hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3720 Dátum: 2011. január 09. 11:19:04 am » |
|
Sikerült lelazítanom a főfékhenger tartócsavarjait, de nem segített majd, lelazítottam a főfékhengernél a bal első kerék csatlakozását, csak két-három csöpp fékfolyadékot engedtem ki de utánna már könnyebben forgott mindkét első kerék. Utánna egy párszor a fékre léptem és megint nehezebben ment. Majd a bal első kerék légtelenítőjét is kicsavartam és így igazán könnyen ment a bal első kerék. Na most mit csináljak? Úgy látom nem úszom meg a főfékhengert. Próbáld meg kicserélni az első gumifékcsöveket.Ha a légtelenítő többet segített, mint a fékcső fellazítása a főfékhengernél, elképzelhető, hogy csak ez lesz a gond. Cseréltél mostanában fékcsöveket? Ez amúgy sem árt, ha már 4-5 éves elmúlt, meg olcsóbb is mint a főfékhenger. Persze ezeket a dolgokat csak így látatlanban mondom. Ha szükség van még valamire, hívj fel nyugodtan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3721 Dátum: 2011. január 09. 12:22:10 pm » |
|
Nekem volt benne, szedtem is ki, tettem is vissza.Persze nem a kazik miatt, hanem a helye zavart...Van egy kis nyilás az elején, abban van egy kereszthornyos csavarfej, azt kell betekerni, akkor bemennek a rögzitőfülek, és mozgatható.
Köszi!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3722 Dátum: 2011. január 09. 12:28:42 pm » |
|
Köszi!!!
Nincs mit! ha van még nekem,lefotózom a lukat...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3723 Dátum: 2011. január 09. 13:48:17 pm » |
|
e21-eset hirtelen nem találtam, ez az e23-as kazitartója, a lényege ugyanaz:itt látható a luk(kb 3-4 mm-es), és a mechanika, ami zár. sztem ha megvan nézz bele, hátha sima csavar van benne, és betevés előtt járasd meg, könnyen menjen.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3724 Dátum: 2011. január 09. 13:50:36 pm » |
|
Nincs mit!
ha van még nekem,lefotózom a lukat...
Megtaláltam Nem az a baj,hanem akárhogy csinálom a hamukonzol műanyagja és a kazitartó feszítik egymást
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3725 Dátum: 2011. január 09. 18:16:00 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3726 Dátum: 2011. január 09. 20:38:20 pm » |
|
Nekem a versenyautó alatt gyakorlatilag 2 verseny után megszólalt a difi, ha nem cseréltük valamiért akkor a harmadik versenyen le is fogazott. E21 difi nem bír igazán nagy teljesítményt tartósan sajnos.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3727 Dátum: 2011. január 09. 20:43:06 pm » |
|
Ez érthető, de nálad sem a "gyári" motor erejével kb. azonos erőforrás hajtotta, ha nem tévedek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3728 Dátum: 2011. január 09. 20:48:04 pm » |
|
Ez érthető, de nálad sem a "gyári" motor erejével kb. azonos erőforrás hajtotta, ha nem tévedek.
Ezért használtam az "igazán nagy teljesítmény" kifejezést.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3729 Dátum: 2011. január 09. 20:57:38 pm » |
|
e21-eset hirtelen nem találtam, ez az e23-as kazitartója, a lényege ugyanaz:itt látható a luk(kb 3-4 mm-es), és a mechanika, ami zár. sztem ha megvan nézz bele, hátha sima csavar van benne, és betevés előtt járasd meg, könnyen menjen.
Köszi a segítséget! menni fog már!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #3730 Dátum: 2011. január 09. 20:59:08 pm » |
|
Szevasztok! Lenne egy kérdésem. Találtam egy újságcikket amiben 24DD felségjelzésű gépek vannak. Az mit jelent? Angol tudásom 0..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3731 Dátum: 2011. január 09. 21:10:11 pm » |
|
az nem baj, mert ez nem angol
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #3732 Dátum: 2011. január 09. 21:15:16 pm » |
|
De németet se vágom! De közben kiderült, házon belül megoldottuk. Töltőlevegő Hűtő +befecskendező rendszer módositás= Domröse Diesel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3733 Dátum: 2011. január 09. 21:15:31 pm » |
|
Szia ! Dietmar Domröse dízel tunying cég csinálta őket. Gyári M-es cuccokkal felszerelt E28 524td-k Viszont az "átdolgozott" tádék már az 524dd nevet viselték Valamint elég szépen teljesítettek. Motortuningos dízeleket csináltak. Optikával megáldva A TD-k teljesítményét felhúzták 143 lóra és 240Nm-re. A végsebességük 200km/h körül alakult. A gyorsulásuk 0-100km/h-ra úgy 10 másodpercre csökkent...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #3734 Dátum: 2011. január 09. 21:18:53 pm » |
|
Köszönöm! Érdekes, hogy volt aki foglalkozott a dízelekkel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
yoyi
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Válasz #3736 Dátum: 2011. január 10. 11:29:20 am » |
|
Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy E-28 524td váltójába milyen és mennyi olaj kell?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3737 Dátum: 2011. január 10. 11:41:16 am » |
|
A váltó harangján milyen színű matrica van?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
yoyi
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Válasz #3738 Dátum: 2011. január 10. 11:44:31 am » |
|
Nincsen rajta matrica 1986-os évjáratú egyébként
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3739 Dátum: 2011. január 10. 11:57:21 am » |
|
Na és milyen váltó?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
yoyi
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Válasz #3740 Dátum: 2011. január 10. 12:11:29 pm » |
|
5 sebességes kézi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yoyi
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Válasz #3741 Dátum: 2011. január 10. 12:26:11 pm » |
|
Most beszélgettem egy autóboltos ismerősömmel és ő a Castrol 70-90-es olajat mondta.Szerintetek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3742 Dátum: 2011. január 10. 14:35:14 pm » |
|
A nagy kérdés... Mivel AF-es az autóm, ezért a gyári adattábla nincs meg. Megtalálom még valahol az eredeti alvázszámot?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3743 Dátum: 2011. január 10. 14:38:58 pm » |
|
Ha kiveszed a műszerfalat,akkor kell egy kis alutáblának lennie az ablakkeret környékén,viszont ha eredetileg alkatrésznek készült a kasznid nem biztos hogy van ilyen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3744 Dátum: 2011. január 10. 16:12:58 pm » |
|
Ha ott a táblácska elvileg ki lehet deríteni az E28 felszereltségét és gondolom a gyártási évét is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3745 Dátum: 2011. január 10. 17:22:59 pm » |
|
A műszerfal alatti táblából csak identitást (milyen motor, milyen váltó, melyik oldali kormány), színt, felszereltséget tudsz kideríteni, de magát az évjáratot nem, mivel azt csak a VIN kód alapján tudod beazonosítani,ami nem szerepel a műszerfal alatt.
Esetleg szedd föl a hátsó ülést, annak az alján szokott lenni egy nyomtatott papír, ahol szerepel a teljes vázszám, felszereltség, gyártósor, minden. De elsőként nézd meg a jobb elejében a rugótorony vonalában azt a részt, ahová a sárvédő is csavarozva van. Ott van eredetileg a vázszám. Ha mázlid van, akkor még ott van.
Viszont maga az autó mindenképp 1984 szeptember utáni, ekkor jött be ugyanis az újabb osztású műszeregység, elöl as nagykötény, nyomógombos ködlámpa kapcsoló,meg a vezetékelésben néhány apróság és az M20B20-on az LE-jet, fejtámlák alakja, stb.
Nézd meg, hogy a kormányoszlopod felső része aluminium-e, vagy pedig már műanyag? Milyen a gyújtáskapcsolód? Mert pl. ha már műanyag, akkor 1985 szeptember utáni az autó. Pontos dátum még a biztonsági övek szalagcimkéin vannak, valamint az ülésekben is található dátum. Ha mondjuk már 86-os, akkor ha felhajtod a hátsó utas lábterében a szőnyeget és a szőnyeggel együtt van a hangszigetelés szivacsa. Vastag az egész. Viszont ha külön álló, vékony a szőnyeg, és külön van gumiréteg tetejű hangszigetelő ,akkor 86 előtti. Ha pl. 87-es, (az már nem nagyon lehet),akkor a biztonsági övek csatjai kosszúkásak, süllyesztettek, a csaton a lyuk is téglalap alakú.
Szerintem a Te autód 84-85-ös lehet.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3746 Dátum: 2011. január 10. 18:09:55 pm » |
|
Szerintem nem kell félned, h szétszaggatod a difit Nem szétszaggatni akarom, csak egyenszilárdságot számolni. További infó csak amikor elkészült... Viktornak és collinsnak köszönöm a választ, a többieknek is köszönöm a humoros hozzáfűzéseiket...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3747 Dátum: 2011. január 10. 18:18:32 pm » |
|
Köszi Miki! Az eredmény megy a garázsba!
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3748 Dátum: 2011. január 10. 21:39:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3749 Dátum: 2011. január 12. 11:31:02 am » |
|
Van valakinek tapasztalata motorháztető beállítással kapcsolatban? (E28)
Odáig eljutottam, hogy a zsanérnál lévő, oldalanként 2 csavarral (ami egy négyzet alakú vájatban állítható) a szélvédőhöz közeli végét emelem-süllyesztem, előre-hátra állítom.
Elöl viszont a zár fix a homlokfalon, a mocitetőn csak a két oldali "rugós szerkezetet" tudom szintén négy csavarral állítani. Viszont úgy tűnik, elöl a magasságot csak úgy lehet állítani, ha alátétet teszek a rugós izé alá. Nagy barbárság ez, vagy egyszerűen rosszul csinálom?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
|