CápaBMW fórum
2024. december 18. 02:56:54 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3064270 alkalommal)
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3480 Dátum: 2010. november 25. 19:41:01 pm »

jo estét.ha az akksi   rosz nem bir ki 3napot.nem?mert 3 nap után nem tudja megforgatni az öninditot már.Hapedig lekötöm a sarukat akkor 4 nap után is indul.Hogyan tudom kideriteni,hogy mi szivja az akksit..........
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3481 Dátum: 2010. november 25. 20:23:42 pm »

Szerintem valószínű, hogy utólagosan bekötött cucc szívja az akksit... E21-nél nálam volt olyan, hogy az elakadásjelző kapcsolója zárlatos volt és az szívta az akksit, de azon kívül passz. Riasztó, el. ablak, rádió én ezeket nézném először.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3482 Dátum: 2010. november 25. 21:14:17 pm »

jo estét.ha az akksi   rosz nem bir ki 3napot.nem?mert 3 nap után nem tudja megforgatni az öninditot már.Hapedig lekötöm a sarukat akkor 4 nap után is indul.Hogyan tudom kideriteni,hogy mi szivja az akksit..........
Próbáld meg kiszedni a biztosítékokat és egy ampermérőt bekötni helyettük.Így megnézheted, mi vesz fel áramot.Ha nincs műszered, nézd meg, melyik szikrázik amikor kiszeded vagy visszarakod.Amikor kiszedted az összes biztit, nézd meg, hogy az akkusaru, ha leveszed és visszarakod, szikrázi-e. Figyelj oda, hogy a belső világítás és a rádió legyen kikapcsolva.Ha lehet, szedd ki a rádió biztosítékát vagy a rádiót, mert a memóriája kikapcsolt állapotban is vesz fel áramot. Ha van, a riasztót is ellenőrizd.
Ha jól tudom 0.1-0,2 Amper lehet a legnagyobb áramfelvétel, ha kikapcsolrtál mindent.Ennyit vesz fel a rádió memória, óra, riasztó,stb.
Naplózva
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #3483 Dátum: 2010. november 25. 21:37:39 pm »

akkor egyet értünk!
Mégegy kérdés  inni szeretsz ? Grin

én igen Evil Cheesy
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3484 Dátum: 2010. november 25. 23:57:16 pm »

akinek  C+E kategóriája van az alapból iszik.  Evil 

Ez nem igaz!
Nekem is van, de annyit meg sem tudnék inni, amennyit te!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3485 Dátum: 2010. november 26. 00:18:39 am »

Próbáld meg kiszedni a biztosítékokat és egy ampermérőt bekötni helyettük.Így megnézheted, mi vesz fel áramot.Ha nincs műszered, nézd meg, melyik szikrázik amikor kiszeded vagy visszarakod.Amikor kiszedted az összes biztit, nézd meg, hogy az akkusaru, ha leveszed és visszarakod, szikrázi-e. Figyelj oda, hogy a belső világítás és a rádió legyen kikapcsolva.Ha lehet, szedd ki a rádió biztosítékát vagy a rádiót, mert a memóriája kikapcsolt állapotban is vesz fel áramot. Ha van, a riasztót is ellenőrizd.
Ha jól tudom 0.1-0,2 Amper lehet a legnagyobb áramfelvétel, ha kikapcsolrtál mindent.Ennyit vesz fel a rádió memória, óra, riasztó,stb.
Szombaton végignézem,hátha megtalálom ami fogyasztja az akksit.
Amugy ha rossz az akksi kibir napokat mig lemerül?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3486 Dátum: 2010. november 26. 16:58:49 pm »

 sm_69
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3487 Dátum: 2010. november 26. 19:32:29 pm »

Próbáld meg kiszedni a biztosítékokat és egy ampermérőt bekötni helyettük.Így megnézheted, mi vesz fel áramot.Ha nincs műszered, nézd meg, melyik szikrázik amikor kiszeded vagy visszarakod.Amikor kiszedted az összes biztit, nézd meg, hogy az akkusaru, ha leveszed és visszarakod, szikrázi-e. Figyelj oda, hogy a belső világítás és a rádió legyen kikapcsolva.Ha lehet, szedd ki a rádió biztosítékát vagy a rádiót, mert a memóriája kikapcsolt állapotban is vesz fel áramot. Ha van, a riasztót is ellenőrizd.
Ha jól tudom 0.1-0,2 Amper lehet a legnagyobb áramfelvétel, ha kikapcsolrtál mindent.Ennyit vesz fel a rádió memória, óra, riasztó,stb.
Szombaton végignézem,hátha megtalálom ami fogyasztja az akksit.
Amugy ha rossz az akksi kibir napokat mig lemerül?
Ha elmész egy autóvillamossági szerelőhöz és megkéred, hogy nézzen rá az aksidra, megmondja, hogy jó-e még. Igazából egy terhelővillával lehet megnézni az aksi állapotát. Merre laksz? Lehet, hogy tudok segíteni.
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3488 Dátum: 2010. november 26. 20:59:11 pm »

Mióta bejött a hidegebb idő melegszik a motorom. Nem sokat és nem mindig max. egy fél osztásnyit. Már tavaly télen is csinálta ezt. Esetleg túl kevés üzemanyagot kap? Vagy sok az előgyújtás? Vagy csak szarakodik a termosztát? De melegbe miért nem csinálta? Még egy dolog jutott eszembe: levegőszűrő meleglevegő keverő szelepe nem jól működik? Direkt vettem belőlle újat hogy ne keljen mindig állítgatni tavasszal és ősszel. Legyen automata hamár olyanra tervezték. Mondjuk azt sosem értettem hogy az első szériás légszűrők 14 fok körül nyitottak az enyém a második szériások, ami vákumos, pedig 4 foknál.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #3489 Dátum: 2010. november 26. 21:06:17 pm »

Szia nem lehet hogy a fűtés ráadásával van kapcsolatban a melegedés mivel ilyenkor szerintem lasabban kering a víz a rendszerben de ezt könn :smile:yen letesztelheted ha egy kicsit kocsikázol télikabátban fűtés nélkül.
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3490 Dátum: 2010. november 26. 23:06:04 pm »

Hmmm.... Lehetséges. Ki fogom próbálni, mostanába mindig legkisebbértéken hagyom a fűtést hogy ne legyen túl hideg.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3491 Dátum: 2010. november 26. 23:35:07 pm »

Ha elmész egy autóvillamossági szerelőhöz és megkéred, hogy nézzen rá az aksidra, megmondja, hogy jó-e még. Igazából egy terhelővillával lehet megnézni az aksi állapotát. Merre laksz? Lehet, hogy tudok segíteni.                                                                                                                                                                                    0köszönöm a segitseget.en most londonban vagyok.bar el tudnek menni hozzad,hogy negnezzuk.ha nem deritem ki akkor ha hazamegyek ,kehet igenybevennem  a segitsegedet,hogy kideritsuk,mi a baj
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3492 Dátum: 2010. november 27. 07:34:32 am »

Mióta bejött a hidegebb idő melegszik a motorom. Nem sokat és nem mindig max. egy fél osztásnyit. Már tavaly télen is csinálta ezt. Esetleg túl kevés üzemanyagot kap? Vagy sok az előgyújtás? Vagy csak szarakodik a termosztát? De melegbe miért nem csinálta? Még egy dolog jutott eszembe: levegőszűrő meleglevegő keverő szelepe nem jól működik? Direkt vettem belőlle újat hogy ne keljen mindig állítgatni tavasszal és ősszel. Legyen automata hamár olyanra tervezték. Mondjuk azt sosem értettem hogy az első szériás légszűrők 14 fok körül nyitottak az enyém a második szériások, ami vákumos, pedig 4 foknál.

Én a termosztátra gyanakodnék. Az olcsóbbfélék tudnak fura dolgokat művelni. Lehet lassabban reagál a hőre, mint a gyári. (vagy magasabb hőértékű...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3493 Dátum: 2010. november 27. 10:21:17 am »

Ma reggel kipróbáltam kikapcsolt fűtéssel úgy is csinálja.
A termosztát úgy 5-8 éves lehet és gyári, még én vettem, ettől függetlenül lehet rossz. Másra már nem nagyon tudok gyanakodni. Tegnap este tekertem a karbin adtam neki több naftát úgy maradt, lehúztam az utógyújtás vákumcsövét, akkor sem változott.
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 27. 10:58:15 am írta fehércápa » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3494 Dátum: 2010. november 27. 10:28:49 am »

5-8 év alatt azért sztem a gyári is elromolhat.  Smiley Én legalábbis megbocsátanám neki.  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3495 Dátum: 2010. november 27. 11:13:14 am »

hát.. azért egy gyárinak illene tovább tartania. franc akar öt évente termosztátot venni Smiley.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3496 Dátum: 2010. november 27. 14:55:18 pm »

jajj de jó. itt dumálunk róla, és az enyém is elkezdi csinálni...


általában ma kb 40 km alatt végig jó volt. egyszer eltáncolt háromnegyedig. aztán picit vissza. aztán fel háromnegyed fölé egy picit. ott megakadt egy percre kb. és elindult vissza. középállásban volt egy ideig, majd egy picit letáncolt, és vissza.

érthetetlen... ezzel, meg az indítózós gonddal szívok, mióta meg van a kocsi. kapott újat / másikat mindenből. de muszáj lesz megtalálni végre a hiba okát, mert elképesztően idegesít.


fehércápa szólj, ha megtaláltáok! Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3497 Dátum: 2010. november 27. 15:37:32 pm »

Nézzétek meg a hőgomba(a visszajelző) csatlakozásánál a vezetéket. Nekem ott el volt korrodálódva akkor is csinált ilyen hülyeségeket...  Smiley Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3498 Dátum: 2010. november 27. 16:01:09 pm »

oké, rákukkantok. hátha ez lesz a bűnös Smiley (na nem mintha értenék a villamossághoz Cheesy)



gyanús.... mentem vele most kb. 50 km-t, és hibátlan a visszajelzés alapján.
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 27. 23:32:07 pm írta collins » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3499 Dátum: 2010. november 27. 21:18:18 pm »

Hello!!!!
egyenletes sebességnél hirtelen gázadáskor valami halkan de biztosan üt.hallani is lehet a hangját......................difi lesz?vagy valami más?
Vajon hazaindulhatok vele,vagy nézessem meg?
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3500 Dátum: 2010. november 27. 21:43:23 pm »

Hardy ? Remélem nem mondtam nagy hülyeséget de ezt legalább ha alánézel ki tudod zárni...
Naplózva

Bence
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3501 Dátum: 2010. november 27. 21:55:15 pm »

Hardy?alánézek holnap de mit kell látni???
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3502 Dátum: 2010. november 27. 22:09:05 pm »

Hogy nem e szarrá van szakadva... pill megkeresem a képet nekem a 28on hogy nézett ki..

no...


Naplózva

Bence
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3503 Dátum: 2010. november 27. 22:18:18 pm »

Most rendesen beparáztattál...............................Ezt holnap megnézem...............
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3504 Dátum: 2010. november 27. 22:21:07 pm »

Bocs ...  Lips Sealed
Naplózva

Bence
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #3505 Dátum: 2010. november 28. 11:51:18 am »

Valaki mondja meg legyenszives, hogy az első, és második szériás E12 műszerfalhéjak között mi a különbség pontosan? A rostélyok tudom, hogy  különböznek, de az nem variálható át?
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #3506 Dátum: 2010. november 28. 12:36:11 pm »

A légbefúvó rostélyokat simán át todod tenni.
Én is átraktam az első szériást második szériásra mind a két E 12-es verdámon. Wink
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #3507 Dátum: 2010. november 28. 12:50:39 pm »

Pompás, köszi!
Ezenkívül valami különbség??
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #3508 Dátum: 2010. november 28. 12:55:49 pm »

Talán még csak annyi, hogy az időmérő óra kinézete.
Analóg, digitális a ventillátor kapcsoló közepén, vagy a ford számmérő helyén. Tipustól és felszereltségtől függően.
Most hirtelen nem jut eszembe más..
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3509 Dátum: 2010. november 28. 13:03:27 pm »

Különbségek az első és második szériás műszerfalnál.

- az újabbnak jobban hátrafelé nyúlik a közepe, így kényelmesebben eléred a fűtéskezelőt
- ezáltal más a fűtéskezelő és a fűtésbox közötti közvetítőtengely hossza (régi rövidebb)
- a fűtéskezelő alakja és kiterjedése teljesen más, ugyanis a réginél a hamutál,ablakfűtés, szivargyújtó egység egyben van a tekerőkkel és le is nyúlik a középboxig
- középbox keskenyebb/elnyújtottabb hátrafelé, tehát ez is teljesen más,mint az újabb
- fabetétek befogatása
- hangszórónyílás a mélyedésnél (újnál nincs)
- műszeregység is eltérő formájú a kétféle héjban

Tehát az újabb eléggé hülyén veszi magát az első-,ill. "átmeneti" szériánál.

Műszerfal jelenleg egyikhez sem rendelhető Sad

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!