CápaBMW fórum
2024. november 01. 00:00:13 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3008737 alkalommal)
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3270 Dátum: 2010. október 08. 15:29:56 pm »

Ezeket a fékeket utánad hajigálják, valamelyik Astrában is ugyanez van! Úgy már mindjárt csak 15 éves és nem 25!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
gim_e12
Vendég
« Válasz #3271 Dátum: 2010. október 09. 05:50:54 am »

E32 ablaktörlő:

múltkor, az esősebb időszakban egyszer épp indulófélben (már járt a motor, de még egy helyben állva) ráindítván az ablaktörlőt megszorult.
Volt már valamikor ilyen jelenség, de ha párszor ráhúztam a direkt törlő funkciót akkor kimászott belőle és utána járt szépen.
Na most nem így volt, 2-3 próba után inkább kiugrottam és felhajtottam a lapátokat, le ne égjen az ablaktörlő motor, aztán egy két próba után már járt a levegőben, majd vissza az ablakra és ott is pucolt. Gondoltam ezzel megint meg van oldva a probléma....

Hát annyira nem: legközelebbi alkalommal hülye kattogással törölt, mint kiderült azért mert a jobb oldali lapát töve bele-bele surlódik a mocitető élének aljába, és akkor konstatáltam, hogy szerintem eleve nincs alsó állásban elég lent a lapát + úgy fest mintha nem lenne eléggé ráfeszülve a szélvédőre sem.

Ha valakinek van ötlete, vagy volt már hasonló tapasztalata, azt megköszönném a segítene.
A kérdés, hogy lehet hogy "elugrott" a kezdő poziból, ergo lecsavarozás, arrébb rakás, visszacsavarozás elég lehet e, vagy közbejátszik már ezen autóknál a változó feszítés és akkor ott kell keresgélni.

Mitől szorulhatott meg egyáltalán? Szét kellene szedni? Berohadt? Kenés kell neki valahova?

Előre is köszönöm!
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3272 Dátum: 2010. október 09. 07:17:20 am »

Hát szerintem egy rendes szétszedés köllene, de olyan szintű, hogy a tengelyekre meg a csigamechanizmusra is grafitos zsírt juttatnál gazdagon, és a motor kommutátorát is fel kellene szabályozni, esetleg szénkefe cserével egybekötve, vagy csere egy jobb állapotúra. Nekem is nagyon lusta az ablaktörlő, de sajnos nem tudom mihez viszonyítani, csak a rönyóéhoz, hát az kétszer gyorsabban jár. Én is érzem hogy kicsit lustán cammog a lapát, de nem szorul. Lehet, hogy maga a motor tengelye szorul, azért nem bírt megindulni először, aztán kicsit kikoptatta magának a rozsdát. Nem túl jó.
Nálad szerintem kóros motorgyengülés esete forog fenn. Ezt kellene orvosolni.
A kattogás amiatt van szerintem hogy átugrál a lapát a tengelyén. Azonnal szüntesd meg mert ledarálja a racsnit és akkor tuti a csere. Legalább az az oldal nincs rárohadva a tengelyére!
Ha a másik semmiképp nem jön le, akkor sajnos csapágylehúzó szerszámmal kell rámenni, előfordul hogy 10 évig nem kell levenni a szárat és akkor kissé rágyógyul!
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 09. 07:23:22 am írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3273 Dátum: 2010. október 09. 08:47:04 am »


Ha valakinek van ötlete, vagy volt már hasonló tapasztalata, azt megköszönném a segítene.


A helyzet az, hogy a mechanikát cserélni kell, mert E32-E34 betegsége, hogy a tengely kiszopósodik, és ha már anyira ki van kopva, hogy bele ér a motorháztető élébe akkor annak annyi. Megnézem neked, lehet, hogy az 50-esben még benne van.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3274 Dátum: 2010. október 09. 09:03:49 am »

Bizos "fejlesztettek" a korábbi megoldáson...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7138


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3275 Dátum: 2010. október 09. 10:42:32 am »

Csab, az E21 ablaktörlő motorban műanyag a fogaskerék... Nem tudom ki a f@sznak jutott eszébe megspórolni ott pár kopejkát egy acélhoz képest, én csak anyázni tudtam, mire asszem a 3. lett jó.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3276 Dátum: 2010. október 09. 10:47:38 am »

Nem az a szomorú, hogy műanyag, hanem az, hogy nem kapni hozzá felújítószettet... Pár fogaskerék meg szénkefe aztán kész is a tuti biznisz.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gim_e12
Vendég
« Válasz #3277 Dátum: 2010. október 09. 14:22:23 pm »

Kösz Csab!
Kösz Viktor. Lehet valamikor megnézem az "új" helyed és akkor feltárhatnánk mi a nyűge (esetleg akkor csere az 50-esből, ha ez tényleg fos)
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3278 Dátum: 2010. október 09. 18:12:15 pm »

Ne gondold Collins, hogy a müanyag rosszabb a fémnél! Általában a primitív mechanikai megoldásoknál úgy szokták párosítani a fogaskerekeket hogy egy puha egy kemény. Így árhető el ugyanis a lehető legnagyobb élettartam, ráadásul sokszor a csendesség is szempont, pl az ablaktörlőben bizony nem mindegy hogy 10 év múlva se keletkezzen surlódó hang pl egy csigakerekes kihajtásnál. Pont ezért tettek oda müanyagot, mert egy tükörfényes kemény acél csiga egy jól illeszkedő danamid fogaskerékkel az garantált 20 év utólagos kenés nélkül! Szóval ne bántsd a mérnököket, hidd el, a tőlük telhető legjobbat választották!
Nézd csak meg pl ezt a képet. Ez egy 25 éves AIWA walkman belseje. Ha megnézed, az egyik fogaskerék átlátszó. Na az olyan puha, hogy akár 90fokban meg lehet görbíteni, és aztán visszaáll eredeti formájára. Soha semmilyen kenést nem igényel, és sokkal csendesebben fut, mint egy fém, vagy egy kemény müanyag. shocked


* IMG_2227.jpg (284.97 KB, 1181x886 - megtekintve 1002 alkalommal.)
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
toxi92
Vendég
« Válasz #3279 Dátum: 2010. október 09. 21:45:29 pm »

Hali Segítségeteket kérem!!!!
E21 be ültető rugót keresek!
Valaki tudna segíteni honnét tudnék beszerezni?Huh? Rs tuningnál van de 6-8hét mire megjön!
Ha valamit tudtok vagy esetleg rugó keményítést hol vállalnak!
Pü-be jöhetnek a tanácsok! Köszi szépen
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3280 Dátum: 2010. október 11. 12:12:18 pm »

Kérdés...

Hallott-e valaki olyan szerről amit a hűtővízbe kell önteni,azt elszinezi és ha szivárog valahol akkor este foszforeszkál....
Vagy hogy lehet elszinezni a vizet a kocsiban,hogy észrevegyük a szivárgást...
Naplózva

steffe
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3281 Dátum: 2010. október 11. 13:42:59 pm »

A klímások használnak fluoreszcens festéket ami uv fény alatt világít. Szerintem azzal megpróbálhatod..
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3282 Dátum: 2010. október 11. 18:47:51 pm »

Úgy rémlik, hogy még az ETK-ba is vannak ilyen cuccok, olajra, hűtővízre stb. leaking agent néven, németül nemtom hogy van.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #3283 Dátum: 2010. október 12. 14:19:19 pm »

Azt szeretném megkérdezni,hogy e21 váltóján a nyelestengely-csapágyat lehet-e cserélni a váltó megbontása nélkül???
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3284 Dátum: 2010. október 14. 22:07:19 pm »

Ma egész nap ezzel szívtam. Ha érdekel valakit, felrakom ide a dwg filet (Autocad, ki lehet vágatni lézerrel, plazmával, mittudomén...).
Azt nem tudom mennyire méretpontos, mert még nem vágattam ki, de gondolom 1:1-ben jó lesz a fényszóróhoz, mert szétszetdem egyet és az alapján méreteztem... (E21-ből, gondolom jó még E12, E28, E30, meg nemtudom még mindek ilyen a lampionja.)

(Ja és azért ide rakom be, mert itt többen látják.)

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #3285 Dátum: 2010. október 14. 22:30:32 pm »

Jééé, te is a 2004est használod?  Cheesy Cheesy
Naplózva

Thommy
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3286 Dátum: 2010. október 15. 08:01:16 am »

Tudja valaki hogy E21-be mennyi fékolaj kell összesen?
Illetve milyen DOT4-eset érdemes venni?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3287 Dátum: 2010. október 15. 08:58:39 am »

Ma egész nap ezzel szívtam. Ha érdekel valakit, felrakom ide a dwg filet (Autocad, ki lehet vágatni lézerrel, plazmával, mittudomén...).
Azt nem tudom mennyire méretpontos, mert még nem vágattam ki, de gondolom 1:1-ben jó lesz a fényszóróhoz, mert szétszetdem egyet és az alapján méreteztem... (E21-ből, gondolom jó még E12, E28, E30, meg nemtudom még mindek ilyen a lampionja.)

(Ja és azért ide rakom be, mert itt többen látják.)



Black hella kereszt? A poweren valamelyik topicban fönn van róla a méretpontos sablon.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3288 Dátum: 2010. október 15. 09:01:31 am »

Én csak PDF-et találtam róla.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3289 Dátum: 2010. október 15. 15:13:04 pm »

Ez a sablon a kissebbik lámpához van ugye?

nagyhoz nem tud valaki?
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3290 Dátum: 2010. október 15. 16:31:11 pm »

Igen a kisebbikhez. Szerintem ha felnagyítod, akkor nagyhoz is jó lehet akár (Azért vannak rajta a méretek, hogy nyújtani lehessen.)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7138


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3291 Dátum: 2010. október 15. 20:08:19 pm »

Tudja valaki hogy E21-be mennyi fékolaj kell összesen?
Illetve milyen DOT4-eset érdemes venni?

a gyári valami 2800 pénz, úgy emlékszem liter áron.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3292 Dátum: 2010. október 15. 21:24:03 pm »

Volt. Már majdnem 4000
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3293 Dátum: 2010. október 15. 21:31:16 pm »

Én ha jól emlékszem 2 flakon preventet vettem (DOT4, az kell bele elvileg) és asszem' a 2.-ból igen kevés fogyott.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7138


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3294 Dátum: 2010. október 15. 21:49:44 pm »

Volt. Már majdnem 4000


utánanéztem, és 2800-ért tudok most is.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
VA E21
Vendég
« Válasz #3295 Dátum: 2010. október 15. 23:32:01 pm »

Ma egész nap ezzel szívtam. Ha érdekel valakit, felrakom ide a dwg filet (Autocad, ki lehet vágatni lézerrel, plazmával, mittudomén...).
Azt nem tudom mennyire méretpontos, mert még nem vágattam ki, de gondolom 1:1-ben jó lesz a fényszóróhoz, mert szétszetdem egyet és az alapján méreteztem... (E21-ből, gondolom jó még E12, E28, E30, meg nemtudom még mindek ilyen a lampionja.)

(Ja és azért ide rakom be, mert itt többen látják.)



Mi ez a halálcsillag?  Cheesy
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3296 Dátum: 2010. október 16. 21:30:34 pm »

Igen a kisebbikhez. Szerintem ha felnagyítod, akkor nagyhoz is jó lehet akár (Azért vannak rajta a méretek, hogy nyújtani lehessen.)

És azt már tudod hogy mivel fogod ragasztani?
Naplózva

BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3297 Dátum: 2010. október 18. 21:38:22 pm »

T. márkatársak!
Volna valaki aki le tudna másolni nekem egy chippezett motorvezérlő epromját?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3298 Dátum: 2010. október 19. 11:55:19 am »

Egy 1986-os öntésű (legalábbis ezt a dátumot véltem látni benne)  m10 hf-ben vajon már az ólommentes benzinhez való edzett szelepülékek lehetnek?

A "BMW  1.724.055.2" számú főtengely-jeladó vajon hall, vagy induktív elven működik?  Amennyiben induktív, akkor képes működni a m10-es cápák 111 végű gyújtásmoduljával?  
Ami biztos, hogy mágnes van benne, mert elég jól összeszedi az acéldolgokat a környezetéből...
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 19. 11:58:51 am írta Promega » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3299 Dátum: 2010. október 19. 12:10:29 pm »

És azt már tudod hogy mivel fogod ragasztani?

Még nem tudom. Valami hőálló szilóval...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!