CápaBMW fórum
2024. november 01. 00:58:37 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3008859 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #810 Dátum: 2009. szeptember 27. 17:17:26 pm »

Ez eddig érthető! Köszönöm szépen! Nah a Motor jó állapotú 170ezer kilóméter van benn külföldi autó ismerősömék hozták be és itt mentünk vele a saját lábán. Szal a motor jó! Váltó is van ehez az m40 motorhoz 240.es én ezekhez a számokhoz nem nagyon értek, és ez az e.30-as váltó felmenne a kocsira? Meg ehez milyen kardánt szerezzek??
A kilóméter órát mért nem fog jó lenni,illetve a fordulatszámmérő az jó lessz? Amiket leírtál Miki hogy kimérni kompressziót-stb. azt meik motorra gondoltad? Mien árba lehetne eladni egy e-30 1.8karbis motort?! sm_68 

A kompresszió és ilyesmi mérést a karbi állítgatása előtt tanácsos elvégezni, de ajánlok egy kompresszió mérést és szelepfedél levételt az M40-nél is ,amit kinéztél.
A váltó azért nem jó neked, mert az E21-nek még spirál hajtásos a km órája és ezt a hajtást a váltó végéről veszi. Ilyen kimenet pedig 1982-1984 óta nincs egyik váltón sem, még csak helye sem.
Be kell szereznek egy E21 320/6, vagy 323i, vagy E12 520/6 váltót (M20 motor) ,mert ezeknek van spirálkimenet és illeszkedik az M40-re.
A kardánnal tudsz úgy csalni,hogy a motort illeszted előre, illetve hátra váltóval együtt és akkor jó szerencsével maradhat a mostanid is,vagy úgy ,hogy kiadja hosszra az általad választott E21 kardánt.

M10B18 motort mennyiért lehet eladni? Hát... a "vigyed B+" és a 10 000Ft között. De az M40 is váltóstól, mindenestől ér kb. 40-45 ezret HA jó. Ha már kopott a tengely és a perifériás cuccai már nincsenek a helyzet magaslatán,akkor 20-30ezr.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #811 Dátum: 2009. szeptember 27. 17:19:00 pm »

Romlik a látásom, én 82-esnek "láttam", akkor az egész hsz-em stornó 1075 , bár nekem a realoem a bmw e30 318i-t csak 91/04 -ig hozza

Kombiban szaladt az még tovább is Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #812 Dátum: 2009. szeptember 27. 17:51:05 pm »

Hali!
Mennyire macerás egy M10B18ban láncfeszítőt cserélni? Kell hozzá nyomatékkulcs és egyéb spéci szerszámok?
Unixnál látok 2 fajtát, egyiket valami műanyag lánchoz írja?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?? Műanyag vezlánc, még ilyenről nem hallottam, van egy másik azt fémhez, gondolom nekem az lesz a nyerő, vagy most akkor ez hogy van?Huh??
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #813 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:13:58 pm »

Friss élmények, igazából audinál, de dízel, dízel...

Ha kifelé hajtod,akkor jobban füstöl, ha befelé,akkor kevésbé,de vigyázni kell a behajtással ,mert hajlamos a magától való felpörgésre!


Szóval befelé kellene tekernem?A múltkor kiflé tekertem...Akkor aszem ismét tekergetnem kell valamikor...Szóval ez tuti,hogy befele?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #814 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:15:20 pm »

Igen akkor veszed el az anyagot tőle.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #815 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:18:53 pm »

Hali!
Mennyire macerás egy M10B18ban láncfeszítőt cserélni? Kell hozzá nyomatékkulcs és egyéb spéci szerszámok?
Unixnál látok 2 fajtát, egyiket valami műanyag lánchoz írja?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?? Műanyag vezlánc, még ilyenről nem hallottam, van egy másik azt fémhez, gondolom nekem az lesz a nyerő, vagy most akkor ez hogy van?Huh??

Műanyag lánc nincs(vezérműláncból), sztem benéztél vlamit....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #816 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:19:33 pm »

Igen akkor veszed el az anyagot tőle.

Köszi!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #817 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:20:51 pm »

Hali!
Mennyire macerás egy M10B18ban láncfeszítőt cserélni? Kell hozzá nyomatékkulcs és egyéb spéci szerszámok?
Unixnál látok 2 fajtát, egyiket valami műanyag lánchoz írja?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?? Műanyag vezlánc, még ilyenről nem hallottam, van egy másik azt fémhez, gondolom nekem az lesz a nyerő, vagy most akkor ez hogy van?Huh??

Nem kell spéci szerszám,ráadásul jól hozzá is lehet férni.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
toxi92
Vendég
« Válasz #818 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:23:26 pm »

Miki még annyit hogy ezek az m40 motorok hány ló körüliek? jah és hogy milyen az a motronic-vagy miaz?
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #819 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:51:04 pm »

Hali!
Mennyire macerás egy M10B18ban láncfeszítőt cserélni? Kell hozzá nyomatékkulcs és egyéb spéci szerszámok?
Unixnál látok 2 fajtát, egyiket valami műanyag lánchoz írja?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?? Műanyag vezlánc, még ilyenről nem hallottam, van egy másik azt fémhez, gondolom nekem az lesz a nyerő, vagy most akkor ez hogy van?Huh??
Azt hiszem a különbség annyi lehet hogy van egy soros, és két soros vezérmülánc, típustól függően. Nyilván amiatt lehet különbség!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #820 Dátum: 2009. szeptember 27. 18:53:11 pm »

Miki még annyit hogy ezek az m40 motorok hány ló körüliek? jah és hogy milyen az a motronic-vagy miaz?

110 körül,új korukban. Roll Eyes,mindenképpen a benne lévő M10-zel jársz jobban,főleg ha mindent szerelővel kell csináltatnod!Szerintem vidd el oda ahol értenek hozzá,mégha 250km-re van is Tongue,ha fáradt az M10-ed,én még mindig inkább azt tetetném rendbe,esetleg egy másik,jobb állapotú M10-re cseréld,mondjuk B20-asra,mert plugßplay,és szerintem(talán páran megerősítenek)külömb mint az új fosok.
Milyen az a motronic?Ha minden jó benne akkor f@sza,ha elkezd elmúlni,vagy rosszul,szakszerűtlenül szerelik be,akkor azt is megbánod,hogy valaha BMW-d volt,pikk-pakk bekéri az M10-ed rendbetételének az árát,van "pár" érzékelő,potméter,egyéb varázslat,ami nem 2forint,max. 1-2literrel enne kevesebbet,mint a jó karbis 1.8!
És még a váltók,kardánok,kábelkötegek,elektromos ac,hozzávaló tank problémái,higgy nekünk,nagy hoki,nagyjából a "kevesebb több" elvét említeném. Cool

Ui:mintha Dénesnek lenne pipec M10-e eladó huh
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 27. 18:56:22 pm írta mr.v12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toxi92
Vendég
« Válasz #821 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:01:19 pm »

A Miénk is pipec egy szavam nem lehet rá mert az előző tulaja az autónak tényleg figyelt rá 18 éven keresztül Shocked Grin és nagyon szép hangja van a motornak meg minden! De passz hát most felvan adva rendesen a lecke asszem!! L-jet, karbi,motor csere icon_razz Szal most megy a fejtörés Grin Hát nem tudom!
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #822 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:13:46 pm »

Hali!
Mennyire macerás egy M10B18ban láncfeszítőt cserélni? Kell hozzá nyomatékkulcs és egyéb spéci szerszámok?
Unixnál látok 2 fajtát, egyiket valami műanyag lánchoz írja?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?? Műanyag vezlánc, még ilyenről nem hallottam, van egy másik azt fémhez, gondolom nekem az lesz a nyerő, vagy most akkor ez hogy van?Huh??
Nem lesz egyszerű,de megoldható.... smiley
CSak szépen sorban mindent és jegyzetelj közben...
Amugy azért hoz két veszitőt,mert az egyiket a feszitődugattyúnyomja rá a láncra oldalról(ez fér és egy nehezen kopható anyag van rajta,amin fut a lánc,a képen a 23-as számú)),a másik meg tényleg műanyag(de a keményebbik fajtából,a képen a 17-es számú),és ebben fut a vezérműlánc!!
Nyomatékkulcs nem rossz ha van,mert a főtengelyékszijtárcsának az anyáját és a vezérműkereket jó dolog ha nyomatékra van huzva... smiley

Sok sikert a cseréhez...


* 4.png (53.34 KB, 592x419 - megtekintve 879 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #823 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:30:03 pm »

110 körül,új korukban. Roll Eyes,mindenképpen a benne lévő M10-zel jársz jobban,főleg ha mindent szerelővel kell csináltatnod!Szerintem vidd el oda ahol értenek hozzá,mégha 250km-re van is Tongue,ha fáradt az M10-ed,én még mindig inkább azt tetetném rendbe,esetleg egy másik,jobb állapotú M10-re cseréld,mondjuk B20-asra,mert plugßplay,és szerintem(talán páran megerősítenek)külömb mint az új fosok.
Milyen az a motronic?Ha minden jó benne akkor f@sza,ha elkezd elmúlni,vagy rosszul,szakszerűtlenül szerelik be,akkor azt is megbánod,hogy valaha BMW-d volt,pikk-pakk bekéri az M10-ed rendbetételének az árát,van "pár" érzékelő,potméter,egyéb varázslat,ami nem 2forint,max. 1-2literrel enne kevesebbet,mint a jó karbis 1.8!
És még a váltók,kardánok,kábelkötegek,elektromos ac,hozzávaló tank problémái,higgy nekünk,nagy hoki,nagyjából a "kevesebb több" elvét említeném. Cool

Ui:mintha Dénesnek lenne pipec M10-e eladó huh
3

Apró bibi van a számtásodban:amit csereként ajánlsz neki(M10B20) nem túl ritka motorfajta..Csak mint a franc.Pláne abból egy jó állapotú...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #824 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:32:25 pm »

3

Apró bibi van a számtásodban:amit csereként ajánlsz neki(M10B20) nem túl ritka motorfajta..Csak mint a franc.Pláne abból egy jó állapotú...

Jó,akkor egy másik B18-at,hasigatod a szőrszálaimat. Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #825 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:45:20 pm »

Jó,akkor egy másik B18-at,hasigatod a szőrszálaimat. Cool

Tudod ki..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
toxi92
Vendég
« Válasz #826 Dátum: 2009. szeptember 27. 19:55:56 pm »

Szal szerintetek verjem ki a fejemből ezt az m40projektet?? Ez nekem azért lenne jó mert jutányosan kapnám a motort,annyiba lenne mintha az l-jetesítéshez akarnák venni egy e30 hf-et! Szerelésbe meg majdnem ott vagyunk mintha az l-jetet akarnánk rárakni a karbis b18 motorra! Mikivel beszéltem telefonon azt mondta hogyha a motort cserélni akarom akkor új bakot kell a motornak csinálni és másik váltó kell és akkor nem kell másik kardán, mert annyival előrébb rakom a motort! Meg mondta annyiér amennyiért veszem az korrekt ár!
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #827 Dátum: 2009. szeptember 27. 20:13:38 pm »

Nem lesz egyszerű,de megoldható.... smiley
CSak szépen sorban mindent és jegyzetelj közben...
Amugy azért hoz két veszitőt,mert az egyiket a feszitődugattyúnyomja rá a láncra oldalról(ez fér és egy nehezen kopható anyag van rajta,amin fut a lánc,a képen a 23-as számú)),a másik meg tényleg műanyag(de a keményebbik fajtából,a képen a 17-es számú),és ebben fut a vezérműlánc!!
Nyomatékkulcs nem rossz ha van,mert a főtengelyékszijtárcsának az anyáját és a vezérműkereket jó dolog ha nyomatékra van huzva... smiley

Sok sikert a cseréhez...
Ohh értem, de akkor ezek szerint nekem mind2-t meg kell venni? Vagy nemtom mert mikor gyújtást állíttattam meg szelephézagot, akkor mondta a szerelő csákó, hogy szar a feszítő, de nem láttam bele h most mégis mi a bibi.   1084
Naplózva

Thommy
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #828 Dátum: 2009. szeptember 27. 20:31:39 pm »

Ohh értem, de akkor ezek szerint nekem mind2-t meg kell venni? Vagy nemtom mert mikor gyújtást állíttattam meg szelephézagot, akkor mondta a szerelő csákó, hogy szar a feszítő, de nem láttam bele h most mégis mi a bibi.   1084
igen meg kell venni mindkettőt...,meg akkor láncot is kéne cserélni,lekéne akkor már venni a kartert és az olajpumpa láncát és fogaskerekét is cserélni kéne,és akkor már új tömitéssel vissza a karter... smiley
Naplózva

steffe
toxi92
Vendég
« Válasz #829 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:02:31 pm »

Egy kis segítség kéne!
Hogyan tudnám beszerelni ezt a kp-zárat az e21-embe? vagy mire kell kötni milyen áram kell neki?


* DSC01161.JPG (62.85 KB, 1600x1200 - megtekintve 793 alkalommal.)
Naplózva
toxi92
Vendég
« Válasz #830 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:03:30 pm »

..


* DSC01160.JPG (68.18 KB, 1600x1200 - megtekintve 755 alkalommal.)
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #831 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:05:45 pm »

Ez egy univerzális szett része... Ilyen van nekem is a 21ben szerintem nekem is van itthon 2db mivel 4es szettben vettem 2 vezérlős motor volt benne és 2 követő.
Ami a képen van az követő motor...
Naplózva

Bence
toxi92
Vendég
« Válasz #832 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:25:56 pm »

És akkor ez most nem is jó semmire vagy ezt nem tom bekötni?
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #833 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:33:52 pm »

És akkor ez most nem is jó semmire vagy ezt nem tom bekötni?
Elvileg lennie kellene egy másik motornak 5 szállal... Promega jobban vágja remélem figyel mert nekem is a kocsiba az ő hathatós segítségével került a KPzár... Nekem mondjuk a riogató vezérli... nem tom neked hogy van...
Naplózva

Bence
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #834 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:47:41 pm »

Bence azért kellene hozzá egy zárvezérlő modul is vagy egy riasztó.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #835 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:57:17 pm »

Bence azért kellene hozzá egy zárvezérlő modul is vagy egy riasztó.
Tudom azért is irtam az előbb hogy nekem riasztó vezérli... nála nem tom hogy is vannak ezek a rejtelmes "delejes" dolgok Smiley
Naplózva

Bence
toxi92
Vendég
« Válasz #836 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:57:50 pm »

Nekem nincs riasztóm meg semmi! Nekem azt mondták hogy ezt csak be kell kötni azt késsz!
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #837 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:58:35 pm »

Hát ez sajnos nem ilyen egyszerű Sad
Naplózva

Bence
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #838 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:58:51 pm »

Az azért nem olyan egyszerű ha még nem volt elötte centrálos a gép.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
toxi92
Vendég
« Válasz #839 Dátum: 2009. szeptember 28. 19:06:14 pm »

Aha szal akkor felejtsem el? jah és még annyit e21 kaszniba m10 b18 motor van most m20 b20 cakom pakk belemegy nem kell alakítani?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!