Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3090 Dátum: 2010. augusztus 27. 22:39:38 pm » |
|
Én mikor a rángató rönóval odamentem és elküldtek hogy "ez mind ilyen" akkor végleg lezártam az injektor.hu-témát.
nekem fel se merült a nevük, amikor az injektorokat tetettem rendbe,pedig nincsenek messze....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3091 Dátum: 2010. augusztus 27. 22:46:08 pm » |
|
Miben?
Abban, hogy az injektorokkal van a baj, mert neki is akkor szűnt meg a hiba, amikor bemérgelte magát és vett 6db új injektort + hozzá szabályzót.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3092 Dátum: 2010. augusztus 27. 22:51:17 pm » |
|
Megoldódni látszik a rejtély, amiért a gépezet nem működött ( 635CSi ). A 6 db injektor fúvókából 2 db szar, annak ellenére, hogy a nagytudású injektor.hu - s faszi megtisztította, bevizsgálta és jónak titulálta. Ez 2 - 3 éve volt. Utána bár még mindig szarul járt a motor a gépet a próbakörön folyamatosan padlózta ( bejáratós a motor, full új minden benne ) huzatgatta, bizonyítandó milyen jól megy. Szereznem kell most 2 db fúvókát aztán mehet bele a gépbe, akkor kiderül, szépen jár e?
Van valakinek tippje merre lehet ilyen alkatrész? Biztos vagyok benne, hogy többszáz db ott rohad a polcokon...
10 éve várom a pillanatot, hogy elmehessek vele egy találkozóra...
mindazonáltal előfordulhat hogy 2-3 éve tényleg jók voltak a fúvókák,ennyi idő alatt áltukban is megnyekkenhetnek..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3093 Dátum: 2010. augusztus 27. 22:53:09 pm » |
|
Abban, hogy az injektorokkal van a baj, mert neki is akkor szűnt meg a hiba, amikor bemérgelte magát és vett 6db új injektort + hozzá szabályzót.
jaaaaaaaaaaa...de ez is csak tipp volt, mint a többi...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3094 Dátum: 2010. augusztus 27. 23:02:18 pm » |
|
Azért a tippelést sztem ne dörgöljük már senki orra alá sem... Az autószereléshez bizonyos esetekben ez hozzá tartozik...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3095 Dátum: 2010. augusztus 27. 23:05:59 pm » |
|
Azért a tippelést sztem ne dörgöljük már senki orra alá sem... Az autószereléshez bizonyos esetekben ez hozzá tartozik...
most erre nem reflektálnék inkább...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3096 Dátum: 2010. augusztus 27. 23:12:42 pm » |
|
Tényleg nagyon kíváncsi vagyok, megoldja-e a dolgot 2(?) új fúvóka??
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
sallaip
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
|
|
« Válasz #3097 Dátum: 2010. augusztus 30. 17:37:50 pm » |
|
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy e21-es kiscápa coupéban csak a jobb oldalán van a hátsó ülés mellett az a nagy merevítő cső, ami a hátsó ülés elejének az aljától a jobb hátsó torony fele tart??? Mert múltkor tűnt csak fel, hoyg baloldalt nincs, de helyét sem igazán látom. Ha csak egy van, akkor annak mi a funkciója, mármint, hoyg a másik oldalon miért nincs?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #3098 Dátum: 2010. augusztus 30. 17:44:21 pm » |
|
Szia az nem merevítő cső hanem a benzin cső ami a tankba vezet a tanksapkától indulva.
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3100 Dátum: 2010. augusztus 31. 06:26:39 am » |
|
Viszont minden gond nélkül betehetsz egyet a másik oldalra is, ha szeretnéd: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3101 Dátum: 2010. augusztus 31. 12:27:25 pm » |
|
Mit vagy úgy oda? A mi E21ünknek igenis az a cső merevítette a jobb hátulját mikor szanaszét szakadt a torony!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3102 Dátum: 2010. szeptember 01. 04:26:49 am » |
|
Mit vagy úgy oda? A mi E21ünknek igenis az a cső merevítette a jobb hátulját mikor szanaszét szakadt a torony! ezért kell egy a másik oldalra.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #3103 Dátum: 2010. szeptember 01. 14:48:37 pm » |
|
CsabE28-nak, ha gondod akad a fűtéssel...
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
thepunisher
Nem elérhető
Hozzászólások: 224
'87 e28 520i
|
|
« Válasz #3104 Dátum: 2010. szeptember 01. 15:38:49 pm » |
|
Hali. Lehet, hogy nekem hazudtak, de e34-nél tényleg nem lehet a lengőkar szilenteket préseltetni, vagy legalábbis nem mindet? Csak lengőkarostól lehet cserélni? Vagy a szerelő akihez vittem az volt lusta foglalkozni vele, mert megvetette mindenestől. E28-nál ez hogy van?
Köszi a segítséget. Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
OO==[][]==OO
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3105 Dátum: 2010. szeptember 01. 16:13:25 pm » |
|
Hazudtak. Lehet.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3106 Dátum: 2010. szeptember 01. 19:08:09 pm » |
|
CsabE28-nak, ha gondod akad a fűtéssel... Hova tűnt a faszi lába?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
sallaip
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
|
|
« Válasz #3107 Dátum: 2010. szeptember 01. 19:52:40 pm » |
|
ezért kell egy a másik oldalra.. ) így van, majd teszek egyet másik oldalra is, meg egy kis tankajtót is faragok oda, hisz a tank is két részre van osztva, és akkor mindegyik oldalról tölthetem őket, legalább a benzinkúton nem kell a pisztolyt a másik oldalra húznom, mert mindig kézre esik az egyik tanknyílás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3108 Dátum: 2010. szeptember 01. 22:52:03 pm » |
|
CsabE28-nak, ha gondod akad a fűtéssel... Hát igen: szegény ember vizel, és főz.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3109 Dátum: 2010. szeptember 02. 05:10:21 am » |
|
...és maga esik bele...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3110 Dátum: 2010. szeptember 02. 07:02:19 am » |
|
GYORS HELYZETJELENTÉS... az olajpumpában a tulnyomás szelepet forditva raktam össze ezért mindig nyitva volt... most jó,de tesztelés közben szétbazstam a szimmeringet,ezért az cserés... de elvileg ma összerakom és gó.....remélem...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #3111 Dátum: 2010. szeptember 02. 07:27:01 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3112 Dátum: 2010. szeptember 02. 10:39:14 am » |
|
olyan 2 percet mehetett alapjáraton...olaj nem ment sehová... DE elvileg nem ment szét semmi...elvileg...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3113 Dátum: 2010. szeptember 02. 10:54:28 am » |
|
Nemá. 2 percet járattad??? Nem hallottad hogy úgy kerepelnek a himbák mint egy dízel Golf?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3114 Dátum: 2010. szeptember 02. 10:59:59 am » |
|
2 perc alapjárattól szerintem még nem lesz baja... Anno a haver kispókja ment vagy 10-15-öt is olajnyomás nélkül és nem lett semmi baja.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3115 Dátum: 2010. szeptember 02. 11:40:23 am » |
|
2 perc alapjárattól szerintem még nem lesz baja... Anno a haver kispókja ment vagy 10-15-öt is olajnyomás nélkül és nem lett semmi baja. na jó de az egy kispók, ez meg egy finom japán műszer.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3116 Dátum: 2010. szeptember 02. 12:44:35 pm » |
|
Nemá. 2 percet járattad??? Nem hallottad hogy úgy kerepelnek a himbák mint egy dízel Golf? nem kerepelt a himba..röhögni fogsz mint a doxa ugy járt...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3117 Dátum: 2010. szeptember 03. 07:20:57 am » |
|
Nekem az E21ben hidegindításkor néha 5 másodpercig nem ment fel az olaj a himbákra. Hát volt különbség...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3118 Dátum: 2010. szeptember 03. 13:02:41 pm » |
|
Ez azért van, mert az M10-M30 motornak sokkal nagyobbak az illesztései, mint bármelyik japó motornak.
Az én teóriám szerint ennek oka az ,hogy amíg az M10 és az M30 a 60-as években született, evvel szemben a jól ismert, már sokat bíró japcsi motorok inkább a 70-es évek végén, vagy utána, vagyis az M20-M50-M70 korában,amik szintén jóval kisebb illesztéssel bírnak.
Ennek köszönhetően, ha kicsit is elmegy az olajzás, vagy nem megfelelő, már hangos is az M10-M30 duó.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #3119 Dátum: 2010. szeptember 03. 14:24:35 pm » |
|
Ha már itt tartunk, max hány sec alatt kell kialudnia az olajnyomás lámpának? Mert tudom hogy a régi szúrős m30-asokon sűrűn beszarik valami visszacsapó szelep.
Nekem olyan 2 sec alatt max, bár volt egy hét amikor állt, akkor 4 másodperc környéke volt, de csak olyan 1 sec-ig kerepelt.
Mit kell a hiba esetén cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|