csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3150 Dátum: 2010. szeptember 13. 14:26:58 pm » |
|
Nekünk a kékbe 17 év alatt kb 100 000 ment. Kifogástalanul müködött, SOHA semmilyen gömbfejet nem kellett cserélni. Lehet, gyári volt??? Rönóba tavaly raktam, 11000 km, és kopog. Monnyuk 2200/db volt
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3151 Dátum: 2010. szeptember 13. 17:15:40 pm » |
|
Kiment a jobb oldali kormánygömfejem. 2-3 mm-t mozog sürgősen cserélnem kell. 9 évet/90000 km -t bírt OPTIMAL volt. Lemförder sajnos nincs sehol pedig megfogadtam hogy annál gyengébbet nem rakok be. A gyári 13 K. Ha nem a leggagyibbat nézem akkor marad mondjuk a Meyle és a Moog. Melyikkel járnék jobban?
Moog ,Swag ,Lemförder okés ! Ocap kerülendő !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3152 Dátum: 2010. szeptember 13. 20:46:54 pm » |
|
Kiment a jobb oldali kormánygömfejem. 2-3 mm-t mozog sürgősen cserélnem kell. 9 évet/90000 km -t bírt OPTIMAL volt. Lemförder sajnos nincs sehol pedig megfogadtam hogy annál gyengébbet nem rakok be. A gyári 13 K. Ha nem a leggagyibbat nézem akkor marad mondjuk a Meyle és a Moog. Melyikkel járnék jobban?
Sok lesz az 13-ért, de meyle-t ne tegyél bele inkább. Moog...háát. De ocapot tényleg ne
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3154 Dátum: 2010. szeptember 13. 22:09:59 pm » |
|
bééééjemvééét!!! De inkább swag/febi.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3155 Dátum: 2010. szeptember 13. 22:26:05 pm » |
|
én kis pénzű BMW-s vagyok, de azt megtanultam ennyi idő alatt, hogy ha csak lehet, akkor OEM alkatrész ugorjon a kocsiba. nem tudom az alkatrész milyen állapotú, ami most bent van, kibír-e még egy kis időt esetleg, de ha csak tudod, a BMW-t vedd meg. egyszerűen azért, mert nagy valószínűséggel az a legjobb!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3156 Dátum: 2010. szeptember 13. 22:33:22 pm » |
|
A febi az nem oem?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3157 Dátum: 2010. szeptember 13. 22:35:06 pm » |
|
sose volt az.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3158 Dátum: 2010. szeptember 14. 08:14:47 am » |
|
azért biztos ami biztos megvárnám mások véleményét is... biztos jól mondtad,mert van négy ilyen felnim,hogy Bmw meg 6,5 coll,csak nemtudtam mihez tartozik
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3159 Dátum: 2010. szeptember 14. 08:18:16 am » |
|
E12-n ritkán volt 6,5 ,ha volt is ,akkor 528i-n. Leginkább az E23 kapta ezt a méretet. Mondjuk most az E12-re a lemezfelnim 7x14 205/70 14-es gumikkal
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Tykka72
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
|
|
« Válasz #3160 Dátum: 2010. szeptember 14. 08:39:25 am » |
|
Sziasztok. Ezt az oldalt talatam, nem tudom, hogy ha ismeritek de eleg sok erdekes dolog van E12 hez illetve mas regi modellhez. http://www.wallothnesch.com/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3161 Dátum: 2010. szeptember 14. 14:52:34 pm » |
|
Köszi ismerjük...
Párszor rendeltem már tőlük...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3162 Dátum: 2010. szeptember 14. 18:13:13 pm » |
|
E12-n ritkán volt 6,5 ,ha volt is ,akkor 528i-n. Leginkább az E23 kapta ezt a méretet. Mondjuk most az E12-re a lemezfelnim 7x14 205/70 14-es gumikkal ezeken is 205 70-14 virít,és elég batárul mutatnak
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3163 Dátum: 2010. szeptember 14. 18:35:15 pm » |
|
Üdv!
1980/09 után tényleg csak egyfajta vezérműtengely volt az m10-ekben? Próbaként megnéztem a realoem-ben egy 1982/11-es 315, és 318i-hez való vezérműtengelyt, mindkettőre a következőt adta ki: CAMSHAFT 09/1980 11311272442 $555.46 1980/05-re viszont mindenre ezt hozza:CAMSHAFT 09/1980 11310631014 $484 (bár itt hoz egy 300fokos sportverziót.)
akkor most a k-jetes motorokon is megvan a mechanikus ac hajtó-excentere?
Azt tudom, hogy előtte a gyújtáselosztó forgásiránya változott...
Hol lehet többen megtudni a vezérműtnegelyről? Azt már sikerült kiderítenem, hogy 264 fokos, valamint, hogy 9mm a benyitása gyárilag. De pl a szelepek nyitási/zárási szögét/időpontját nem találom meg... ( béna vagyok a guglihoz...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #3164 Dátum: 2010. szeptember 14. 19:37:17 pm » |
|
Collins! Gyűjtenék én gyárira, csak valszeg a többit is cserélni kell hamarosan, akkor már azt is gyárira, két belső két külső az már összsen négy, plusz a jobb hátsó hídszilentet is cserélni kell, az biztos hogy gyári lesz, mert a többi is annyiba kerül. A lányom most kezdte a sulit szeptemberbe, ne tud meg mibe került neki a tanévkezdése legalább 50-60K, elsős vinni kell + 5 km naponta, plusz itt van még a lakáshitel is a nyakunkon. Mióta családom van nem tudok már annyit költeni BMW-re mint előtte. Szeretnék új gyújtáskábelt is a sallangjaival együtt az is úgy 20K. A nyári gumijaim cserések lesznek tavasszal az mondjuk 4x15=60K. A felniket is szintereztetni kellene, hogy teljesen szép legyen az autó, ahogy kell.
Holnap jön meg a gömbfej, Febi 7 ezer valamennyi a listaára 5K-ra sikerült lealkudnom. Tudom hogy ennél valamivel olcsóbban is hozzá lehetne jutni ehhez autószerelő ismerősők révén akiknek van 30-60% kedvezményük, de egyrészt nem akartam szívességet kérni, és szaladgálni még utánna, ez a bolt a lányom sulija mellett van így nem kitérő, és minél hamarabb cserélni szeretném a családom biztonsága végett is.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3165 Dátum: 2010. szeptember 14. 19:45:08 pm » |
|
Bocsi, hogy beleszóltam, igazad van, megértelek! Remélem nincs harag, rosszat szólni nem akartam, tudom, hogy igényes vagy az autódra, hisz látszik!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #3166 Dátum: 2010. szeptember 14. 20:42:42 pm » |
|
Szó sincs haragról, csak próbáltam vázolni a helyzetemet.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3167 Dátum: 2010. szeptember 15. 22:23:25 pm » |
|
Kifúj a kipufogóm a középső dob és a rezo cső között..nem szeretném ha összeheggesztenék... Mmilyen pasztát ajánlotok hozzá..mivel nem gyárira lett a rendszer eleje csinálva,a tömitésnél ereszt..kicsit feszes lett a cucc...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3169 Dátum: 2010. szeptember 16. 10:12:44 am » |
|
Kifúj a kipufogóm a középső dob és a rezo cső között..nem szeretném ha összeheggesztenék... Mmilyen pasztát ajánlotok hozzá..mivel nem gyárira lett a rendszer eleje csinálva,a tömitésnél ereszt..kicsit feszes lett a cucc...
a multikban lehet kapni pasztát is, meg bandázst is..Én a bandázzsal szoktam, be kell nedvesiteni, rátekerni,összekötni egy hozzá adott dróttal,és a melegtől(meg talán a kipuffgáztól is) megköt. Ha jól emléxem Holts.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3170 Dátum: 2010. szeptember 24. 12:57:31 pm » |
|
Na eeeeez mi?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3171 Dátum: 2010. szeptember 24. 19:59:35 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3172 Dátum: 2010. szeptember 24. 20:09:18 pm » |
|
A Mannesmannról eddig csak jót hallottam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3173 Dátum: 2010. szeptember 25. 11:31:19 am » |
|
Na eeeeez mi? Motortester, egy egyszerű vákumos elven működő régi "motordiagnosztikai eszköz"..csak egy vékony cső kell még hozzá, és ennyi, az elektronikája kimerül a világitásában.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3174 Dátum: 2010. szeptember 25. 11:33:30 am » |
|
Aha. És mennyire használható? Mármint van értelme, vagy csak parasztvakítás az egész?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csoribaba
Vendég
|
|
« Válasz #3175 Dátum: 2010. szeptember 25. 16:08:03 pm » |
|
Üdv! e23 motronic, műszerfaláról tudna vki képet küldeni, melyik kábel, csati hova megy?? ilyen műszerfal, csak 240ig van órázva
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 25. 17:10:05 pm írta csoribaba »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3176 Dátum: 2010. szeptember 27. 09:54:31 am » |
|
Az ETA blokkra (m20b27) csak a b25 hengerfeje jó, vagy a b20-23 fej is jó rá? (elvileg ugye nagyobb a furat...)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Tykka72
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
|
|
« Válasz #3177 Dátum: 2010. szeptember 27. 12:13:49 pm » |
|
Sziasztok.
Az alabbi sorokat irta valaki nekem, itt kernek segitseget, meg tudjatok mondani, hogy mi a neve ennek az anyagnak? Illetve kb. hany kg. kell egy E12 alapozasahoz. Mivel nem barat es nem rokon csinalja a festest nagy segitsegemre lenne, ha valamennyire tudom, hogy mirol beszelnek.
"Alapozobol is tobbfele van. Mi egy dragabb fajtat hasznaltunk, epoxi alapu, ket komponensu. Miutan megkot, anyira kemeny, hogy nehany kalapacsutest is kibir. Csavarokat is alapoztunk, festettunk ezzel es kibirja serulesmentesen a szerelest. En ezt ajanlanam. Jomunkat!"
Elore is koszonom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #3178 Dátum: 2010. szeptember 27. 14:13:03 pm » |
|
Az ETA blokkra (m20b27) csak a b25 hengerfeje jó, vagy a b20-23 fej is jó rá? (elvileg ugye nagyobb a furat...)
Jónak jó rá,csak a furat ugye nem egyezik. De melyik tömítéssel rakod össze? A b20(80mm) vagy a b25(84mm)?
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3179 Dátum: 2010. szeptember 27. 16:22:14 pm » |
|
csak a 84-es tömítéssel szabad/érdemes összerakni! az eta hf egyébként megegyezik az első szériás 20-as fejjel (tudomásom szerint) nyomatékos karaktere lesz tőle a motornak...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 27. 16:40:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|