CápaBMW fórum
2024. november 10. 22:39:12 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3020713 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #720 Dátum: 2009. szeptember 11. 20:13:16 pm »

Ez a jelenlegi Pet mobil volt?
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 12. 09:42:18 am írta collins » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #721 Dátum: 2009. szeptember 12. 09:14:38 am »

nemjavaslom...!!!!! ... csak a marketinget nyomjaaak
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #722 Dátum: 2009. szeptember 12. 12:58:27 pm »

Már akkor sem volt szerintem az igazi, ott sem volt benne az erő, de nem is nagyon próbálgattam, örültem h megvan. Sztem ez betudható annak is h akkor lett hengerfejezve és már nagyon vittem volna, ő sem ért rá annyira, aztán picit gyorsan lett összerakva, és a finom állításra nem maradt idő. Csak a vákuumos gombával játszottam, mert kuplungolásnál sokáig magas volt az alapjárat és jó lassan esett vissza, de ez a vákuumcsőnek tudható be, már sztem akkor is ki volt szakadva, most meg teljesen elszakad, csak ezt nemrég vettem észre. Most legalább van alapjárat normálisan, csak irdatlan nagy a fogyi, erő meg semmi, de az tuti h sok benzin megy bele, azért torpan.

Na várjál várjál csak...Mi is az,hog ygyorsan lett összerakva egy hengerfej, és a finomhangolás kimaradt???Ez melléduma.Egy hengerfejet vagy összeraksz, vagy öszetákolod.Finomhangolás mint olyan nem létezik..Vagy rosszul tudom?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #723 Dátum: 2009. szeptember 12. 12:59:42 pm »

Összes M30 motor kisvesés.
Összes M70 és V8 nagyvesés.

Egy fontos szó hiányzik a leírásból:gyárilag..Tudok én olyat ami M3
0-as, és nagyvesés..Ha egyszer jobban tetszik a tulajnak naggyal, akkor olyan...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #724 Dátum: 2009. szeptember 12. 13:03:49 pm »

Ez az az injektor szerviz amiröl néha írogattok? Ki ismeri őket?
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=1&akt=1


Bár közel van hozzánk, én még hála istennek nem szorultam rájuk.Túlnyomó részt csak rosszat hallok róluk, sőt ha belegondolok csak azt...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #725 Dátum: 2009. szeptember 12. 13:05:47 pm »

Ha először rádugott műszer mellett állítja, hogy ő még ilyen jó értékeket nem látott és szeretné ezt lefényképezni, mert ez olyan ritka, stb..
aztán autó el, majd másnap már jelzi az "ügyfél", hogy valami gond lehet, mert rángat, nincs alapjárat. Ja és 25-öt eszik 90-es tempónál. Autó vissza, majd közli, hogy ilyen öreg szarokkal nem érdemes foglalkozni, ő mindent megtett és műszerrel is ellenőrzheti. Oké, műszer rá, majd ilyen szar értékeken nem kell csodálkozni, mert ez egy elavult motor, biztos szét is van hajtva, stb...
Az autó a két eset között cirka 80 km-t tett meg. (az alatt szét szokott ám hullani a BMW)
De minden lehetséges...

Hétfőn megyek a szerelőmhöz zöldkártyáztatni, megkérdem errefelé kit ajánl.Persze ha tudnám mit akarsz csináltatni, kicsivel könnyebb lenne..Lehet hogy ő is csinál injektorjavítást.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #726 Dátum: 2009. szeptember 12. 16:36:39 pm »

Lütyő!
Köszi, de én messze elkerülöm  Roll Eyes bááár.... most, hogy megtudtam, hogy nem messze lax tőle...
Egyébként köszi a segítséget, szerencsére nem kell semmit csináltatnom. Igaz lassan lejár a műszaki+ZK Sad de éppen azon tűnődöm, hogy kivonatom, felbakolom. Ebben a "dübörgő gazdaságban" jobbnak látom így + igaz, hogy ezt a dühöngőbe kellen írni, de a jó bü...s q...a any....at  1561 :1561:fizetek LUXUSadót egy huszonéves autóért. 1220 1220 1220

Miki!
Nem, egy 86-os E30. Öreg szar, tudod  Cheesy
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #727 Dátum: 2009. szeptember 12. 19:51:58 pm »

Lütyő!
Köszi, de én messze elkerülöm  Roll Eyes bááár.... most, hogy megtudtam, hogy nem messze lax tőle...
Egyébként köszi a segítséget, szerencsére nem kell semmit csináltatnom. Igaz lassan lejár a műszaki+ZK Sad de éppen azon tűnődöm, hogy kivonatom, felbakolom. Ebben a "dübörgő gazdaságban" jobbnak látom így + igaz, hogy ezt a dühöngőbe kellen írni, de a jó bü...s q...a any....at  1561 :1561:fizetek LUXUSadót egy huszonéves autóért. 1220 1220 1220

Miki!
Nem, egy 86-os E30. Öreg szar, tudod  Cheesy

Már elfogadták a luxusadós sarcot?
Én is elmerengtem rajta, hogy rakatok az ezüstre egy katalizátort, egyszerűbb Eszternek a rakparton dolgozóba járnia.Nézegettem, attól még nem kap zűd matricát.Viszont a tiszta gázüzeműek is sárgát kaphatnak csak.Értelmes rendelet....Bezzeg a 98 után gyártott akár dízelek is egyből a zöldet kapják...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #728 Dátum: 2009. szeptember 12. 20:09:27 pm »

Üdv.
Off-os tragacsról van szó,van valaki aki már vett le elosztófedelet 98-as 1.6 audi a4-ről?Az utóbbi hetekben egyre fogynak a működő hengerek,már kettő nem/alig megy,a gyertyák kb 10 000km-rel ezelőtt lettek cserélve.Ami a gáz,hogy ma tartottam egy eggyes szemlét,és nagyon úgy fest,hogy le kell vennem hozzá az egész szívósort, tickedoff 760 :842:amitől komoly üzemzavar keletkezne a tápcsatornámban,már egyszer össze audiztam a mancsom,akkor is megtelt pár eü. zacskó,de ez nagy ciginek néz ki,ha így lesz.
Szóval? confused
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 12. 20:22:05 pm írta mr.v12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #729 Dátum: 2009. szeptember 12. 20:19:22 pm »

Nem, egyenlőre csak tervezet, de tudod nem zörög a haraszt...
Egy baj van vele, hogy azok akik miatt bevezetik, megint ki fogják játszani (lásd szlovák rendszám). angry
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #730 Dátum: 2009. szeptember 13. 18:27:40 pm »

E21-hez tágulótartályt csak gyáriban lehet venni újonnan?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #731 Dátum: 2009. szeptember 13. 19:06:04 pm »

E21-hez tágulótartályt csak gyáriban lehet venni újonnan?

Igen!

13-14ezr pezó. Én is akarok rendelni az E12-höz.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #732 Dátum: 2009. szeptember 14. 12:57:03 pm »

BMW E21 5sebességes kardánja ugyanaz a 4 és a 6hengereseknél is? Mennyivel hosszabb az 5-ös váltó kardánja?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #733 Dátum: 2009. szeptember 14. 13:10:14 pm »

BMW E21 5sebességes kardánja ugyanaz a 4 és a 6hengereseknél is? Mennyivel hosszabb az 5-ös váltó kardánja?
Tudtommal az 5ös váltó kardánja pont rövidebb mivel az 5ös váltó hosszabb mint a 4es
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #734 Dátum: 2009. szeptember 14. 13:11:25 pm »

Tudtommal az 5ös váltó kardánja pont rövidebb mivel az 5ös váltó hosszabb mint a 4es

Úgyértem, hogy a 4hengereshez való 5-ös váltóhoz is ugyanaz a kardán kell ami a 6hengereshez való 5-ös váltóhoz?  Cheesy Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #735 Dátum: 2009. szeptember 14. 13:16:21 pm »

Nem, ugyanis a 6 hengeresekben hátrébb esik a váltó vége, így rövidebb a 6 hengeres 5-ös váltó kardánja, mint a 4 hengeres 5-ös váltó kardánja  Cheesy
A pontos differenciát nem tudom, de 60-90mm lehet maximum...

ui: pontatlan a "keres"ésed nem írtad bele, hogy 6 hengerhez keresel ...
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #736 Dátum: 2009. szeptember 17. 09:57:39 am »

Szép napot Mesterek!

Meg tudná nekem fejteni vki, hogy az alábbi légzsákindító jó lenne egy 2003 530d-be? Nekem az jött ki, hogy az összes E39-be jó!???


* bmw fotók---indító 002.jpg (125.76 KB, 640x480 - megtekintve 1262 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 17. 10:00:51 am írta adam » Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #737 Dátum: 2009. szeptember 17. 18:27:21 pm »

Szép napot Mesterek!

Meg tudná nekem fejteni vki, hogy az alábbi légzsákindító jó lenne egy 2003 530d-be? Nekem az jött ki, hogy az összes E39-be jó!???

Elvileg 2002-től gyártott típusokba jó, ahogyan láttam (én is), az összeshez. Annyi,hogy ezt tán nem elég csak fizikailag kicserélni, hanem bele kell mászni a pici agyába az autónak.

Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #738 Dátum: 2009. szeptember 17. 18:36:29 pm »

Elvileg 2002-től gyártott típusokba jó, ahogyan láttam (én is), az összeshez. Annyi,hogy ezt tán nem elég csak fizikailag kicserélni, hanem bele kell mászni a pici agyába az autónak.

Smiley
Igen, igen, fel kell installálni, csak biztos akartam lenni, mert a légzsákokkal majdnem megjártam, mert ott volt változtatás. Köszi
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #739 Dátum: 2009. szeptember 17. 18:57:57 pm »

Tuti nem lesz vele gond, csak feltétlenül próbáld ki hogy müködteti-e!! Tongue Tongue Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #740 Dátum: 2009. szeptember 17. 19:11:29 pm »

Tuti nem lesz vele gond, csak feltétlenül próbáld ki hogy müködteti-e!! Tongue Tongue Tongue
Ok. Te a bal1-be, én a jobb2-be! Evil
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #741 Dátum: 2009. szeptember 17. 19:28:17 pm »

Igen, igen, fel kell installálni, csak biztos akartam lenni, mert a légzsákokkal majdnem megjártam, mert ott volt változtatás. Köszi

Elvileg kaptál tőlem e-mailt, válaszolva az 528i képekre. Vagy összekeverlek egy másik Ádámmal ? Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #742 Dátum: 2009. szeptember 17. 21:57:44 pm »

Még egy érdeklődés estére: az 528iA hűtövízcsövében van egy betét, amibe vmi érzékelő van, a manuáliséban pedig nincs.Mi az ami az egyiknek kell a másiknak meg nem?


* bmw fotók 020.jpg (142.47 KB, 800x600 - megtekintve 1171 alkalommal.)

* hűtővízcső 002.jpg (129 KB, 640x480 - megtekintve 1190 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #743 Dátum: 2009. szeptember 17. 22:01:22 pm »

Még egy érdeklődés estére: az 528iA hűtövízcsövében van egy betét, amibe vmi érzékelő van, a manuáliséban pedig nincs.Mi az ami az egyiknek kell a másiknak meg nem?

Amelyikben van a kiegészítő az klímás, vagy elektromos ventis?

A korai 6 hengeres E21-eken van ilyen megoldás az elektromos venti kapcsolására,mert ott még nem volt Visco.

Ennek nincs köze az automatához Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #744 Dátum: 2009. szeptember 17. 22:08:02 pm »

az alsó képen a jobb oldali vízcsövem durrant el ...  Cry

tudod miért? A kritikus HÁROMEZRES fordulat miatt  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #745 Dátum: 2009. szeptember 17. 22:10:16 pm »

Amelyikben van a kiegészítő az klímás, vagy elektromos ventis?

A korai 6 hengeres E21-eken van ilyen megoldás az elektromos venti kapcsolására,mert ott még nem volt Visco.

Ennek nincs köze az automatához Wink

Ja-ja. Klímás-viszkós. Köszi.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #746 Dátum: 2009. szeptember 17. 22:14:00 pm »

Ja-ja. Klímás-viszkós. Köszi.


Aha, stimm Smiley Gondolom volt hűtőcsere és mivel igen ritka,hogy kímás hűtőt találjon hozzá az ember emészthető áron, így a 2 db ventilátorkapcsoló gombát betették egy közdarabba E21 módra Smiley

De azért nézd meg,hogy a hűtő oldalán van-e 2 db rézcsavar. Ha van,akkor azokat hajtsd ki,oda átteheted azt a 2 gombát és már gyári is Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #747 Dátum: 2009. szeptember 18. 10:48:24 am »

Aha, stimm Smiley Gondolom volt hűtőcsere és mivel igen ritka,hogy kímás hűtőt találjon hozzá az ember emészthető áron, így a 2 db ventilátorkapcsoló gombát betették egy közdarabba E21 módra Smiley

De azért nézd meg,hogy a hűtő oldalán van-e 2 db rézcsavar. Ha van,akkor azokat hajtsd ki,oda átteheted azt a 2 gombát és már gyári is Wink
Hamár femerült:adott egy e28-as,gyári klímával,viszont ebben a kocsiban gyárilag nem volt,és kellően nehéz hűtőt találni hozzá..(M20B20)kishűtős,automata(az automatacsövei alul vannak).Tehát ebben a hűtőben nincsenek benne a gombák,sőt sajna helye sincs.Ezta fajta közbetétet melyik csőbe kellene tennem,hogy akkor kapcsoljon,amikor kell?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #748 Dátum: 2009. szeptember 18. 10:50:58 am »

Továbbá:mivel sajnosa kardán kétfelét nem jelöltem össze szereléskor,így nagy a sanszom,hogy nem ugyanúgy lett visszatéve.Valahogyan ki lehet deríteni a két fél összeillő helyét,vagy újra kellene centíroztatnom?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #749 Dátum: 2009. szeptember 18. 17:57:24 pm »

Aha, stimm Smiley Gondolom volt hűtőcsere és mivel igen ritka,hogy kímás hűtőt találjon hozzá az ember emészthető áron, így a 2 db ventilátorkapcsoló gombát betették egy közdarabba E21 módra Smiley

De azért nézd meg,hogy a hűtő oldalán van-e 2 db rézcsavar. Ha van,akkor azokat hajtsd ki,oda átteheted azt a 2 gombát és már gyári is Wink

Hát lehet, mert ilyen a középkonzol: lehet hogy utólagos a klíma.


* bmw fotók 056.jpg (87.32 KB, 640x480 - megtekintve 1249 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!