Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4470 Dátum: 2011. augusztus 04. 16:58:00 pm » |
|
mitől van az hogy egy autó egyszer indul, egyszer nem. kattan az önindító, de nem forgat át. Néha leállítás után 5 perccel is jó, néha azonnal leállítás után se indul, néha meg nem indul aztán órákkal később meg igen. Zárlatos akku?
Ja, első körben 10,41 V-ot mértem rajta, járó motornál 13,4-et. ha minden ki van kapcsolva 0.06 amper az áramfelvétele az autónak, ebből 0.05 két darab led.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4471 Dátum: 2011. augusztus 04. 17:13:19 pm » |
|
Ha nem forgat át, akkor az lehet szénkefe... (Vagy csak elkoszolódott a kommutátor)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4472 Dátum: 2011. augusztus 04. 18:57:01 pm » |
|
Ha ennyi a kapocsfeszültséged akkor akksi fenékzárlatnak nagy esélye van.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #4473 Dátum: 2011. augusztus 06. 06:59:33 am » |
|
egy kérdés hozzáértőnek, getrag 260-as váltó elfér-e az e21-es alagútjában?vagy valakinek van beépítve? kösz Zelei
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4474 Dátum: 2011. augusztus 06. 08:27:18 am » |
|
Elfér.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4475 Dátum: 2011. augusztus 06. 13:51:18 pm » |
|
mitől van az hogy egy autó egyszer indul, egyszer nem. kattan az önindító, de nem forgat át. Néha leállítás után 5 perccel is jó, néha azonnal leállítás után se indul, néha meg nem indul aztán órákkal később meg igen. Zárlatos akku?
Ja, első körben 10,41 V-ot mértem rajta, járó motornál 13,4-et. ha minden ki van kapcsolva 0.06 amper az áramfelvétele az autónak, ebből 0.05 két darab led.
apám autójának pont ez volt a baja télen. hol indult, hol nem (inkább nem), teljesen kiszámíthatatlanul. miután 1 használt és 2 új akksit is kipróbáltunk, mágneskapcsoló cseréje megtörtént, önindító átnézés (pár éve volt felújjítva) után a hiba még mindig fennállt. pontosan nem tudom, mit csináltak a kocsival, mert a villamossághoz totálisan nem értek, így nem is figyeltem eléggé, mikor magyarázták a műhelyben. arra emlékszem, hogy probléma végül 7e ft-ból megoldódott ("rutinműtét"), valami relét kötöttek be, mert indításkor nem volt OK az áramfelvétel. aki ez alapján sejti, mit csináltak pontosan vele, az leírhatná érthetően is azóta pöcc-röff..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 06. 13:54:47 pm írta Dannert »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #4476 Dátum: 2011. augusztus 06. 20:44:39 pm » |
|
apám autójának pont ez volt a baja télen. hol indult, hol nem (inkább nem), teljesen kiszámíthatatlanul. miután 1 használt és 2 új akksit is kipróbáltunk, mágneskapcsoló cseréje megtörtént, önindító átnézés (pár éve volt felújjítva) után a hiba még mindig fennállt. pontosan nem tudom, mit csináltak a kocsival, mert a villamossághoz totálisan nem értek, így nem is figyeltem eléggé, mikor magyarázták a műhelyben. arra emlékszem, hogy probléma végül 7e ft-ból megoldódott ("rutinműtét"), valami relét kötöttek be, mert indításkor nem volt OK az áramfelvétel. aki ez alapján sejti, mit csináltak pontosan vele, az leírhatná érthetően is azóta pöcc-röff.. A gyújtáskapcsolótól a behúzómágneshez menő ágat kirelézték . Valószínűen nagy volt a feszültségesés a gyújtáskapcsolón .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #4477 Dátum: 2011. augusztus 06. 23:17:48 pm » |
|
Tudna valaki felrakni néhány képet egy e23 732 motorteréről? Elsősorban a vezetékek elhelyezése érdekelne. Segítségeteket előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4478 Dátum: 2011. augusztus 07. 16:09:50 pm » |
|
köszi, józsi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4479 Dátum: 2011. augusztus 10. 20:18:28 pm » |
|
Nagyjából mi a különbség a benzinesbe való 10W40,és a dízelbe való 10W40 motorolaj között?Mi történik ha a dízelbe valót benzinesbe töltöm?Abból indulnék ki,hogy a dízelé nyilvánvalón nagyobb terhelést elvisel,mert ugye az eleve feltöltött,és a 10W40 az már jó híg,nem mint a talinyecbe öntöttük annó,a komoly MDC-t. Szóval?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4480 Dátum: 2011. augusztus 11. 22:26:00 pm » |
|
Valakinek valami tapasztalata hogyan lehet azt a bitumenes hányadékot (alvázvédőnek is nevezik) letisztítani az autó aljáról?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4481 Dátum: 2011. augusztus 12. 07:05:03 am » |
|
Hőpisztoly-spakli drótkorong ?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
pajti0912
Vendég
|
|
« Válasz #4482 Dátum: 2011. augusztus 12. 07:56:09 am » |
|
Sziasztok! Fékek légtelenítése közben a (e21-esbe (dob van hátul)) beletört a légtelenítő csavar...! Tőből ti hogyan szoktátok ezt kivenni? sajna nem nagyon lehet hozzáférni, ahogyan láttam a lengéscsillapító miatt egy fúróval pl... Valakinek valami ötlete? Üdv Pajti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4483 Dátum: 2011. augusztus 12. 08:55:08 am » |
|
Sziasztok! Fékek légtelenítése közben a (e21-esbe (dob van hátul)) beletört a légtelenítő csavar...! Tőből ti hogyan szoktátok ezt kivenni? sajna nem nagyon lehet hozzáférni, ahogyan láttam a lengéscsillapító miatt egy fúróval pl... Valakinek valami ötlete? Üdv Pajti szewa.. el kelll hogy keseritselek,szerintem nem lehet kivenni...ha furoval probalkozol valszeg megserul alul a kupos tomito felulet,illetven ha beleszakadt akkor nagyon szoros es rozsdas a menet,ezutan csak furas utan menetmetszovel ujj menetet kell vagni de akkor is serul a kup mert a menetmetszo hosszabb mint a luk+kup,mindenkeppen ki kell szerelni amugy is...inkabb vennek bele masikat.!!! lazitas elott kalapalas illetve intenziv csavarlazitasos aztatas szukseges melegitessel vegyitve ha nagyon nem akar kilazulni... legalabbis szerintem. ui: ha joo a fekhatas akkor ne bantsd....
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4484 Dátum: 2011. augusztus 12. 10:21:50 am » |
|
Sziasztok! Fékek légtelenítése közben a (e21-esbe (dob van hátul)) beletört a légtelenítő csavar...! Tőből ti hogyan szoktátok ezt kivenni? sajna nem nagyon lehet hozzáférni, ahogyan láttam a lengéscsillapító miatt egy fúróval pl... Valakinek valami ötlete? Üdv Pajti Szerintem nem éri meg vesződni vele mert max 2-3 ezerért kapsz új munkahengert kb... ( Egyébként kiszerel-melegít-kalapál-csavarlazítóz-torx fejet beleversz és óvatosan próbálod kiszedni)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #4485 Dátum: 2011. augusztus 12. 11:30:30 am » |
|
Szerintem nem éri meg vesződni vele mert max 2-3 ezerért kapsz új munkahengert kb... (Egyébként kiszerel-melegít-kalapál-csavarlazítóz-torx fejet beleversz és óvatosan próbálod kiszedni)
Ha levegős maradt a rendszer ,akkor a hollandernél is nyugodtan /mh-nél/ lelégteleníthető a fék . A cseréhez is bontandó a hollander ,legalább megjáratod a meneteket .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4486 Dátum: 2011. augusztus 16. 11:31:14 am » |
|
Ide is beteszem,surgos a dolog. Mi a foglalat neve? NEM TORX! Elore is koszonom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4487 Dátum: 2011. augusztus 16. 11:43:19 am » |
|
RIBE-CV ha minden igaz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 16. 12:32:54 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4488 Dátum: 2011. augusztus 16. 11:55:20 am » |
|
Perfetto! Halas koszonet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 16. 12:33:02 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #4489 Dátum: 2011. augusztus 17. 09:09:53 am » |
|
helló lenne egy problémám hátha tudtok segíteni. a gondom az hogy nagyobb eső után a keztyűtartóban mindíg áll a víz. volt már pár e-21-em tetőablakos ill. a nélküli,de ez a hiba mindegyiknél előfordult. Mit tegyek?
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4490 Dátum: 2011. augusztus 17. 10:10:06 am » |
|
Vedd ki az első szélvédőt és foltoztasd ki egy lakatossal a szélvédőkoszorút.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 17. 10:14:18 am írta collins »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #4491 Dátum: 2011. augusztus 19. 08:05:29 am » |
|
Köszi így fogok tenni,a feszítőt úgy is ki akartam cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #4492 Dátum: 2011. augusztus 21. 13:41:50 pm » |
|
Hello urak, e21-es kiscápámba sikerült szervos kormányművet rakni, az eredeti szivattyúja 100 bar-t nyom(imitt-amott könnyezik),viszont van nekem egy 130 bar-os amit szeretnék felrakni rá de nem merem a nyomáskülömbség miatt. a kérdésem az, hogy mi történhet ha mégis felrakom? dolgozik vele simán és könnyebb lesz a kormányom? vagy szétnyomja a karmantyúkat,szimeringeket? köszi
üdv.:Zelei
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4493 Dátum: 2011. augusztus 21. 13:58:54 pm » |
|
Ne tedd, megégeti az olajat kb. 500km után.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4494 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:16:59 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4495 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:31:24 pm » |
|
Én a helyedben inkább 23i-sítéshez gyűjtenék cuccokat. Még egész eredeti az autó, lehetne még OT...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4496 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:35:46 pm » |
|
Szerintem észre sem vennéd,max a 250€-t.....
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4497 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:37:26 pm » |
|
23isítés kizárva... motor nemrég hivatalosan cserélve és felújítva lett... OT még nincs kizárva de nem az a feltétlen cél... Cél a jó műszaki és esztétikai állapot... A sorrend is fontos ezért is csúszik újra meg újra a festés Célom még továbbá amennyit csak lehet vezetni mert azért csiálgatom hogy élvezhessem mikor vezetem, másrészről viszont óvni is akarnám... úgyhogy kicsit érdekes a szitu
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4498 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:38:59 pm » |
|
Bence. Minek kell örökké ilyen cuccokat venned? Egyszer robogót vennél, hogy a munkába járás olcsóbb legyen, most meg hatleömlőt, ami nem épp a nyugalmas autózásnál értelmes. Ha ilyenre dobálod a pénzt, dobáld, csak aztán ne az legyen a következő keresés, hogy 125-ös robogót keresel... Egyébként meg saját vélemény, hogy tök mindegy, semmit nem dobna, a 20-as 20-as marad. Elégedj meg vele .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4499 Dátum: 2011. augusztus 24. 20:41:23 pm » |
|
Csak kérdés volt... azért mert megnézek valamit miért kell mindig azt hinni hogy meg is veszem Meg vagyok elégedve a 20i-vel. Van olyan dinamikus mint a 318im volt...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|