fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #3690 Dátum: 2011. január 03. 22:01:35 pm » |
|
De, korábban kivettem a szervódobot még amikor ki lett véve a motor, a hengerfejfelújítás miatt 2007-ben. Lehet hogy rosszul raktam vissza? Egyáltalán lehet ezt rosszul visszarakni? Már nem emlékszem hogy nézett ki a belseje. Ma felemeltem az elejét, majd kihúztam a szervódobból a vákumcsövet, de nem forgott könyebben a kerék. Majd kilazítottam a főfékhenger két tartócsavarját, de belül nem tudott eltávolodni a dobtól a tartókonzol miatt. Majd a 7vg-n több időm lesz és jobban szétkapom, most nem akartam mert holnap meló és kell a kocsi. A fékpedálon nem lehet esetleg valahogy állítani?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3691 Dátum: 2011. január 03. 23:31:36 pm » |
|
Egy egyszerű kérdés. A pedál és a pedálsort tartó konzol között ott a pedálvisszahúzó rugó? Nem erős az, csak épp annyira, hogy a vákuum ne tudja kicsit sem beszippantani a pedált. Az ex 735i-mnél volt ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #3692 Dátum: 2011. január 04. 20:02:48 pm » |
|
Visszafele nem tudtam húzni a fékpedált tehát a rugó teljesen visszahúzza végállásba. Ettől függetlenül nem tudom nincs-e benyomodva a főfékhenger enyhén.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3693 Dátum: 2011. január 06. 09:12:45 am » |
|
Ferodo vagy ATE? (Féktárcsa)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3694 Dátum: 2011. január 06. 10:25:06 am » |
|
Ferodo vagy ATE? (Féktárcsa)
Inkább Brembo. Rajtad áll a választás ! /ár kérdés /
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3695 Dátum: 2011. január 06. 11:35:05 am » |
|
A Bremboról eddig nem sok jót hallottam nem mellesleg kb ugyanannyiért tudok ATE-t és Ferodo-t is, mint Brembo-t...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3696 Dátum: 2011. január 06. 12:03:23 pm » |
|
A Bremboról eddig nem sok jót hallottam nem mellesleg kb ugyanannyiért tudok ATE-t és Ferodo-t is, mint Brembo-t...
Brembo sport, vagy ATE. Szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3697 Dátum: 2011. január 06. 14:58:45 pm » |
|
ATE. Nekem a Brembo (nem a sport) megvetemedett...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3698 Dátum: 2011. január 06. 15:21:03 pm » |
|
ATE. Nekem a Brembo (nem a sport) megvetemedett...
Nekem is, viszont a sport qva jó volt és tartós.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3699 Dátum: 2011. január 06. 18:41:34 pm » |
|
Árban? Mert lassan a Jurid tárcsák seldobósak lesznek...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3700 Dátum: 2011. január 06. 19:09:31 pm » |
|
Árban 17 körül tudok ATE-t, sima Brembot, Ferodot pedig 16-ért. Ezért kérdeztem, de szerintem akkor ATE lesz belőle.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3701 Dátum: 2011. január 06. 20:00:32 pm » |
|
Nem drágák ezek egy kicsit? Ha megmodjátok milyen típusba kell, nézek rá árat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3702 Dátum: 2011. január 06. 20:02:07 pm » |
|
Pl: E23 745 1986
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3703 Dátum: 2011. január 06. 20:08:01 pm » |
|
Nem drágák ezek egy kicsit? Ha megmodjátok milyen típusba kell, nézek rá árat.
1980 E21 323i 255x22mm szellőztetett első féktárcsa.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3704 Dátum: 2011. január 06. 20:25:37 pm » |
|
Az E21 323 első ATE tárcsa 15200.-/db Az E23-hoz QH tárcsa is érdekel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #3705 Dátum: 2011. január 06. 20:29:53 pm » |
|
1980 E21 323i 255x22mm szellőztetett első féktárcsa. Brembo 10000/db, egyébként én a QH-ban is kellemesen csalódtam QH 7500/db
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #3706 Dátum: 2011. január 06. 20:37:22 pm » |
|
Pl: E23 745 1986
Brembo 15000/db Bosch 8000/db Textar 9000/db Lemförder 10000/db QH 9563/db Az már más kérdés ezekből melyik rendelhető melyik nem.
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3707 Dátum: 2011. január 06. 21:29:12 pm » |
|
Brembo 10000/db, egyébként én a QH-ban is kellemesen csalódtam QH 7500/db
Tuti, hogy a 255x22-es belső szelőztetett tárcsa kerül 7500/db-ba? Ennyiért az gyanúsan olcsó. (A sima nem hűtött tárcsa 255x10-es, az szokott ennyire olcsóért menni)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #3708 Dátum: 2011. január 06. 22:00:58 pm » |
|
Tuti, hogy a 255x22-es belső szelőztetett tárcsa kerül 7500/db-ba? Ennyiért az gyanúsan olcsó. (A sima nem hűtött tárcsa 255x10-es, az szokott ennyire olcsóért menni) QH hűtött(255×22) 7500/db, QH sima(254,5×12,7) 5000/db Ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3709 Dátum: 2011. január 06. 22:23:11 pm » |
|
Na ez jó hír. Ennyiért lehet bepróbálom a QH-t. A későbbiekben úgy is fejleszteni szeretném a féket. Megkereslek, ha aktuális lesz a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #3710 Dátum: 2011. január 06. 22:46:53 pm » |
|
Na ez jó hír. Ennyiért lehet bepróbálom a QH-t. A későbbiekben úgy is fejleszteni szeretném a féket. Megkereslek, ha aktuális lesz a dolog. Nekünk QH-val még nem volt problémánk ellentétben a többi "jó" márkával!
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3711 Dátum: 2011. január 08. 18:23:36 pm » |
|
Aki tudja, legyenszíves mondja el, mekkora teljesítményt és nyomatékot bír el egy gyári E21 difi? Ha jól tudom, akkor ez függ az áttételtől is, így mondjuk 3,9 körüli... Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3712 Dátum: 2011. január 08. 18:44:11 pm » |
|
Azt tudom, hogy 193LE-t és 280NM-t tartósan biztosan nem bírja.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3713 Dátum: 2011. január 08. 18:49:56 pm » |
|
Egyszer azt olvastam, hogy 220 Nm-re tervezték. Forrást nem tudok.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3714 Dátum: 2011. január 08. 19:14:29 pm » |
|
Valaki tett már gyári kaiztartót e21be?? nekem nem megy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3715 Dátum: 2011. január 08. 19:49:52 pm » |
|
Valaki tett már gyári kaiztartót e21be?? nekem nem megy Én nem,és nem is fogok.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3716 Dátum: 2011. január 08. 19:54:46 pm » |
|
ok,jobb ha lemosom OT szerrel a Lapisblaut
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3717 Dátum: 2011. január 08. 20:46:58 pm » |
|
Aki tudja, legyenszíves mondja el, mekkora teljesítményt és nyomatékot bír el egy gyári E21 difi? Ha jól tudom, akkor ez függ az áttételtől is, így mondjuk 3,9 körüli... Köszönöm.
Szerintem nem kell félned, h szétszaggatod a difit
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #3718 Dátum: 2011. január 08. 21:39:15 pm » |
|
Sikerült lelazítanom a főfékhenger tartócsavarjait, de nem segített majd, lelazítottam a főfékhengernél a bal első kerék csatlakozását, csak két-három csöpp fékfolyadékot engedtem ki de utánna már könnyebben forgott mindkét első kerék. Utánna egy párszor a fékre léptem és megint nehezebben ment. Majd a bal első kerék légtelenítőjét is kicsavartam és így igazán könnyen ment a bal első kerék. Na most mit csináljak? Úgy látom nem úszom meg a főfékhengert.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3719 Dátum: 2011. január 08. 21:56:39 pm » |
|
Valaki tett már gyári kaiztartót e21be?? nekem nem megy Nekem volt benne, szedtem is ki, tettem is vissza.Persze nem a kazik miatt, hanem a helye zavart...Van egy kis nyilás az elején, abban van egy kereszthornyos csavarfej, azt kell betekerni, akkor bemennek a rögzitőfülek, és mozgatható.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|