CápaBMW fórum
2024. november 24. 00:16:55 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3033269 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1110 Dátum: 2009. november 10. 08:17:10 am »

Meg!

Kellenek a gólyalábak, hátsó lengőkarok (híddal együtt a tuti+féltengelyekkel), motor ki, kellenek a fékcsövek, főhenger, ABS egység+ kábelei+jeladók.


Semmiség az egész,2kilóból bennt is van! crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1111 Dátum: 2009. november 10. 08:29:57 am »

Meg!

Kellenek a gólyalábak, hátsó lengőkarok (híddal együtt a tuti+féltengelyekkel), motor ki, kellenek a fékcsövek, főhenger, ABS egység+ kábelei+jeladók.

Köszi akkor asszem legyártatom a 'Kein ABS Kein Turbo "nur" BMW Power' matricát  hátra Smiley
Naplózva

Bence
mitju
Vendég
« Válasz #1112 Dátum: 2009. november 12. 14:51:24 pm »

Van a 745 ös-difije 2,65-ös
745i-nek 2,93-as a diffiáttéte
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1113 Dátum: 2009. november 12. 16:00:55 pm »

Igazad van rosszul emlékeztem! Embarrassed (de utána néztem Cheesy)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1114 Dátum: 2009. november 12. 18:57:00 pm »

Igazad van rosszul emlékeztem! Embarrassed (de utána néztem Cheesy)

Végülis mindegy,úgyse olyan lesz benne..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #1115 Dátum: 2009. november 12. 20:15:33 pm »

 ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... wall

Hogy kell azt a nyomorult feszítőt betenni az e21 hátsó oldalsó kéderébe?  Az ablakot pikk-pakk betettem, de feszítőt képtelen vagyok bepasszítani!    1487

Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1116 Dátum: 2009. november 12. 20:16:53 pm »

ugyanezért nem tudom visszacserélni a pillangót fixre Sad undecided
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
pic
Vendég
« Válasz #1117 Dátum: 2009. november 12. 20:25:19 pm »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... wall

Hogy kell azt a nyomorult feszítőt betenni az e21 hátsó oldalsó kéderébe?  Az ablakot pikk-pakk betettem, de feszítőt képtelen vagyok bepasszítani!    1487


Én úgy csináltam, hogy először betettem a feszítőt és utána húztam be.
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #1118 Dátum: 2009. november 12. 20:54:44 pm »

Ahha..  Akkor most szedhetem ki. Kár, mert olyan nehéz volt a tetőkárpittal összehozni. Na mindegy, legalább gyakorlok...
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #1119 Dátum: 2009. november 12. 21:53:10 pm »

ugyanezért nem tudom visszacserélni a pillangót fixre Sad undecided

mi a fasznak cserélnéd vissza??
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1120 Dátum: 2009. november 12. 22:49:24 pm »

csak ideiglenesen akartam, télre.
a b oszlopon lévő szigetelést cseréltem, nem segített. az ablakkeretben valót kellene, de az nem lesz olcsó. jelige: majd (vannak fontosabb dolgok).
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #1121 Dátum: 2009. november 13. 06:47:46 am »

Sziasztok!

Multkoraban megfott a viz a capaban, kilett cserelmve a HF tomites. Azota ha uzemihomersekletre melegszik a vizem a muszerfalon levo vizhomerseklet visszajelzom idegesitoen ugral. Hol felszokik a pirosba hol leesik a kekbe. Szal eleg sztresszelo erzes ugy nekivagni az utnak h nemtom pontosan fo e a vizem vagy csak az ora jaccik velem.
Mi lehet a gond?
Mit kell kicserelni es hogyan?

A masik gondom a szervizlampa kinullazasa. Kaptam rajzot CsabE28-tol de hiaba csinaltam ugy ahogy a rajzon van akar percekig akkor se nullazza ki. Vajon azert mert nem gyari motor van az autoban?

Segitseget elore is koszi!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1122 Dátum: 2009. november 13. 07:18:58 am »

Én úgy csináltam, hogy először betettem a feszítőt és utána húztam be.

Pedig azért feszítő,hogy utánna feszítsen..Ehez van egy célszerszám, de hogy hol lehet beszerezni, azt nem tom...Úgy néz ki a feje, mint a villamos áramszedője, rombusz alakú.Ebbe fűzöd bele a feszítőt, és végignyomod a vájatban.Lehet hogy merev volt a feszítőtök, azért nem ment bele...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1123 Dátum: 2009. november 13. 07:26:03 am »

Ez az oldalablak "feszítője" (ami nem is feszítő, hanem króm díszítőléc), ez nem úgy működik!
Szerintem is először kell beletenni a krómléceket, mert ha már benn a kéder a helyén, akkor összezárja a nútot, és sehogy nem lehet beletenni...
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1124 Dátum: 2009. november 13. 07:53:36 am »

Sziasztok!

Multkoraban megfott a viz a capaban, kilett cserelmve a HF tomites. Azota ha uzemihomersekletre melegszik a vizem a muszerfalon levo vizhomerseklet visszajelzom idegesitoen ugral. Hol felszokik a pirosba hol leesik a kekbe. Szal eleg sztresszelo erzes ugy nekivagni az utnak h nemtom pontosan fo e a vizem vagy csak az ora jaccik velem.
Mi lehet a gond?
Mit kell kicserelni es hogyan?

A masik gondom a szervizlampa kinullazasa. Kaptam rajzot CsabE28-tol de hiaba csinaltam ugy ahogy a rajzon van akar percekig akkor se nullazza ki. Vajon azert mert nem gyari motor van az autoban?

Segitseget elore is koszi!


Nekem a műszerfalban lévő hőmérő volt a rossz és ugyanezt a jelenséget produkálta... Azért csekkold le a termosztátot, meg a ventillátort is (ha viszkós, akkor azt).
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1125 Dátum: 2009. november 13. 16:31:27 pm »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... wall

Hogy kell azt a nyomorult feszítőt betenni az e21 hátsó oldalsó kéderébe?  Az ablakot pikk-pakk betettem, de feszítőt képtelen vagyok bepasszítani!    1487


Nagyon régen csináltam, de valami nagyon erős damilféleség kell hozzá, amit alá kell préselni és valahogy úgy kihúzni hogy közben szétfeszíti a gumit aminek a helyére azonnal be kell nyomni az aluminiumot, és ezt így centiről csentire szép lassan... utáltam kurvára. Szóval erős damil kell hozzá meg sok türelem!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1126 Dátum: 2009. november 13. 17:57:08 pm »

Ez az oldalablak "feszítője" (ami nem is feszítő, hanem króm díszítőléc), ez nem úgy működik!
Szerintem is először kell beletenni a krómléceket, mert ha már benn a kéder a helyén, akkor összezárja a nútot, és sehogy nem lehet beletenni...
Lips Sealed Lips Sealed
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
pic
Vendég
« Válasz #1127 Dátum: 2009. november 13. 21:23:59 pm »

Nagyon régen csináltam, de valami nagyon erős damilféleség kell hozzá, amit alá kell préselni és valahogy úgy kihúzni hogy közben szétfeszíti a gumit aminek a helyére azonnal be kell nyomni az aluminiumot, és ezt így centiről csentire szép lassan... utáltam kurvára. Szóval erős damil kell hozzá meg sok türelem!
Szerintem felesleges ezzel pöcsölni. Én kétszer raktam be az általam említett módon és tökéletesen működik, gyorsan meg is van.
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #1128 Dátum: 2009. november 13. 21:38:14 pm »

Szerintem felesleges ezzel pöcsölni. Én kétszer raktam be az általam említett módon és tökéletesen működik, gyorsan meg is van.

Ahogy én tettem be:
Készre szereltem az üveget,kéder feszítő .
Körbetekertem dóttal,és egy minimális zsírral kentem be,hogy a behúzása az üvegnek könnyen menjen.
kb 20 perc alatt megvan,persze elsőre én is izzadtam mint a parizer.
Azóta volt cserélve már feszítő elől és hátul is,szintén ezzel a módszerrel.
Annyit még,hogy azért nyáron,melegben,mert puhább a gumi.
Persze aki rendelkezik fűtött garázzsal,annak ez nem olyan fontos. Wink
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #1129 Dátum: 2009. november 13. 21:54:12 pm »

  Köszönöm a segítséget!
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #1130 Dátum: 2009. november 13. 21:56:45 pm »

Sikerült?
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #1131 Dátum: 2009. november 13. 22:09:32 pm »

Sikerült?

Csak jövő héten lesz időm foglalkozni vele, de sikerülni fog!
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1132 Dátum: 2009. november 14. 08:22:50 am »

2000 forint a legszarabb hőlégfúvó pisztoly. Elég sok dologban segít. Felpuhulnak a gumi alkatrészek, ideális az elektromos melókhoz mert a hözsugorcsövet azzal lehet szépen zsugorítani, megszáríthatsz vele pillanatok alatt frissen lefújt alkatrészeket, melegítheted a cipödet a garázsban mikor má lefagy a lábod, stb. Érdemes rá beruházni!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1133 Dátum: 2009. november 14. 10:33:49 am »

Haverom szélvédős, ő mutatta, hogy az öreg gumit nagy nejlonzacskóba be, fél flakon szilikonspré belefúj, hogy mindenhol körbefolyon, s pár napig meleg helyen dunsztolni, utána ki, letörölgetni, s mint az új, jól felpuhul. Ha nagyon repedezett, akkor felejtős.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1134 Dátum: 2009. november 14. 12:14:44 pm »

Remélhetöleg elegendö egy tisztítás,és utána jó lesz.Melyik részröl tegyek be képet?
Naplózva
toxi92
Vendég
« Válasz #1135 Dátum: 2009. november 14. 16:19:54 pm »

Segítsetek fórumtársak!!!
Van egy e21-em m10 b18 karbis motorral és a motorolajba belemegy valahol a benzin És egyre higabb az olaj meg egyre több ez hol juthaT BE VAGY HOGY LEHET EZT MEGSZÜNTETNI MERT így az autónak 20literes a fogyasztása!! Valami tanácsot ha adnátok azt meg köszönném! Üdv
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #1136 Dátum: 2009. november 14. 16:43:10 pm »

Segítsetek fórumtársak!!!
Van egy e21-em m10 b18 karbis motorral és a motorolajba belemegy valahol a benzin És egyre higabb az olaj meg egyre több ez hol juthaT BE VAGY HOGY LEHET EZT MEGSZÜNTETNI MERT így az autónak 20literes a fogyasztása!! Valami tanácsot ha adnátok azt meg köszönném! Üdv

Kezdésként cserélj AC pumpát. A membrán átszakadt.
Naplózva
toxi92
Vendég
« Válasz #1137 Dátum: 2009. november 14. 18:59:15 pm »

Csak ott mehet be??? Valahol máshol nem is mehet be? Mert még ojat hallottam hogy a gyűrűk mellett lefolyik de a kompresszió meg jó úgyhogy elvileg ott nem mehet bele! Szal nem tom! azért köszi
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1138 Dátum: 2009. november 14. 19:03:40 pm »

AC membrán gyanus valóban. Karbi amúgy tiéden is jó?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
toxi92
Vendég
« Válasz #1139 Dátum: 2009. november 14. 19:17:11 pm »

Még nem úgy néz ki mert nincs beállítva és gondol egyet azt megyek vele kinyomom a kuplungot megáll van amikor a fordulat felmegy 1500-2000-re szóval még nem az igazi!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!