CápaBMW fórum
2024. november 24. 00:55:09 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3033669 alkalommal)
Csillagszemű

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 403


Flottakezelő


« Válasz #4560 Dátum: 2011. szeptember 25. 18:13:02 pm »

Mind BOSCH VE adagolóval szerelt + a turbósok tetején még van LDA is! Ez ezért nem munkagép! Cheesy Cheesy
Naplózva

E28 524td - E32 735iAL
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4561 Dátum: 2011. szeptember 25. 18:32:33 pm »

A soros adagolónál minden hengerhez külön adagolóelem van. Fixen rá van kötve. sluszpassz.

A köradagolónál van egy központi adagolóelem, ami mindig a forgóelosztó által kiválasztott hengernek adja az tüa-t. Itt 2 db bammeg lehet:
1. a központi adagolóelem 4 x annyit dolgozik, mint a soros adagoló egy adagolóeleme, ez "fokozott" kopást eredményezhet...
2. problémás lehet a forgó elosztó tömítése, mind a kimenő, mind a bemenőoldalon.

De mondjuk ezeket már elég régen tanultam, így majd a frissebb tudással rendelkező kollégák kijavítják, vagy kiegészítik a mondókámat...
Naplózva
balo77

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Válasz #4562 Dátum: 2011. szeptember 25. 20:00:51 pm »

6-osban első fékcsöveket kell cserélnem. Az eredeti 35 év után elfáradt  Smiley láttam ezt a magyar HEFAL gyártót, aki olcsó és beszállít mindenfelé. Mennyire lehet megbízni a minőségében? Nagyjából negyed annyi mint egy bosch.
Balo
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4563 Dátum: 2011. szeptember 25. 20:59:40 pm »

Mi évek óta tartjuk és használjuk az üzletünkben a magyar fékcsöveket és eddig nem volt velük gondunk. valószínű nem fog 35 évig élni, de nyugodtan beépítheted.
Szerintem érdemes lenne megnézni az Unixnál, Bárdinál, hogy nincs-e polcon fékcsövük, mert akkor nem kellene legyártani.
Ha megadod a típust, megnézem Neked.
Naplózva
balo77

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Válasz #4564 Dátum: 2011. szeptember 25. 21:58:44 pm »

Mi évek óta tartjuk és használjuk az üzletünkben a magyar fékcsöveket és eddig nem volt velük gondunk. valószínű nem fog 35 évig élni, de nyugodtan beépítheted.
Szerintem érdemes lenne megnézni az Unixnál, Bárdinál, hogy nincs-e polcon fékcsövük, mert akkor nem kellene legyártani.
Ha megadod a típust, megnézem Neked.

Privit ment köszi
Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #4565 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:17:54 pm »

Sziasztok!
Dilemmám van, vajon miért ugrál a vízhőfok mutatóm? Remegni szokott meg és a két első állás között vibrál-ugrál, ezt okozhatja-e valamilyen kontakt hiba, vagy esetleg a szar visco miatt csinálja ezt? M21-ről lenne szó.

Köszi!
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4566 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:21:40 pm »

Sziasztok!
Dilemmám van, vajon miért ugrál a vízhőfok mutatóm? Remegni szokott meg és a két első állás között vibrál-ugrál, ezt okozhatja-e valamilyen kontakt hiba, vagy esetleg a szar visco miatt csinálja ezt? M21-ről lenne szó.

Köszi!

kontakthiba.
Naplózva

c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #4567 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:45:15 pm »

Mit agyaljak meg, hogy jó legyen?
Így is rá kell ütni a műszerfalra picit, hogy felálljon a mutató.  Evil
Hol keressek először hibát?
Motortéri érzékelőnél vagy az óracsoportban?
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4568 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:49:18 pm »

Ha az ütésre reagál, akkor a műszernél lesz a baj.
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4569 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:54:28 pm »

Ha az ütésre reagál, akkor a műszernél lesz a baj.

Igen, Danánál ugyanez a gond, műszeregység kontakthibás. Igen, tutira, megnéztük.
Naplózva

c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #4570 Dátum: 2011. szeptember 28. 20:19:11 pm »

Danabol óracsoportjának melyik része a fos  ?
Lehet ezért nem megy a ford mérőm se? Ez meg olyat csinál néha, hogy leállítás után ugrik egyet felfele, de menet közbe meg nem mozdulna a mocsok.. Cheesy
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4571 Dátum: 2011. szeptember 28. 20:39:37 pm »

Danabol óracsoportjának melyik része a fos  ?
Lehet ezért nem megy a ford mérőm se? Ez meg olyat csinál néha, hogy leállítás után ugrik egyet felfele, de menet közbe meg nem mozdulna a mocsok.. Cheesy

átkötöttük a csatira a műszerét, a nyomatott áramkört kihagyva, de így is ugrál néha, viszont legalább általában mér.
Naplózva

Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4572 Dátum: 2011. szeptember 28. 23:32:17 pm »

Nekem is hasonlo a problema,de az uzemanyagszintjelzo is ugral,de csak menet kozben.nem pontosan mer,neha fel tankot mutat pedig nincs annyi benne,viszont leallitom ea visszainditom,rendesen mutatnak amuszerek.elindulok es egyre jobban ugralnak.indexeleskor pedig megjobban.e24 teszi ezt velem:-(
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4573 Dátum: 2011. szeptember 29. 05:53:11 am »

Nekem is hasonlo a problema,de az uzemanyagszintjelzo is ugral,de csak menet kozben.nem pontosan mer,neha fel tankot mutat pedig nincs annyi benne,viszont leallitom ea visszainditom,rendesen mutatnak amuszerek.elindulok es egyre jobban ugralnak.indexeleskor pedig megjobban.e24 teszi ezt velem:-(

Ilyet meg az enyém csinált testelési hibánál, illetve mikor már nagyon odavoltak a műszeregységben az akkuk.
Naplózva

Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4574 Dátum: 2011. október 01. 08:51:35 am »

A müszeregységet meg nem tudtam kivenni,nem tudom,hogy kell kibuktatni a helyéröl......sad
Így azt sem tudom milyen akku kell bele.
Van benne akku???miért?

Elnézést a buta kérdésért........
Naplózva
Bacsek
Vendég
« Válasz #4575 Dátum: 2011. október 02. 12:44:26 pm »

Sziasztok!

Egy röpke kérdés csak, gyárilag az E23 728i (82) milyen difi áttétellel szerelték?
Valamint 2.93-as difivel a mik változnának rajta? (fordulat, fogyasztás, stb)

Üdv: Bacsek
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4576 Dátum: 2011. október 02. 16:44:31 pm »

 
A müszeregységet meg nem tudtam kivenni,nem tudom,hogy kell kibuktatni a helyéröl......sad
Így azt sem tudom milyen akku kell bele.
Van benne akku???miért?

Elnézést a buta kérdésért........

A kormányoszlopot tökig betolod amennyire lehet, egy műszerész-csavarhúzóval kipattintod a jelet a kormányból, asszem 22-es krovával kicsavarozod a volánt, a műszerfalhéjban 3 csillagfejű csavar tartja a műszeregységet. Kibuktatod, a hátán baloldalt fehér csatit lehúzod (a kis fekete pöcköt először a műszerész csavarhúzóval felhúzod), középen hátul meg a kéket, és ha van, a sárgát ugyanígy.

A műszeregység kinn, a hátán van 8 db horganyzott csavar, kiszeded, és a baloldalt lévő fekete biztosító cuccot kihúzva szét tudod húzni az egészet a plexiből. Lehúzod a km órát és a fordulatszámmérőt (vigyázni a lehúzásnál az inspekció oldalon lévő érintkezőkre!!)

Két db 500mAh-s (ceruzaelem méretű) akksi van benne, az inspekció és az oil service működéséhez kell.  Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4577 Dátum: 2011. október 02. 16:55:23 pm »

Gagus!
Koszonom!Amint lesz idom kiszedem................
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4578 Dátum: 2011. október 02. 17:45:44 pm »

Még valami: én egy filctollal össze szoktam jelölni a kormánykereket és a kormányrudat, mert elég könnyen el lehet rakni 1 foggal....  Smiley
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4579 Dátum: 2011. október 02. 19:13:27 pm »

Még valami: én egy filctollal össze szoktam jelölni a kormánykereket és a kormányrudat, mert elég könnyen el lehet rakni 1 foggal....  Smiley

Filctoll?? :?Nincs hidegvágód.........? Roll Eyes Cool Evil
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4580 Dátum: 2011. október 06. 22:06:09 pm »

Kiszedtem a müszeregyseget.
Az akku nem ugy nézett ki mintha egyidös lenne az autoval..............
Ramertem mindkettöben 3 volt fesz.volt.A kabeleket atneztem a csatlakozokat megtisztitottam.Ugyanugy ugralnak a muszerek.
Meg amit szokott csinalni,hogy elsotetul a computer kijelzöje,de van hogy elötte villognak halvanyodnak,majd kialszanak.Viszont felkapcsolom a helyzetjelzöt,visszajon es mutat mindent.............
Ha testelesi gond ez akkor fogalmam sincs hol keressem.............................?
Naplózva
Bacsek
Vendég
« Válasz #4581 Dátum: 2011. október 07. 14:32:17 pm »

Sziasztok!

Eldurrantak a hátsó fékcsöveim(réz), honnan tudok szerezni? (külön le tudom hajlitatni de horribilis áron)

Üdv: Bacsek
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4582 Dátum: 2011. október 07. 14:40:57 pm »

Autósboltban megmondod a menetemelkedést és a hosszt és elvileg kapsz.
Én anno a startautóban vettem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 07. 17:45:46 pm írta collins » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4583 Dátum: 2011. október 07. 17:46:00 pm »

Vagy akár gyári. De a startautós kb fillérekért megvan.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4584 Dátum: 2011. október 07. 20:01:41 pm »

Az Unixnál, Startnál tudsz venni méret alapján, de csak réz csöveket.Ha szeretnél "vas" csöveket, akkor menj el az Üllői útra a Dedeóékhoz és ott méret alapján legyártják, még akár a collméretes hollandikkal is.
http://dedeobt.hu/
Naplózva
Bacsek
Vendég
« Válasz #4585 Dátum: 2011. október 07. 21:24:19 pm »

Köszönöm a segítséget! Wink
Naplózva
Zombi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



« Válasz #4586 Dátum: 2011. október 10. 14:43:32 pm »

Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem. Szeretnék egy első szélvédőt cserélni az e21es 3asomban. Találtam egy e30 első szélvédőt baráti áron. Kompatibilis a kettő? Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Tomi ez olyan beleülős és menős autó..ne vedd meg...ezzel nem lehet szopni...
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4587 Dátum: 2011. október 10. 15:40:48 pm »

NEM!
Naplózva

Bence
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4588 Dátum: 2011. október 10. 16:49:51 pm »

Nem, de a lada hátsó ablaka majdnem jó elölre Wink Cheesy
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #4589 Dátum: 2011. október 10. 21:15:49 pm »

Sziasztok!

Félig off.
E34 fűtésnél mi a legvalószínűbb hiba, ha a lábtérbe/ hátra csak hideg levegőt hajlandó fújni?  undecided

Előre is kösz:
F.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!