Csillagszemű
Nem elérhető
Hozzászólások: 403
Flottakezelő
|
|
« Válasz #4560 Dátum: 2011. szeptember 25. 18:13:02 pm » |
|
Mind BOSCH VE adagolóval szerelt + a turbósok tetején még van LDA is! Ez ezért nem munkagép!
|
|
|
Naplózva
|
E28 524td - E32 735iAL
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4561 Dátum: 2011. szeptember 25. 18:32:33 pm » |
|
A soros adagolónál minden hengerhez külön adagolóelem van. Fixen rá van kötve. sluszpassz.
A köradagolónál van egy központi adagolóelem, ami mindig a forgóelosztó által kiválasztott hengernek adja az tüa-t. Itt 2 db bammeg lehet: 1. a központi adagolóelem 4 x annyit dolgozik, mint a soros adagoló egy adagolóeleme, ez "fokozott" kopást eredményezhet... 2. problémás lehet a forgó elosztó tömítése, mind a kimenő, mind a bemenőoldalon.
De mondjuk ezeket már elég régen tanultam, így majd a frissebb tudással rendelkező kollégák kijavítják, vagy kiegészítik a mondókámat...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
balo77
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Válasz #4562 Dátum: 2011. szeptember 25. 20:00:51 pm » |
|
6-osban első fékcsöveket kell cserélnem. Az eredeti 35 év után elfáradt láttam ezt a magyar HEFAL gyártót, aki olcsó és beszállít mindenfelé. Mennyire lehet megbízni a minőségében? Nagyjából negyed annyi mint egy bosch. Balo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #4563 Dátum: 2011. szeptember 25. 20:59:40 pm » |
|
Mi évek óta tartjuk és használjuk az üzletünkben a magyar fékcsöveket és eddig nem volt velük gondunk. valószínű nem fog 35 évig élni, de nyugodtan beépítheted. Szerintem érdemes lenne megnézni az Unixnál, Bárdinál, hogy nincs-e polcon fékcsövük, mert akkor nem kellene legyártani. Ha megadod a típust, megnézem Neked.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
balo77
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Válasz #4564 Dátum: 2011. szeptember 25. 21:58:44 pm » |
|
Mi évek óta tartjuk és használjuk az üzletünkben a magyar fékcsöveket és eddig nem volt velük gondunk. valószínű nem fog 35 évig élni, de nyugodtan beépítheted. Szerintem érdemes lenne megnézni az Unixnál, Bárdinál, hogy nincs-e polcon fékcsövük, mert akkor nem kellene legyártani. Ha megadod a típust, megnézem Neked.
Privit ment köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #4565 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:17:54 pm » |
|
Sziasztok! Dilemmám van, vajon miért ugrál a vízhőfok mutatóm? Remegni szokott meg és a két első állás között vibrál-ugrál, ezt okozhatja-e valamilyen kontakt hiba, vagy esetleg a szar visco miatt csinálja ezt? M21-ről lenne szó.
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4566 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:21:40 pm » |
|
Sziasztok! Dilemmám van, vajon miért ugrál a vízhőfok mutatóm? Remegni szokott meg és a két első állás között vibrál-ugrál, ezt okozhatja-e valamilyen kontakt hiba, vagy esetleg a szar visco miatt csinálja ezt? M21-ről lenne szó.
Köszi!
kontakthiba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #4567 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:45:15 pm » |
|
Mit agyaljak meg, hogy jó legyen? Így is rá kell ütni a műszerfalra picit, hogy felálljon a mutató. Hol keressek először hibát? Motortéri érzékelőnél vagy az óracsoportban?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #4568 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:49:18 pm » |
|
Ha az ütésre reagál, akkor a műszernél lesz a baj.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4569 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:54:28 pm » |
|
Ha az ütésre reagál, akkor a műszernél lesz a baj.
Igen, Danánál ugyanez a gond, műszeregység kontakthibás. Igen, tutira, megnéztük.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #4570 Dátum: 2011. szeptember 28. 20:19:11 pm » |
|
Danabol óracsoportjának melyik része a fos ? Lehet ezért nem megy a ford mérőm se? Ez meg olyat csinál néha, hogy leállítás után ugrik egyet felfele, de menet közbe meg nem mozdulna a mocsok..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4571 Dátum: 2011. szeptember 28. 20:39:37 pm » |
|
Danabol óracsoportjának melyik része a fos ? Lehet ezért nem megy a ford mérőm se? Ez meg olyat csinál néha, hogy leállítás után ugrik egyet felfele, de menet közbe meg nem mozdulna a mocsok.. átkötöttük a csatira a műszerét, a nyomatott áramkört kihagyva, de így is ugrál néha, viszont legalább általában mér.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4572 Dátum: 2011. szeptember 28. 23:32:17 pm » |
|
Nekem is hasonlo a problema,de az uzemanyagszintjelzo is ugral,de csak menet kozben.nem pontosan mer,neha fel tankot mutat pedig nincs annyi benne,viszont leallitom ea visszainditom,rendesen mutatnak amuszerek.elindulok es egyre jobban ugralnak.indexeleskor pedig megjobban.e24 teszi ezt velem:-(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4573 Dátum: 2011. szeptember 29. 05:53:11 am » |
|
Nekem is hasonlo a problema,de az uzemanyagszintjelzo is ugral,de csak menet kozben.nem pontosan mer,neha fel tankot mutat pedig nincs annyi benne,viszont leallitom ea visszainditom,rendesen mutatnak amuszerek.elindulok es egyre jobban ugralnak.indexeleskor pedig megjobban.e24 teszi ezt velem:-(
Ilyet meg az enyém csinált testelési hibánál, illetve mikor már nagyon odavoltak a műszeregységben az akkuk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4574 Dátum: 2011. október 01. 08:51:35 am » |
|
A müszeregységet meg nem tudtam kivenni,nem tudom,hogy kell kibuktatni a helyéröl...... Így azt sem tudom milyen akku kell bele. Van benne akku???miért? Elnézést a buta kérdésért........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bacsek
Vendég
|
|
« Válasz #4575 Dátum: 2011. október 02. 12:44:26 pm » |
|
Sziasztok!
Egy röpke kérdés csak, gyárilag az E23 728i (82) milyen difi áttétellel szerelték? Valamint 2.93-as difivel a mik változnának rajta? (fordulat, fogyasztás, stb)
Üdv: Bacsek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4576 Dátum: 2011. október 02. 16:44:31 pm » |
|
A müszeregységet meg nem tudtam kivenni,nem tudom,hogy kell kibuktatni a helyéröl...... Így azt sem tudom milyen akku kell bele. Van benne akku???miért? Elnézést a buta kérdésért........ A kormányoszlopot tökig betolod amennyire lehet, egy műszerész-csavarhúzóval kipattintod a jelet a kormányból, asszem 22-es krovával kicsavarozod a volánt, a műszerfalhéjban 3 csillagfejű csavar tartja a műszeregységet. Kibuktatod, a hátán baloldalt fehér csatit lehúzod (a kis fekete pöcköt először a műszerész csavarhúzóval felhúzod), középen hátul meg a kéket, és ha van, a sárgát ugyanígy. A műszeregység kinn, a hátán van 8 db horganyzott csavar, kiszeded, és a baloldalt lévő fekete biztosító cuccot kihúzva szét tudod húzni az egészet a plexiből. Lehúzod a km órát és a fordulatszámmérőt (vigyázni a lehúzásnál az inspekció oldalon lévő érintkezőkre!!) Két db 500mAh-s (ceruzaelem méretű) akksi van benne, az inspekció és az oil service működéséhez kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4577 Dátum: 2011. október 02. 16:55:23 pm » |
|
Gagus! Koszonom!Amint lesz idom kiszedem................
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4578 Dátum: 2011. október 02. 17:45:44 pm » |
|
Még valami: én egy filctollal össze szoktam jelölni a kormánykereket és a kormányrudat, mert elég könnyen el lehet rakni 1 foggal....
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4579 Dátum: 2011. október 02. 19:13:27 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4580 Dátum: 2011. október 06. 22:06:09 pm » |
|
Kiszedtem a müszeregyseget. Az akku nem ugy nézett ki mintha egyidös lenne az autoval.............. Ramertem mindkettöben 3 volt fesz.volt.A kabeleket atneztem a csatlakozokat megtisztitottam.Ugyanugy ugralnak a muszerek. Meg amit szokott csinalni,hogy elsotetul a computer kijelzöje,de van hogy elötte villognak halvanyodnak,majd kialszanak.Viszont felkapcsolom a helyzetjelzöt,visszajon es mutat mindent............. Ha testelesi gond ez akkor fogalmam sincs hol keressem.............................?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bacsek
Vendég
|
|
« Válasz #4581 Dátum: 2011. október 07. 14:32:17 pm » |
|
Sziasztok!
Eldurrantak a hátsó fékcsöveim(réz), honnan tudok szerezni? (külön le tudom hajlitatni de horribilis áron)
Üdv: Bacsek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4582 Dátum: 2011. október 07. 14:40:57 pm » |
|
Autósboltban megmondod a menetemelkedést és a hosszt és elvileg kapsz. Én anno a startautóban vettem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 07. 17:45:46 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4583 Dátum: 2011. október 07. 17:46:00 pm » |
|
Vagy akár gyári. De a startautós kb fillérekért megvan.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #4584 Dátum: 2011. október 07. 20:01:41 pm » |
|
Az Unixnál, Startnál tudsz venni méret alapján, de csak réz csöveket.Ha szeretnél "vas" csöveket, akkor menj el az Üllői útra a Dedeóékhoz és ott méret alapján legyártják, még akár a collméretes hollandikkal is. http://dedeobt.hu/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bacsek
Vendég
|
|
« Válasz #4585 Dátum: 2011. október 07. 21:24:19 pm » |
|
Köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zombi
Nem elérhető
Hozzászólások: 425
|
|
« Válasz #4586 Dátum: 2011. október 10. 14:43:32 pm » |
|
Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem. Szeretnék egy első szélvédőt cserélni az e21es 3asomban. Találtam egy e30 első szélvédőt baráti áron. Kompatibilis a kettő? Köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
Tomi ez olyan beleülős és menős autó..ne vedd meg...ezzel nem lehet szopni...
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4587 Dátum: 2011. október 10. 15:40:48 pm » |
|
NEM!
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4588 Dátum: 2011. október 10. 16:49:51 pm » |
|
Nem, de a lada hátsó ablaka majdnem jó elölre
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #4589 Dátum: 2011. október 10. 21:15:49 pm » |
|
Sziasztok! Félig off. E34 fűtésnél mi a legvalószínűbb hiba, ha a lábtérbe/ hátra csak hideg levegőt hajlandó fújni? Előre is kösz: F.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|