Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #810 Dátum: 2009. szeptember 27. 17:17:26 pm » |
|
Ez eddig érthető! Köszönöm szépen! Nah a Motor jó állapotú 170ezer kilóméter van benn külföldi autó ismerősömék hozták be és itt mentünk vele a saját lábán. Szal a motor jó! Váltó is van ehez az m40 motorhoz 240.es én ezekhez a számokhoz nem nagyon értek, és ez az e.30-as váltó felmenne a kocsira? Meg ehez milyen kardánt szerezzek?? A kilóméter órát mért nem fog jó lenni,illetve a fordulatszámmérő az jó lessz? Amiket leírtál Miki hogy kimérni kompressziót-stb. azt meik motorra gondoltad? Mien árba lehetne eladni egy e-30 1.8karbis motort?! A kompresszió és ilyesmi mérést a karbi állítgatása előtt tanácsos elvégezni, de ajánlok egy kompresszió mérést és szelepfedél levételt az M40-nél is ,amit kinéztél. A váltó azért nem jó neked, mert az E21-nek még spirál hajtásos a km órája és ezt a hajtást a váltó végéről veszi. Ilyen kimenet pedig 1982-1984 óta nincs egyik váltón sem, még csak helye sem. Be kell szereznek egy E21 320/6, vagy 323i, vagy E12 520/6 váltót (M20 motor) ,mert ezeknek van spirálkimenet és illeszkedik az M40-re. A kardánnal tudsz úgy csalni,hogy a motort illeszted előre, illetve hátra váltóval együtt és akkor jó szerencsével maradhat a mostanid is,vagy úgy ,hogy kiadja hosszra az általad választott E21 kardánt. M10B18 motort mennyiért lehet eladni? Hát... a "vigyed B+" és a 10 000Ft között. De az M40 is váltóstól, mindenestől ér kb. 40-45 ezret HA jó. Ha már kopott a tengely és a perifériás cuccai már nincsenek a helyzet magaslatán,akkor 20-30ezr.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #811 Dátum: 2009. szeptember 27. 17:19:00 pm » |
|
Romlik a látásom, én 82-esnek "láttam", akkor az egész hsz-em stornó , bár nekem a realoem a bmw e30 318i-t csak 91/04 -ig hozza Kombiban szaladt az még tovább is
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #812 Dátum: 2009. szeptember 27. 17:51:05 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #813 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:13:58 pm » |
|
Friss élmények, igazából audinál, de dízel, dízel...
Ha kifelé hajtod,akkor jobban füstöl, ha befelé,akkor kevésbé,de vigyázni kell a behajtással ,mert hajlamos a magától való felpörgésre!
Szóval befelé kellene tekernem?A múltkor kiflé tekertem...Akkor aszem ismét tekergetnem kell valamikor...Szóval ez tuti,hogy befele?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #814 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:15:20 pm » |
|
Igen akkor veszed el az anyagot tőle.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #815 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:18:53 pm » |
|
Műanyag lánc nincs(vezérműláncból), sztem benéztél vlamit....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #816 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:19:33 pm » |
|
Igen akkor veszed el az anyagot tőle.
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #817 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:20:51 pm » |
|
Nem kell spéci szerszám,ráadásul jól hozzá is lehet férni.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #818 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:23:26 pm » |
|
Miki még annyit hogy ezek az m40 motorok hány ló körüliek? jah és hogy milyen az a motronic-vagy miaz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #819 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:51:04 pm » |
|
Azt hiszem a különbség annyi lehet hogy van egy soros, és két soros vezérmülánc, típustól függően. Nyilván amiatt lehet különbség!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #820 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:53:11 pm » |
|
Miki még annyit hogy ezek az m40 motorok hány ló körüliek? jah és hogy milyen az a motronic-vagy miaz?
110 körül,új korukban. ,mindenképpen a benne lévő M10-zel jársz jobban,főleg ha mindent szerelővel kell csináltatnod!Szerintem vidd el oda ahol értenek hozzá,mégha 250km-re van is ,ha fáradt az M10-ed,én még mindig inkább azt tetetném rendbe,esetleg egy másik,jobb állapotú M10-re cseréld,mondjuk B20-asra,mert plugßplay,és szerintem(talán páran megerősítenek)külömb mint az új fosok. Milyen az a motronic?Ha minden jó benne akkor f@sza,ha elkezd elmúlni,vagy rosszul,szakszerűtlenül szerelik be,akkor azt is megbánod,hogy valaha BMW-d volt,pikk-pakk bekéri az M10-ed rendbetételének az árát,van "pár" érzékelő,potméter,egyéb varázslat,ami nem 2forint,max. 1-2literrel enne kevesebbet,mint a jó karbis 1.8! És még a váltók,kardánok,kábelkötegek,elektromos ac,hozzávaló tank problémái,higgy nekünk,nagy hoki,nagyjából a "kevesebb több" elvét említeném. Ui:mintha Dénesnek lenne pipec M10-e eladó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 27. 18:56:22 pm írta mr.v12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #821 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:01:19 pm » |
|
A Miénk is pipec egy szavam nem lehet rá mert az előző tulaja az autónak tényleg figyelt rá 18 éven keresztül és nagyon szép hangja van a motornak meg minden! De passz hát most felvan adva rendesen a lecke asszem!! L-jet, karbi,motor csere Szal most megy a fejtörés Hát nem tudom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #822 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:13:46 pm » |
|
Nem lesz egyszerű,de megoldható.... CSak szépen sorban mindent és jegyzetelj közben... Amugy azért hoz két veszitőt,mert az egyiket a feszitődugattyúnyomja rá a láncra oldalról(ez fér és egy nehezen kopható anyag van rajta,amin fut a lánc,a képen a 23-as számú)),a másik meg tényleg műanyag(de a keményebbik fajtából,a képen a 17-es számú),és ebben fut a vezérműlánc!! Nyomatékkulcs nem rossz ha van,mert a főtengelyékszijtárcsának az anyáját és a vezérműkereket jó dolog ha nyomatékra van huzva... Sok sikert a cseréhez...
|
steffe
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #823 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:30:03 pm » |
|
110 körül,új korukban. ,mindenképpen a benne lévő M10-zel jársz jobban,főleg ha mindent szerelővel kell csináltatnod!Szerintem vidd el oda ahol értenek hozzá,mégha 250km-re van is ,ha fáradt az M10-ed,én még mindig inkább azt tetetném rendbe,esetleg egy másik,jobb állapotú M10-re cseréld,mondjuk B20-asra,mert plugßplay,és szerintem(talán páran megerősítenek)külömb mint az új fosok. Milyen az a motronic?Ha minden jó benne akkor f@sza,ha elkezd elmúlni,vagy rosszul,szakszerűtlenül szerelik be,akkor azt is megbánod,hogy valaha BMW-d volt,pikk-pakk bekéri az M10-ed rendbetételének az árát,van "pár" érzékelő,potméter,egyéb varázslat,ami nem 2forint,max. 1-2literrel enne kevesebbet,mint a jó karbis 1.8! És még a váltók,kardánok,kábelkötegek,elektromos ac,hozzávaló tank problémái,higgy nekünk,nagy hoki,nagyjából a "kevesebb több" elvét említeném. Ui:mintha Dénesnek lenne pipec M10-e eladó 3 Apró bibi van a számtásodban:amit csereként ajánlsz neki(M10B20) nem túl ritka motorfajta..Csak mint a franc.Pláne abból egy jó állapotú...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #824 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:32:25 pm » |
|
3
Apró bibi van a számtásodban:amit csereként ajánlsz neki(M10B20) nem túl ritka motorfajta..Csak mint a franc.Pláne abból egy jó állapotú...
Jó,akkor egy másik B18-at,hasigatod a szőrszálaimat.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #825 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:45:20 pm » |
|
Jó,akkor egy másik B18-at,hasigatod a szőrszálaimat. Tudod ki.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #826 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:55:56 pm » |
|
Szal szerintetek verjem ki a fejemből ezt az m40projektet?? Ez nekem azért lenne jó mert jutányosan kapnám a motort,annyiba lenne mintha az l-jetesítéshez akarnák venni egy e30 hf-et! Szerelésbe meg majdnem ott vagyunk mintha az l-jetet akarnánk rárakni a karbis b18 motorra! Mikivel beszéltem telefonon azt mondta hogyha a motort cserélni akarom akkor új bakot kell a motornak csinálni és másik váltó kell és akkor nem kell másik kardán, mert annyival előrébb rakom a motort! Meg mondta annyiér amennyiért veszem az korrekt ár!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #827 Dátum: 2009. szeptember 27. 20:13:38 pm » |
|
Nem lesz egyszerű,de megoldható.... CSak szépen sorban mindent és jegyzetelj közben... Amugy azért hoz két veszitőt,mert az egyiket a feszitődugattyúnyomja rá a láncra oldalról(ez fér és egy nehezen kopható anyag van rajta,amin fut a lánc,a képen a 23-as számú)),a másik meg tényleg műanyag(de a keményebbik fajtából,a képen a 17-es számú),és ebben fut a vezérműlánc!! Nyomatékkulcs nem rossz ha van,mert a főtengelyékszijtárcsának az anyáját és a vezérműkereket jó dolog ha nyomatékra van huzva... Sok sikert a cseréhez... Ohh értem, de akkor ezek szerint nekem mind2-t meg kell venni? Vagy nemtom mert mikor gyújtást állíttattam meg szelephézagot, akkor mondta a szerelő csákó, hogy szar a feszítő, de nem láttam bele h most mégis mi a bibi.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #828 Dátum: 2009. szeptember 27. 20:31:39 pm » |
|
Ohh értem, de akkor ezek szerint nekem mind2-t meg kell venni? Vagy nemtom mert mikor gyújtást állíttattam meg szelephézagot, akkor mondta a szerelő csákó, hogy szar a feszítő, de nem láttam bele h most mégis mi a bibi. igen meg kell venni mindkettőt...,meg akkor láncot is kéne cserélni,lekéne akkor már venni a kartert és az olajpumpa láncát és fogaskerekét is cserélni kéne,és akkor már új tömitéssel vissza a karter...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #829 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:02:31 pm » |
|
Egy kis segítség kéne! Hogyan tudnám beszerelni ezt a kp-zárat az e21-embe? vagy mire kell kötni milyen áram kell neki?
|
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #830 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:03:30 pm » |
|
..
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #831 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:05:45 pm » |
|
Ez egy univerzális szett része... Ilyen van nekem is a 21ben szerintem nekem is van itthon 2db mivel 4es szettben vettem 2 vezérlős motor volt benne és 2 követő. Ami a képen van az követő motor...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #832 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:25:56 pm » |
|
És akkor ez most nem is jó semmire vagy ezt nem tom bekötni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #833 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:33:52 pm » |
|
És akkor ez most nem is jó semmire vagy ezt nem tom bekötni?
Elvileg lennie kellene egy másik motornak 5 szállal... Promega jobban vágja remélem figyel mert nekem is a kocsiba az ő hathatós segítségével került a KPzár... Nekem mondjuk a riogató vezérli... nem tom neked hogy van...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #834 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:47:41 pm » |
|
Bence azért kellene hozzá egy zárvezérlő modul is vagy egy riasztó.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #835 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:57:17 pm » |
|
Bence azért kellene hozzá egy zárvezérlő modul is vagy egy riasztó.
Tudom azért is irtam az előbb hogy nekem riasztó vezérli... nála nem tom hogy is vannak ezek a rejtelmes "delejes" dolgok
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #836 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:57:50 pm » |
|
Nekem nincs riasztóm meg semmi! Nekem azt mondták hogy ezt csak be kell kötni azt késsz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #837 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:58:35 pm » |
|
Hát ez sajnos nem ilyen egyszerű
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #838 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:58:51 pm » |
|
Az azért nem olyan egyszerű ha még nem volt elötte centrálos a gép.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #839 Dátum: 2009. szeptember 28. 19:06:14 pm » |
|
Aha szal akkor felejtsem el? jah és még annyit e21 kaszniba m10 b18 motor van most m20 b20 cakom pakk belemegy nem kell alakítani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|