Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #720 Dátum: 2009. szeptember 11. 20:13:16 pm » |
|
Ez a jelenlegi Pet mobil volt?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 12. 09:42:18 am írta collins »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #721 Dátum: 2009. szeptember 12. 09:14:38 am » |
|
nemjavaslom...!!!!! ... csak a marketinget nyomjaaak
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #722 Dátum: 2009. szeptember 12. 12:58:27 pm » |
|
Már akkor sem volt szerintem az igazi, ott sem volt benne az erő, de nem is nagyon próbálgattam, örültem h megvan. Sztem ez betudható annak is h akkor lett hengerfejezve és már nagyon vittem volna, ő sem ért rá annyira, aztán picit gyorsan lett összerakva, és a finom állításra nem maradt idő. Csak a vákuumos gombával játszottam, mert kuplungolásnál sokáig magas volt az alapjárat és jó lassan esett vissza, de ez a vákuumcsőnek tudható be, már sztem akkor is ki volt szakadva, most meg teljesen elszakad, csak ezt nemrég vettem észre. Most legalább van alapjárat normálisan, csak irdatlan nagy a fogyi, erő meg semmi, de az tuti h sok benzin megy bele, azért torpan.
Na várjál várjál csak...Mi is az,hog ygyorsan lett összerakva egy hengerfej, és a finomhangolás kimaradt???Ez melléduma.Egy hengerfejet vagy összeraksz, vagy öszetákolod.Finomhangolás mint olyan nem létezik..Vagy rosszul tudom?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #723 Dátum: 2009. szeptember 12. 12:59:42 pm » |
|
Összes M30 motor kisvesés. Összes M70 és V8 nagyvesés.
Egy fontos szó hiányzik a leírásból:gyárilag..Tudok én olyat ami M3 0-as, és nagyvesés..Ha egyszer jobban tetszik a tulajnak naggyal, akkor olyan...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #724 Dátum: 2009. szeptember 12. 13:03:49 pm » |
|
Bár közel van hozzánk, én még hála istennek nem szorultam rájuk.Túlnyomó részt csak rosszat hallok róluk, sőt ha belegondolok csak azt...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #725 Dátum: 2009. szeptember 12. 13:05:47 pm » |
|
Ha először rádugott műszer mellett állítja, hogy ő még ilyen jó értékeket nem látott és szeretné ezt lefényképezni, mert ez olyan ritka, stb.. aztán autó el, majd másnap már jelzi az "ügyfél", hogy valami gond lehet, mert rángat, nincs alapjárat. Ja és 25-öt eszik 90-es tempónál. Autó vissza, majd közli, hogy ilyen öreg szarokkal nem érdemes foglalkozni, ő mindent megtett és műszerrel is ellenőrzheti. Oké, műszer rá, majd ilyen szar értékeken nem kell csodálkozni, mert ez egy elavult motor, biztos szét is van hajtva, stb... Az autó a két eset között cirka 80 km-t tett meg. (az alatt szét szokott ám hullani a BMW) De minden lehetséges...
Hétfőn megyek a szerelőmhöz zöldkártyáztatni, megkérdem errefelé kit ajánl.Persze ha tudnám mit akarsz csináltatni, kicsivel könnyebb lenne..Lehet hogy ő is csinál injektorjavítást.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #726 Dátum: 2009. szeptember 12. 16:36:39 pm » |
|
Lütyő! Köszi, de én messze elkerülöm bááár.... most, hogy megtudtam, hogy nem messze lax tőle... Egyébként köszi a segítséget, szerencsére nem kell semmit csináltatnom. Igaz lassan lejár a műszaki+ZK de éppen azon tűnődöm, hogy kivonatom, felbakolom. Ebben a "dübörgő gazdaságban" jobbnak látom így + igaz, hogy ezt a dühöngőbe kellen írni, de a jó bü...s q...a any....at :1561:fizetek LUXUSadót egy huszonéves autóért. Miki! Nem, egy 86-os E30. Öreg szar, tudod
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #727 Dátum: 2009. szeptember 12. 19:51:58 pm » |
|
Lütyő! Köszi, de én messze elkerülöm bááár.... most, hogy megtudtam, hogy nem messze lax tőle... Egyébként köszi a segítséget, szerencsére nem kell semmit csináltatnom. Igaz lassan lejár a műszaki+ZK de éppen azon tűnődöm, hogy kivonatom, felbakolom. Ebben a "dübörgő gazdaságban" jobbnak látom így + igaz, hogy ezt a dühöngőbe kellen írni, de a jó bü...s q...a any....at :1561:fizetek LUXUSadót egy huszonéves autóért. Miki! Nem, egy 86-os E30. Öreg szar, tudod Már elfogadták a luxusadós sarcot? Én is elmerengtem rajta, hogy rakatok az ezüstre egy katalizátort, egyszerűbb Eszternek a rakparton dolgozóba járnia.Nézegettem, attól még nem kap zűd matricát.Viszont a tiszta gázüzeműek is sárgát kaphatnak csak.Értelmes rendelet....Bezzeg a 98 után gyártott akár dízelek is egyből a zöldet kapják...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #728 Dátum: 2009. szeptember 12. 20:09:27 pm » |
|
Üdv. Off-os tragacsról van szó,van valaki aki már vett le elosztófedelet 98-as 1.6 audi a4-ről?Az utóbbi hetekben egyre fogynak a működő hengerek,már kettő nem/alig megy,a gyertyák kb 10 000km-rel ezelőtt lettek cserélve.Ami a gáz,hogy ma tartottam egy eggyes szemlét,és nagyon úgy fest,hogy le kell vennem hozzá az egész szívósort, :842:amitől komoly üzemzavar keletkezne a tápcsatornámban,már egyszer össze audiztam a mancsom,akkor is megtelt pár eü. zacskó,de ez nagy ciginek néz ki,ha így lesz. Szóval?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 12. 20:22:05 pm írta mr.v12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #729 Dátum: 2009. szeptember 12. 20:19:22 pm » |
|
Nem, egyenlőre csak tervezet, de tudod nem zörög a haraszt... Egy baj van vele, hogy azok akik miatt bevezetik, megint ki fogják játszani (lásd szlovák rendszám).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #730 Dátum: 2009. szeptember 13. 18:27:40 pm » |
|
E21-hez tágulótartályt csak gyáriban lehet venni újonnan?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #731 Dátum: 2009. szeptember 13. 19:06:04 pm » |
|
E21-hez tágulótartályt csak gyáriban lehet venni újonnan?
Igen! 13-14ezr pezó. Én is akarok rendelni az E12-höz.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #732 Dátum: 2009. szeptember 14. 12:57:03 pm » |
|
BMW E21 5sebességes kardánja ugyanaz a 4 és a 6hengereseknél is? Mennyivel hosszabb az 5-ös váltó kardánja?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #733 Dátum: 2009. szeptember 14. 13:10:14 pm » |
|
BMW E21 5sebességes kardánja ugyanaz a 4 és a 6hengereseknél is? Mennyivel hosszabb az 5-ös váltó kardánja?
Tudtommal az 5ös váltó kardánja pont rövidebb mivel az 5ös váltó hosszabb mint a 4es
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #734 Dátum: 2009. szeptember 14. 13:11:25 pm » |
|
Tudtommal az 5ös váltó kardánja pont rövidebb mivel az 5ös váltó hosszabb mint a 4es
Úgyértem, hogy a 4hengereshez való 5-ös váltóhoz is ugyanaz a kardán kell ami a 6hengereshez való 5-ös váltóhoz?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #735 Dátum: 2009. szeptember 14. 13:16:21 pm » |
|
Nem, ugyanis a 6 hengeresekben hátrébb esik a váltó vége, így rövidebb a 6 hengeres 5-ös váltó kardánja, mint a 4 hengeres 5-ös váltó kardánja A pontos differenciát nem tudom, de 60-90mm lehet maximum... ui: pontatlan a "keres"ésed nem írtad bele, hogy 6 hengerhez keresel ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #736 Dátum: 2009. szeptember 17. 09:57:39 am » |
|
Szép napot Mesterek!
Meg tudná nekem fejteni vki, hogy az alábbi légzsákindító jó lenne egy 2003 530d-be? Nekem az jött ki, hogy az összes E39-be jó!???
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 17. 10:00:51 am írta adam »
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #737 Dátum: 2009. szeptember 17. 18:27:21 pm » |
|
Szép napot Mesterek!
Meg tudná nekem fejteni vki, hogy az alábbi légzsákindító jó lenne egy 2003 530d-be? Nekem az jött ki, hogy az összes E39-be jó!???
Elvileg 2002-től gyártott típusokba jó, ahogyan láttam (én is), az összeshez. Annyi,hogy ezt tán nem elég csak fizikailag kicserélni, hanem bele kell mászni a pici agyába az autónak.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #738 Dátum: 2009. szeptember 17. 18:36:29 pm » |
|
Elvileg 2002-től gyártott típusokba jó, ahogyan láttam (én is), az összeshez. Annyi,hogy ezt tán nem elég csak fizikailag kicserélni, hanem bele kell mászni a pici agyába az autónak. Igen, igen, fel kell installálni, csak biztos akartam lenni, mert a légzsákokkal majdnem megjártam, mert ott volt változtatás. Köszi
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #739 Dátum: 2009. szeptember 17. 18:57:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #740 Dátum: 2009. szeptember 17. 19:11:29 pm » |
|
Ok. Te a bal1-be, én a jobb2-be!
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #741 Dátum: 2009. szeptember 17. 19:28:17 pm » |
|
Igen, igen, fel kell installálni, csak biztos akartam lenni, mert a légzsákokkal majdnem megjártam, mert ott volt változtatás. Köszi
Elvileg kaptál tőlem e-mailt, válaszolva az 528i képekre. Vagy összekeverlek egy másik Ádámmal ?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #742 Dátum: 2009. szeptember 17. 21:57:44 pm » |
|
Még egy érdeklődés estére: az 528iA hűtövízcsövében van egy betét, amibe vmi érzékelő van, a manuáliséban pedig nincs.Mi az ami az egyiknek kell a másiknak meg nem?
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #743 Dátum: 2009. szeptember 17. 22:01:22 pm » |
|
Még egy érdeklődés estére: az 528iA hűtövízcsövében van egy betét, amibe vmi érzékelő van, a manuáliséban pedig nincs.Mi az ami az egyiknek kell a másiknak meg nem?
Amelyikben van a kiegészítő az klímás, vagy elektromos ventis? A korai 6 hengeres E21-eken van ilyen megoldás az elektromos venti kapcsolására,mert ott még nem volt Visco. Ennek nincs köze az automatához
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #744 Dátum: 2009. szeptember 17. 22:08:02 pm » |
|
az alsó képen a jobb oldali vízcsövem durrant el ... tudod miért? A kritikus HÁROMEZRES fordulat miatt
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #745 Dátum: 2009. szeptember 17. 22:10:16 pm » |
|
Amelyikben van a kiegészítő az klímás, vagy elektromos ventis? A korai 6 hengeres E21-eken van ilyen megoldás az elektromos venti kapcsolására,mert ott még nem volt Visco. Ennek nincs köze az automatához Ja-ja. Klímás-viszkós. Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #746 Dátum: 2009. szeptember 17. 22:14:00 pm » |
|
Ja-ja. Klímás-viszkós. Köszi.
Aha, stimm Gondolom volt hűtőcsere és mivel igen ritka,hogy kímás hűtőt találjon hozzá az ember emészthető áron, így a 2 db ventilátorkapcsoló gombát betették egy közdarabba E21 módra De azért nézd meg,hogy a hűtő oldalán van-e 2 db rézcsavar. Ha van,akkor azokat hajtsd ki,oda átteheted azt a 2 gombát és már gyári is
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #747 Dátum: 2009. szeptember 18. 10:48:24 am » |
|
Aha, stimm Gondolom volt hűtőcsere és mivel igen ritka,hogy kímás hűtőt találjon hozzá az ember emészthető áron, így a 2 db ventilátorkapcsoló gombát betették egy közdarabba E21 módra De azért nézd meg,hogy a hűtő oldalán van-e 2 db rézcsavar. Ha van,akkor azokat hajtsd ki,oda átteheted azt a 2 gombát és már gyári is Hamár femerült:adott egy e28-as,gyári klímával,viszont ebben a kocsiban gyárilag nem volt,és kellően nehéz hűtőt találni hozzá..(M20B20)kishűtős,automata(az automatacsövei alul vannak).Tehát ebben a hűtőben nincsenek benne a gombák,sőt sajna helye sincs.Ezta fajta közbetétet melyik csőbe kellene tennem,hogy akkor kapcsoljon,amikor kell?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #748 Dátum: 2009. szeptember 18. 10:50:58 am » |
|
Továbbá:mivel sajnosa kardán kétfelét nem jelöltem össze szereléskor,így nagy a sanszom,hogy nem ugyanúgy lett visszatéve.Valahogyan ki lehet deríteni a két fél összeillő helyét,vagy újra kellene centíroztatnom?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #749 Dátum: 2009. szeptember 18. 17:57:24 pm » |
|
Aha, stimm Gondolom volt hűtőcsere és mivel igen ritka,hogy kímás hűtőt találjon hozzá az ember emészthető áron, így a 2 db ventilátorkapcsoló gombát betették egy közdarabba E21 módra De azért nézd meg,hogy a hűtő oldalán van-e 2 db rézcsavar. Ha van,akkor azokat hajtsd ki,oda átteheted azt a 2 gombát és már gyári is Hát lehet, mert ilyen a középkonzol: lehet hogy utólagos a klíma.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
|