Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #750 Dátum: 2009. szeptember 18. 18:08:11 pm » |
|
Hát lehet, mert ilyen a középkonzol: lehet hogy utólagos a klíma.
Ez a gyári klímás box....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #751 Dátum: 2009. szeptember 18. 18:25:48 pm » |
|
Ez a gyári klímás box....
Igen, de zöld! Gyári, de bontott. Nem is működött amikor vettem, kellett klímahűtő, szárítószűrő, expanziószelep, stb, hogy lábra álljon. S még mindíg nem az igazi, nem elég hideg. Valszeg sajnos szét volt bontva sokáig, és a kompresszor finom felületei korrodálodhattak, s nem képes már elég nyomást létrehozni.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #752 Dátum: 2009. szeptember 18. 18:32:23 pm » |
|
Igen, de zöld! Gyári, de bontott. Nem is működött amikor vettem, kellett klímahűtő, szárítószűrő, expanziószelep, stb, hogy lábra álljon. S még mindíg nem az igazi, nem elég hideg. Valszeg sajnos szét volt bontva sokáig, és a kompresszor finom felületei korrodálodhattak, s nem képes már elég nyomást létrehozni.
Miki 24V majd megmondja,ő a szaki... )De lehet hogy kevés a gáz a cuccban..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #753 Dátum: 2009. szeptember 18. 22:12:25 pm » |
|
Lütyőnek Szükség lenne a nagyobb hűtőre majd (szerintem a köv. klímás szezonra tudok adni Neked egy használtat, de jót), de ideiglenesen beépíthetsz ilyet a termosztát utáni szakaszba A kardánon meg keress két apró fehér pöttyöt, az a gyári jel, ha mázlid van,akkor még rajta van, ha nincs,akkor egyensúlyoztasd,mert tud olyan alattomos remegést csinálni, hogy fellazítja majdnem az összes csavart és zavaróan megrezegteti a levegőt az autó utasterében és a fejed is megfájdul. Ádámnak El tudom képzelni,hogy esetleg a sokáig nyitott rendszerben kosz volt és oxid, ami működés közben szépen ledugította a szűrőt, vagy az expanziós szelepet. A kompresszor is ugyanígy kaphatott, lehet segítene rajta egy szétszedés, vizsgálás, javításra egy próba
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #754 Dátum: 2009. szeptember 18. 22:38:44 pm » |
|
Ádámnak El tudom képzelni,hogy esetleg a sokáig nyitott rendszerben kosz volt és oxid, ami működés közben szépen ledugította a szűrőt, vagy az expanziós szelepet. A kompresszor is ugyanígy kaphatott, lehet segítene rajta egy szétszedés, vizsgálás, javításra egy próba [/quote] Tisztítva volt, s a felsoroltak újak. 130k volt az alkatrész . Na mind1 majd tavasszal. Fontosabb a futómű...
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #755 Dátum: 2009. szeptember 19. 07:38:26 am » |
|
Lütyőnek Szükség lenne a nagyobb hűtőre majd (szerintem a köv. klímás szezonra tudok adni Neked egy használtat, de jót), de ideiglenesen beépíthetsz ilyet a termosztát utáni szakaszba A kardánon meg keress két apró fehér pöttyöt, az a gyári jel, ha mázlid van,akkor még rajta van, ha nincs,akkor egyensúlyoztasd,mert tud olyan alattomos remegést csinálni, hogy fellazítja majdnem az összes csavart és zavaróan megrezegteti a levegőt az autó utasterében és a fejed is megfájdul. Ádámnak El tudom képzelni,hogy esetleg a sokáig nyitott rendszerben kosz volt és oxid, ami működés közben szépen ledugította a szűrőt, vagy az expanziós szelepet. A kompresszor is ugyanígy kaphatott, lehet segítene rajta egy szétszedés, vizsgálás, javításra egy próba Köszi! Sztem nincs rajta, de megnézem valamikor.Egyensúlyzót tudsz esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #756 Dátum: 2009. szeptember 19. 08:20:21 am » |
|
Köszi! Sztem nincs rajta, de megnézem valamikor.Egyensúlyzót tudsz esetleg?
Tudtommal régen Soroksáron volt egy cég,aki ilyennel foglalkozott. De egy hetes bontása kapcsán Nagyigmándon találtunk egy műhelyt/céget, aki mezőgazdasági gépekkel foglakozik , ott kérdeztem az öreget,hogy tud-e egyedi kardánt csinálni úgy,hogy ki is tudja egyensúlyozni, mondta,hogy igen. Magyarázott is ott valamit,hogy mi a nem mind1 ilyenkor és sok helyen mit csesznek el rajta... Próbálom az elérhetőségét előkeríteni...Valami Karcsibácsi volt, aki a fiával offroadozott egy BMW M30B35 motoros terepjáróval.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #757 Dátum: 2009. szeptember 19. 08:59:42 am » |
|
"Tudtommal régen Soroksáron volt egy cég,aki ilyennel foglalkozott." A cég még létezik: Hidropress Kft. Központ: 1181 Budapest, Zádor u. 8. Tel: +36/1-297-1640 Fax: +36/1-297-1645 Ki- beszerelést nem vállalnak. Üdv: F.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #758 Dátum: 2009. szeptember 20. 10:47:56 am » |
|
"Tudtommal régen Soroksáron volt egy cég,aki ilyennel foglalkozott." A cég még létezik: Hidropress Kft. Központ: 1181 Budapest, Zádor u. 8. Tel: +36/1-297-1640 Fax: +36/1-297-1645 Ki- beszerelést nem vállalnak. Üdv: F. Köszi! Ki meg be is majd megldom...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #759 Dátum: 2009. szeptember 22. 18:03:00 pm » |
|
Az M40-nek milyen befecsije van? L-Jet?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #760 Dátum: 2009. szeptember 22. 20:09:01 pm » |
|
Az M40-nek milyen befecsije van? L-Jet?
Nem. Motronic.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #761 Dátum: 2009. szeptember 24. 10:56:30 am » |
|
Szevasztok kis segítség kéne! 82-es e21 karbis cápára akarunk építeni l-jet innyektort megvan hozzá minden mennyire macerás ez a dolog vagy valaki eltudná mondani hogy működik ez a beszerelés meg minden? Köszi szépen előre is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #762 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:02:22 am » |
|
Szevasztok kis segítség kéne! 82-es e21 karbis cápára akarunk építeni l-jet innyektort megvan hozzá minden mennyire macerás ez a dolog vagy valaki eltudná mondani hogy működik ez a beszerelés meg minden? Köszi szépen előre is Ha nincs komoly tapasztalatotok akkor inkább forduljatok szakemberhez aki csinált már pár ilyet. Tudok egyet Érden meg egyet Szegeden mindkettő itt van a fórumon is
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #763 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:20:54 am » |
|
Szevasztok kis segítség kéne! 82-es e21 karbis cápára akarunk építeni l-jet innyektort megvan hozzá minden mennyire macerás ez a dolog vagy valaki eltudná mondani hogy működik ez a beszerelés meg minden? Köszi szépen előre is E30-ból való a rendszer? beszerelés menete: -karbis szívósor le, l-jetes szívósor fel, a két szívósornak különböző a belső átmérőja, ezért különböző a tömítésük is! Illetve azt tudni kell, hogy a hengerfejben kisebb a járat, így ott marad egy lépcső. - be kell tenni egy egyenes vízcsövet a fűtőradiátor alsó csonkja, és a vízpumpa közé (eddig itt 2 cső+ a szívósor volt) - az akkumulátort át kell tenni máshova, vagy a jobb oldalra, vagy a csomagtartóba - az akksi helyére kerül az lmm-es légszűrő - ki kell cserélni a komplet motorkábelköteget, az l-jet-ére. a relédobozt fel kell szerelni a biztosítékdoboz oldalára, ki kell cserélni a gyújtásmodult, fel kell fogatni a map-ot, és az egyéb apróságokat a tűzfalra. - ha lambda szondás, akkor cserélni kell a kipuffogó y-t is. - kábelek elrendezése - benzinhidat bekötni a benzincsőre - ha nincs visszafolyóág, akkor ki kell építeni, be kell kötni - hátra kell vinni egy kábelt a benzinpumpához. - elektromos benzinpumpát (+ szűrőt) fel kel szerelni hátul a tank közelében - ha nem kétcsöves a benzinszintjelző, akkor csere kétcsövesre (ajánlott a K-jet-es) - kell egy k-jetes motorkábelköteg, aminek csak a biztosítéktábla felőli végére van szükség. - le kell vágni az e30 kábelköteg végét, és össze kell kötni az k-jetes köteggel. ezt majd valaki okosabb leírja, mert ezt nem tudom fejből
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #764 Dátum: 2009. szeptember 24. 12:22:51 pm » |
|
Ez így van, a levegő útjában a lehető legkevesebb akadálynak kell lennie, és egy 4mm-es lépcső az elég durva képződmény... viszont a hengerfej "reszelése" nem olyan egyszerű mutatvány, bár nem tudom mekkora tapasztalatod van ilyen téren.
Alapesetben kell hozzá egy garnitúra tömítés, amivel fel tudod rajzolni az elérendő méreteket, és egy turbómaró a megfelelő marószárakkal, hogy kialakítsd a formát. Az a lényeg, hogy ne lépcsős legyen az illesztés, ha egy logaritmikus tölcsér kerül kialakításra az már jó lehet (, de a legtisztább a fokozatos átmenet kialakítása.
Ha mindezt a beépített motoron akarod megcsinálni, akkor még azt is meg kell oldani, hogy a forgács ne mehessen bele a motorba... nem lehetetlen, de nem is egyszerű, én mindenesetre jól meggondolnám, hogy belekezdjek-e.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #765 Dátum: 2009. szeptember 24. 12:35:28 pm » |
|
Ezexerint hengerfejet hagyni akarod a karbisét??? Vagy rosszul értem?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #766 Dátum: 2009. szeptember 24. 13:02:10 pm » |
|
Egyszerűbb lecserélni a hengerfejet is egy az egyben. Engem is megdumált anno Miki24V, bár én inkább helyrepofoztam a karbit. Most viszont jó is!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #767 Dátum: 2009. szeptember 24. 14:54:59 pm » |
|
Csak óvatosan avval az L-jetesítéssel. A HF még hagyján, de a veztengely vele együtt ,valamint a vezérműszíj összes szíjkereke... és akkor van is értelme. Másképp semmi értelme. Sam kolléga már végigjárta Ja és a gyújtáselosztót is
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #768 Dátum: 2009. szeptember 24. 15:00:37 pm » |
|
Asszem ez most a mindenki azt lát bele, amit akar tipikus esete, mert nem tudjuk, hogy m10, vagy m20-ról van szó... Ti m20 ról beszéltek, én m10 ről!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #769 Dátum: 2009. szeptember 24. 15:11:16 pm » |
|
Asszem ez most a mindenki azt lát bele, amit akar tipikus esete, mert nem tudjuk, hogy m10, vagy m20-ról van szó... Ti m20 ról beszéltek, én m10 ről! Háhá! Tényleg!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #770 Dátum: 2009. szeptember 24. 17:10:37 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4238
|
|
« Válasz #771 Dátum: 2009. szeptember 24. 17:11:35 pm » |
|
Csak arra vigyázz, hogy a jó oldalon állj.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #772 Dátum: 2009. szeptember 24. 20:30:41 pm » |
|
Köszi srácok az infókat még nagyon kezdők vagyunk a dolgokba azért kéne a segítség! Hát a Motor m10asszem ez egy 316-os cápa 1.8-as karbis motorral valami átmenet vagy mi a fene nem tudom! Szal azt javasoljátok hogy hengerfej csere?? Mienre e-30 1.8i-re?? Íme itt az áldozat a kép készülte óta kapott új festést meg kilett kasznizva! Amúgy csak azért akarjuk innyektorosra mert szar a karbija és 100-on 20litert bír beszippantani teljesen normális átlag 90-100-as tempóba!
|
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #773 Dátum: 2009. szeptember 24. 20:31:57 pm » |
|
Festés elött
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #774 Dátum: 2009. szeptember 24. 20:53:05 pm » |
|
Köszi srácok az infókat még nagyon kezdők vagyunk a dolgokba azért kéne a segítség! Hát a Motor m10asszem ez egy 316-os cápa 1.8-as karbis motorral valami átmenet vagy mi a fene nem tudom! Szal azt javasoljátok hogy hengerfej csere?? Mienre e-30 1.8i-re?? Íme itt az áldozat a kép készülte óta kapott új festést meg kilett kasznizva! Amúgy csak azért akarjuk innyektorosra mert szar a karbija és 100-on 20litert bír beszippantani teljesen normális átlag 90-100-as tempóba!
Szerintem fuss egy kört a karbi megjavítása ügyében,mielőtt belevágsz! ;)Egy ilyen moci,ebben a kasztniban,ezzel a karbival simán 8l körül kell egyen 90-100 nál,töredékéből rendbe lehet tenni azt a karbit,mint amibe az L-jet átalakítás kerül,Miki 24v a te embered,főállásban szerel,a középső neve:karburátor!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #775 Dátum: 2009. szeptember 24. 20:57:49 pm » |
|
Csak az a gáz hogy már megvettem hozzá mindent!! (ELVILEG ) amúgy a karbival az a baj hogy a második torokba folyamatosan csöpög be az üzemanyag meg azt mondták a belseje már eléggé odavan meg nem reagál az állításokra! Szal 10literrel 47kilómétert mentem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #776 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:07:43 pm » |
|
mindenképp konzultálj miki-vel ha van egy komplett l-jeted, és nem lesz rá szükség, el tudod adni ha a karbi tényleg kuka, még mindig viszonylag olcsón tudsz venni egy másikat, a kettőből tuti kijön egy és egy karbi, ha jó, akkor van olyan jó mint az l-jet
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #777 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:10:30 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #778 Dátum: 2009. szeptember 24. 21:17:27 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #779 Dátum: 2009. szeptember 24. 23:14:16 pm » |
|
Köszi az ajánlásokat "csöpög a második torokba a benzin" Csak nem DIDTA 32/32 karbi? Nem könnyen, de javítható darab L-jet témához jobb, ha van egy HF,mert nem csak a szűkebb szívójáratok, de a vezértengely és a fordított forgású gyújtáselosztó is fontos. Szerintem előbb a karbival kéne egyet birkózni
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|