CápaBMW fórum
2024. november 27. 18:40:33 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3038247 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3660 Dátum: 2010. december 27. 20:14:35 pm »

Én a törlőrelét nézném meg legelőször is.

Sokszor segít, ha kiszeded, kontaktspré, vissza.

Vagy kivesz, szétszed, belsejét ellenőriz, ha javítható, javít és vissza.

Ha nagyon nem, akkor egy másik relé.

Sajnos ez előfordul az E28 kortárs cápákkal.

De az sem butaság, amit Gim mond, az is teljesen elképzelhető!
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #3661 Dátum: 2010. december 27. 21:04:55 pm »

ja, elolvastam mégegyszer Grin
szóval amint bekapcsolod, onnantól kezdve folyamatosan megy az ablaktörlő..
Akkor fuss még neki még1x. Cheesy Wink

"Az a tünet,hogy egyszercsak elindul az ablaktörlömoso motor"

Tehát, ha jól értem be sem kell hogy kapcsolja, egyszercsak működni kezd.
Naplózva
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #3662 Dátum: 2010. december 28. 07:18:34 am »

Sziasztok!
Nos minden gond nélkül hazaértem.smiley
Viszont igy tél alkalmával a latyakban,nagyobb szükség van az ablaktörlöre mint bármikor máskor.
Valahogy szét lehet választani az ablaktörlömoso motor müküdését az ablaktörlökartol?
Az a tünet,hogy egyszercsak elindul az ablaktörlömoso motor,persze nem nyom folyadékot mert valamiért nem tud,majd beindul az ablaktörlökar is,és nem áll meg sehogyansem.lehuztam a mosomotorrol a sarut,az bekussolt de a kar tovább ment.Mérgemben kikaptam a biztijét deház igy semmi sem megy sem a motor sem az ablaktörlökar.......................
Ha valamikor,hát most lenne jo ha menne........................E24.........................
Mit lehet tenni szerintetek?Huh?
Köszönöm

Nekem volt egy hasonlo jelenseg az E 12 nel.Végül megtaláltam.Elől a hütő allatt van egy köteg kábel.Ott egy kis helyen megette a só a szigetelést és néha ott letestelt  a vezeték-és automatikusan elindult az ablaktörlőm,de nem mindig csak olyankor mikor nedves vagy ködös volt a levegő,Először azt hittem,hogy ilyen okos a BMW hogy nemcsak az esőcsepeket érzékeli. ;DAztán megleltem a hibát.Szétválasztottam a vezetékeket elszigeteltem azóta minden ok.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3663 Dátum: 2010. december 28. 15:17:25 pm »

Hát igen.Az volt,hogy a nagy tartálybol nemtud folyadékot nyomni,megy a motor de nincs folyadék(nem fagyott be....)és a folyadékszint sem csökken igazán.........
A kis tartálybol tudtam üzemeltetni ahonnét a koncentrátumot szokta keverve lökni az ablakra.
Eddig rendre törölt párat azután megállt.
Mostanában az a tünet,hogy egyszercsak elindul minden ok nélkül a kar és hallom hogy megy az  ablakmosofolyadékmotor ezerrel,de nem inditottam el,és nem áll le csak ha kiveszem a kulcsot vagy a biztit kikapom.Lehuztam a motorrol a sarut az megállt de a kar továbbra is ment és nem állt le.Mintha a kormányrol huznám a kart,hogy töröljön.
Egy relé müködteti a két dolgot?Lehet az a ludas?
Amugy két hete leszedtem a burkolatot,de ezt 4 napja csinálja.
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #3664 Dátum: 2010. december 28. 16:05:01 pm »

Amugy két hete leszedtem a burkolatot,de ezt 4 napja csinálja.


Hát biza akkor én megnézném, nincs e ott valami összekócolva, vagy vezeték sérülve, törve, stb.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3665 Dátum: 2010. december 28. 20:27:52 pm »

Amikor a nagy tartályból nem akar jönni cucc, de a motor megy, akkor a hozzávaló csőszakasz műanyag T-elosztó/visszacsapószelep/nyomástartója van "összefakadva" belül.
A múltkor volt nálam egy E28 és azon is ki kellett cserélni, bár ott mindkettőt, mert az intenzív tartályból sem akart jönni a cucc.

A szavaidból még azt veszem ki, hogy talán fényszórómosód is van. Még annak a reléjét érdemes átfújni kontaktsprével.

De változatlanul nézd meg a kart és a kábeleket, ahogyan Gim is írta.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3666 Dátum: 2010. december 28. 22:06:55 pm »

ááááááááááááááááááááá
Hát nem nagyon néztem meg ezt a dolgot,mert éppen most ment szarrá az üzemanyagnyomásszabályozoszelep..........................
Alig van alapjárat,behuzom sebességbe lefullad,füstöl pöfög szar hangja van a benzinpumpának,és benzinszag van.....................
Ismerös tünetek.Legutobbis csak az a fránya szelep volt szar.Bontobol vettem kint egy olyat.Eddig bírta.A megfelelö topicban megkérdezem majd,hogy esetleg valakinek nincs egy olyan?Huh
Visszatéprve az ablaktörlöre,egy relé müködteti a fényszoromosot és az ablakmoso motort is?
Létezik olyan BMW bonto ahol E24-hez találok cuccot?
Köszönöm
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3667 Dátum: 2010. december 29. 02:04:55 am »

Az ablakmosót/törlőt egy relé vezérli, az van a biztosítéktábládban. Ez egy hosszúkás relé. Annyira kell figyelned, hogy a fényszórómosós, ill. intenzív mosós relének 2-vel több kicsike lába van.

Magát a lámpatörlőt/mosót pedig egy külön relé vezérli, ami a mosótartály oldalára van szerelve, de a hatosban ez előfordul a jobb oldali doblemezre rögzítve a tartály mögött.

Ezek nem E24 specifikusak, E23-E28-E30-ban szintén ilyenek vannak, tehát lehet találni.

Ami ritkább az a 2-vel több lábú főrelé, amit fentebb is írtam.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3668 Dátum: 2010. december 29. 10:40:34 am »

Azt a nagy hosszukás relét kiszedtem a biztitáblábol.Tudom,hogy ránézésre semmit sem lehet megállapitani(kivéve ha szénnéégett)Tök tiszták a lábak.
Át kell néznem majd rendesen,mert beinditás után kicsivel kezdi az önállo életet.
Igazság az,hogy most az a szelep jobban idegesit,mert nem tudok menni az autoval miatta........................
Köszönöm mindenkinek az ötleteket.Mindet megnézem,hiszen egy cápában sosem megy tönkre semmi,mert nem tud...............................csak valami átmeneti kis probléma lehet...............................smiley

Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3669 Dátum: 2010. december 30. 19:39:43 pm »

Mr! Nem a hengerek száma? Evil

Egyik sem zárja ki a másikat! Roll Eyes
Szükségtelennek érzem lefojtatni egy/a bizonyítási eljárást,de én csak ABS-el érzem a ritmust. Smiley
Kár,hogy az E21-ben nem van. sir
Und megragadnám az alkalmat,és jól megkérdezném,valami szikracsősztől,hogy maga az a nagy biz-basz,amibe bemegy mind a 4kerék fékcsöve,ami leszabályozza a nyomást,ha bekötöm,fékcsőileg az E21-be és a megfelelő tyúkbélre jól belevezetem az áramot,akkor működhet az ABS?
Vagy kell neki a motor vezérlő kompi is,esetleg még valamivel összefügg?
Értelemszerűen az ABS-es fékrendszer E21-be installálása után,szóval?
Mondjuk egy E34 25i 12V-jé például?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3670 Dátum: 2010. december 30. 20:22:52 pm »

Egyik sem zárja ki a másikat! Roll Eyes
Szükségtelennek érzem lefojtatni egy/a bizonyítási eljárást,de én csak ABS-el érzem a ritmust. Smiley
Kár,hogy az E21-ben nem van. sir
Und megragadnám az alkalmat,és jól megkérdezném,valami szikracsősztől,hogy maga az a nagy biz-basz,amibe bemegy mind a 4kerék fékcsöve,ami leszabályozza a nyomást,ha bekötöm,fékcsőileg az E21-be és a megfelelő tyúkbélre jól belevezetem az áramot,akkor működhet az ABS?
Vagy kell neki a motor vezérlő kompi is,esetleg még valamivel összefügg?
Értelemszerűen az ABS-es fékrendszer E21-be installálása után,szóval?
Mondjuk egy E34 25i 12V-jé például?

...és a kerékagyakat hogy? Jelet honnan veszi?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
pic
Vendég
« Válasz #3671 Dátum: 2010. december 30. 20:25:39 pm »

A küllőkről! Evil
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3672 Dátum: 2010. december 30. 21:52:29 pm »

...és a kerékagyakat hogy? Jelet honnan veszi?

Nyilvánvalóan a nevezett jármű,illetékes alkatrészeiről,de nem ez volt a kérdés,addig én is eljutottam,hogy kellenek az érzékelők,kerék aggyal,azért írtam,hogy az ABS-es rendszer installálása után.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3673 Dátum: 2010. december 30. 22:58:21 pm »

Nyilvánvalóan a nevezett jármű,illetékes alkatrészeiről,de nem ez volt a kérdés,addig én is eljutottam,hogy kellenek az érzékelők,kerék aggyal,azért írtam,hogy az ABS-es rendszer installálása után.

Elméletben lehetséges, gyakorlatban ésszerű kereteken belül nem nagyon.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3674 Dátum: 2010. december 31. 08:57:11 am »

Elméletben lehetséges, gyakorlatban ésszerű kereteken belül nem nagyon.
A vezérlés+ szoftver lenne a kérdésesebb szerintem... Amióta a szerszámgépeket feltalálták, azóta mechanikai probléma nincs, csak a megoldáshoz szükséges munkaóra a lényeges...
Mindenképpen olyan tipust kellene keresni, ami képes önálóan is működni, és nem kell hozzá a fél autó.

Logikailag csak a kerék forgásjelek és fékezés tényének a jelzése szükséges...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3675 Dátum: 2011. január 01. 12:55:35 pm »

Mielőtt Promega űrsiklót fejlesztene az ABS kapcsán (nem bántás Wink ) elmondom, hogy a teljesen faék,de mégis megbízható ABS rendszer a cápákban van. (nem kell hozzá motorvezérlő, az az E32-E34től fölfelé is csak a kívánságra kiegészítőként érkező EML,ASC, ASC+T miatt kell)

Viktornak kiegészítés, AKÁR ésszerű keretek között beépíthető, kérdés ki fizeti meg... Tehát nála a pont.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3676 Dátum: 2011. január 01. 13:08:17 pm »


Viktornak kiegészítés, AKÁR ésszerű keretek között beépíthető, kérdés ki fizeti meg... Tehát nála a pont.

Oké Miki!

Érdeklődnék, te mennyiért vállalnád?
Elég egy megközelítő ár is, vagy tol-ig.
Csak a munkadíj érdekelne.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3677 Dátum: 2011. január 01. 13:26:05 pm »

Viktor, én most egyáltalán nem kötekedésből írtam, ezért írtam, hogy AKÁR lehet ésszerű keret is, de a lényeg, h pont a Te véleményed mellett próbáltam érvelni.

Ilyen pedig csak teljes építés keretében jöhet, külön nm igen éri meg.

Árat nem áll módomban közölni az esetleges "árharc" és a huhogás kialakulása végett.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3678 Dátum: 2011. január 01. 14:45:43 pm »

Viktor, én most egyáltalán nem kötekedésből írtam, ezért írtam, hogy AKÁR lehet ésszerű keret is, de a lényeg, h pont a Te véleményed mellett próbáltam érvelni.

Ilyen pedig csak teljes építés keretében jöhet, külön nm igen éri meg.

Árat nem áll módomban közölni az esetleges "árharc" és a huhogás kialakulása végett.

Pedig közölhetnél,engem igazából az ampervadászat része érdekel 139,úgy értem,ha a júzer beépítette,összefékcsövezte,bent vannak az érzékelők kerék agyastól,eddig menne,aztán az érzékelőktől a központig be tyúkbelezni,az eszét is,hogy minden működjön,mert az elektromosság távol áll a T. júzer képességeitől.
Sacc/kb.
Nem kell szégyenlősködni,szerintem egy ujjon meg lehet számolni hány júzernek lehetnek ilyen irányú törekvései...... Azn angel Cheesy Roll Eyes crazy2 sm_68
A többi villanyász is nyilatkozhat(na).
Tudom,el vagytok lustulva Evil,azt hiszitek csak nyugdíjas koromra megyek haza,pedig rajtaütés szerűen a   hopp a béna szamuráj,segít a harakiriben,szituáció állhat elő.
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 01. 14:54:16 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3679 Dátum: 2011. január 01. 15:28:58 pm »

Igazából az elektrongyos része nagyon egyszerű.

Vegyünk alapul egy E28 ABS köteget.

Ezt úgy képzeld el, hogy van egy fix egységköteg.

Ezen van egy computer csati, ami megy a műszerfal alá, van egy egység csati az ABS motorhoz, kilóg belőle a 4 kerék felé menő jeladó kábel, egy vastag, fix pozitív kábel az akkura, meg kell neki egy jel, hogy a kulcsot elfordítva gyújtást adtál.
A kontrollámpa pedig megy a műszeregységbe (ez nagyon fontos, mert ebből tudod,h üzemel-e) és kb ennyi is.

Sőt, az előbb még badarságot is mondtam ,mert a cápa ABS nem kér külön sebesség jelet, hiszen azt a kerékjeladók szolgáltatják neki és a feldolgozott jelének semmi köze a difi által kiadottnak, szóval semmi jel vajákolás nem kell.

Itt az alapvető munka, amihez kell kis építési gógyi, az maga a mechanikus-hidraulikus rész. Tudod. Esztétikus legyen, TISZTA legyen, megfelelő helyre építve, figyelembe véve az üzemi körülményeket, esetleges sérülési helyeket, hő hatásokat, stb stb.

Ne feledjük, fékrendszerről van szó, hibázni nem lehet és olyan nincs, hogy jó, azt majd kijavítom, most így kipróbálom, majd lesz valami...

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3680 Dátum: 2011. január 01. 16:01:49 pm »

Köszönöm,így nem tűnik nehéznek,a hardware része az nem ügy,a software az biztos zavarba hoz(na),főleg,hogy az említett csatik bedugási helyén pont nincs semmi Cheesy huh laugh crazy2,a kiscápában,de majd jól felhívlak smiley6600 5 icon_swoon,vagy ami még rosszabb,majd odateszem a műhelyedbe,azt 756 756 703 703 760 760,csinájjad!

Izé,ezt az ABS témát át lehetne copyzni a reszelgetőbe,und kérdezném,hogy hogyan tudok egy hszt kinyomtatni,nem az egész oldalt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 01. 22:28:03 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3681 Dátum: 2011. január 02. 00:31:48 am »

Viktor!
Régebben dobtál egy képet egy bordó E34-ről, vagyis egy lecsupaszított kasztniról, amit fehérre fényeznek, és felújítjátok valami E34 fannak. Ez  project hogy áll?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3682 Dátum: 2011. január 02. 00:46:22 am »

Viktor!
Régebben dobtál egy képet egy bordó E34-ről, vagyis egy lecsupaszított kasztniról, amit fehérre fényeznek, és felújítjátok valami E34 fannak. Ez  project hogy áll?

Lassan de halad.
Egyszer átjössz a műhelybe és megnézheted élőben.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3683 Dátum: 2011. január 02. 10:58:11 am »

Merre is van a bázisod,Viktor?
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 02. 11:08:34 am írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3684 Dátum: 2011. január 02. 11:43:25 am »

Lassan de halad.
Egyszer átjössz a műhelybe és megnézheted élőben.

Szavadon foglak! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3685 Dátum: 2011. január 02. 11:58:26 am »

Merre is van a bázisod,Viktor?

Momentán Érden vagyok.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3686 Dátum: 2011. január 02. 20:53:10 pm »

Megvolt a téli szünetben a fékmunkahenger felújítás, illetve mégsem.
Péntek de. jutott csak időm hogy hozzákezdjek, szét is kaptam a bal első munkahengert, de azon kivül hogy a porvédő gumi széle rávolt kicsit gyógyulva a nyeregre, semmi rendelleneséget nem tapasztaltam, a munkahengereket miután megtöröröltem egy rongyal alaposan nem volt rajta semmi roszda shocked A karmantyúk sem voltak megdagadva, teljesen normálisnak tűntek bár már közel 10 évesek. Egyedül a nyereg egyik hengerében a karmantyún kívül eső részen volt egy nagyon enyhe felületi oxidáció. (A jobbost idő hiányában így most szét se szedtem de majd meg fogom csinálni.) Jó gondoltam, ha már szétszedtem kicseréltem a felújítókészlettel újra és összeraktam, ezek szerint csak levegős volt és azért fogott enyhén be a két első fékem. Össszeraktam és lecseréltem egyúttal a teljes fékfolyadákot és utánna gondosan légtelenítettem. És csodák csodája jó is lett, utánna boldogan tologattam a garázsban a kocsit fél kézzel, illetve felemeltem megpörgettem a két első kereket, könnyen forog, öröm és boldogság a köbön. Az örömöm azonban nem tartott sokáig.
Ma mentem vele úgy 8-10 km-t a városban és amikor visszaáltam a garázsba, megint csak nehéz volt tolni.
Szóval úgy néz ki hogy újra fellevegősödött. Most hol keressem a hibát és hogy. A jobbos munkahengert is felújíthatom, de nem hiszem hogy segíteni fog. Minden nap meg nem akarok légteleníteni.


* 2010_1231Image0008.JPG (132.59 KB, 800x600 - megtekintve 833 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3687 Dátum: 2011. január 02. 21:22:43 pm »

Attól, hogy levegős a fék, még nem szorulhat. A dugattyúk könnyen mozognak?
Meg kell nézni, melyik oldal forog nehezen.Ha mindkét első, akkor elképzelhető, hogy a főfékhengernél lesz gond, ha csak az egyik, előfordulhat, hogy a gumifékcső. Gyakorlatilag, nem tud visszafolyni a tartály felé a fékolaj.
Még mielőtt szétszeded az egészet, nézd meg, hogy a fékbetétek nem szorulnak-e a féknyeregben.
A féktárcsák és a betétek nincsenek nagyon elkopva? Ha nagyon ki kell menni a dugattyúknak, akkor is megszorulhatnak.
Remélem, tudtam segíteni.  sm_68
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3688 Dátum: 2011. január 02. 22:03:36 pm »

Most mindkét kerék kb. egyforma nehezen forgatható kézzel. A dugattyú nem szorult végül is, mert ha az egyiket benyomtam kijött a  másik, illetve volt amikor benyomtam és visszarugózott, ebből gondoltam hogy levegős lehet. Szívárgásnyomot nem találtam sehol sem, néztem a fékcsöveket ott sem.
Azt mi okozhtatja ha nem folyik vissza a főfékhengerbe a folyadék? És hogy lehet kiszürni? Ha nem muszály nem szedném széjjel, bár lehet arra is ráférne már egy felújítás.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3689 Dátum: 2011. január 03. 13:16:46 pm »

Próbáld meg, hogy amikor szorul a fék, megnyitod a légtelenítő csavart és figyeled, hogy könnyebben forgathatóak- e a kerekek.Ha igen, akkor a gumifékcső vagy a főfékhenger lesz a hibás. Ha el vannak öregedve a fékcsövek előfordul, hogy a furata összeszűkül és nem tud a fékolaj visszafelé folyni.
Ha ezt megismétled a főfékhengernél a fékcső-hollandiknál (meglazítod amikor szoros a fék), akkor kizárhatod a fékcsövet is.
Főfékhenger vagy a szervódob nem lett cserélve az autón?
Ha rosszul van beállítva a rudazat, ami a főfékhengert nyomja, akkor is lehet ez a probléma.
ezt úgy tudod megnézni, hogy amikor szoros a fék, fellazítod a főfékhenger felfogó csavarjait és ekkor könnyebben kell forogni a kerekeknek.
Természetesen, mindegyik próbát álló autónál végezd!!! Smiley
Ha kell még segítség szólj nyugodtan, akár telefonon is.
t-mobile,4037684
Üdv:Árpi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!