V)
Egyébként mikor egyszer lemerült az akksi, akkor az volt a tünet, hogy az alapjárat elkezdett egyre alacsonyabbra lemenni. Egyre szarabb, kihagyogatósabb lett és aztán leállt.
Lehet, tökéletes az L-jetem, csak nem kap elég kraftot? Mondjuk fordulaton meg rendesen megy... undecided
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #623 Dátum: 2009. szeptember 05. 12:33:20 pm »

Miki! Kezdem azt hinni hogy Arankának is LEHET ez a baja... A motor alapjáraton azóta is remeg, tök szarul jár, pedig a fordulat az megvan. A CO csavart teljesen elzártam, és ledugóztam az utastéri hömérö csövét, így elviselhető. Bármelyiket nyitom sokkal szarabb lesz.
A multkoriban egy napig töltöttem az akksit (kezdetben 6 ! led világított az intelligens töltőn) mivel kb 3 hétig nem volt beindítva, és ezután mintha némileg jobban járt volna, sőt a rángatás is csak kb 5 perc menet után kezdett jelentkezni. (Feszültség 14V)
Egyébként mikor egyszer lemerült az akksi, akkor az volt a tünet, hogy az alapjárat elkezdett egyre alacsonyabbra lemenni. Egyre szarabb, kihagyogatósabb lett és aztán leállt.
Lehet, tökéletes az L-jetem, csak nem kap elég kraftot? Mondjuk fordulaton meg rendesen megy... undecided

Generátor tölt rendesen? 14,4V-ot kell töltenie már alapjáraton is.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #624 Dátum: 2009. szeptember 05. 12:49:37 pm »

Tölt, de hogy "rendesen"-e azt tudja a pék... undecided Nem emlékszem mennyit mutat a digit mérő, lehet hogy 14 felett is jár.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #625 Dátum: 2009. szeptember 05. 12:56:27 pm »

Az kevés. Hideg motornál egyformán szívó/kipuff 0,25 mm.

Mérni úgy tudod,hogy fogsz egy nyomásmérőt,ami olaj és benzinálló, a levegő mérő nem jó, szétmegy hamar.
Ezt egy T osztóval becsatlakoztatod abban az ágba,ami a tankból megy a benzinhídba és indítasz. 2,5 Barnak kell lennie, ha jó.

Ha nem annyi,akkor cső lehúz, benzinpumpa relét ki és direktbe áramot adni a pumpának és mérni,hogy mennyit szállít. Nem egész 1 perc alatt kell 875cm3-t szállítania.

Ha megvan,akkor nyomásmérő óra elé beteszel egy "csapot" ,ami lehet mágneszelep is. Ennél a vizsgálatnál az a lényeg,hogy álló motornál végezd. A pumpát direkt, akkuról működteted egy darabig, majd ezt az áramkört szakítod és azonnal elzárod a beiktatott szelepet a tank felé. Ha nem esik a nyomás,akkor a pumpa rossz/vagy visszaenged, ha esik a nyomás,akkor a nyomásszabályzó felé szalad el a nyomás.


Most,hogy olvasom a válaszod lehetséges,hogy visszaengedi a pumpa a benzint.Miután megállok a kocsival elég soket kell öninditózni,hogy beinduljon a motor. Ha a redszerbe megmaradna a nyomás szerintem rögtön kénne induljon ,vagy ezek a motorok mind igy indulnak ?
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #626 Dátum: 2009. szeptember 05. 14:43:18 pm »

Miki! Kezdem azt hinni hogy Arankának is LEHET ez a baja... A motor alapjáraton azóta is remeg, tök szarul jár, pedig a fordulat az megvan. A CO csavart teljesen elzártam, és ledugóztam az utastéri hömérö csövét, így elviselhető. Bármelyiket nyitom sokkal szarabb lesz.
A multkoriban egy napig töltöttem az akksit (kezdetben 6 ! led világított az intelligens töltőn) mivel kb 3 hétig nem volt beindítva, és ezután mintha némileg jobban járt volna, sőt a rángatás is csak kb 5 perc menet után kezdett jelentkezni. (Feszültség 14V)
Egyébként mikor egyszer lemerült az akksi, akkor az volt a tünet, hogy az alapjárat elkezdett egyre alacsonyabbra lemenni. Egyre szarabb, kihagyogatósabb lett és aztán leállt.
Lehet, tökéletes az L-jetem, csak nem kap elég kraftot? Mondjuk fordulaton meg rendesen megy... undecided

Csab!

Mértél benzinnyomást, ilyesmit? Egyre gyanúsabb ez,hogy már mindened el van zárva és még mindig jó, ráadásul megy is... Lehet nem is kell ott motronicozni...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #627 Dátum: 2009. szeptember 05. 14:45:11 pm »

Most,hogy olvasom a válaszod lehetséges,hogy visszaengedi a pumpa a benzint.Miután megállok a kocsival elég soket kell öninditózni,hogy beinduljon a motor. Ha a redszerbe megmaradna a nyomás szerintem rögtön kénne induljon ,vagy ezek a motorok mind igy indulnak ?

Gáz nélkül indulnak hidegen/melegen, esetleg kánikulában, tűzforró rendszernél fordul elő,hogy fél gázzal kell indítani.

Azért mondtam,hogy a mérésnél kell a műszer elé egy csap, mert evvel tudod meg 100%-ra,hogy melyik ejt vissza. A pumpa ,vagy a szabályzó.

Meg lesz az Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #628 Dátum: 2009. szeptember 05. 15:33:15 pm »

Gáz nélkül indulnak hidegen/melegen, esetleg kánikulában, tűzforró rendszernél fordul elő,hogy fél gázzal kell indítani.

Azért mondtam,hogy a mérésnél kell a műszer elé egy csap, mert evvel tudod meg 100%-ra,hogy melyik ejt vissza. A pumpa ,vagy a szabályzó.

Meg lesz az Wink

Na most csináltam egy olyat,hogy levettem a benzincsövet a benzinhidról és rá dugtam a nyomásmérőre igy 4,5-et nyomot mikor öninditózok,de ahogy megállitom a pumpát rögtön visszaesik 0-ra.Meg fogom próbálni egy T-vel is csak kell egyet készitsek.  Tehát a pumpa az biztos hogy visszaenged. Nem kénne ott legyen valahol egy nyomástartó szelep? undecided
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #629 Dátum: 2009. szeptember 05. 17:25:36 pm »

Csab!

Mértél benzinnyomást, ilyesmit? Egyre gyanúsabb ez,hogy már mindened el van zárva és még mindig jó, ráadásul megy is... Lehet nem is kell ott motronicozni...
Persze hogy nem feltétlenül kell, hát hibátlan volt a jószág amig el nem kezdte a barom rángatását, csak aztán jött hozzá ez a POOR IDLE probléma is. A kettő együtt már egy kicsit sok.
Én sajnos nem tudok semmilyen nyomást mérni, illetve gumiban tudok. Rá kéne már nézned az Öreglányra egy kicsit, Miki!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!