BFJ
Vendég
|
|
« Válasz #4530 Dátum: 2011. szeptember 10. 20:06:23 pm » |
|
Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni! Az üzemanyag rendszer tiszta , a szivattyú dolgozik rendesen. De még mindig nem jól. A tank ki lett takarítva meg, a szivattyú ki lett mérve.A motortértől hátra fele a csövek is meglettek a tank fele fújatva.A motorig el is jut az üzemanyag.De azóta az autó be se indul mi lehet a baja még? A motortérben a tanktól jövő csöveken kívül semmihez se nyúltunk és 100% , hogy jó helyre lettek visszarakva. Szeretnék tanácsokat kérni ha valaki tud adni. Előre is köszi ZSOMBOR "A gáz pedál maga nem elektromos ma még egyszer megnéztem , de a bovden egy tengelyt húzogat És a másik végén valami elektromos kütyü van!"
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 10. 20:13:01 pm írta BFJ »
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4531 Dátum: 2011. szeptember 10. 20:21:54 pm » |
|
Nyomásszabályzód a benzinhídon jó?
Légmennyiségmérőd jó? (ezt úgy tesztelheted, hogy lehúzod a csatiját, és ha van változás, akkor valamennyire működik)
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4532 Dátum: 2011. szeptember 11. 07:23:28 am » |
|
Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni! Az üzemanyag rendszer tiszta , a szivattyú dolgozik rendesen. De még mindig nem jól. A tank ki lett takarítva meg, a szivattyú ki lett mérve.A motortértől hátra fele a csövek is meglettek a tank fele fújatva.A motorig el is jut az üzemanyag.De azóta az autó be se indul mi lehet a baja még? A motortérben a tanktól jövő csöveken kívül semmihez se nyúltunk és 100% , hogy jó helyre lettek visszarakva. Szeretnék tanácsokat kérni ha valaki tud adni. Előre is köszi ZSOMBOR "A gáz pedál maga nem elektromos ma még egyszer megnéztem , de a bovden egy tengelyt húzogat És a másik végén valami elektromos kütyü van!"
Gyertyákat csekkoljátok nedves-e vagy száraz, meg milyen a színe.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
|
« Válasz #4533 Dátum: 2011. szeptember 15. 19:04:27 pm » |
|
Udv Urak!
Segitsegre lenne szuksegem es hulye vagyok hozza! E46 320d kombi honnet lehet tudni hogy M-es e a futomu vagy sem?
kofi a
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4534 Dátum: 2011. szeptember 15. 19:43:08 pm » |
|
A VIN-el beslattyogsz egy BMW szalonba, ingyen megmondják a gyári alapfelszereltséget.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
|
« Válasz #4535 Dátum: 2011. szeptember 15. 19:52:05 pm » |
|
Kofi! zuzok is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4536 Dátum: 2011. szeptember 15. 19:56:54 pm » |
|
Kofi! zuzok is! sztem most nem lesznek nyitva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #4537 Dátum: 2011. szeptember 16. 08:21:26 am » |
|
Sziasztok!
Igaz nem cápa, de mindig szoktam tőletek segítséget kapni. 96-os e36 320i-m van. Utóbbi pár napban kopogott az eleje. Azt hittem valami szilent baj van és el is akartam vinni szervizbe. Ma reggel viszont már alá néztem és azt látom, hogy a stabilizátor szilnet tartó egyik csavarja el van törve és a stabilizátor kopog. Ez átmenő csavar, vagy hegesztett, vagy valami karosszéria elemet kell-e cserélni hozzá? Az lenne még a kérdésem mekkora munka ezt kijavítani, mivel az autó napi használatban van. Válaszototkat előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4539 Dátum: 2011. szeptember 16. 18:59:06 pm » |
|
Szia Bee! Basszus. Meg tudlak érteni. Ebbe én is könnyen beleszerelmesednék. - azért remélem nem a 6os árán kerülne a tulajdonodba - Szóval. E32 Alpina B11. kis vesés, sor6-os, 3.5-es motor - sejtésem szerint némi okosítással. Gyönyörű optika (17-es Alpina felnik) és elképesztő bőr belső. Mi kell még? Tuti! Az a könyöklőben lévő hűtő meg egyenesen zseniális. Mostantól ilyen nekem is kell!!! Én csak támogatni tudom az ötletet. Abszolút klasszikus!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4540 Dátum: 2011. szeptember 17. 09:57:57 am » |
|
Köszönöm gim_e12! A szerelem az irányíthatatlan............... Hát fájdalmas szívvel de lehetséges meg kell válnom a 6-os tol,mert hamarosan egy nagyon nagyon komoly lakatolásnak kellene alávetni.Sajnos legutóbb megjártam a lakatossal,és most már az ö hibáit is javítani kellene.Tényleg nagy gondban vagyok,hogy mit tegyek.Az a terv,hogy ha sikerül megválni normális áron,akkor eladom,és akkor szívesen vennék egy olyan alpina-t.A kék E24-et pedig megcsináltatom,ahogy kell,mert most az egy garázsban áll,és várja a sorsa jobbrafordulását.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 17. 10:20:04 am írta Bee »
|
Naplózva
|
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #4541 Dátum: 2011. szeptember 19. 12:21:45 pm » |
|
Sziasztok!
Tudtok nekem ajánlani olyan karosszéria lakatost, aki gyorsan és jól dolgozik? Budapesten érdekelne a dolog. Válaszotokat előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4542 Dátum: 2011. szeptember 19. 15:07:39 pm » |
|
...én már egy olyannak is őrülnék aki csak simán tuti jól dolgozik. (még, hogy gyors is legyen.... jó hogy nem még olcsó is mind e mellé....)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4543 Dátum: 2011. szeptember 19. 16:03:14 pm » |
|
Bizony jó esetben a három dolog közül csak az egyik teljesül............ Leginkább a lassu és sz@r páros jellemző,vagy a drága és sz@r. Én legutóbb a lassú-sz@r-olcsó változatot tapasztaltam. Szerintem a legjobb a lassú-jó-drága változat.A drága-olcsó csak viszonylagos természetesen.............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #4544 Dátum: 2011. szeptember 20. 17:38:08 pm » |
|
Annyi a baj, hogy letört az egyik stabilizátor tartó csavar. Átmenetileg az is jó lenne, ha csak lehegesztetném a tartólemezt. Majd, ha kasznizva lesz, akkor szépen kicseréltetem a tartót. Van nekem jó szakemberem, csak nagyon messze, és ezért a dologért most nem vinném el hozzá. De meg kell csináltatni, mert az autót meg használnom kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4545 Dátum: 2011. szeptember 21. 11:29:49 am » |
|
Üdv! E23-nál az inspekciónullázáskor minden ok volt, de kb. 100 km után ismét ég az inspekciólámpa. Milyen meghibásodáskor villan ki ez a lámpa? Mik lehetnek az okok? und NEJLON OFF szerintetek milyen esélye van mechanikus TD adagolót feltenni TDS-re? Össze lehet hozni a computerrel? NEJLON ON Előre is köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bacsek
Vendég
|
|
« Válasz #4546 Dátum: 2011. szeptember 21. 12:15:11 pm » |
|
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni? E23hoz kéne "kisebb" kormány, zavar a hajó feeling... Melyik BMWvel egyezik még meg a ricni? Előre is köszi!
üdv: Bacsek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4547 Dátum: 2011. szeptember 21. 13:25:57 pm » |
|
NEJLON OFF szerintetek milyen esélye van mechanikus TD adagolót feltenni TDS-re? Össze lehet hozni a computerrel? NEJLON ON Előre is köszi! Ha jól olvastam, akkor a TD-nek tisztán mechanikus(+pneumatika?) vezérlése van, ahhoz köze nincs a computernek...Így nem is kell vele összehozni... A fizikai összeépítéshez pedig tudni kellene a (század)pontos méreteket, és innen már "csak" gépmunka+ hozzáértő szaki kérdése a dolog. Turbódénes már fejtegette valahol a kérdést, de nem emlékszem pontosan merre... talán a nylontopicban? De ha ideér, biztosan hasznos tanácsokat ad.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4548 Dátum: 2011. szeptember 21. 14:07:27 pm » |
|
Ha jól olvastam, akkor a TD-nek tisztán mechanikus(+pneumatika?) vezérlése van, ahhoz köze nincs a computernek...Így nem is kell vele összehozni... A fizikai összeépítéshez pedig tudni kellene a (század)pontos méreteket, és innen már "csak" gépmunka+ hozzáértő szaki kérdése a dolog.
Turbódénes már fejtegette valahol a kérdést, de nem emlékszem pontosan merre... talán a nylontopicban? De ha ideér, biztosan hasznos tanácsokat ad.
Köszi! Azért kérdeztem így, mert nem tudom, most honnan veszi a fedcomp az adatokat, pl. a fogyasztást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4550 Dátum: 2011. szeptember 21. 15:13:43 pm » |
|
Nem az inspekciónullázással volt gondom. Már priviben jött egy megoldás, hogy lemerült a ceruzaakksi. Valószínű, nem bírja visszatölteni a 2000 mAh-st, a gyári 500-as kell bele.
Bár ettől függetlenül kérdezem, hogy az inspekció kivillanása milyen hibákra utalhat? (az oil service nem ég!)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4551 Dátum: 2011. szeptember 21. 15:31:30 pm » |
|
már ment privi
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4552 Dátum: 2011. szeptember 21. 15:59:54 pm » |
|
Köszi, vizsgálom. Elképzelhető, hogy nem forrasztottam oda rendesen valamit.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 21. 16:18:47 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4553 Dátum: 2011. szeptember 21. 19:21:04 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4554 Dátum: 2011. szeptember 21. 19:53:13 pm » |
|
Üdv! E23-nál az inspekciónullázáskor minden ok volt, de kb. 100 km után ismét ég az inspekciólámpa. Milyen meghibásodáskor villan ki ez a lámpa? Mik lehetnek az okok? und NEJLON OFF szerintetek milyen esélye van mechanikus TD adagolót feltenni TDS-re? Össze lehet hozni a computerrel? NEJLON ON Előre is köszi! Lehet hülye kérdés,de miért nem a tds adagolót teszed rendbe,plug&play?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4555 Dátum: 2011. szeptember 21. 19:56:16 pm » |
|
Lehet hülye kérdés,de miért nem a tds adagolót teszed rendbe,plug&play?
Pusztán kíváncsi vagyok a véleményekre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4556 Dátum: 2011. szeptember 21. 20:21:32 pm » |
|
Pusztán kíváncsi vagyok a véleményekre.
Ne csináld, sose lesz jó! Az e38-ban pláne nem!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4557 Dátum: 2011. szeptember 21. 20:36:31 pm » |
|
Ne csináld, sose lesz jó! Az e38-ban pláne nem!
OK uram, vettem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4558 Dátum: 2011. szeptember 23. 16:32:10 pm » |
|
Sziasztok!
Keresek E28 520imbe Hátsó gátlókat... Kayaba az eddigi legjobb ajánlatom 15/db áron. Kérem aki ért hozzá pozícionálja a KAyabát nekem, hogy milyen minőségi kategőriába tartozik.
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4559 Dátum: 2011. szeptember 25. 17:52:15 pm » |
|
Öööö,a hozzáértőket kérdem,hogy minden M21-en ilyen adagoló van?Komoly összegben fogadtam volna eddig,amíg nem láttam ezt a képet,hogy az enyémen soros adagoló volt ,und valaki elmagyarázhatná nekem M21zseninek ,hogy mitől jobb ez a kör adagoló,mint a soros,mert a tapasztalatom szerint(munkagépek/benzek )a régebbi mocikon voltak soros adagolók,sosem volt velük gond,az újabbak,és talán a kisebb lökettérfogatúak meg főleg kör,amikkel mindig gatya van. Vagyis?
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|