TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4620 Dátum: 2011. október 31. 07:51:14 am » |
|
Mindent én sem tudhatok. Nem bizony,ahogyan en sem,de torekszem ra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4621 Dátum: 2011. október 31. 07:57:02 am » |
|
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4622 Dátum: 2011. október 31. 10:11:05 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #4623 Dátum: 2011. október 31. 16:06:11 pm » |
|
5L ...tipusat meg: A minősítése Dexron II.es legyen legalább, bármilyen ATF olajat veszel is.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
|
« Válasz #4624 Dátum: 2011. október 31. 19:02:52 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #4625 Dátum: 2011. november 01. 20:25:54 pm » |
|
A gyári szőnyegek ki vannak "domborítva" a szükséges helyeken.Kétlem, hogy ez jól állhat, de meg kellene próbálni.(csak közel 200 Euro-ért nem szívesen próbálkoznék)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4626 Dátum: 2011. november 02. 12:24:55 pm » |
|
Nincs valakinek kopressziómérője kölcsönbe holnapra Budapesten? Fontos lenne!
Üdv
Gábor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4627 Dátum: 2011. november 02. 13:50:29 pm » |
|
Nincs valakinek kopressziómérője kölcsönbe holnapra Budapesten? Fontos lenne!
Üdv
Gábor
Van.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
MCLeslee
aki nem hiszi, az üljön bele!!!
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
|
|
« Válasz #4628 Dátum: 2011. november 02. 19:16:23 pm » |
|
Hali! E28 fényszórók szétszedésére és takarítására van valakinek útmutató? udv Laci
|
|
|
Naplózva
|
+421908683907
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4629 Dátum: 2011. november 08. 20:06:21 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4630 Dátum: 2011. november 08. 20:42:18 pm » |
|
ez 2ik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4631 Dátum: 2011. november 08. 20:44:12 pm » |
|
És ezt miből látjuk? Mert én csak a rostélyokból ismerem meg, ebben meg azok nincsenek benne
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4632 Dátum: 2011. november 08. 20:47:33 pm » |
|
ha gyáriak benne a kezelőszervek akkor 2ik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4633 Dátum: 2011. november 08. 20:49:02 pm » |
|
Na ja.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4634 Dátum: 2011. november 08. 20:49:43 pm » |
|
Jó ez nem támpont,max Miki tudja megmondani,én csak ennyire tudtam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4635 Dátum: 2011. november 11. 20:09:36 pm » |
|
Szeretem a gumisokat. Fater Pajerojáról akartam levenni a kereket. Első lépésben eltörtem a kedvenc keresztkulcsomat az első csavaron. Elővettem egy másik kulcsot, azzal le tudtam venni az 5db 22-es fejűt. Maradt utoljára ez a 17-es. Tőben leszakadt a feje, és a kúp rajta maradt a tőcsavaron. Valakinek valami ötlete van, hogyan lehetne leszedni, úgy hogy lehetőleg a tőcsavar és a felni is megmaradjon?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #4636 Dátum: 2011. november 11. 20:17:50 pm » |
|
Tőcsavar cserét abszorválhatod .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4637 Dátum: 2011. november 11. 20:47:54 pm » |
|
Valakinek valami ötlete van, hogyan lehetne leszedni, úgy hogy lehetőleg a tőcsavar és a felni is megmaradjon?
pont, vagy keskeny végű hidegvágóval óvatosan esetleg meg lehet indítani a maradványt, vagy ha nem indul meg, akkor addig faragni vékonyítani az egyik lapnál óvatosan, amíg el nem reped. mindenesetre csavarlazítóval mindenképpen érdemes beáztatni. Másik megoldás lehet, hogy pontosan irányítható lánggal párszor átmelegíted, majd lehűtöd, de ez a módszer nem ajánlatos a csavarlazító után
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4638 Dátum: 2011. november 11. 20:51:10 pm » |
|
Ok, megpróbálom, köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4639 Dátum: 2011. november 11. 22:08:57 pm » |
|
Vagy, ha van annyi hely ráheggesztesz egy másik anyát, esetleg vmi vascső félét keresztben.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4640 Dátum: 2011. november 11. 22:16:46 pm » |
|
Végülis, egy próbát megér.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4641 Dátum: 2011. november 12. 01:32:11 am » |
|
hányszor tanítottalak, hogy ne úgy, ahogy én
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4642 Dátum: 2011. november 12. 01:46:20 am » |
|
Szeretem a gumisokat. Fater Pajerojáról akartam levenni a kereket. Első lépésben eltörtem a kedvenc keresztkulcsomat az első csavaron. Elővettem egy másik kulcsot, azzal le tudtam venni az 5db 22-es fejűt. Maradt utoljára ez a 17-es. Tőben leszakadt a feje, és a kúp rajta maradt a tőcsavaron. Valakinek valami ötlete van, hogyan lehetne leszedni, úgy hogy lehetőleg a tőcsavar és a felni is megmaradjon?
Csippantsál vissza a nerobolból cseppet ,úgy látom rendesen telibe lecsavarodott,szép fényes az egész maradék,én speciel valami speckó hidegvágóval próbálkoznék,igaz,én már előtte megdöngettem volna őket a kilóssal ,miheztartás végett,a vas,a vason is kellemesen be tud harapódzani,de így az alu-vas kombó,az mindig jolly joker .Innen az első lenne számomra valami félcolos,három nyolcados csövet rátenni,ami pont takarja az anya maradékát,és úgy megszeretgetni a kilóssal,ilyenkor minden kis vájbréssön(vibration) jól jöhet,aztán a hidegvágó. Good luck!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4643 Dátum: 2011. november 12. 08:30:23 am » |
|
Szerintem meg fúrd le, majd tőcsavar csere, ahogy Józsi barátunk is megmondta. Akkor biztos nem sérül a felni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4644 Dátum: 2011. november 12. 09:39:59 am » |
|
Csippantsál vissza a nerobolból cseppet ,úgy látom rendesen telibe lecsavarodott,szép fényes az egész maradék,én speciel valami speckó hidegvágóval próbálkoznék,igaz,én már előtte megdöngettem volna őket a kilóssal ,miheztartás végett,a vas,a vason is kellemesen be tud harapódzani,de így az alu-vas kombó,az mindig jolly joker .Innen az első lenne számomra valami félcolos,három nyolcados csövet rátenni,ami pont takarja az anya maradékát,és úgy megszeretgetni a kilóssal,ilyenkor minden kis vájbréssön(vibration) jól jöhet,aztán a hidegvágó. Good luck! Bubo, nem akarok vele most szenvedni, maradnak az egyszerű megoldások. Max rajtamarad kerékőrnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4645 Dátum: 2011. november 12. 10:14:15 am » |
|
Lopasd el és probléma megoldva!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
balo77
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Válasz #4646 Dátum: 2011. november 13. 21:31:03 pm » |
|
Van-e valakinek, vagy ismerősnek Budapesten hibakód olvasója E34 M50 B20-ashoz? Sürgős segítség kéne, az autó gyújtás hiányában nem indul, jó lenne pontosítani mi okozza, mielőtt az utcán nekiállnánk szétszedni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4647 Dátum: 2011. november 15. 08:55:54 am » |
|
Sikerült már megoldani? Ha esetleg nem, nézzetek rá a főtengelyjeladóra. Az az első, ami rögtön tiltja a gyuszit. Ha törött a kábel vagy rosszalkodik a jeladó, kuka.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 15. 12:40:28 pm írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
balo77
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Válasz #4648 Dátum: 2011. november 17. 22:16:39 pm » |
|
Egyelőre nem jutottunk előrébb. Mi is ezt gyanítjuk, de jobb lenne pontosan tudni. Kár hogy senki ne tud ebben segíteni, de azért boldogulunk majd valahogy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4649 Dátum: 2011. november 18. 09:47:52 am » |
|
Egyelőre nem jutottunk előrébb. Mi is ezt gyanítjuk, de jobb lenne pontosan tudni. Kár hogy senki ne tud ebben segíteni, de azért boldogulunk majd valahogy. Ha nem vanos-os és nem siemens vezérlős a gépezet tudok adni próbára ft. jeladót. Max egy óra kicserélni.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
|